Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από theo86 »

ayτος που λες φιλε ioanmits ειναι οντως παιχταρας,οχι πανακριβως κ τον ηθελε ο βαλβερδε στον γκευ φετος!!!αλλα δεν ειναι απλα τρελος ειναι εντελως χαζος.........ειναι ακριβως ιδια περιπτωση με τον μαρκεζ της γριας σε χαρακτηρα!!!
:? :?
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Τον παρα απο το γαμωτυρο...

:?
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από e8nos »

τον ετερο παμπλο της αργεντινης.
Άβαταρ μέλους
Demon4
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 20:34
Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα / Budapest

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Demon4 »

τον Fabio Coentrao
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από danirifle »

πριν κάνα μήνα είπαμε 2-3 εδώ μέσα για ματιέ... ελεύθερος παικταράς... αλλά μέχρι πριν λίγο γιατί τώρα τον έκλεισε η... βαλένθια!! :shock:

http://www.sportosfera.gr/news.aspx?News_code=95506
14/6/2009 9:13:08 πμ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ MATHIEU H VALENCIA. Το πρώτο της μεταγραφικό απόκτημα ανακοίνωσε η Valencia.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για την οριστικοποίηση της συμφωνίας με τον Jeremy Mathieu, ο οποίος υπέγραψε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας με τις "νυχτερίδες".
Την τελευταία τριετία ο Mathieu αγωνίστηκε με απόλυτη επιτυχία στο αριστερό άκρο της άμυνας της Toulouse, η οποία αρνήθηκε πολλές (και δελεαστικές) προτάσεις για να τον παραχωρήσει, μέχρι που το συμβόλαιό του έληξε κι έτσι έμεινε ελεύθερος να επιλέξει όποια ομάδα θέλει.
Σε ηλικία 25 ετών, ο Mathieu ήταν από τους καλύτερους μπακ-χαφ της Ligue 1 και θεωρείται θέμα χρόνου η πρόσκλησή του στην εθνική Γαλλίας.
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από diniko80 »

απωθημεο μου απο το manager...paixtoyra ekei....
daneikos στη Λετσε απο τη ρομα, πορτογαλος αριστερος φουλ μπακ

Vitorino Antunes
γραψτε κανα σχολιο κυριως τα αδερφια απο ιταλια ή πορτογαλια

:?
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από agave »

agave έγραψε:Εγώ θέλω το κοπρόσκυλο τον Mateja Kežman. Παρτιζάνος. Τα ασπρόμαυρα του πάνε αποδεδειγμένα. ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ. Τον θέλω. Προτάθηκε και το σκεφτόμαστε.

Σκεφτείτε να είναι φάση να πάει να γίνει μανούρα, και οι αντίπαλοι να ξέρουν πως αν γίνει μανούρα, θα μαζευτούν δίπλα τους Πάμπλο, Τσιρίλο, Σέρτζιο και το κοπρόσκυλο... Κανείς δε θα σηκώσει κεφάλι. ΚΑΝΕΙΣ.

ΠΑΟΚ είσαι. Φέρε και τον Καστίγιο.

Και ας τολμήσει κανείς να κουνηθεί. ΠΑΟΚ είσαι.

Mateja Kežman σε λέω!
PAOKara_Cy έγραψε:Αυτό δεν είναι παπάς, είναι η Ιερά Σύνοδος ολόκληρη.

Δεν υπάρχει θέμα Kezman. O παίκτης δεν μένει ελεύθερος, ανήκει στη Fenerbahçe μέχρι το 2010. Πέρσυ δόθηκε δανεικός στη Paris Saint-Germain με option αγοράς. Η PSG αποφάσισε να τον αγοράσει για 4,5 εκατομμύρια ευρώ. Άστε που οι απολαβές του ανέρχονται στα 4 εκατομμύρια ευρώ.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mateja_Ke%C5%BEman

On 19 August, 2008 Kezman agreed to join Paris Saint-Germain on loan with a purchase option of €4 million + €1 million that the player himself would have to pay to Fenerbahçe upon leaving.Mateja Kežman agreed to join PSG of €4,5 million.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... daten.html

