Formula 1!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
GP Ισπανίας: Στην καυτή Βαρκελώνη - Πού θα δείτε τηλεοπτικά τον αγώνα
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Από το 1991, η Formula 1 επισκέπτεται αδιαλείπτως το Circuit de Barcelona-Catalunya, στην πίστα που κατασκευάστηκε στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 1992 στη Βαρκελώνη. Αποτέλεσε, μάλιστα, τον χώρο στον οποίο ξεκίνησε και τελείωσε ο αγώνας για το αγώνισμα της ομαδικής ποδηλασίας.
Η πρεμιέρα σηματοδοτήθηκε από τη μεγάλη μάχη ανάμεσα στον Ayrton Senna και τον Nigel Mansell, ενδεικτική της συνέχειας της παρουσίας αυτής της πίστας το καλεντάρι. Το βρόχινο έπος του Michael Schumacher το 1996, η αποκαρδιωτική εγκατάλειψη του Mika Hakkinen το 2001, η νίκη του Pastor Maldonado το 2012 και του Max Verstappen το 2016, ως και τη μάχη των Verstappen και Lewis Hamilton το 2021 αποτελούν μερικές από τις πιο εμβληματικές στιγμές στο Montmelo.
Η πίστα των 4,6 km έχει το τέλειο μείγμα αργών και γρήγορων στροφών, καθώς και τη μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, κάτι που καθιστά τη διαδρομή ιδανική για τη διεξαγωγή των χειμερινών δοκιμών, αλλά όχι και τόσο καλή για τους αγώνες, μιας κι οι ευκαιρίες για προσπέρασμα είναι ελάχιστες κι οι οδηγοί γνωρίζουν τόσο καλά τη διαδρομή που σπάνια υπάρχουν κι εκπλήξεις.
Από τη σκοπιά των ελαστικών
Για τον αγώνα στην Ισπανία, η Pirelli έχει επιλέξει τις C1, C2 και C3 γόμες, τις πιο σκληρές της γκάμας της, όπως συνηθίζει τα τελευταία χρόνια.
Το πρόγραμμα του αγώνα - Ζωντανή μετάδοση από ANT1+ και F1 TV Pro/Premium
Παρασκευή 30/5 FP1: 14:30-15:30
FP2: 18:00-19:00
Σάββατο 31/5 FP3: 13:30-14:30
Κατατακτήριες: 17:00-18:00
Κυριακή 1/6 Αγώνας: 16:00
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Από το 1991, η Formula 1 επισκέπτεται αδιαλείπτως το Circuit de Barcelona-Catalunya, στην πίστα που κατασκευάστηκε στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 1992 στη Βαρκελώνη. Αποτέλεσε, μάλιστα, τον χώρο στον οποίο ξεκίνησε και τελείωσε ο αγώνας για το αγώνισμα της ομαδικής ποδηλασίας.
Η πρεμιέρα σηματοδοτήθηκε από τη μεγάλη μάχη ανάμεσα στον Ayrton Senna και τον Nigel Mansell, ενδεικτική της συνέχειας της παρουσίας αυτής της πίστας το καλεντάρι. Το βρόχινο έπος του Michael Schumacher το 1996, η αποκαρδιωτική εγκατάλειψη του Mika Hakkinen το 2001, η νίκη του Pastor Maldonado το 2012 και του Max Verstappen το 2016, ως και τη μάχη των Verstappen και Lewis Hamilton το 2021 αποτελούν μερικές από τις πιο εμβληματικές στιγμές στο Montmelo.
Η πίστα των 4,6 km έχει το τέλειο μείγμα αργών και γρήγορων στροφών, καθώς και τη μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, κάτι που καθιστά τη διαδρομή ιδανική για τη διεξαγωγή των χειμερινών δοκιμών, αλλά όχι και τόσο καλή για τους αγώνες, μιας κι οι ευκαιρίες για προσπέρασμα είναι ελάχιστες κι οι οδηγοί γνωρίζουν τόσο καλά τη διαδρομή που σπάνια υπάρχουν κι εκπλήξεις.
Από τη σκοπιά των ελαστικών
Για τον αγώνα στην Ισπανία, η Pirelli έχει επιλέξει τις C1, C2 και C3 γόμες, τις πιο σκληρές της γκάμας της, όπως συνηθίζει τα τελευταία χρόνια.
Το πρόγραμμα του αγώνα - Ζωντανή μετάδοση από ANT1+ και F1 TV Pro/Premium
Παρασκευή 30/5 FP1: 14:30-15:30
FP2: 18:00-19:00
Σάββατο 31/5 FP3: 13:30-14:30
Κατατακτήριες: 17:00-18:00
Κυριακή 1/6 Αγώνας: 16:00
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΟΥ ΓΚΡΑΝ-ΠΡΙ
1. Piastri O. - McLaren
2. Norris L. - McLaren, +0.209
3. Verstappen M. - Red Bull, +0.302
4. Russell G. - Mercedes, +0.302
5. Hamilton L. - Ferrari, +0.499
6. Antonelli K. - Mercedes, +0.565
7. Leclerc C. - Ferrari, +0.585
8. Gasly P. - Alpine, +0.653
9. Hadjar I. - Racing Bulls, +0.706
10. Alonso F. - Aston Martin, +0.738
11. Albon A. - Williams, +1.095
12. Bortoleto G. - Kick Sauber, +1.210
13. Lawson L. - Racing Bulls, +1.217
14. Stroll L. - Aston Martin, +1.512
15. Bearman O. - Haas, +1.769
16. Hulkenberg N. - Kick Sauber, +1.644
17. Ocon E. - Haas, +1.655
18. Sainz C. Jr. - Williams, +1.657
19. Colapinto F. - Alpine, +1.788
20. Tsunoda Y. - Red Bull, +1.839
1. Piastri O. - McLaren
2. Norris L. - McLaren, +0.209
3. Verstappen M. - Red Bull, +0.302
4. Russell G. - Mercedes, +0.302
5. Hamilton L. - Ferrari, +0.499
6. Antonelli K. - Mercedes, +0.565
7. Leclerc C. - Ferrari, +0.585
8. Gasly P. - Alpine, +0.653
9. Hadjar I. - Racing Bulls, +0.706
10. Alonso F. - Aston Martin, +0.738
11. Albon A. - Williams, +1.095
12. Bortoleto G. - Kick Sauber, +1.210
13. Lawson L. - Racing Bulls, +1.217
14. Stroll L. - Aston Martin, +1.512
15. Bearman O. - Haas, +1.769
16. Hulkenberg N. - Kick Sauber, +1.644
17. Ocon E. - Haas, +1.655
18. Sainz C. Jr. - Williams, +1.657
19. Colapinto F. - Alpine, +1.788
20. Tsunoda Y. - Red Bull, +1.839
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
GP Ισπανίας: Πέμπτη νίκη για τον Piastri και 1-2 για τη McLaren
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Ο Oscar Piastri επέστρεψε στις νίκες με την πέμπτη φετινή του, κάνοντας το 1-2 με τον Lando Norris για λογαριασμό της McLaren. Βάθρο για τον Charles Leclerc που εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Max Verstappen.
