14. Αθανάσιος Παπάζογλου

maik4
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 01:35

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από maik4 »

σε εστειλα???
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

ναι ρε φιλε τον ειχα ξεχασει εντελως.... :lol: :lol: :lol: :lol:
maik4
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 01:35

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από maik4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από gash04 »

Έγινε επεξεργασία στο ποστ σου Μάικ γιατί θα χρησιμοποιηθεί το βίντεο σου προσεχώς και πρέπει να φαίνεται.
Άβαταρ μέλους
johnnie78
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 21:03

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από johnnie78 »

maik4 έγραψε:[youtube]hdD0QRVd6T4&feature=player_embedded[/youtube]

αυτο τα λεει ολα,κ μην πειτε πως δεν ειμαι παοκ η τπτ αλλο!!!οποιος θελει να τοθ δειξω το διαρκιας μου κ οκ φοραει το δικαιφαλο στο στηθος αλλα κ ι ομαδα δεν μπωρει να χανει λεφτα για τον παπαζογλου κ τον τσιριλο,ελεοςςςςςςςςς!!!
+1 φιλε μου
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από moican4 »

Οσες φορες και να το επιχειρησουμε γκολ θα βαλουμε και ας ειναι ο κρεσιτς εκει που λεει ο λογος..Δεν ξερω λεω μηπως περιμεν οτι θα του τι σηκωσει την μπαλα γιατι καπως ετσι βλεπω τα βηματα του και ξαφνικα την βλεπω κατω...
Οσο βλεπω τον αλλο απο πισω να ειναι ετοιμος να "πυροβολησει"...

Χεστο ακρη δεν βγαινει..συνεχιζουμε..

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από niko70 »

Όντως μοϊκανέ, δε βγαίνει άκρη....(γαμώ την τύχη την πουτ@ν@). Ελπίζω εκεί μέσα να μας θέλει...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από kos »

υπομονη με τον σακη. για διαφορους λογους.
δεν σας εχει κανει εντυπωση η παραμονη του κλαους στο ροστερ της ομαδας???
δεν σας εχει κανει εντυπωση μεχρι στιγμης ο φιλομενο δεν εχει περασει ποτε κορυφη??? ουτε σαν αλλαγη???

τι θελω να πω? εαν τα πραγματα δεν πανε καλα στην πολη ισως ο φιλομενο γινει το αριστερο εξτρεμ που τοσο πολυ θελετε και ο σακης γινει απο τριτη, δευτερη επιλογη για την κορυφη με τον κλαους τριτη. ισως...
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Retzi »

ΟΚ δεν το εβαλε τι να κανουμε?? Δεν προκειτε να αλλαξει τιποτε οσο το συζηταμε. Οσο ερχονται οι φασεις θα ρθουν και τα γκολ. Παντως περα απο το γκολ που εχασε μου φανηκε παρα πολυ βελτιωμενος γιατι και κινησεις στο χωρο εκανε και μεσα στις φασεις ηταν και μοιραζε καλα την μπαλα..
Εχουμε φαει τοσους και τοσους στην μαπα τουλαχιστον το παιδι φαινετε οτι δουλευει και αξιζει την στηριξη μας!! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
johnnie78
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 21:03

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από johnnie78 »

Καλα τα λετε ολοι σας και μεχρις ενος σημειου να τα δεχτουμε οκ. Οταν ομως παιρνεις μπαλα στα 37 εκατοστα απο την εστια -Ο,ΤΙ θεση και να παιζεις την μπαλα δεν την πετας στις μπεκατσες, για ονομα του Θεου. Καλη η κινηση στο χωρο, καλες οι τοποθετησεις κλπ αλλα αν δεν μπορεις να βαλεις με αυτον τον τροπο (2 φορες ηταν και μια φορα με τη γρια) γκολ τι μπορεις να κανεις και πως μπορει μια ομαδα σαν τον ΠΑΟΚ να βασιστει πανω του? Ειναι ο πιο ευκολος τροπος να βαλεις γκολ διαολε. Και απο εναν σεντερ φορ περιμενεις να σου βαζει και κανα γκολ, τουλαχιστον τα ευκολα οπως αυτο...
Δεν πρεπει να τον δικαιολογουμε ουτε και αυτα που λεμε τα λεμε απο κακια η κομπλεξ, πρεπει ομως να δουλεψει περισσοτερο στο κομματι εκτελεση και σουτ με τη μια. Εχει προβλημα..
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Falegkos »

