11. Zlatan Muslimović
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Στα πλει οφ θα γυρισει ξεκουραστος και διχως αγχος μπορουμε να περιμενουμε μεγαλα πραγματα απο αυτον...

- alexpaok4
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
- Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Να σας πώ την αληθεια, η πώληση του Μουσλίμοβιτς δε θα με χαλούσε καθόλου. 7 γκόλ έβαλε φέτος (και ο 30φεύγα-χρόνος Μπάκαγιόκο που μπήκε τις περισσοτερες φορές ως αλλαγη έβαλε 7). Όντως ήταν άτυχος οταν τραυματίστηκε αλλα υποτίθεται πως αυτος είναι ο γκολτσής.. Τις μισές ευκαιρίες (τέτ-α-τετ κλπ) πήγαν χαμένες!
'Ακουσα για 2εκ. απο την Γαλατά.
'Ακουσα για 2εκ. απο την Γαλατά.
- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 362
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Πολλά ακούστηκαν, αλλά απ'τη στιγμή που και ο ίδιος ο Μούσλι είναι τόσο αρνητικός στο να φύγει από τον ΠΑΟΚ, μ@λ@κί@ δεν είναι να τον διώξουμε εμείς με το ζόρι;
Εγώ τον γουστάρω, είναι παιχταράς, είναι τρελαμένος και μόνο για πολλάάάά λεφτά(περίπου σε αυτά που ορίζει η ρήτρα του δηλαδή) δεν θα έλεγα όχι στο να φύγει..
Εγώ τον γουστάρω, είναι παιχταράς, είναι τρελαμένος και μόνο για πολλάάάά λεφτά(περίπου σε αυτά που ορίζει η ρήτρα του δηλαδή) δεν θα έλεγα όχι στο να φύγει..
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Άσχετος με τα γκολ που βάζει η χάνει κάνει πολλές δουλειές μέσα στο γήπεδο.Άλλωστε στη ψηφοφορία για το all star game ήταν 1 στους ψήφους και αυτό λέει επίσης πολλά.Είναι από τους καλύτερους επιθετικούς στο πρωτάθλημα κατά τι γνώμη μου και καλο θα ήταν να μείνει εκτος βεβαια και εάν έρθει καμια μυθική πρόταση.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
επειδη μαλλον δεν διαβαζετε τι γραφω η διαβαζετε και εχετε την δικη σας αποψη θεμιτο.απλα να σας πω ενα ακομα ποσοι θα προτιμουσατε τον ντιογκο του γαυρου αντι για τον μουσλι στην ομαδα την επομενη διετια ας πουμε να μην πω παραπανω γιατι υπαρχει διαφορα ηλικιας μεταξυ τους οποτε θα ηταν αδικο για τον μουσλι.η αποψη μου ειναι οτι ολοι θα λεγατε τον ντιογκο.ποσα γκολ εβαλε ο συγκεκριμενος παιχτης των 10 εκατομυριων ευρω?και για να τελειωνω αν ο μουσλι ηταν 22 και εκανε αυτα που κανει στον ΠΑΟΚ ουτε 15 μυρια δεν θα εφταναν για να τον αγορασουν τα κορακια που θα επεφταν επανω του για να τον παρουν.παιζαμε ολη την χρονια το ιδιο πανω κατω συστημα με τον γαυρο σε ολο το πρωταθλημα η διαφορα μας ξερετε ποια ηταν τα ποιοτικοτερα ακρα του γαυρου που σκοραραν με πρωτο και καλυτερο τον γκαλετι, αλλα και ο μπελουτσι που επαιζε πισω τους βαλτε λοιπον αυτους τους 2 στον ΠΑΟΚ και τοτε θα βλεπαμε ποιος εχει την καλυτερη ομαδα.θελω να πω οτι ο μουσλι κανει ακριβως την ιδια δουλεια με τον ντιογκο με τον ιδιο πολυ καλο τροπο ασε που ο μουσλι ειχε τον τραυματισμο που τον εφερε πισω.μακαρι να ειναι φρεσκος οπως στην αρχη του πρωταθληματος και το 80% που εχουμε τωρα για να βγουμε πρωτοι θα γινει 100%.αντε ρε μουσλι τρελανε τους δυσπιστους.
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ωπα, ρε obanebane, ωπα!!obanebane έγραψε: επειδη μερικοι μαλλον λογο αδυναμιας και μη γνωσης του ποδοσφαιρου
παρασυρομενοι απο καποιους ασχετους δημοσιογραφισκους
να τους πω εγω
μην τρωτε παραμυθι
ξυπνηστε
αφηστε τους λαγους με τα πετραχηλια
τα μεγαλια θα ερθουν αν ολοι εχουμε τα μυαλα στο κεφαλι
αφηστε τους να δουλεψουν
σταματηστε να κανετε τους προπονητες
παρτε το χαμπαρι
Παρ΄το αλλιώς, ρε αδελφέ...
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ένα γκολ του λείπει να πάρει μπρός πάλι και τίποτα άλλο. Είναι ο καλύτερος επιθετικός και τον έχουμε εμείς.Δεν είναι τυχαίο που άλλοι σκάνε τόσα λεφτά για να μας τον αγοράσουν,ακόμα και τώρα που δεν τα καρφώνει.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Αν μπεί στα πλέι όφ όπως μπήκε στο πρωτάθλημα θα τα πάρει όλα παραμάζωμα.
ΑΙΝΤΕ ΑΛΑΝΙ ΓΕΡΑ!
ΑΙΝΤΕ ΑΛΑΝΙ ΓΕΡΑ!
- montolivo4
- Δημοσιεύσεις: 131
- Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 17:54
- salonicapaokaki
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Παρ 01 Μάιος 2009, 22:39
- Τοποθεσία: ~Salonica~
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Οτι ξερει μπαλα και οτι την κατεχει πολυ καλα την θεση ειναι νομιζω δεδομενο,αλλα εχουμε παααααρα πολυ καιρο να δουμε τον Μουσλι που βλεπαμε στο ξεκινημα του πρωταθληματος και εβγαζε ματια.Αφου το εχεις ρε παλικαρι μου,βαλε το μηχανημα στην 6 να μας τρελανεις και παλι ολους,τωρα ειναι ο καιρος! 