14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Να με συμπαθάς φίλε Sera αλλά δεν τη θεωρώ και τόσο σημαντική τη δήλωση του ΓΧ (ένας ακόμη που μας άφησε για κάποια εθνική :? τι αφαίμαξη και αυτή ρε πούστη μου :? )
Βαρετή, κοινότυπη, πλήρως αναμενόμενη δήλωση για έναν ποδοσφαιριστή του.
Δηλαδή σαν τι διαφορετικό να έλεγε??
Όσο διαφωνώ με το σταύρωμα οποιουδήποτε ποδοσφαιριστή μας, άλλο τόσο διαφωνώ και με την αγωνιώδη μάχη εξεύρεσης επιχειρημάτων υπέρ του και ελαφρυντικών.
Κανένα γιουχάρισμα στο γήπεδο, αλλά και υπομονή σε λογικά πάντα πλαίσια, αυτή είναι η συνταγή.
Ο χρόνος θα δείξει.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

απλα την εβαλα ουτε εγω τη θεωρω σημαντικη... 8-) 8-) για εναν παιχτη που εχω δει οπως και ολοι μας ο καθενας μας εχει προσωπικη αποψη πιστευω.... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

False alarm τότε :roll:
Όσο για τον Παπάζογλου, αν προκριθούμε θα είναι πιο εύκολο να ξεχάσει και αυτός τη φάση του 91' και να μην τον στοιχειώνει.
Πρέπει πάντως να πετύχει κάποιο κρίσιμο γκολ.
Η βελτίωσή του σε καταστάσεις χαμηλού κινδύνου είναι εμφανής.
Πρέπει όμως να γίνει και το αποφασιστικό βήμα παραπάνω.
Αλλιώς το τραίνο θα χαθεί.
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από interad »

επειδή το έγραψαν κι άλλα παιδιά (αυτό για το κρίσιμο γκολ)

άντε να το απομυθοποιήσουμε ΚΑΙ αυτό...

κρίσιμο γκολ έβαλε και μάλιστα φέτος

στο ΠΑΟΚ-Ατρόμητος 1-0

μπήκε αλλαγή στο 80 (σχεδόν)

και σκόραρε στο 90 (σχεδόν)

με όλους τους επιθετικούς μέσα...



(έστω και αν το γκολ ήταν κατά 5% δικό του και από τρελή σπόντα)

ΚΑΙ το πανηγύρισε

ΚΑΙ ξέσπασε

ΚΑΙ το σταυρό του έκανε

ΚΑΙ πωρώθηκε

ΚΑΙ λυτρωτής ήταν

ΚΑΙ την ομάδα του έβαλε ΜΟΝΗ στη 2η θέση (σε τροχιά πρωταθλήματος) ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ



http://www.youtube.com/watch?v=Iwdn8ds0-uQ


έντιτ - (άλλαξε κάτι με τον τρόπο που βάζουμε βιντεάκια;;; )
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6508
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από DamoN »

αυτο το γκολ βασικα ο Θεος το βαλε.....γτ πανηγυρισε ετσι δεν καταλαβα....οπως δεν καταλαβα γτ πανηγυρισε και ο ιντζακι ετσι στον τελικο με την λιβερπουλ....βασικα πηγαινε αγκαλιασε τον μουσλιμοβιτς η δειξε στον Θεο...μην τρεχεις να πανηγυρισεις λες και εβαλες ψαλιδακι! :twisted: :twisted: :twisted:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Μη μου τον Σάκη τάραττε! Αυτό το γκολ που λέτε, άμα το 'βαζε ο Cirillo, θα 'ταν ακόμα στα κάγκελα της 4 με έναν πυρσό στο κάθε χέρι :opaokara:
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6508
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από DamoN »

o cirillo Ανεβαινει στα καγκελα και χωρις να βαλει γκολ (βλεπε ρουλη)....παντως εγω αυτον τον ανθρωπο τον ζηλευω....παιρνει ενα σωρο λεφτα ενω ειναι αμπαλος....εχει και μ%$%$#% γυναικα που εχει στο σβερκο της τατουαζ μπρουνο(!?!?) ενω ειναι σαν αναποδο γ@μωτο.....μπραβο του!!! 8-) 8-) 8-)
(σορυ για το οφ-τοπικ) :oops:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από novito »

interad έγραψε:...
http://www.youtube.com/watch?v=Iwdn8ds0-uQ


έντιτ - (άλλαξε κάτι με τον τρόπο που βάζουμε βιντεάκια;;; )
βάζουμε ότι είναι απ το = και μετα... στην προκειμένη δηλαδή το Iwdn8ds0-uQ ;)

[youtube]Iwdn8ds0-uQ[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pegasus »