Στην εκκίνηση, ο Piastri κρατήθηκε πρώτος με τον Norris να χάνει τη 2η θέση από τον Verstappen και τον Hamilton να «κλέβει» στην 4η από τον Russell.
Πίσω, o Leclerc πέρασε 5ος αφήνοντας πίσω του κι αυτός τον Βρετανό της Mercedes, ενώ ο Alonso επιτέθηκε στον Hadjar ανεπιτυχώς, χάνοντας την θέση του από τον Hulkenberg.
Μετά τους πρώτους γύρους, ο Verstappen είχε μείνει κολλημένος στον Piastri έχοντας το DRS, αρχίζοντας να γεμίζει τους καθρέφτες του Αυστραλού. Ο ίδιος απάντησε και άνοιξε τη διαφορά στο 1,5 sec μετά τον 3ο γύρο.
Με τον Piastri να απομακρύνεται του Verstappen, το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε στις θέσεις 4-5, εκεί όπου ο Hamilton προηγείτο του Leclerc στην εσωτερική μάχη της Ferrari. Οι δυο τους μάχονταν χωρίς team orders, με τον Μονεγάσκο σαφώς ταχύτερο σε εκείνη τη φάση του αγώνα, χάνοντας χρόνο πίσω από τον teammate του. Μετά από αρκετούς γύρους και διαβουλεύσεις, στον 10ο γύρο, πάρθηκε η απόφαση να ανταλλάξουν θέσεις.
Στο μεταξύ, ο Norris πήρε το ΟΚ από την ομάδα να πιέσει καθώς τα ελαστικά του είχαν πιάσει θερμοκρασία, μειώνοντας τη διαφορά του από τον Verstappen στα 0,7 sec. Ο Βρετανός είχε την υπεροχή στην ταχύτητα και πέρασε για να φτιάξει το 1-2 για τη McLaren, με τον Piastri πια 4,2 sec μπροστά του.
Στον αμέσως επόμενο γύρο, στον 14ο, ο Verstappen μπήκε στα pits για ακόμα ένα σετ μαλακής γόμας, την ώρα που ο Alonso μπλόκαρε και βρέθηκε για λίγο στην αμμοπαγίδα της Στροφής 5.
Ακολούθησε ο Hamilton στον 17ο γύρο, με τη μέση γόμα να μπαίνει στην θέση της μαλακής, καθώς η Ferrari ήθελε να τον προστατεύσει από το undercut των άμεσων αντιπάλων του. Ένα γύρο μετά ήταν η σειρά του Leclerc, που κράτησε την θέση του μπροστά από τον Hamilton, βάζοντας κι αυτός τη μέση.
Στον 20ο γύρο ήταν η σειρά του Russell να βάλει τη μέση γόμα, ενώ η McLaren είδε ότι ο Norris έχανε πολύ χρόνο και τον τράβηξε στα pits για τη μέση γόμα. Ο Βρετανός, που είχε περάσει τον Verstappen στην πίστα, έπεσε πίσω του με διαφορά 9,6 sec.
Ο Piastri απάντησε στον teammate του και μπήκε στον επόμενο γύρο, πέφτοντας πίσω από τον Verstappen ο οποίος με το undercut είχε περάσει τις δύο McLaren. Ο Αυστραλός ήταν 5,8 sec μακριά από την κορυφή.
Η διαφορά φυσικά μειωνόταν γύρο με τον γύρο, τη στιγμή που ο Leclerc πίσω είχε φοβερό ρυθμό και μάτσαρε τις McLaren μπροστά του.
Στον 30ο γύρο, ο Verstappen έβαλε τη μέση γόμα και έπεσε 4ος, οριακά μπροστά από τον Hamilton στην 5η θέση, με τον Piastri να ανακτά την πρωτοπορία του αγώνα. Με αυτή του την επιλογή, έμοιαζε πως επέλεγε τη στρατηγική των τριών pit stops.
Με τις δύο McLaren μπροστά με διαφορά περί τα 4 sec μεταξύ τους, η μάχη που είχε ενδιαφέρον ήταν αυτή για την 3η θέση, καθώς ο Verstappen με πιο φρέσκα ελαστικά μείωνε τη διαφορά από τον Leclerc και τον περνούσε στον 36ο γύρο, όσο ο Bearman αμυνόταν επιτυχώς για την 10η θέση έναντι του Lawson που ήταν υπέρ το δέον επιθετικός.
Ο Norris άρχισε να κλείνει τη διαφορά από τον Piastri, με τον δεύτερο να απαντά για να μην αφήσει περιθώρια… ελπίδας στον teammate του, ο οποίος ήταν πια στα 2,9 sec πίσω του.
Με τον ρυθμό της Ferrari να πέφτει δραματικά, ο Leclerc μπήκε στα pits στον 41ο γύρο για τη μέση γόμα, το φρέσκο σετ που κράτησε επί τούτου για τον αγώνα.
Έναν γύρο μετά έκανε κι ο Russell το δικό του τελευταίο pit stop με την 6η θέση σίγουρη και τη μάχη για την 5η με τον Hamilton να συνεχίζεται. Και με το αργό pit stop και τον κακό ρυθμό του οδηγού της Ferrari, τόσο ο Russell όσο και ο Antonelli τον προσπέρασαν.
Στον 48ο γύρο, ο Verstappen έκανε την τρίτη και τελευταία στάση του, βγαίνοντας μπροστά από τον Leclerc έχοντας βάλει τη μαλακή γόμα. Αναμενόμενα, ακολούθησε ο Norris στον 49ο γύρο κι ο Piastri στον 50ο γύρο, μένοντας στην κορυφή, και αφήνοντας έτσι τον Ολλανδό στην 3η θέση.
Τη μονοτονία του φινάλε ήρθε να σπάσει ο Antonelli, καθώς ο κινητήρας του παρέδωσε πνεύμα με τον ίδιο να εγκαταλείπει μόλις 10 γύρους πριν τον τερματισμό, με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα ώσπου να απομακρυνθεί το μονοθέσιο.
Άπαντες επέλεξαν να μπουν στα pits για ένα ακόμα φρέσκο ελαστικό, βάζοντας τη μαλακή γόμα στη McLaren και τη Ferrari και τη σκληρή γόμα στον Verstappen.
