13. Στέλιος Μαλεζάς

Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από Karelias »

Είσαι αρχηγός του ΠΑΟΚ.
Αν σχολιάσω τη συμπεριφορά σου στη φάση του γκολ που φάγαμε θα φάω μπαν.
Είσαι αρχηγός του ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το χειροτερό του φετινό παιχνίδι
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Στον ΠΑΟΚ παίζεις κι εσύ Στέλιο. Το ξέρω ότι είσαι από τους λίγους που το νιώθουν στο πετσί τους στο ρόστερ ,αλλά αυτό σε κάνει να χεις μερίδιο μεγαλύτερο.
Μην ξεχνάς ότι είσαι και αρχηγός.
Κανα βρισίδι δεν βλάπτει.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από Karelias »

Στέλιο, πρέπει κι εσύ να σταματήσεις να μιλάς.
Γιατί 1ον έχετε πει πάρα πολλά μέσα στη χρονιά κι κάναμε κλαρίνα
και 2ον γιατί κι 6 νίκες να κάνουμε όπως λες πάλι δεν βγαίνουμε πρώτοι αν ο βάζελος κάνει 5 νίκες γιατί έχει 4 βαθμούς διαφορά, επειδή εσείς τα ξύνατε Στέλιο.
Είδες τι ωραία πάει Στέλιο; 6,5,4 κτλ....
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από lefis »

φίλε karelias στο 1ο θα συμφωνήσω και εγώ.στο δεύτερο όμως είσαι φάουλ γιατί αν κάνουμε εμείς 6 νίκες δεν μπορεί ο βάζελος να κάνει 5....
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ρε καρελια θα μας τρελανεις???? :o :o :o :o :o :o :o

Πως γινεται να εχουμε 6 νικες εμεις και 5 ο βαζελος αφου παιζουμε 2 φορες μαζι????


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από Karelias »

Φαντάσου λοιπόν πόσο με έχουν συφιλιάσει οι δηλώσεις τους, ΟΛΩΝ, που έχω ξεχάσει τα απλά μαθηματικά. :mrgreen:

Προφανώς το έβαλα επίτηδες για να δείξω κυρίως ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να κάνουμε έξι νικες κι ότι μας φτάνουν οι παπάδες ΠΟΥ ακούμε απο διοίκηση κι ΑΡΔ δεν χρειάζονται να μας παπαδιάζουν και οι παίχτες, ΑΡΚΕΤΑ!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εκτός κι αν τιμωρηθεί ο ΠΑΟ από την uefa, οπότε στο Ch.L. βγαίνει ο επόμενος.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

παντος δεν μπορω να πω η αισιοδοξια σας που ειναι επακολουθο της αγαπης σας για την ομαδα ξεχιλιζει

κοντευει να μας ..............πνιξει
πιασε ρε την σφουγκαριστρα

θα μας τρελανετε ρε;;;;
τελευταιοι ρε θα βγουμε με 0 νικες


αντε απο εδω τρελαμενοι 0 νικες ρε και σταματιστε να ανχωνεστε και συφιλιαζετε και εμας που ειμαστε ......ονειροπαρμενοι και βλεπουμε σεντονι
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από Karelias »

http://oikiashop.gr/index.php?target=ca ... 3wodeFbkEg

Μεγάλη συλλογη σε μονα/διπλα/υπερδιπλα σεντονια.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από eorptol »

Πήγε να πάρει κανένας διαρκειας σήμερα η μόνο εγω :(:( είχε κάποιους που περνανε αλλα λίγοι ....α και η πουμα ξεπουλαει οποίος θέλει να παει να πάρει μαζι με το ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ του και φανέλα πολυ φτηνά ......


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Φέτος την άμυνα μας την γλένταγε το κάθε χωριουδάκι,που να φύγει και αυτός.Σε δύο χρόνια θα γίνει μεγάλη παιχτούρα (ήδη είναι) προσέξτε καλά την περίπτωση του.


ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ,ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΜΑΣ
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από Karelias »

Έχει φύγει ήδη.
Αλλά μη μασας θα μας φέρει ο Καμπάνης τον Μπαρστούπερ.
Κι αν δεν μπορεί αυτός θα τον φέρει ο Σαββίδης.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από Maximus »

abg12d34 έγραψε:παντος δεν μπορω να πω η αισιοδοξια σας που ειναι επακολουθο της αγαπης σας για την ομαδα ξεχιλιζει

κοντευει να μας ..............πνιξει
πιασε ρε την σφουγκαριστρα

θα μας τρελανετε ρε;;;;
τελευταιοι ρε θα βγουμε με 0 νικες


αντε απο εδω τρελαμενοι 0 νικες ρε και σταματιστε να ανχωνεστε και συφιλιαζετε και εμας που ειμαστε ......ονειροπαρμενοι και βλεπουμε σεντονι
Βαλε και -3 βαθμούς από τα επεισόδια που θα κάνουμε... :pano:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

13. Στέλιος Μαλεζάς

Δημοσίευση από eorptol »

Αν δεν φέρει ο Καμπάνης τον ´top champion´ η άμυνα δεν μπορει να δέσει δυστυχώς ....:):)


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”