Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DC »

Ήθελα να τον ρωτήσω από καιρό, αλλά ο ροή των γεγονότων με επιβεβαίωσε:
Το γκας βγαίνει από το πετρογκάς.

:lol:
:opaokara: :opaokara:
:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

niko70 έγραψε:Εγώ πάλι θέλω θεΑματικό πάρκο.... :)

Ρε γκας υπήρχε και κάτι σε αυτή την ιστορία που δεν ήξερες...? :lol: :lol:
Ναι το αν θα κλείσει θετικά η υπόθεση.
Είναι κάτι που δεν το ξέρω.
Βλέπω όμως τα πράγματα να εξελίσσονται πολύ καλύτερα πλεον.
Όπως επίσης ισχύει κάτι που είχε πει ο Αλεκάκιους στο ράδιο προχθές.
Οι αλλαγές στην ομάδα δεν θα είναι καταιγιστικές αν ολοκληρωθεί το deal.
Αλλά ΤΣΟΥΝΑΜΙ...
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από niko70 »

DC έγραψε:Ήθελα να τον ρωτήσω από καιρό, αλλά ο ροή των γεγονότων με επιβεβαίωσε:
Το γκας βγαίνει από το πετρογκάς.

:lol:
:opaokara: :opaokara:
:opaokara: :opaokara:

μάλλον από το καμπινγκ-γκας... :D
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από tigon4 »

εγω παλι δεν ειμαι και τοσο αισιοδοξος ......πιο πιθανο ειναι να μεινουμε στην απ'εξω απο ολο αυτο με τους αραβες και τις επενδυσεις

πλεον βασικα τους βαρεθηκα κι'ολας
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Αν οι μοντερέιτορς συνεχίσουν το spam το τόπικ θα το κλειδώσω
:lol:
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από hitman »

Για μενα μετρανε οι δηλωσεις του Κυριακου, ως μοναδικου πλεον αρμοδιου αναμεσα σε ολους οσους εχουν μιλησει τις τελευταιες μερες.....Σιγουρα εξεφρασε τη θεση της ΠΑΕ...ειπε για υπερφορτωση πληροφοριων σχετικα με τους Αραβες και αφησε να εννοηθει οτι οι εκπροσωποι τους ( ιδιως ο Σπυρατος ) οντως λενε περιττα πραγματα...ισως να οφειλεται στο οτι δεν εχουν λαβει νεοτερη εντολη απο τους Αραβες για περαιτερω κινησεις...Οτι ο Ζαγορ επικοινωνησε με τον Ονταϊ μεσα στις γιορτες τελευταια...αν ετρεχε δηλ. κατι το ανησυχητικο δεν θα ειχαν ξανα επαφη;;; προφανως θα ειχαν...οποτε η κατασταση παραμενει η ιδια...στασιμη μεν, αλλα χωρις να εχει λαβει αναγκαστικα αρνητικες διαστασεις.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

gash04 έγραψε:Αν οι μοντερέιτορς συνεχίσουν το spam το τόπικ θα το κλειδώσω
:lol:
Και δεν το κλειδώνεις? Χαβαλέ ολέ το καταντήσαμε, εξελίξεις δεν υπάρχουν, τζάμπα χώρο πιάνει..
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DC »

moican4 έγραψε:Και κατι για να ελαφρυνουμε την αγωνια μας ωρες που ειναι.. :twisted:


[youtube]kiKBONUwfLw[/youtube]
Από το 4.14 και μετά έχει μπουζούκι στον ρυθμό ενός τραγουδιού της Βανδή-Νικολαΐδη.
Στα Αράβικα πάντως έιναι πιο ωραίο.
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από logios »

Και εγω ανηκω στους ΑΑΑ.
Ισως η καθυστερηση στον ερχομο του Ονταϊ να ηταν λογο και της παρουσιας του Παγκαλου εκει.
Και τον επιπλεον χρονο που ζητησαν καθως και οτι εξακολουθουν να λενε οτι ολα ειναι θετικα.
Λογικα θα εχουμε νεα μεσα στο διημερο που ακολουθει.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από joshua »