Η επιστροφή στη δράση ήρθε στον 61ο γύρο, με τον Verstappen να γλιστρά βγαίνοντας από την τελευταία στροφή και τον Leclerc να βρίσκει την ευκαιρία του για την 3η θέση. Ο Russell είδε την ευκαιρία του, επιτέθηκε στη Στροφή 1 στον Ολλανδό, όμως εκείνος βγήκε εκτός μετά από μια επαφή μεταξύ τους. Κι όταν ο Verstappen πήρε την εντολή από την ομάδα του να τον αφήσει, δεν το έκανε άμεσα και φάνηκε να τον χτυπά επίτηδες ενώ έμοιαζε να τον αφήσει να περάσει. Τελικά, υπάκουσε στην εντολή του μηχανικού του. Για το συμβάν, πήρε 10 sec ποινής κι έπεσε 10ος.
Παράλληλα, ο Hulkenberg υπέταξε τον Hamilton για την 6η θέση, ενώ ο Alonso μπήκε την τελευταία στιγμή στη δεκάδα και έσπασε επιτέλους το ρόδι για φέτος.
Μπροστά, ο Piastri έμεινε ατάραχος και ψύχραιμος για να πάρει τη νίκη, την πέμπτη φετινή του κι αυτή που διευρύνει ξανά το προβάδισμά του στη βαθμολογία.
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Ο Oscar Piastri επέστρεψε στις νίκες με την πέμπτη φετινή του, κάνοντας το 1-2 με τον Lando Norris για λογαριασμό της McLaren. Βάθρο για τον Charles Leclerc που εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Max Verstappen.
Στην εκκίνηση, ο Piastri κρατήθηκε πρώτος με τον Norris να χάνει τη 2η θέση από τον Verstappen και τον Hamilton να «κλέβει» στην 4η από τον Russell.
Πίσω, o Leclerc πέρασε 5ος αφήνοντας πίσω του κι αυτός τον Βρετανό της Mercedes, ενώ ο Alonso επιτέθηκε στον Hadjar ανεπιτυχώς, χάνοντας την θέση του από τον Hulkenberg.
Μετά τους πρώτους γύρους, ο Verstappen είχε μείνει κολλημένος στον Piastri έχοντας το DRS, αρχίζοντας να γεμίζει τους καθρέφτες του Αυστραλού. Ο ίδιος απάντησε και άνοιξε τη διαφορά στο 1,5 sec μετά τον 3ο γύρο.
Με τον Piastri να απομακρύνεται του Verstappen, το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε στις θέσεις 4-5, εκεί όπου ο Hamilton προηγείτο του Leclerc στην εσωτερική μάχη της Ferrari. Οι δυο τους μάχονταν χωρίς team orders, με τον Μονεγάσκο σαφώς ταχύτερο σε εκείνη τη φάση του αγώνα, χάνοντας χρόνο πίσω από τον teammate του. Μετά από αρκετούς γύρους και διαβουλεύσεις, στον 10ο γύρο, πάρθηκε η απόφαση να ανταλλάξουν θέσεις.
Στο μεταξύ, ο Norris πήρε το ΟΚ από την ομάδα να πιέσει καθώς τα ελαστικά του είχαν πιάσει θερμοκρασία, μειώνοντας τη διαφορά του από τον Verstappen στα 0,7 sec. Ο Βρετανός είχε την υπεροχή στην ταχύτητα και πέρασε για να φτιάξει το 1-2 για τη McLaren, με τον Piastri πια 4,2 sec μπροστά του.
Στον αμέσως επόμενο γύρο, στον 14ο, ο Verstappen μπήκε στα pits για ακόμα ένα σετ μαλακής γόμας, την ώρα που ο Alonso μπλόκαρε και βρέθηκε για λίγο στην αμμοπαγίδα της Στροφής 5.
Ακολούθησε ο Hamilton στον 17ο γύρο, με τη μέση γόμα να μπαίνει στην θέση της μαλακής, καθώς η Ferrari ήθελε να τον προστατεύσει από το undercut των άμεσων αντιπάλων του. Ένα γύρο μετά ήταν η σειρά του Leclerc, που κράτησε την θέση του μπροστά από τον Hamilton, βάζοντας κι αυτός τη μέση.
Στον 20ο γύρο ήταν η σειρά του Russell να βάλει τη μέση γόμα, ενώ η McLaren είδε ότι ο Norris έχανε πολύ χρόνο και τον τράβηξε στα pits για τη μέση γόμα. Ο Βρετανός, που είχε περάσει τον Verstappen στην πίστα, έπεσε πίσω του με διαφορά 9,6 sec.
Ο Piastri απάντησε στον teammate του και μπήκε στον επόμενο γύρο, πέφτοντας πίσω από τον Verstappen ο οποίος με το undercut είχε περάσει τις δύο McLaren. Ο Αυστραλός ήταν 5,8 sec μακριά από την κορυφή.
Η διαφορά φυσικά μειωνόταν γύρο με τον γύρο, τη στιγμή που ο Leclerc πίσω είχε φοβερό ρυθμό και μάτσαρε τις McLaren μπροστά του.
Στον 30ο γύρο, ο Verstappen έβαλε τη μέση γόμα και έπεσε 4ος, οριακά μπροστά από τον Hamilton στην 5η θέση, με τον Piastri να ανακτά την πρωτοπορία του αγώνα. Με αυτή του την επιλογή, έμοιαζε πως επέλεγε τη στρατηγική των τριών pit stops.
Με τις δύο McLaren μπροστά με διαφορά περί τα 4 sec μεταξύ τους, η μάχη που είχε ενδιαφέρον ήταν αυτή για την 3η θέση, καθώς ο Verstappen με πιο φρέσκα ελαστικά μείωνε τη διαφορά από τον Leclerc και τον περνούσε στον 36ο γύρο, όσο ο Bearman αμυνόταν επιτυχώς για την 10η θέση έναντι του Lawson που ήταν υπέρ το δέον επιθετικός.
Ο Norris άρχισε να κλείνει τη διαφορά από τον Piastri, με τον δεύτερο να απαντά για να μην αφήσει περιθώρια… ελπίδας στον teammate του, ο οποίος ήταν πια στα 2,9 sec πίσω του.
Με τον ρυθμό της Ferrari να πέφτει δραματικά, ο Leclerc μπήκε στα pits στον 41ο γύρο για τη μέση γόμα, το φρέσκο σετ που κράτησε επί τούτου για τον αγώνα.
