Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Ben Arfa. Ψιλοσακατεμένος, αλλα έχουμε εδω γυμναστές και team που θα τον κάνουν να πετάει. Κοψοχρονιά θα τους τον πάρουμε 
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Έχεις 9 και πλέον μύρια που χρωστάς και θα διαθέσεις 2 μύρια για μεταγραφές το καλοκαίρι??Photis έγραψε:Συμφωνώ απόλυτα.Το καλοκαίρι θα έχουμε μερικά εκατομμύρια για να δώσουμε σε μεταγραφές.Μάλλον κοντά στα 2 όπως το υπολογίζω.Το θέμα είναι αν θα κόψουν κι άλλο το μπάτζετ.Λογικά θα το κάνουν.Άρα θα [α΄ρουμε 3 παίκτες 11αδας και θα παίξουν και μικροί σαν αλλαγή.Μια χαρά σκέψη.Οικονομικά και την βγάζουμε και μια χαρά...
Που θα τα βρεις αυτά μαν ??
Τα τηλεοπτικά -55% ,από πωλήσεις προβλέπονται όχι πάνω από 2 (maximum κιόλας) και από Βιειρίνια πήρες μόλις 2,3 (πρόβλέπεται μέχρι το καλοκαίρι να πάρεις 500.000 παραπάνω ,πάλι maximum).
Που θα βρεθούν 11 μύρια ευρώ σε 5 μήνες ?
Με 180 εισητήρια κάθε κυριακή που θα παίζεις με Πανιώνιους ?
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
ΑΡΔ,σταματήστε την τρέλλα μου να μας τα πρήζετε!Santana4 έγραψε:Παίκτης από την Premiership στο στόχαστρο του ΠΑΟΚ
Μεσοεπιθετικός από την Premier League βρίσκεται στο στόχαστρο του ΠΑΟΚ, ενώ το εγχώριο ενδιαφέρον εντοπίζεται στους Λεάλ και Λεονάρντο. Το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Σάκη Γκίνα.Μεσοεπιθετικό με αριστερό πόδι που αγωνίζεται στην Premiership παρακολουθούν, σύμφωνα με πληροφορίες, οι Ζήσης Βρύζας, Παντελής Κωνσταντινίδης και διαπραγματεύονται την απόκτησή του. Εάν δεν προχωρήσει η δική του περίπτωση θα στραφούν οριστικά στην εγχώρια αγορά.
Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό το όνομά του, αφού από τη στιγμή που είναι σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις, οι άνθρωποι του Δικεφάλου κρατούν ως επτασφράγιστο μυστικό τις όποιες λεπτομέρειες.
Από κει και πέρα, η απόκτηση του Λεάλ είναι εφικτή, αφού υπάρχουν πολύ καλές σχέσεις με την διοίκηση του Εργοτέλη, ενώ ο ΠΑΟΚ παρακολουθεί διακριτικά και την εξέλιξη της υπόθεσης Λεονάρντο, που θεωρείται καλή λύση. contra
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7617
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
οι ισολογισμοι της 4ετηας εδειξαν διαφορα 2.5 εκατομυριαEmprostisghsoitrelamenoi έγραψε:
Έχεις 9 και πλέον μύρια που χρωστάς ....
?
τα 9 απο που βγαινουν ρε παιδια και μερικοι το κανατε σημαια
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
τον φαλκε της τοτεναμ θελω
το 9 ειναι η καθαρη θεση της παε...χωρις τα παγωμενα
το 9 ειναι η καθαρη θεση της παε...χωρις τα παγωμενα
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7617
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
δηλ. βγηκε η παε και ειπε οτι ειμαστε μεσα 9 εκατομυρια;;;;
ποτε το ειπαν αυτο ρε παιδια
ποτε το ειπαν αυτο ρε παιδια
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
τσαμπιονσιπ ειναι η β...αλλα και εκει εχει παικταραδες που ληγουν και τα συμβολαια υους που κοιτουσα
αυτος μου χει κολλησει εμενα http://www.transfermarkt.de/de/julien-f ... 18093.html
αυτος μου χει κολλησει εμενα http://www.transfermarkt.de/de/julien-f ... 18093.html
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
οχι σουρμενα μακαρι να ξερα ,απλα ειχε περασει απο ρεαλ και τον εχω υποψιν μου...και ανηκει στο προφιλ που χτυπαμε...αν και εχει αρκετες συμμμετοοχες φετος΄΄