Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από cristiano4 »

ρίξτε ξανά την φανέλα της μπάρτσα τότε να αρχισει το γλέντι :opaokara:
Falegk
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Falegk »

με πια ειναι παντρεμενος ο σαμαρι????????????????????????????????????? ε? ε?

πσ. βοηθαω τον γκασακο
Άβαταρ μέλους
Da_Paok
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 21:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Da_Paok »

Ρε τι ζουμε.... :D :D :D
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Εδώ ξέρανε ότι παίζει 5χ5 με τον πρόεδρο μπρε Φαλέγκε και ότι έχει σουίτες στην Τούμπα και ότι πάει στα εκτός έδρας κλπ κλπ.
Το που μένει δεν το ξέρουνε ακόμα να πάνε να χτυπήσουν κανένα κουδούνι?
Να βγει η σύζυγος με το νυκτικό και τα μπικουτί στα μαλλιά να τους φτιάξει κανά τίλιο να τρατάρει κανά φοντάν και να ρωτήσουν τι θα γίνει ρε μάστορα με τον ΠΑΟΚ να ουμ θα τον πάρετε ή όχι?
Αν οι εκπρόσωποι του θολώνουν το σκηνικό γιατί έτσι τους έχουν συμβουλέψει οι πελάτες τους η γυναίκα δεν είναι η καλύτερη πηγή?
Εγώ θα τους τα μαθαίνω όλα που δεν σπούδασα και ΙΕΚ?
Τέσπα πάντως αν γράψετε τίποτα θα κάνω νέα κωλοτούμπα εδάφους αέρος και ότι άλλο θέλετε.
Αν ήταν η ερώτηση στο PAOK RETRO GAME τότε ο βαθμός δυσκολίας θα πρέπει να ήταν 1χ10000000πόντοι.

Τελικά που μένει ο Οντέι στην Θεσσαλονίκη?
Ούτε με ντέντεκτιβ δεν υπάρχει περίπτωση να το βρούνε τα φυντάνια της Ελληνικής δημοσιοκαφρίλας.
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από No4h »

Προφανως αυτο περιμεναν.
ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 2 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ.
ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ.

ΣΩΘΗΚΑΜΕ

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
rasputin
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2010, 12:30

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από rasputin »

το ΑΑ από Ανώνυμοι Αλκοολικοι θα το κανουμε Ανωνυμοι Αισιοδοξοι..

-Με λενε Ρασπουτιν, και ειμαι κι εγω...αισιοδοξος..
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από cristiano4 »

γιατι οχι και τα 3Α μαζί? :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Υστερα από συζητήσεις και ανταλλαγές εγγράφων που κράτησαν για μήνες, αν όλα πάνε καλά στις τελικές διαπραγματεύσεις με το Κατάρ, σήμερα θα ανακοινωθεί από την ελληνική κυβέρνηση η συμφωνία «για το Ελληνικό και όχι μόνο». Θα πρόκειται για την πρώτη μεγάλη ξένη επένδυση στην Ελλάδα την εποχή του Μνημονίου και θα αφορά ακόμη πέντε περιοχές εκτός λεκανοπεδίου και Αττικής.

Από προχθές μάλιστα βρίσκεται στο Κατάρ ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος για να ολοκληρώσει τις συζητήσεις που προηγήθηκαν. Το παρασκήνιο μεταξύ των δύο πλευρών ήταν οργιώδες τις τελευταίες εβδομάδες και κορυφώθηκε κατά την εορταστική περίοδο.

Διαπραγματεύσεις
Με απόλυτη μυστικότητα βρέθηκαν στην Αθήνα αξιωματούχοι του επενδυτικού ομίλου του Αραβικού Εμιράτου ενώ και κυβερνητικά στελέχη συμμετείχαν σε μυστικές αποστολές στο εξωτερικό.

Προκειμένου, μάλιστα, να παρακαμφθεί η «Διαύγεια», υπήρξε συμφωνία ορισμένα ταξίδια να γίνουν με ιδιωτικές δαπάνες των συμμετεχόντων και άλλα να περάσουν στην επίσημη ηλεκτρονική σελίδα τις επόμενες ημέρες, αφού θα έχουν δοθεί τα χέρια.

Η κυβέρνηση θέλει να αποφύγει το «φιάσκο» με τον Αστακό και γι’ αυτό μεγάλο τμήμα της χθεσινής σύσκεψης για το θέμα αποτέλεσε ο επικοινωνιακός χειρισμός.

Ο πρωθυπουργός ζήτησε από τα στελέχη του να κρατήσουν χαμηλούς τόνους και η ανακοίνωση να γίνει με μία λιτή κυβερνητική ανακοίνωση, συν ίσως κάποια φωτογραφία ή λίγα πλάνα από την υπογραφή.