Έναν γύρο μετά έκανε κι ο Russell το δικό του τελευταίο pit stop με την 6η θέση σίγουρη και τη μάχη για την 5η με τον Hamilton να συνεχίζεται. Και με το αργό pit stop και τον κακό ρυθμό του οδηγού της Ferrari, τόσο ο Russell όσο και ο Antonelli τον προσπέρασαν.
Στον 48ο γύρο, ο Verstappen έκανε την τρίτη και τελευταία στάση του, βγαίνοντας μπροστά από τον Leclerc έχοντας βάλει τη μαλακή γόμα. Αναμενόμενα, ακολούθησε ο Norris στον 49ο γύρο κι ο Piastri στον 50ο γύρο, μένοντας στην κορυφή, και αφήνοντας έτσι τον Ολλανδό στην 3η θέση.
Τη μονοτονία του φινάλε ήρθε να σπάσει ο Antonelli, καθώς ο κινητήρας του παρέδωσε πνεύμα με τον ίδιο να εγκαταλείπει μόλις 10 γύρους πριν τον τερματισμό, με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα ώσπου να απομακρυνθεί το μονοθέσιο.
Άπαντες επέλεξαν να μπουν στα pits για ένα ακόμα φρέσκο ελαστικό, βάζοντας τη μαλακή γόμα στη McLaren και τη Ferrari και τη σκληρή γόμα στον Verstappen.
Η επιστροφή στη δράση ήρθε στον 61ο γύρο, με τον Verstappen να γλιστρά βγαίνοντας από την τελευταία στροφή και τον Leclerc να βρίσκει την ευκαιρία του για την 3η θέση. Ο Russell είδε την ευκαιρία του, επιτέθηκε στη Στροφή 1 στον Ολλανδό, όμως εκείνος βγήκε εκτός μετά από μια επαφή μεταξύ τους. Κι όταν ο Verstappen πήρε την εντολή από την ομάδα του να τον αφήσει, δεν το έκανε άμεσα και φάνηκε να τον χτυπά επίτηδες ενώ έμοιαζε να τον αφήσει να περάσει. Τελικά, υπάκουσε στην εντολή του μηχανικού του. Για το συμβάν, πήρε 10 sec ποινής κι έπεσε 10ος.
Παράλληλα, ο Hulkenberg υπέταξε τον Hamilton για την 6η θέση, ενώ ο Alonso μπήκε την τελευταία στιγμή στη δεκάδα και έσπασε επιτέλους το ρόδι για φέτος.
Μπροστά, ο Piastri έμεινε ατάραχος και ψύχραιμος για να πάρει τη νίκη, την πέμπτη φετινή του κι αυτή που διευρύνει ξανά το προβάδισμά του στη βαθμολογία.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
2025 Driver Standings
1. Oscar Piastri - McLaren Mercedes, 186
2. Lando Norris - McLaren Mercedes, 176
3. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT, 137
4. George Russell - Mercedes, 111
5. Charles Leclerc - Ferrari, 94
6. Lewis Hamilton - Ferrari, 71
7. Kimi Antonelli - Mercedes, 48
8. Alexander Albon - Williams Mercedes, 42
9. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda RBPT, 21
10. Esteban Ocon - Haas Ferrari, 20
11. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari, 16
12. Lance Stroll - Aston Martin Aramco Mercedes, 14
13. Carlos Sainz - Williams Mercedes, 12
14. Pierre Gasly - Alpine Renault, 11
15. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing Honda RBPT, 10
16. Oliver Bearman - Haas Ferrari, 6
17. Liam Lawson - Racing Bulls Honda RBPT, 4
18. Fernando Alonso - Aston Martin Aramco Mercedes, 2
19. Jack Doohan - Alpine Renault, 0
20. Franco Colapinto - Alpine Renault, 0
21. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari, 0
2025 Team Standings
1. McLaren Mercedes, 362
2. Ferrari, 165
3. Mercedes, 159
4. Red Bull Racing Honda RBPT, 144
5. Williams Mercedes, 54
6. Racing Bulls Honda RBPT, 28
7. Haas Ferrari, 26
8. Kick Sauber Ferrari, 16
9. Aston Martin Aramco Mercedes, 16
10. Alpine Renault, 11
1. Oscar Piastri - McLaren Mercedes, 186
2. Lando Norris - McLaren Mercedes, 176
3. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT, 137
4. George Russell - Mercedes, 111
5. Charles Leclerc - Ferrari, 94
6. Lewis Hamilton - Ferrari, 71
7. Kimi Antonelli - Mercedes, 48
8. Alexander Albon - Williams Mercedes, 42
9. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda RBPT, 21
10. Esteban Ocon - Haas Ferrari, 20
11. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari, 16
12. Lance Stroll - Aston Martin Aramco Mercedes, 14
13. Carlos Sainz - Williams Mercedes, 12
14. Pierre Gasly - Alpine Renault, 11
15. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing Honda RBPT, 10
16. Oliver Bearman - Haas Ferrari, 6
17. Liam Lawson - Racing Bulls Honda RBPT, 4
18. Fernando Alonso - Aston Martin Aramco Mercedes, 2
19. Jack Doohan - Alpine Renault, 0
20. Franco Colapinto - Alpine Renault, 0
21. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari, 0
2025 Team Standings
1. McLaren Mercedes, 362
2. Ferrari, 165
3. Mercedes, 159
4. Red Bull Racing Honda RBPT, 144
5. Williams Mercedes, 54
6. Racing Bulls Honda RBPT, 28
7. Haas Ferrari, 26
8. Kick Sauber Ferrari, 16
9. Aston Martin Aramco Mercedes, 16
10. Alpine Renault, 11
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
GP ΚΑΝΑΔΑ
Στον πρώτο προκριματικό έμειναν εκτός συνέχειας:
16. Bortoleto G. - Kick Sauber, +0.559
17. Sainz C. Jr. - Williams, +0.572
18. Stroll L. - Aston Martin, +0.691
19. Lawson L. - Racing Bulls, +0.699
20. Gasly P. - Alpine, +0.841
Στον δεύτερο προκριματικό έμειναν έξω οι:
11. Yuki Tsunoda - Red Bull, +0.532
12. Franco Colapinto - Alpine, +0.572
13. Nico Hulkenberg - Kick Sauber, +0.613
14. Ollie Bearman - Haas
15. Esteban Ocon - Haas
Στον πρώτο προκριματικό έμειναν εκτός συνέχειας:
16. Bortoleto G. - Kick Sauber, +0.559
17. Sainz C. Jr. - Williams, +0.572
18. Stroll L. - Aston Martin, +0.691
19. Lawson L. - Racing Bulls, +0.699
20. Gasly P. - Alpine, +0.841
Στον δεύτερο προκριματικό έμειναν έξω οι:
11. Yuki Tsunoda - Red Bull, +0.532
12. Franco Colapinto - Alpine, +0.572
13. Nico Hulkenberg - Kick Sauber, +0.613
14. Ollie Bearman - Haas
15. Esteban Ocon - Haas
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
Στα τελευταία δευτερόλεπτα του 3ου προκριματικού οριστικοποιήθηκε η τελική σειρά εκκίνησης, καθώς οι πιλότοι βελτίωναν συνεχώς τον χρόνο τους.
ΤΕΛΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
1. Russell G. - Mercedes, 1:10.899
2. Verstappen M. - Red Bull, +0.160
3. Piastri O. - McLaren, +0.221
4. Antonelli K. - Mercedes, +0.492
5. Hamilton L. - Ferrari, +0.627
6. Alonso F. - Aston Martin, +0.687
7. Norris L. - McLaren, +0.726
8. Leclerc C. - Ferrari, +0.783
9. Hadjar I. - Racing Bulls, +0.968
10. Albon A. - Williams, +1.008
ΤΕΛΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
1. Russell G. - Mercedes, 1:10.899
2. Verstappen M. - Red Bull, +0.160
3. Piastri O. - McLaren, +0.221
4. Antonelli K. - Mercedes, +0.492
5. Hamilton L. - Ferrari, +0.627
6. Alonso F. - Aston Martin, +0.687
7. Norris L. - McLaren, +0.726
8. Leclerc C. - Ferrari, +0.783
9. Hadjar I. - Racing Bulls, +0.968
10. Albon A. - Williams, +1.008
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
Χαρακτηριστικό των βελτιωμένων χρόνων, είναι ότι:
Στον 1ο προκριματικό ο πρώτος, Lando Norris, έκανε ταχύτερο γύρο 1.11.826
Στον 2ο προκριματικό πρώτος ήρθε ο Russel με 1.11.570
Στον 3ο προκριματικό ο Russel έκανε 1.10.899 !
Στον 1ο προκριματικό ο πρώτος, Lando Norris, έκανε ταχύτερο γύρο 1.11.826
Στον 2ο προκριματικό πρώτος ήρθε ο Russel με 1.11.570
Στον 3ο προκριματικό ο Russel έκανε 1.10.899 !
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
Να σημειωθεί ότι 4 μονοθέσια χρησιμοποίησαν μεσαία γόμα στον τελευταίο προκριματικό και μάλιστα πήγαν πολύ καλά!
ο 1ος Russell,
ο 2ος Verstappen,
ο 4ος Antonelli και
ο 6ος Alonso
Όλο οι υπόλοιποι της δεκάδας είχαν την μαλακή.
ο 1ος Russell,
ο 2ος Verstappen,
ο 4ος Antonelli και
ο 6ος Alonso
Όλο οι υπόλοιποι της δεκάδας είχαν την μαλακή.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
GP Καναδά: «Έσπασε το ρόδι» ο Russell, πρώτο βάθρο για τον Antonelli, χτύπησαν οι McLaren!
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Ο George Russell πήρε τη νίκη στον Καναδά, με τον Kimi Antonelli να ανεβαίνει για πρώτη φορά στο βάθρο και τις δύο McLaren να έρχονται πιο κοντά από όσο θα ήθελαν.
Στην εκκίνηση, ο Russell κρατήθηκε στην πρωτιά, με τον Verstappen 2ο και τον Antonelli να βρίσκει την ευκαιρία του να περάσει τον Piastri για την 3η.
Ο Hulkenberg κέρδισε 2 θέσεις για να ανέβει 9ος, με τους Norris και Leclerc να έχουν εκκινήσει με τη σκληρή γόμα και να μένουν στις θέσεις τους.
Ο Verstappen έμενε κολλημένος στον Russell όντας σταθερά ο ταχύτερος στην πίστα, με το DRS να ενεργοποιείται κάθε φορά στους πρώτους γύρους. Λίγο μετά, άφησε το πόδι από το γκάζι για να μπορέσει να κρατήσει σε κανονικά επίπεδα τις θερμοκρασίες στο μονοθέσιό του, ενώ πίσω δεν υπήρχε καμία ενεργή μάχη.
Η απόσταση μεταξύ των οδηγών άνοιγε συνεχώς, καθώς το προσπέρασμα είναι δύσκολο σε αυτή την πίστα και κανείς δεν θέλει να ταλαιπωρεί τα ελαστικά του και γενικά το μονοθέσιό του ματαιοπονώντας για να περάσει.
Την ίδια στιγμή, βέβαια, ο Antonelli άρχισε να μειώνει τη διαφορά από τον Verstappen, ενώ ο Norris πίεζε τον Alonso για την 6η θέση την οποία πήρε στον 11ο γύρο.
Έναν γύρο μετά, ο Antonelli ήταν στο διαχύτη του Verstappen, και τον πέρασε όταν ο Verstappen μπήκε στα pits στον 12ο γύρο, με τον Ολλανδό να βάζει τη σκληρή γόμα, θέλοντας να τραβήξει τη Mercedes στη στρατηγική.
Αυτό έκανε ο Russell θέλοντας να αποφύγει το undercut, με τη μέση γόμα να έχει πια πέσει τρομερά σε απόδοση και όσους είχαν τη σκληρή γόμα να βρίσκουν ρυθμό. Έμεινε μπροστά του Verstappen, που ήταν και ο βασικός στόχος, και πλέον είχε αφήσει τον Antonelli στην πρωτοπορία του αγώνα. Έναν γύρο μετά, στον 15ο, ήταν και η σειρά του Ιταλού, με τον Piastri πρώτο πια, μπροστά από τους Hamilton, Norris και Leclerc.
Norris και Leclerc παρέμειναν έξω για περισσότερους γύρους, ως αναμενόταν, κάνοντας το 1-2 μπροστά από τους Russell, Verstappen, Antonelli και Piastri.
Στον 25ο γύρο, με τους Norris-Leclerc ακόμα στην πίστα, ο Russell είχε πλησιάσει πια τον Μονεγάσκο σε απόσταση αναπνοής, ενώ με τη σειρά του έβλεπε τον Verstappen να τον έχει φτάσει. Στον 27ο γύρο, ο Russell προσπέρασε τον αντίπαλό του, ο οποίος μπήκε για ένα φρέσκο σετ μέσης στον 29ο γύρο. Ο ίδιος ήθελε να πάει σε στρατηγική ενός pit stop, όμως η ομάδα φαίνεται πως διαφώνησε.
Ο Norris απάντησε στην κίνηση του Leclerc στον αμέσως επόμενο γύρο, με αποτέλεσμα η κατάταξη να έχει τον Russell πρώτο και τους Verstappen, Antonelli, Piastri, Norris, Leclerc και Hamilton να έπονται.
