Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

υπαρχει προβλημα που δεν θα μπορεσω να βρεθω στην συγκεντρωση?
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Hideguti »

tad έγραψε:Η ΑΜΚ καμία σχέση δεν έχει σαν διαδικασία με την λαική βάση !!!

Από μόνη της δεν έχει καμία θεσμική υπόσταση !!!

Η λαική βάση του ΠΑΟΚ προς το παρόν είναι άτυπη !!

Εξάλλου να πω την αλήθεια δεν ξέρω αν ο Θόδωρος θέλει να συμμετέχει σε τέτοια πράγματα. ... Όπως επίσης δεν ξέρω αν συμφωνούν σε αυτό οι πολλοί.
Συμφωνω απολυτως, ασχετα αν προσωπικη μου επιθυμια θα ηταν ο Ζαγορακης να πιεσει προς την κατευθυνση καταρτισης νομικου πλαισιου για να περασει ο ΠΑΟΚ σε καθεστως λαικης βασης.
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

ContrerasPablo έγραψε:υπαρχει προβλημα που δεν θα μπορεσω να βρεθω στην συγκεντρωση?
Οχι κανένα! Εγώ στην προηγούμενη συνέλευση δεν μπορούσα να παω και δεν πήγα! :)
Άβαταρ μέλους
Kostas85
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 16:36
Τοποθεσία: Ilioupoli

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Kostas85 »

Παιδιά από τη προηγούμενη αύξηση έχω μόνο το χαρτί από τη Marfin.
Πήρατε τίποτε παραπάνω;
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

και εγω τα ιδια φιλε
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από novito »

Επειδή ξαναείχε γίνει θέμα αρκετές φορές, τίτλοι μετοχών δεν είχαν εκδοθεί απ την ΠΑΕ λόγω του οικονομικού κόστους, όπως είχε -κυρίως- ακουστεί. Αυτά σίγουρα. Τώρα υπήρχε μια ... "φήμη" ότι μπορείς να ζητήσεις την έκδοση των μετοχών σου, αναλαμβάνοντας τα έξοδα ...
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από diniko80 »

2008-2009
εσοδα
8,48 εκ.ευρω εισητηρια +διαρκειας
6,34 χορηγιες και τηλεοπτικα
τουμπα επε 0,10
πωλησεις 2,75
ΑΜΚ 2,235 9δεν περιλαμβανεται στη χρηση)
Πλευ οφ 1,14

εξοδα
Παικτες 7,5
Λειτουργικα 5,7 κλπ κλπ (0,5 ΕΠΟ, 0,60 ΑΣ-ΔΑΝΕΙΟ, 0,5 υποδομες, 0,2 τουρνικε και λογισμικο)
συνολ χρησης +410 χιλιαδες


2009-2010
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ (στη παρουσα φαση ειμαστε -2,5 εκ ευρω δεν υπολογιζεται η νεα ΑΜΚ, τα πλευ οφ, τυχον πωλησεις, εσοδα κυπελλου)
Εισητ +διαρκειας 10,0 εκ
Χορηγιες και τηλεοπτικα 8,9
τουμπα επε 0,3

εξοδα παικτες 10,3 λειτουργικα 5,5
Φορος 3 εκ
Μισθοδοσια 1,7
οφειλες 140 χιλαικα

αποτελεσμα -2,5 εκ

τωρα για την ΑΜΚ ειναι 15,5 εκ: 12 παλια χρεη (πρωτογενες κεφαλαιο) +2 εκ οφειλες σε τριτους (το νουμερο ειπε ο ζαγορ που θα γινει απαιτητο ειναι πολυ πολυ μικροτερο.... ειναι πολλα μικροποσα που δεν τα εχουν ζητησει οι τριτοι ...ενας απο αυτους ειναι ο ζαγορ -δεν το ειπε βεβαια-) και 1,5 το δανειο της εθνικης...περιπου τα νουμερα ειναι ετσι

τα παραπανω ειναι απο τη συνεντευξη τυπου και ειναι εΞ ακοης, αρα υποκεινται σε λαθη
ΥΓ1 αφορουν τον προυπολογισμο περιλαμβανουν 1 μυριο για το προπονητικο και μισο μυριο για τις υποδομες....δεναφορουν αν βγαινει ή οχι η χρονια...στα ταμεια εχουν εμπει και κεφαλαια απο την προηγουμενη ΑΜΚ
ctsaligo
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 14:19

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ctsaligo »

Εγώ γιατί δεν κατάλαβα ακόμα τα οικονομικά που υποτίθεται οτι είπανε πόσα τα έξοδα πέρυσι και πόσα φέτος !!!?????
Πολύ παπάς τα οικονομικά.
Θα έπρεπε να μας πουν τόσα τα εισιτήρια πέρυσι τόσα φέτος
Τόσο οι μισθοί και τα λειτουργικά πέρυσι τόσα φέτος
Αν κάποιος κατάλαβε καλύτερα να μου πει
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

επρεπε να μας δωσει και ονομαστικα ποιοι πηραν διαρκειας
αντε κανανε γηπεδο λαστιχο την τουμπα οπως ελεγε και σκορδας
.....πολυ παπας ρε παιδι μου....... :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
fuzztone
Δημοσιεύσεις: 1717
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fuzztone »

Το πιο σημαντικό ήταν ότι η χρήση του περασμένου έτους ήταν και πάλι θετική (400000 και χώρια τα 2εκ της ΑΜΚ αν κατάλαβα καλά). Κατά πως φαίνεται, και το νέο έτος θα μας βρει με θετικό πρόσημο (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου).

Με κάτι καλοκαιρινά δημοσιεύματα κοντέψαμε να νομίσουμε ότι μπήκαμε και μέσα και ότι η οικονομική μας κατάσταση είναι τραγική...

Νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να απευθυνθεί η διοίκηση στο υπουργείο οικονομικών και να αποσπάσει μια ευνοϊκή ρύθμιση. Ας μην περιμένουμε τυχόν υποσχέσεις που έδωσαν διάφοροι για μετά τις εκλογές γιατί θα την πατήσουμε πάλι.
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από diniko80 »

ctsaligo έγραψε:Εγώ γιατί δεν κατάλαβα ακόμα τα οικονομικά που υποτίθεται οτι είπανε πόσα τα έξοδα πέρυσι και πόσα φέτος !!!?????
Πολύ παπάς τα οικονομικά.
Θα έπρεπε να μας πουν τόσα τα εισιτήρια πέρυσι τόσα φέτος
Τόσο οι μισθοί και τα λειτουργικά πέρυσι τόσα φέτος
Αν κάποιος κατάλαβε καλύτερα να μου πει

μοιραστηκε ο περσινος ισολογισμος και ο φετινος προυπολογισμος στους δημοσιογραφους σε εντυπη μορφη.....
ctsaligo
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 14:19

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ctsaligo »

Παρακαλώ να ποστάρει όποιος έχει τον ισολογισμό !
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από novito »

Πάρε μια εφημερίδα αύριο και θα διαβάσεις τον ..... παπά, όπως λες!!!!.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gergeo4 »

http://www.sport24.gr/svc/npc/coverNew. ... 009&cid=11

Δειτε κατω δεξια τι γραφει η γατα..Γνωριζετε κατι ή μουφα η ειδηση?
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Θα δούμε αύριο!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”