Το πρόβλημα δεν είναι στο σκοράρισμα γενικά αλλά στο σκοράρισμα με τα πόδια. Άντε να ξεχάσω ότι η φάση ήταν πιο δύσκολη απ' ό,τι φαίνεται... Δεν μπορώ όμως να ξεχάσω πόσες κεφαλιές έχει πάρει: και γκολ έβαλε έτσι και δοκάρια είχε και σημαντικές ευκαιρίες. Καβάλα εκτός δοκάρι, Πανσερραϊκός κύπελλο γκολ, Γιάννενα κύπελλο δοκάρι, Άρης πλέιωχ γκολ, ΟΣΦΠ εκτός πρωτάθλημα λίγο έξω, χώρια αυτές που παίρνει στις υπόλοιπες φάσεις και δεν είναι λίγες ή αυτές που τυχόν ξεχνάω. Και με τα πόδια έβαλε 2 γκολ, ένα παλικαρίσιο μες στον ΟΦΗ για το κύπελλο και αυτό με τον Ατρόμητο που παραδόξως είναι το μόνο που θυμάστε όλοι. Φυσικά έχασε τρανταχτές ευκαιρίες αλλά και αυτές τις θυμάστε καλά.

Θα το δουλέψει το θεματάκι με τα πόδια και θα το βελτιώσει ελπίζω. Δεν είναι πια ταλέντο και φέρελπις και δεν τον αντιμετωπίζω έτσι. Το θεωρώ ετοιμοπόλεμο, περιμένω να πάρει την ομάδα στις πλάτες του αν χρειαστεί. Απλά, όπως κάθε ποδοσφαιριστής κάθε ηλικίας, καλό είναι να δουλέψει και άλλο και ειδικά πάνω στις αδυναμίες του. Αν δεν τα καταφέρει και βρούμε κάτι καλύτερο, του λέμε ευχαριστώ και γεια. Αν τα καταφέρει, που το θεωρώ πιο πιθανό, και αυτός θα κερδίσει κι εμείς...
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από guardian4 »

Κεφτέ, ε κεφτέ
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Makis4444 »

Aureliano Buendia έγραψε:Να με συμπαθάς φίλε Sera αλλά δεν τη θεωρώ και τόσο σημαντική τη δήλωση του ΓΧ (ένας ακόμη που μας άφησε για κάποια εθνική :? τι αφαίμαξη και αυτή ρε πούστη μου :? )
Βαρετή, κοινότυπη, πλήρως αναμενόμενη δήλωση για έναν ποδοσφαιριστή του.
Δηλαδή σαν τι διαφορετικό να έλεγε??
Όσο διαφωνώ με το σταύρωμα οποιουδήποτε ποδοσφαιριστή μας, άλλο τόσο διαφωνώ και με την αγωνιώδη μάχη εξεύρεσης επιχειρημάτων υπέρ του και ελαφρυντικών.
Κανένα γιουχάρισμα στο γήπεδο, αλλά και υπομονή σε λογικά πάντα πλαίσια, αυτή είναι η συνταγή.
Ο χρόνος θα δείξει.
Συμφωνω.....
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

interad έγραψε:επειδή το έγραψαν κι άλλα παιδιά (αυτό για το κρίσιμο γκολ)

άντε να το απομυθοποιήσουμε ΚΑΙ αυτό...

κρίσιμο γκολ έβαλε και μάλιστα φέτος

στο ΠΑΟΚ-Ατρόμητος 1-0

μπήκε αλλαγή στο 80 (σχεδόν)

και σκόραρε στο 90 (σχεδόν)

με όλους τους επιθετικούς μέσα...



(έστω και αν το γκολ ήταν κατά 5% δικό του και από τρελή σπόντα)

ΚΑΙ το πανηγύρισε

ΚΑΙ ξέσπασε

ΚΑΙ το σταυρό του έκανε

ΚΑΙ πωρώθηκε

ΚΑΙ λυτρωτής ήταν...
δεν είναι όμως τιμωρός
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106638
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

maik4 έγραψε:[youtube]hdD0QRVd6T4&feature=player_embedded[/youtube]

αυτο τα λεει ολα,κ μην πειτε πως δεν ειμαι παοκ η τπτ αλλο!!!οποιος θελει να τοθ δειξω το διαρκιας μου κ οκ φοραει το δικαιφαλο στο στηθος αλλα κ ι ομαδα δεν μπωρει να χανει λεφτα για τον παπαζογλου κ τον τσιριλο,ελεοςςςςςςςςς!!!
Το να ασπάζεσαι κύριε Maik4 τις απόψεις του Αλέφαντου είναι σαν να είσαι φανατικός Χριστιανός και να ακούς ...Λιακόπουλο!
Εκτός όπου και χρόνου είναι ο άνθρωπος, και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς για ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ υποστηρίζει ομάδες τύπου Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού που οι μαφίες του πατάνε πάνω σε πτώματα προκειμένου να επιβάλουν τους κανόνες τους!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106638
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

guardian4 έγραψε:Κεφτέ, ε κεφτέ
Αυτό είναι ύβρις, κύριε φύλακα;
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από indian chief »

λετε να δουμε το θανασακη βασικο την πεμπτη??????τα σπορ γραφουν πως αποχωρησε ο μουσλι και ο δερμιτζακης δοκιμασε παπαζογλου...θα μας δικαιωσει το πουλεν... ;) ;)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”