Με τη διαφορά από τον Russell να φτάνει τα 6 sec, ο Verstappen μπήκε για δεύτερη φορά στα pits στον 38ο γύρο, με τον Antonelli να ακολουθεί και να καλύπτει επιτυχώς τον Ολλανδό.
Μπροστά, Russell και Piastri συνέχιζαν με την σκληρή γόμα, μέχρι που ο Βρετανός έκανε τη δική του τελευταία αλλαγή στον 42ο γύρο.
Ο Piastri πια ηγείτο του Norris στο 1-2 της McLaren, αν κι αμφότεροι είχαν φυσικά ένα ακόμα pit stop να κάνουν, με τον Leclerc πίσω τους που βρισκόταν στην ίδια κατάσταση.
Στον 46ο γύρο ήταν η σειρά των Piastri και Hamilton να βάλουν φρέσκα ελαστικά, ενώ και με τις στάσεις των Norris και Leclerc, ο Russell πέρασε ξανά πρώτος.
Στον 49ο γύρο, ο Albon έγινε η πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα, καθώς έμεινε με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος, παρκάροντας τη Williams του σε ασφαλές σημείο.
Παράλληλα, ο Piastri άρχισε να βρίσκει ρυθμό και κυνηγούσε τον Antonelli για την 3η θέση, την θέση που έχασε από τον Ιταλό στην αρχή του αγώνα. Μαζί πλησίαζαν τον Verstappen, που με τη σειρά του ήταν κοντά στον Russell, με τους τέσσερις πρώτους εντός 4,1 sec στον 55ο γύρο. Κι όσο ο Piastri έμενε πίσω από τον Antonelli, ο Norris τον πλησίαζε και έτσι η πρώτη πεντάδα ήταν μαζί, κοντά, με τα περιθώρια λάθους να εκμηδενίζονται.
Στον 67ο γύρο, αυτό που περιμέναμε ως τώρα, έγινε. Ο Norris πάλευε να περάσει τον Piastri, στρίψανε οριακά στο τελευταίο chicane, με τον Βρετανό να βγαίνει πίσω από τον Αυστραλό στην ευθεία. Εκεί, έμεινε στα αριστερά του, και πάτησε στο γρασίδι χτυπώντας τον teammate του από πίσω, χωρίς να τον έχει κλείσει εκείνος. Αποτέλεσμα αυτού ο Norris να εγκαταλείψει, ο Piastri να μείνει 4ος, και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγει τερματίζοντας έτσι το Grand Prix.
Ο Russell πήρε τη νίκη, ο Antonelli το πρώτο του βάθρο και η μάχη για τον τίτλο πήρε ξανά φωτιά.
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Ο George Russell πήρε τη νίκη στον Καναδά, με τον Kimi Antonelli να ανεβαίνει για πρώτη φορά στο βάθρο και τις δύο McLaren να έρχονται πιο κοντά από όσο θα ήθελαν.
Στην εκκίνηση, ο Russell κρατήθηκε στην πρωτιά, με τον Verstappen 2ο και τον Antonelli να βρίσκει την ευκαιρία του να περάσει τον Piastri για την 3η.
Ο Hulkenberg κέρδισε 2 θέσεις για να ανέβει 9ος, με τους Norris και Leclerc να έχουν εκκινήσει με τη σκληρή γόμα και να μένουν στις θέσεις τους.
Ο Verstappen έμενε κολλημένος στον Russell όντας σταθερά ο ταχύτερος στην πίστα, με το DRS να ενεργοποιείται κάθε φορά στους πρώτους γύρους. Λίγο μετά, άφησε το πόδι από το γκάζι για να μπορέσει να κρατήσει σε κανονικά επίπεδα τις θερμοκρασίες στο μονοθέσιό του, ενώ πίσω δεν υπήρχε καμία ενεργή μάχη.
Η απόσταση μεταξύ των οδηγών άνοιγε συνεχώς, καθώς το προσπέρασμα είναι δύσκολο σε αυτή την πίστα και κανείς δεν θέλει να ταλαιπωρεί τα ελαστικά του και γενικά το μονοθέσιό του ματαιοπονώντας για να περάσει.
Την ίδια στιγμή, βέβαια, ο Antonelli άρχισε να μειώνει τη διαφορά από τον Verstappen, ενώ ο Norris πίεζε τον Alonso για την 6η θέση την οποία πήρε στον 11ο γύρο.
Έναν γύρο μετά, ο Antonelli ήταν στο διαχύτη του Verstappen, και τον πέρασε όταν ο Verstappen μπήκε στα pits στον 12ο γύρο, με τον Ολλανδό να βάζει τη σκληρή γόμα, θέλοντας να τραβήξει τη Mercedes στη στρατηγική.
Αυτό έκανε ο Russell θέλοντας να αποφύγει το undercut, με τη μέση γόμα να έχει πια πέσει τρομερά σε απόδοση και όσους είχαν τη σκληρή γόμα να βρίσκουν ρυθμό. Έμεινε μπροστά του Verstappen, που ήταν και ο βασικός στόχος, και πλέον είχε αφήσει τον Antonelli στην πρωτοπορία του αγώνα. Έναν γύρο μετά, στον 15ο, ήταν και η σειρά του Ιταλού, με τον Piastri πρώτο πια, μπροστά από τους Hamilton, Norris και Leclerc.
Norris και Leclerc παρέμειναν έξω για περισσότερους γύρους, ως αναμενόταν, κάνοντας το 1-2 μπροστά από τους Russell, Verstappen, Antonelli και Piastri.
Στον 25ο γύρο, με τους Norris-Leclerc ακόμα στην πίστα, ο Russell είχε πλησιάσει πια τον Μονεγάσκο σε απόσταση αναπνοής, ενώ με τη σειρά του έβλεπε τον Verstappen να τον έχει φτάσει. Στον 27ο γύρο, ο Russell προσπέρασε τον αντίπαλό του, ο οποίος μπήκε για ένα φρέσκο σετ μέσης στον 29ο γύρο. Ο ίδιος ήθελε να πάει σε στρατηγική ενός pit stop, όμως η ομάδα φαίνεται πως διαφώνησε.
Ο Norris απάντησε στην κίνηση του Leclerc στον αμέσως επόμενο γύρο, με αποτέλεσμα η κατάταξη να έχει τον Russell πρώτο και τους Verstappen, Antonelli, Piastri, Norris, Leclerc και Hamilton να έπονται.
Με τη διαφορά από τον Russell να φτάνει τα 6 sec, ο Verstappen μπήκε για δεύτερη φορά στα pits στον 38ο γύρο, με τον Antonelli να ακολουθεί και να καλύπτει επιτυχώς τον Ολλανδό.