09/10 07.2009 Fenerbahce Istanbul FC Paris St. Germain 4.500.000€
agave έγραψε:O Kezman σε 10 μέρες είναι ελεύθερος. Προτάθηκε σε όλους της Ελλάδας αλλά κανείς δεν τον θέλει λόγω του χαρακτήρα του (αν ανανέωσε σήμερα, δεν μπορώ να το ξέρω - Το site που έδωσες αδερφέ, να σου θυμίσω οτι είχε τον Ζεράρδ στο ρόστερ του ΠΑΟΚ μέχρι τον Δεκέμβρη). Μόνο εμείς μπορούμε να τιθασεύσουμε τέτοιο άτι. Έλα ρε παιχταρά να σε γουστάρουμε! Έχει το ρεκόρ κόκκινης κάρτας. Μπήκε αλλαγή και 80 δευτερόλεπτα μετά έκανε ντουζάκι στα αποδυτήρια!

Στα 17 του, είχε προταθεί στον παπαναστασιακό, αλλά ο μεγάλος headcoach George F^cken Foiros, είχε πεί οτι δεν του κάνει...


Αφήστε με να ονειρεύομαι! :) :) :) :) :)
Έμεινε ελεύθερος. Δήλωσε οτι έχει πρόταση απο Ελλαδιστάν. Ντάνιραϊφλ, πάρε το τουφέκι να βγούμε στους δρόμους. Θα έρθει το πουλέν....
karaoke
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τρί 16 Ιουν 2009, 02:27

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από karaoke »

Markk Viduka!!!!!
:?
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από danirifle »

agave έγραψε: Έμεινε ελεύθερος. Δήλωσε οτι έχει πρόταση απο Ελλαδιστάν. Ντάνιραϊφλ, πάρε το τουφέκι να βγούμε στους δρόμους. Θα έρθει το πουλέν....
αγγέιβ έχω πάρει το scoped mosin nagant των ρώσων στο Β Παγκ Πολ και πάω προς αεροδρόμιο!!!
πωπω καλά ε?? ονειρεύομαι όρθιος...
araya4
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 03:21

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από araya4 »

apache 4 έγραψε:Barreto

http://en.wikipedia.org/wiki/Paulo_Vito ... o_de_Souza

http://www.youtube.com/watch?v=OFwUFpxnZxs

αυτος νομιζω οτι ειναι καλος για την ΠΑΟΚΑΡΑ μας.... :) :)



Οταν τον ειδα και εγω για πρωτη φορα, αυτο ειπα. Αυτος κανει για την ομαδα, μικρη ηλικια και ολα τα στοιχεια. Τον χτυπας και φευγεις.

Για κατι αλλα που ακουμε, Παυλακη Αιμαρ και ξερω γω, προτιμω Σαβιολα. Ε, ναι, αφου εφτασε εκει η βαλιτσα. Αληθεια, ο Μιχαλακης ο Οουεν ειναι ταυρος, η ταλαιπωρειται ακομα ; :)
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Lord »

Ματέζα Κέζμαν και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από teratios »

τον Τσαουσίλα


:evil:
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από No4h »

Υπαρχει ενας Diego στα οικονομικα μετρα του ΠΑΟΚ να οργωνει και να οργανωνει ολο το παιχνιδι στο κεντρο;
Αν ναι,τοτε αυτον θελω κι ας παιζω με Μπαλαφα 6αρι. :)
Pagon
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 22:44

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Pagon »

Παμπλο Αϊμάρ , Ρομπερτο Καρλος, Ερνεστο Σεβαντον.
Αφου πρωτα έρθουν οι Άραβες να επενδυσουν στο όραμα μας. :shock:
Άβαταρ μέλους
apache 4
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 00:00

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από apache 4 »

deite auto to paiktaki...

http://en.wikipedia.org/wiki/Ibson

http://www.youtube.com/watch?v=idKyET-3VN4

sthn porto anhkei.... :) :)

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”