11. Zlatan Muslimović

gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Στα πλει οφ θα γυρισει ξεκουραστος και διχως αγχος μπορουμε να περιμενουμε μεγαλα πραγματα απο αυτον...

:?
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Να σας πώ την αληθεια, η πώληση του Μουσλίμοβιτς δε θα με χαλούσε καθόλου. 7 γκόλ έβαλε φέτος (και ο 30φεύγα-χρόνος Μπάκαγιόκο που μπήκε τις περισσοτερες φορές ως αλλαγη έβαλε 7). Όντως ήταν άτυχος οταν τραυματίστηκε αλλα υποτίθεται πως αυτος είναι ο γκολτσής.. Τις μισές ευκαιρίες (τέτ-α-τετ κλπ) πήγαν χαμένες!

'Ακουσα για 2εκ. απο την Γαλατά.
Άβαταρ μέλους
Athanasiadhs
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Athanasiadhs »

Πολλά ακούστηκαν, αλλά απ'τη στιγμή που και ο ίδιος ο Μούσλι είναι τόσο αρνητικός στο να φύγει από τον ΠΑΟΚ, μ@λ@κί@ δεν είναι να τον διώξουμε εμείς με το ζόρι;
Εγώ τον γουστάρω, είναι παιχταράς, είναι τρελαμένος και μόνο για πολλάάάά λεφτά(περίπου σε αυτά που ορίζει η ρήτρα του δηλαδή) δεν θα έλεγα όχι στο να φύγει.. :?
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Johnys »

Άσχετος με τα γκολ που βάζει η χάνει κάνει πολλές δουλειές μέσα στο γήπεδο.Άλλωστε στη ψηφοφορία για το all star game ήταν 1 στους ψήφους και αυτό λέει επίσης πολλά.Είναι από τους καλύτερους επιθετικούς στο πρωτάθλημα κατά τι γνώμη μου και καλο θα ήταν να μείνει εκτος βεβαια και εάν έρθει καμια μυθική πρόταση.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από obanebane »

επειδη μαλλον δεν διαβαζετε τι γραφω η διαβαζετε και εχετε την δικη σας αποψη θεμιτο.απλα να σας πω ενα ακομα ποσοι θα προτιμουσατε τον ντιογκο του γαυρου αντι για τον μουσλι στην ομαδα την επομενη διετια ας πουμε να μην πω παραπανω γιατι υπαρχει διαφορα ηλικιας μεταξυ τους οποτε θα ηταν αδικο για τον μουσλι.η αποψη μου ειναι οτι ολοι θα λεγατε τον ντιογκο.ποσα γκολ εβαλε ο συγκεκριμενος παιχτης των 10 εκατομυριων ευρω?και για να τελειωνω αν ο μουσλι ηταν 22 και εκανε αυτα που κανει στον ΠΑΟΚ ουτε 15 μυρια δεν θα εφταναν για να τον αγορασουν τα κορακια που θα επεφταν επανω του για να τον παρουν.παιζαμε ολη την χρονια το ιδιο πανω κατω συστημα με τον γαυρο σε ολο το πρωταθλημα η διαφορα μας ξερετε ποια ηταν τα ποιοτικοτερα ακρα του γαυρου που σκοραραν με πρωτο και καλυτερο τον γκαλετι, αλλα και ο μπελουτσι που επαιζε πισω τους βαλτε λοιπον αυτους τους 2 στον ΠΑΟΚ και τοτε θα βλεπαμε ποιος εχει την καλυτερη ομαδα.θελω να πω οτι ο μουσλι κανει ακριβως την ιδια δουλεια με τον ντιογκο με τον ιδιο πολυ καλο τροπο ασε που ο μουσλι ειχε τον τραυματισμο που τον εφερε πισω.μακαρι να ειναι φρεσκος οπως στην αρχη του πρωταθληματος και το 80% που εχουμε τωρα για να βγουμε πρωτοι θα γινει 100%.αντε ρε μουσλι τρελανε τους δυσπιστους.
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

obanebane έγραψε: επειδη μερικοι μαλλον λογο αδυναμιας και μη γνωσης του ποδοσφαιρου
παρασυρομενοι απο καποιους ασχετους δημοσιογραφισκους
να τους πω εγω
μην τρωτε παραμυθι
ξυπνηστε
αφηστε τους λαγους με τα πετραχηλια
τα μεγαλια θα ερθουν αν ολοι εχουμε τα μυαλα στο κεφαλι
αφηστε τους να δουλεψουν
σταματηστε να κανετε τους προπονητες
παρτε το χαμπαρι
Ωπα, ρε obanebane, ωπα!!
Παρ΄το αλλιώς, ρε αδελφέ...
Άβαταρ μέλους
axilleas4
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Πέμ 06 Νοέμ 2008, 21:42
Τοποθεσία: copACABana

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από axilleas4 »

Ένα γκολ του λείπει να πάρει μπρός πάλι και τίποτα άλλο. Είναι ο καλύτερος επιθετικός και τον έχουμε εμείς.Δεν είναι τυχαίο που άλλοι σκάνε τόσα λεφτά για να μας τον αγοράσουν,ακόμα και τώρα που δεν τα καρφώνει.
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από scouser4 »

Πιστεύω θα επανέλθει δυναμικά στα play-off!
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από eleos »

Αν μπεί στα πλέι όφ όπως μπήκε στο πρωτάθλημα θα τα πάρει όλα παραμάζωμα.

ΑΙΝΤΕ ΑΛΑΝΙ ΓΕΡΑ!
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Olorin »

Επιτελους γκολ ο παικταρας!!! Αντε να παιρνει μπρος για τα play-off. :)
Άβαταρ μέλους
montolivo4
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 17:54

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από montolivo4 »

αιντε σιγα σιγαααααααα :D :D
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Photis »

Πάντως στο φιλικό όσο άκουγα ήταν πολύ καλός....!

:?
Άβαταρ μέλους
salonicapaokaki
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Παρ 01 Μάιος 2009, 22:39
Τοποθεσία: ~Salonica~

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από salonicapaokaki »

Μακάρι αυτό το γκολ να είναι ο προάγγελος του μεγάλου comeback του Zlatan!! :) :)
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Thanos4 »

το αλανι θα γυρισει ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΥΛΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΜΑΤΑ.................

:? :? :?
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από LittleJohn »

Οτι ξερει μπαλα και οτι την κατεχει πολυ καλα την θεση ειναι νομιζω δεδομενο,αλλα εχουμε παααααρα πολυ καιρο να δουμε τον Μουσλι που βλεπαμε στο ξεκινημα του πρωταθληματος και εβγαζε ματια.Αφου το εχεις ρε παλικαρι μου,βαλε το μηχανημα στην 6 να μας τρελανεις και παλι ολους,τωρα ειναι ο καιρος! :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”