Μπροστά, Russell και Piastri συνέχιζαν με την σκληρή γόμα, μέχρι που ο Βρετανός έκανε τη δική του τελευταία αλλαγή στον 42ο γύρο.
Ο Piastri πια ηγείτο του Norris στο 1-2 της McLaren, αν κι αμφότεροι είχαν φυσικά ένα ακόμα pit stop να κάνουν, με τον Leclerc πίσω τους που βρισκόταν στην ίδια κατάσταση.
Στον 46ο γύρο ήταν η σειρά των Piastri και Hamilton να βάλουν φρέσκα ελαστικά, ενώ και με τις στάσεις των Norris και Leclerc, ο Russell πέρασε ξανά πρώτος.
Στον 49ο γύρο, ο Albon έγινε η πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα, καθώς έμεινε με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος, παρκάροντας τη Williams του σε ασφαλές σημείο.
Παράλληλα, ο Piastri άρχισε να βρίσκει ρυθμό και κυνηγούσε τον Antonelli για την 3η θέση, την θέση που έχασε από τον Ιταλό στην αρχή του αγώνα. Μαζί πλησίαζαν τον Verstappen, που με τη σειρά του ήταν κοντά στον Russell, με τους τέσσερις πρώτους εντός 4,1 sec στον 55ο γύρο. Κι όσο ο Piastri έμενε πίσω από τον Antonelli, ο Norris τον πλησίαζε και έτσι η πρώτη πεντάδα ήταν μαζί, κοντά, με τα περιθώρια λάθους να εκμηδενίζονται.
Στον 67ο γύρο, αυτό που περιμέναμε ως τώρα, έγινε. Ο Norris πάλευε να περάσει τον Piastri, στρίψανε οριακά στο τελευταίο chicane, με τον Βρετανό να βγαίνει πίσω από τον Αυστραλό στην ευθεία. Εκεί, έμεινε στα αριστερά του, και πάτησε στο γρασίδι χτυπώντας τον teammate του από πίσω, χωρίς να τον έχει κλείσει εκείνος. Αποτέλεσμα αυτού ο Norris να εγκαταλείψει, ο Piastri να μείνει 4ος, και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγει τερματίζοντας έτσι το Grand Prix.
Ο Russell πήρε τη νίκη, ο Antonelli το πρώτο του βάθρο και η μάχη για τον τίτλο πήρε ξανά φωτιά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
H βαθμολογούμενη 10άδα
1. George Russell - Mercedes
2. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT
3. Kimi Antonelli - Mercedes
4. Oscar Piastri - McLaren Mercedes
5. Charles Leclerc - Ferrari
6. Lewis Hamilton - Ferrari
7. Fernando Alonso - Aston Martin Aramco Mercedes
8. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari
9. Esteban Ocon - Haas Ferrari
10. Carlos Sainz - Williams Mercedes
2025 Driver Standings
1. Oscar Piastri - McLaren Mercedes, 198
2. Lando Norris - McLaren Mercedes, 176
3. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT, 155
4. George Russell - Mercedes, 136
5. Charles Leclerc - Ferrari, 104
6. Lewis Hamilton - Ferrari, 79
7. Kimi Antonelli - Mercedes, 63
8. Alexander Albon - Williams Mercedes, 42
9. Esteban Ocon - Haas Ferrari, 22
10. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda RBPT, 21
11. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari, 20
12. Lance Stroll - Aston Martin Aramco Mercedes, 14
13. Carlos Sainz - Williams Mercedes, 13
14. Pierre Gasly - Alpine Renault, 11
15. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing Honda RBPT, 10
16. Fernando Alonso - Aston Martin Aramco Mercedes, 8
17. Oliver Bearman - Haas Ferrari, 6
18. Liam Lawson - Racing Bulls Honda RBPT, 4
18. Jack Doohan - Alpine Renault, 0
20. Franco Colapinto - Alpine Renault, 0
21. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari, 0
2025 Team Standings
1. McLaren Mercedes, 374
2. Mercedes, 199
3. Ferrari, 183
4. Red Bull Racing Honda RBPT, 162
5. Williams Mercedes, 55
6. Haas Ferrari, 28
7. Racing Bulls Honda RBPT, 28
8. Aston Martin Aramco Mercedes, 22
9. Kick Sauber Ferrari, 20
10. Alpine Renault, 11
Πηγή: https://www.formula1.com/
1. George Russell - Mercedes
2. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT
3. Kimi Antonelli - Mercedes
4. Oscar Piastri - McLaren Mercedes
5. Charles Leclerc - Ferrari
6. Lewis Hamilton - Ferrari
7. Fernando Alonso - Aston Martin Aramco Mercedes
8. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari
9. Esteban Ocon - Haas Ferrari
10. Carlos Sainz - Williams Mercedes
2025 Driver Standings
1. Oscar Piastri - McLaren Mercedes, 198
2. Lando Norris - McLaren Mercedes, 176
3. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT, 155
4. George Russell - Mercedes, 136
5. Charles Leclerc - Ferrari, 104
6. Lewis Hamilton - Ferrari, 79
7. Kimi Antonelli - Mercedes, 63
8. Alexander Albon - Williams Mercedes, 42
9. Esteban Ocon - Haas Ferrari, 22
10. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda RBPT, 21
11. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari, 20
12. Lance Stroll - Aston Martin Aramco Mercedes, 14
13. Carlos Sainz - Williams Mercedes, 13
14. Pierre Gasly - Alpine Renault, 11
15. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing Honda RBPT, 10
16. Fernando Alonso - Aston Martin Aramco Mercedes, 8
17. Oliver Bearman - Haas Ferrari, 6
18. Liam Lawson - Racing Bulls Honda RBPT, 4
18. Jack Doohan - Alpine Renault, 0
20. Franco Colapinto - Alpine Renault, 0
21. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari, 0
2025 Team Standings
1. McLaren Mercedes, 374
2. Mercedes, 199
3. Ferrari, 183
4. Red Bull Racing Honda RBPT, 162
5. Williams Mercedes, 55
6. Haas Ferrari, 28
7. Racing Bulls Honda RBPT, 28
8. Aston Martin Aramco Mercedes, 22
9. Kick Sauber Ferrari, 20
10. Alpine Renault, 11
Πηγή: https://www.formula1.com/
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
GP Αυστρίας: Στα βουνά της Στυρίας - Το τηλεοπτικό πρόγραμμα του τριημέρου
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Η Formula 1 κατευθύνεται στο Spielberg για ένα τριήμερο... υψηλού επιπέδου στα βουνά της Αυστρίας.
