Κοίτα, υπάρχουν ετήματα που ναι μεν είναι σωστά αλλά δεν πρόκειται να διορθωθούν με μία κατάληψη.
πχ
Είμαστε πάρα πολλά άτομα στα τμήματα και γενικής παιδίας και κατεύθυνσης.
Πιο συγκεκριμένα στα γενικής παιδίας μαθήματα ένα μέσο τμήμα έχει 32 (!!) άτομα. Υπάρχουν τμήματα και με 30 αλλά και με 35

. Στην κατεύθυνση ναι μεν είμαστε λιγότεροι αλλά δεν τα λες και μικρά τα τμήματα μιας και ένα μέσο τμήμα έχει 23-24 άτομα...
Βέβαια αυτό δεν μπορεί να διορθωθεί άμεσα. Στις Συκιές υπάρχουν 2 λύκεια. Για το άλλο δεν ξέρω λεπτομέρειες αλλά ξέρω ότι ισχύουν πάνω-κάτω τα ίδια. Σε εμάς είναι από 6 τμήματα η κάθε τάξη. Σύνολο 18 τμήματα!! Μόνο λύκειο, χωρίς γυμνάσιο. Σύνολο μαθητών 600!!!!! Το σχολείο όσο μεγάλο και να είναι δεν μπορεί να σηκώσει τέτοιο αριθμό.
Μία έξτρα πληροφορία, είναι ότι μετά από δικαστήρια κτλ ο δήμος απαλλοτρίωσε τα γύρω οικόπεδα από το σχολείο (με μεγάλες αποζημιώσεις για να μην υπάρχουν παράπονα και να προχωρήσει γρήγορα το θέμα από ότι ακούγεται) και στον αγιασμό, στην αρχή της χρονίας, ο δήμαρχος (Σήμος Δανηιλίδης) μας είπε ότι σε 2-3 χρόνια θα έχει γίνει μία καινούργια πτέρυγα στην άλλη μεριά της αυλής (στα οικόπεδα που απαλωτριώθηκαν) για να αραιώσουμε. Αν και δεν μπορείς να εμπιστευτείς πολιτικό, ο συγκεκριμένος έχει ανακαινήσει όλα τα σχολεία του δήμου ρίχνοντας πολλά λεφτά σε αυτά οπότε ευελπιστώ ότι ισχύει αυτό που είπε.
Το θέμα είναι ότι προσωπικά τον βρίσκω άκυρο τον λόγο αυτό.
Από την άλλη μεριά, υπάρχουν και σοβαρότεροι λόγοι. Και πιο γενικοί και πιο "προσωπικοί" -με την έννοια ότι αφορούν το σχολείο μας και μόνο-....
1) Η τρίτη λυκείου
ακόμα δεν έχει πάρει βιβλία κατεύθυνσης! Στα φροντηστήρια οι καθηγητές μέχρι στιγμής έχουν βγάλει την μισή ύλη της χρονιάς, ενώ στα δημόσια σχολεία δεν έχουν έρθει καν τα βιβλία!!!
2)
Τα ξενόγλωσσα βιβλία δεν δίνονται από το σχολείο και επιβάλεται στους μαθητές να τα αγοράσουν!
Πέρσυ, μάλιστα, καθηγήτρια (μεγάλη καρι@λα) άφησε μαθητή επειδή το παιδί αρνήθηκε να αγοράσει το βιβλίο πληρώνοντας από την τσέπη του!! Αν υπολογίσεις όμως ότι 600 άτομα πρέπει να αγοράσουμε τα βιβλία (τιμές με ομαδική αγορά μέσω σχολείου 15€, τιμές για αγορά από κάποιο κατάστημα 35€), ξέρεις πόσα λεφτά είναι; Έστω ότι όλοι τα παίρνουν μέσω του σχολείου με τη χαμηλή τιμή, μας κάνει ότι συνολικά στην σχολική κοινότητα τα βιβλία των αγγλικών (που είναι άχρηστα γιατί όλοι έχουμε το λιγότερο lower και η ύλη στο σχολείο είναι στο pre-lower επίπεδο)
κοστίζουν 9000€... Γιατί να δίνουν οι μαθητές αυτά τα λεφτα;; Και αφού τα δίνουν που τα δίνουν ας γί9νουν κάτι χρήσιμο τα λεφτά!!!
3) Καταργήθηκε η ενισχυτική διδασκαλία!! Άκουσον άκουσον... Δεν υπάρχουν λέει λεφτά για να πληρώνονται οι καθηγητές για ενισχυτική! Είναι δυνατόν; Στο καθημερινό πρόγραμμα με ελάχιστες ώρες σε σημαντικά μαθήματα, δεν δίνεται έμφαση γιατί είναι πολλά παιδιά στην τάξη και ο καθηγητής δεν μπορεί να είναι πάνω από τον καθένα. Και το μόνο μέρος που μπορούσε ο μαθητής να λύσει τις απορίες του καταργείται! Επιχείτημα θέλετε να ακούσετε; "Αφού όλοι τα κάνετε και στα φροντηστήρια" ήταν η απάντηση!!
4) Το μηχανογραφικό πρέπει να συμπληρώνεται από τον Μάρτιο, κάτι που έφερε αναστάτωση γιατί οι μαθητές δεν ξέρουν πως θα γράψουν και που να στοχέψουν.
5) Μειώθηκαν οι απουσίες σε 50 σύνολο, 25 δικαιολογημένες και 25 αδικιολόγητες. Κι άντε να πεις οι αδικιολόγητες έχει μια λογική να μειωθούν, έτσι που μειώθηκαν κι οι δικαιολογημένες, αν λείψεις 4 μέρες -με χαρτί γιατρού να είσαι κι όλας- έμεινες στην ίδια τάξη.
Ευχτυχώς μετά από αντιδράσεις ο/η υπουργός κατάργησε την απόφαση αυτή.
Τέλος υπάρχουν και κάποια άλλα μικροαιτήματα για την καθημερινότητα (βουλωμένες τουαλέτες, χαλασμένα καζανάκια, σπασμένοι καθρέφτες στις τουαλέτες κτλ..)
....
Ουσιαστικά λόγοι διαμαρτυρίας υπάρχουν πολλοί. Και μπορώ να σου βρω και άλλους που δεν γράφτηκαν στα αιτήματα. Τώρα από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν αυτοί οι λόγοι είναι άξιοι για κατάληψη μιας και μέσα από μια κατάληψη δεν ανοίγει καμία μύτη. Απλά οι μαθητές κι οι καθηγητές κάνουν χαβαλέ. Οι καθηγητές στα @@ τους γιατί πληρόνονται και κάθονται ενώ οι μαθητές κάνουν διακοπές το πρωί ενώ δεν μένουν και πίσω στην ύλη λόγο φροντηστιρίων... Κοινώς μία κατάληψη δεν επιρρεάζει ΚΑΝΕΝΑΝ και θεωρώ ότι σαν τρόπος αντίδρασης δεν θα επιφέρει κανένα αποτέλεσμα. Χώρια αυτός ο αφορισμός από τα ΜΜΕ που αντί να βοηθήσει, στοχοποιεί τους μαθητές.