Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από xlebouras »

McClean,Andrea Orlandi,Yago,Crusat,D. Redmond
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5866
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Ben Arfa. Ψιλοσακατεμένος, αλλα έχουμε εδω γυμναστές και team που θα τον κάνουν να πετάει. Κοψοχρονιά θα τους τον πάρουμε ;)
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Photis έγραψε:Συμφωνώ απόλυτα.Το καλοκαίρι θα έχουμε μερικά εκατομμύρια για να δώσουμε σε μεταγραφές.Μάλλον κοντά στα 2 όπως το υπολογίζω.Το θέμα είναι αν θα κόψουν κι άλλο το μπάτζετ.Λογικά θα το κάνουν.Άρα θα [α΄ρουμε 3 παίκτες 11αδας και θα παίξουν και μικροί σαν αλλαγή.Μια χαρά σκέψη.Οικονομικά και την βγάζουμε και μια χαρά...
:pano:
Έχεις 9 και πλέον μύρια που χρωστάς και θα διαθέσεις 2 μύρια για μεταγραφές το καλοκαίρι??
Που θα τα βρεις αυτά μαν ??
Τα τηλεοπτικά -55% ,από πωλήσεις προβλέπονται όχι πάνω από 2 (maximum κιόλας) και από Βιειρίνια πήρες μόλις 2,3 (πρόβλέπεται μέχρι το καλοκαίρι να πάρεις 500.000 παραπάνω ,πάλι maximum).

Που θα βρεθούν 11 μύρια ευρώ σε 5 μήνες ?
Με 180 εισητήρια κάθε κυριακή που θα παίζεις με Πανιώνιους ?
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Φέρτε Μούσλι λέμε!! Από τον Σάκη σίγουρα καλύτερος είναι!! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Santana4 έγραψε:Παίκτης από την Premiership στο στόχαστρο του ΠΑΟΚ
Μεσοεπιθετικός από την Premier League βρίσκεται στο στόχαστρο του ΠΑΟΚ, ενώ το εγχώριο ενδιαφέρον εντοπίζεται στους Λεάλ και Λεονάρντο. Το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Σάκη Γκίνα.Μεσοεπιθετικό με αριστερό πόδι που αγωνίζεται στην Premiership παρακολουθούν, σύμφωνα με πληροφορίες, οι Ζήσης Βρύζας, Παντελής Κωνσταντινίδης και διαπραγματεύονται την απόκτησή του. Εάν δεν προχωρήσει η δική του περίπτωση θα στραφούν οριστικά στην εγχώρια αγορά.

Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό το όνομά του, αφού από τη στιγμή που είναι σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις, οι άνθρωποι του Δικεφάλου κρατούν ως επτασφράγιστο μυστικό τις όποιες λεπτομέρειες.

Από κει και πέρα, η απόκτηση του Λεάλ είναι εφικτή, αφού υπάρχουν πολύ καλές σχέσεις με την διοίκηση του Εργοτέλη, ενώ ο ΠΑΟΚ παρακολουθεί διακριτικά και την εξέλιξη της υπόθεσης Λεονάρντο, που θεωρείται καλή λύση. contra
ΑΡΔ,σταματήστε την τρέλλα μου να μας τα πρήζετε! :redcard:
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Thanix »

Ναι ομορφαααααντρα μου! :pano:
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7617
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:
Έχεις 9 και πλέον μύρια που χρωστάς ....

?
οι ισολογισμοι της 4ετηας εδειξαν διαφορα 2.5 εκατομυρια
τα 9 απο που βγαινουν ρε παιδια και μερικοι το κανατε σημαια
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από MANIAKOS »

τον φαλκε της τοτεναμ θελω

το 9 ειναι η καθαρη θεση της παε...χωρις τα παγωμενα
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7617
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

δηλ. βγηκε η παε και ειπε οτι ειμαστε μεσα 9 εκατομυρια;;;;
ποτε το ειπαν αυτο ρε παιδια
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Για να μη ξεχνιώμαστε εδω μιλάμε για μεταγραφές μάγκες.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από MANIAKOS »

abg12d34 pm


αυριο βραδυ ελπιζω να σκασει εξελιξη
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από monopaokre »

Premiership ειναι η β αγγλίας έτσι??
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από MANIAKOS »

τσαμπιονσιπ ειναι η β...αλλα και εκει εχει παικταραδες που ληγουν και τα συμβολαια υους που κοιτουσα

αυτος μου χει κολλησει εμενα http://www.transfermarkt.de/de/julien-f ... 18093.html
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από sourmenetes »

Τι εγινε μανιακε??Εχουμε πληροφορηση???? :? :? :? :? :?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από MANIAKOS »

οχι σουρμενα μακαρι να ξερα ,απλα ειχε περασει απο ρεαλ και τον εχω υποψιν μου...και ανηκει στο προφιλ που χτυπαμε...αν και εχει αρκετες συμμμετοοχες φετος΄΄
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”