Το πρωτάθλημα της Formula 1 συνεχίζεται στο Red Bull Ring, στον τελευταίο αγώνα για τον μήνα Ιούνιο.
Ο λόγος για την πίστα στα δάση των Άλπεων, στην αυστριακή επικράτεια, που έχει περάσει εδώ και περισσότερο από μία δεκαετία στην ιδιοκτησία της Red Bull, η οποία ανέλαβε την ανακαίνισή της, τον πλήρη εκσυγχρονισμό της και την επιστροφή της στο καλεντάρι του σπορ.
Η διαδρομή μήκους 4,3 km προσφέρει έναν από τους πιο μικρούς γύρους στο πρόγραμμα, αφού στις κατατακτήριες οι οδηγοί αγγίζουν χρόνους κοντά στα 64-65 δευτερόλεπτα. Συγκρίνετέ το αυτό με τον γύρο στο Spa, που φτάνει τα 105-110 δευτερόλεπτα, και βλέπετε το...χάος που τα χωρίζει.
Έχει περάσει από διάφορες παραλλαγές, ξεκινώντας ως Österreichring, για να γίνει A1 Ring τη δεκαετία του '90 (όταν και πήρε τη σημερινή του μορφή), και πλέον Red Bull Ring.
Ο πρώτος αγώνας F1 διεξήχθη εκεί το 1963, με νικητή τον Jack Brabham, αλλά δεν συμπεριλαμβανόταν στο επίσημο αγωνιστικό πρόγραμμα της σεζόν. Το ντεμπούτο του ως αγώνας με βαθμολογικό αντίκτυπο, το έκανε το 1970, παραμένοντας σταθερά μέρος του πρωταθλήματος ως και το 1987.
Οικονομικά προβλήματα στέρησαν στους Αυστριακούς να δουν μονοθέσια για μία δεκαετία στη χώρα του, και το 1997 το GP γύρισε εκεί, μέχρι και το 2003. Από το 2015, με τη στήριξη των τοπικών αρχών και της Red Bull, ο αγώνας έγινε ξανά μία σταθερά στη σεζόν, προσφέροντας κατά κανόνα θεαματικούς αγώνες.
Μάλιστα, τις σεζόν του 2020 και 2021 η πίστα φιλοξένησε δύο αγώνες (GP Αυστρίας και GP Στυρίας), ώστε να καλυφθεί μέρος του κενού που άφησε η επέλαση της πανδημίας του Covid-19, η οποία επέφερε την ακύρωση πολλών αγώνων.
Από τη σκοπιά των ελαστικών
Για το Red Bull Ring, η Pirelli έχει επιλέξει τις C3, C4 και C5 γόμες, ακριβώς όπως και στην περσινή έκδοση του αγώνα. Ο Ιταλός κατασκευαστής ελαστικών εκτιμά ότι δε θα δούμε σημαντική φθορά ελαστικών στον αγώνα.
Το πρόγραμμα του τριημέρου - Τηλεοπτική κάλυψη από ANT1 Plus και F1 TV Pro
Παρασκευή 27/6
FP1: 14:30-15:30, FP2: 18:00-19:00
Σάββατο 28/6
FP3: 13:30-14:30, Κατατακτήριες: 17:00-18:00
Κυριακή 29/6
Αγώνας: 16:00
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Η Formula 1 κατευθύνεται στο Spielberg για ένα τριήμερο... υψηλού επιπέδου στα βουνά της Αυστρίας.
Το πρωτάθλημα της Formula 1 συνεχίζεται στο Red Bull Ring, στον τελευταίο αγώνα για τον μήνα Ιούνιο.
Ο λόγος για την πίστα στα δάση των Άλπεων, στην αυστριακή επικράτεια, που έχει περάσει εδώ και περισσότερο από μία δεκαετία στην ιδιοκτησία της Red Bull, η οποία ανέλαβε την ανακαίνισή της, τον πλήρη εκσυγχρονισμό της και την επιστροφή της στο καλεντάρι του σπορ.
Η διαδρομή μήκους 4,3 km προσφέρει έναν από τους πιο μικρούς γύρους στο πρόγραμμα, αφού στις κατατακτήριες οι οδηγοί αγγίζουν χρόνους κοντά στα 64-65 δευτερόλεπτα. Συγκρίνετέ το αυτό με τον γύρο στο Spa, που φτάνει τα 105-110 δευτερόλεπτα, και βλέπετε το...χάος που τα χωρίζει.
Έχει περάσει από διάφορες παραλλαγές, ξεκινώντας ως Österreichring, για να γίνει A1 Ring τη δεκαετία του '90 (όταν και πήρε τη σημερινή του μορφή), και πλέον Red Bull Ring.
Ο πρώτος αγώνας F1 διεξήχθη εκεί το 1963, με νικητή τον Jack Brabham, αλλά δεν συμπεριλαμβανόταν στο επίσημο αγωνιστικό πρόγραμμα της σεζόν. Το ντεμπούτο του ως αγώνας με βαθμολογικό αντίκτυπο, το έκανε το 1970, παραμένοντας σταθερά μέρος του πρωταθλήματος ως και το 1987.
Οικονομικά προβλήματα στέρησαν στους Αυστριακούς να δουν μονοθέσια για μία δεκαετία στη χώρα του, και το 1997 το GP γύρισε εκεί, μέχρι και το 2003. Από το 2015, με τη στήριξη των τοπικών αρχών και της Red Bull, ο αγώνας έγινε ξανά μία σταθερά στη σεζόν, προσφέροντας κατά κανόνα θεαματικούς αγώνες.
Μάλιστα, τις σεζόν του 2020 και 2021 η πίστα φιλοξένησε δύο αγώνες (GP Αυστρίας και GP Στυρίας), ώστε να καλυφθεί μέρος του κενού που άφησε η επέλαση της πανδημίας του Covid-19, η οποία επέφερε την ακύρωση πολλών αγώνων.
Από τη σκοπιά των ελαστικών
Για το Red Bull Ring, η Pirelli έχει επιλέξει τις C3, C4 και C5 γόμες, ακριβώς όπως και στην περσινή έκδοση του αγώνα. Ο Ιταλός κατασκευαστής ελαστικών εκτιμά ότι δε θα δούμε σημαντική φθορά ελαστικών στον αγώνα.
Το πρόγραμμα του τριημέρου - Τηλεοπτική κάλυψη από ANT1 Plus και F1 TV Pro
Παρασκευή 27/6
FP1: 14:30-15:30, FP2: 18:00-19:00
Σάββατο 28/6
FP3: 13:30-14:30, Κατατακτήριες: 17:00-18:00
Κυριακή 29/6
Αγώνας: 16:00