δεν μπορούμε να πουμε τα πραγματα με το ονομα τους και κρυβόμαστε πισω απο το δάχτυλο μας,

εχουμε 2-3 παικτες που δεν θα επρεπε να υπάρχουν καν στην ομαδα ισος και στο ποδόσφαιρο και είμαστε κολλημένοι με το ζορι να τους βγαλουμε ταλεντα και υποσχόμενους,

δεν ειναι το γκολ που εχασε ειναι οτι το παιδι δεν μπορει γιατι καθομαστε και ασχολούμαστε και με το ζορι να οτυς κανουμε ολους παικταραδες επειδή παιζουν στον ΠΑΟΚ δεν μπορω να το καταλάβω.

θα περιμένουμε και με αυτος 32 χρονια να μας αποδείξει τη? οτι ο μπαλαφας ο βαγγελης (μεγαλη η χαρη του) και και και που θα φτάσουν 30 και ακομα ταλεντα μας θα ειναι.
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από cronos »

Και αυτος και ο κουτσια ειναι 20ρηδες.
Και επειδη τα ταλεντα στην ελλαδα γινονται -παικτες- στα 22+,ας
κανουμε υπομονη :( κανα ......2 χρονακια ακομη. :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

Falegkos έγραψε:δεν μπορούμε να πουμε τα πραγματα με το ονομα τους και κρυβόμαστε πισω απο το δάχτυλο μας,

εχουμε 2-3 παικτες που δεν θα επρεπε να υπάρχουν καν στην ομαδα ισος και στο ποδόσφαιρο και είμαστε κολλημένοι με το ζορι να τους βγαλουμε ταλεντα και υποσχόμενους,

δεν ειναι το γκολ που εχασε ειναι οτι το παιδι δεν μπορει γιατι καθομαστε και ασχολούμαστε και με το ζορι να οτυς κανουμε ολους παικταραδες επειδή παιζουν στον ΠΑΟΚ δεν μπορω να το καταλάβω.

θα περιμένουμε και με αυτος 32 χρονια να μας αποδείξει τη? οτι ο μπαλαφας ο βαγγελης (μεγαλη η χαρη του) και και και που θα φτάσουν 30 και ακομα ταλεντα μας θα ειναι.
++10000
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από eleos »

-10000000000000

Μια απο τις μεγαλύτερες μπούρδες, και να με συμπαθάτε για την ορολογία που έχω διαβάσει ΕΒΕΡ.

Το παιδί ξέρει ποδόσφαιρο και (έστω σ'εμένα) φαίνεται απο χιλιόμετρα.
Δηλαδή επειδή ο βαγγελής δεν έπιασε το ίδιο σημαίνει και για όλους??? Τι λογική είναι αυτή?!

Αντε τότε και το μαλε μετά απο 1 χρονιά που ήταν ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ να τον στέλναμε, ή και ο Μαλεζάκος είναι άμπαλος?

Μέσα σε 1 χρόνο έχει κάνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ βήματα και εύχομαι να τα συνεχίσει.

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

- Ένας ποδοσφαιριστής που τον έχετε στην εθνική Ελπίδων, έγινε κεντρικό πρόσωπο του αγώνα που πέρασε, λόγω της χαμένης ευκαιρίας στο 91΄. Ποια είναι η άποψή σας για τον Θανάση Παπάζογλου;

«Το γεγονός είναι πως ο Παπάζογλου έχει βελτιωθεί πάρα πολύ από την ημέρα που ήρθε στον ΠΑΟΚ. Είναι κάτι που το διαπίστωσα και εγώ στο πρόσφατο φιλικό μας παιχνίδι στην Ελβετία. Είναι σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση και μαθαίνω μέσα από τον ΠΑΟΚ πως δουλεύει πάρα πολύ στις προπονήσεις. Στη προκειμένη περίπτωση, πρέπει να ξέρουμε όλοι πως οι επιθετικοί τρέφονται από το γκολ. Άμα χάνεται ένα τέτοιο γκολ, η ψυχολογία πέφτει και για αυτόν τον λόγο πρέπει ο ΠΑΟΚ να τον βοηθήσει σε αυτή τη φάση. Δεν πρέπει να σταματήσει να δουλεύει σκληρά και τα γκολ θα έρθουν».

Γ.Χ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”