Παντως καποιος προσπαθωντας να ερμηνευσει τις δηλωσεις κυριακου μπορει να καταλαβει αν μη τι αλλο οτι το ενδιαφερον ειναι υπαρκτο ειναι σοβαρο και σιγουρα δεν υπαρχει μεχρι τωρα τουλαχιστον καποια αρνητικη εξελιξη καθως αν εξαιρεσεις τις αιχμες για τους εκπροσωπους τιποτα το επικριτικο δεν ειπωθηκε για τους ενδιαφερομενους ισα ισα που ξεκαθαρισε οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα στις απευθειας σχεσεις των 2 πλευρων και οσον αφορα την αξιοπιστια των ιδιων.Το μονο ισως που θα μπορουσε να πει κανεις ειναι οτι ισως υπαρχει περισσοτερος δρομος για να καταληξει θετικα το ολο θεμα οχι απαραιτητα χρονικα αλλα ποιοτικα σε σχεση με οτι πιστευαν και διερρεαν καποιοι.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από giapas »

gash04 έγραψε:Έρθουν δεν έρθουν
ΠΑΟΚ και στο γκολφ ΠΑΟΚ και στο water τάβλι
:opaokara:

Στασου gash-oil ,ξέρω όλα τα παιχνίδια σχετικά με τάβλι και ζάρια...water ταβλι δεν έχω ξανακούσει..

ΥΓ1: Απο τη σέσουλα με το χρήμα από τα θεαματικά πάρκα , εμείς θα τσιμπήσουμε τίποτα? Καμιά θέση κηπουρού υπάρχει? Αντε γιατί στην Αθήνα σφίγγουν τα πράγματα με τις δουλείες. Να γράψω στο βιογραφικό ότι είμαι ΠΑΟΚ, λέτε να μετρήσει?
ΥΓ2: MONO ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ στις δουλειές με τα θεαματικά πάρκα. Να λαδώσει λίγο και τ'αντεράκι μας για τις εκδρομές που έρχονται.
ΥΓ3: To καλοκαίρι προετοιμασία στην Οαση "3-5 Πηγάδια" της Ντόχας .
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

DC έγραψε:
moican4 έγραψε:Και κατι για να ελαφρυνουμε την αγωνια μας ωρες που ειναι.. :twisted:


[youtube]kiKBONUwfLw[/youtube]
Από το 4.14 και μετά έχει μπουζούκι στον ρυθμό ενός τραγουδιού της Βανδή-Νικολαΐδη.
Στα Αράβικα πάντως έιναι πιο ωραίο.

Ολο το ειδες ε? :lol: :lol:
Μαλλον σ αρεσε.. :P
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DC »

Εννοείται ότι το είδα όλο. (και όχι μόνο αυτό αλλά και κάποια από εκείνα στα δεξιά :oops: )
Άμα θες να βλέπουμε τα μισά, τότε να τα βάζεις μισά.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16714
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Equalizer »

Πωπω παίδες διάβασα τις δέκα τελευταίες σελίδες μαζί, και μου φάνηκαν σαν ταινία.
Πολλά τα σχόλια, έντονη η διακύμανση. Όντως φαίνεται πολύ σημαντική η είδηση περί συμφωνίας της κυβέρνησης και του Καταρ, καθώς άν σχετίζεται με τον ΠΑΟΚ, επιβεβαιώνει άμεσα όλους εμάς που βλέπαμε έντονο το στοιχείο πολιτικού περιεχομένου στην υπόθεση, και το πόσες ευκαιρίες προσφέρονται σε επενδυτές με την υπο κατάρευση ελλάδα.

Απο κει και πέρα, τί να πώ... έλιωσα και στο γέλιο. Κρατάω κυρίως..
α) Τους ΑΑΑ
β) Την ατάκα του γκας με τη γυναίκα του χιουντάι (υποψιάζομαι πως κανονικά στα λατινικά το όνομά του πρέπει να γράφεται Hon-Day), που ως άλλος μανάβης την πιέζει με ερωτήσεις - προσταγές, τί λέει να ουμ θα το ψήσουμε το θέμα;...
γ)Το θεματικό πάρκο με θέμα: Ποδόσφαιρο (αυτό είναι θέμα, οχι μαλακίες).

Και θα προσθέσω μια φαντασίωση που έχω, το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ, όπου κι αν είναι να γίνει, να έχει ειδική σχεδίαση για άριστη ακουστική, και ακόμα πιο ειδική σχεδίαση, για να τροφοδοτείται απο φωτοβολταικά... φανταστείτε διαφήμιση παγκοσμίως μόνο και μόνο απο την ύπαρξη τέτοιου γηπέδου.. Α και θέλω να περιστρέφεται το χόρτο για να βγαίνει έξω να λιάζεται όπως εκείνο το γήπεδο στην Ιαπωνία το 2002.


Θεματικό πάρκο στην Τούμπα, στην Έκθεση, ή σε άλλο πλανήτη. Αν οχι, θα αντιμετωπίσετε την οργή του ΛΑΟΥ του ΠΑΟΚ! ΛΙΓΟΙ!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”