Μονάδες
Σύμφωνα με το Μέγαρο Μαξίμου, η χώρα μας βρίσκεται κοντά στην εξασφάλιση και νέας συμφωνίας με αραβικά κεφάλαια για την οικοδόμηση μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων και θεματικών πάρκων. Ο στόχος του όλου προγράμματος είναι η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, ώστε να τονωθούν τα έσοδα από τον τουρισμό, που αποτελεί τη «βαριά» βιομηχανία της χώρας.

Σήμερα το τουριστικό κύμα έχει ως προορισμό πέντε νησιά, για πέντε μήνες από δύο χώρες. «Θέλουμε να φέρουμε τουρίστες στην Αθήνα και να ενισχύσουμε τη Θεσσαλονίκη και να βάλουμε στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και άλλους προορισμούς όπως η Αρχαία Ολυμπία και ο Όλυμπος», λένε χαρακτηριστικά στις κατ’ ιδίαν συνομιλίες τους στελέχη που συμμετέχουν στις παρασκηνιακές διεργασίες.

Ενημέρωση
Στη σύσκεψη που έγινε στο γραφείο του πρωθυπουργού στη Βουλή, ο Γ. Παπανδρέου ζήτησε και έλαβε ενημέρωση για ενεργειακές επενδύσεις που «παίζουν» στην περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου. Από νέες γεωτρήσεις και αγωγούς μέχρι αιολικά και φωτοβολταϊκά πάρκα.

Η κυβέρνηση συζητά τον φωτισμό των πόλεων με συστήματα φωτοβολταϊκών, που θα τοποθετηθούν στις κολόνες της ΔΕΗ!

http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=89805154



υγ

Θετικότατη είδηση και ακόμα ποιο θετικό το ότι έκλεισε η συμφωνία αυτή.
Τώρα γίνομαι ακόμα περισσότερο αισιόδοξος για τον ΠΑΟΚ.
:D


Η φράση fast track στο άλλο λίνκ που πέταξε κάποιος φίλος έγινε γνωστή στα αυτιά μου πριν λίγες μέρες.
Η φράση θεματικά πάρκα κρατείστε την θα μας χρειαστεί πιθανότατα στην συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
Da_Paok
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 21:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Da_Paok »

...θεματικά πάρκα (οπως PAOKLAND) ας πουμε να ουμ???
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από No4h »

Θεματικο Παρκο στον ΠΑΟΚ ΤΩΡΑ λεμε.

Με θεμα:Το ποδοσφαιρο

Αντε να τρελαινομαστε τωρα...
Λιγες μερες εχουμε να χαρουμε
Μετα τις 20 Γεναρη θα αρχισει η γκρινια

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από bane1980 »

gash04 έγραψε: Η φράση θεματικά πάρκα κρατείστε την θα μας χρειαστεί πιθανότατα στην συνέχεια.
Όταν θα αρχίσουμε να μαθαίνουμε και εκείνο το βαρετό παιχνίδι με το μπαστούνι, τα μπαλάκια, τις τρύπες και τα λιβάδια;
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Έρθουν δεν έρθουν
ΠΑΟΚ και στο γκολφ ΠΑΟΚ και στο water τάβλι
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από bane1980 »

Καμιά μαρίνα τις προκοπής θα φτιάξουν, που έχουμε ανύπαρκτη υποδομή και οργάνωση για σκάφη, ενώ Τουρκία και Κροατία ντρέπεσαι να πατήσεις με βρεγμένα πόδια και άμμο στις μαρίνες τους...(σόρρυ για το οφ τόπικ)
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από niko70 »

Εγώ πάλι θέλω θεΑματικό πάρκο.... :)

Ρε γκας υπήρχε και κάτι σε αυτή την ιστορία που δεν ήξερες...? :lol: :lol:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

No4h έγραψε:Θεματικο Παρκο στον ΠΑΟΚ ΤΩΡΑ λεμε.

Με θεμα:Το ποδοσφαιρο
Θεματικό πάρκο στην Τούμπα ή στην ΔΕΘ ή σε άλλο πλανήτη!
georgedoulk έγραψε:Ο Ζαγοράκης ποτέ δεν μας έχει πεί ψέμματα. Δεν κοροϊδεψε ποτέ τον ΛΑΟ του Π.Α.Ο.Κ.
Συμφωνώ 100%. Στον ίδιο τον Ζαγοράκη πόσες φορές έχουν πουλήσει παραμύθι? Πχ, οι εγγυήσεις για τη διαιτησία και την αντιμετώπιση της ομάδας..?


Συγχωράτε με, αλλά εγώ δε μπορώ να συμμεριστώ την αισιοδοξία σας.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”