13. Στέλιος Μαλεζάς
Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς
Είσαι αρχηγός του ΠΑΟΚ.
Αν σχολιάσω τη συμπεριφορά σου στη φάση του γκολ που φάγαμε θα φάω μπαν.
Είσαι αρχηγός του ΠΑΟΚ.
Αν σχολιάσω τη συμπεριφορά σου στη φάση του γκολ που φάγαμε θα φάω μπαν.
Είσαι αρχηγός του ΠΑΟΚ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς
Στον ΠΑΟΚ παίζεις κι εσύ Στέλιο. Το ξέρω ότι είσαι από τους λίγους που το νιώθουν στο πετσί τους στο ρόστερ ,αλλά αυτό σε κάνει να χεις μερίδιο μεγαλύτερο.
Μην ξεχνάς ότι είσαι και αρχηγός.
Κανα βρισίδι δεν βλάπτει.
Μην ξεχνάς ότι είσαι και αρχηγός.
Κανα βρισίδι δεν βλάπτει.
Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς
Στέλιο, πρέπει κι εσύ να σταματήσεις να μιλάς.
Γιατί 1ον έχετε πει πάρα πολλά μέσα στη χρονιά κι κάναμε κλαρίνα
και 2ον γιατί κι 6 νίκες να κάνουμε όπως λες πάλι δεν βγαίνουμε πρώτοι αν ο βάζελος κάνει 5 νίκες γιατί έχει 4 βαθμούς διαφορά, επειδή εσείς τα ξύνατε Στέλιο.
Είδες τι ωραία πάει Στέλιο; 6,5,4 κτλ....
Γιατί 1ον έχετε πει πάρα πολλά μέσα στη χρονιά κι κάναμε κλαρίνα
και 2ον γιατί κι 6 νίκες να κάνουμε όπως λες πάλι δεν βγαίνουμε πρώτοι αν ο βάζελος κάνει 5 νίκες γιατί έχει 4 βαθμούς διαφορά, επειδή εσείς τα ξύνατε Στέλιο.
Είδες τι ωραία πάει Στέλιο; 6,5,4 κτλ....
Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς
φίλε karelias στο 1ο θα συμφωνήσω και εγώ.στο δεύτερο όμως είσαι φάουλ γιατί αν κάνουμε εμείς 6 νίκες δεν μπορεί ο βάζελος να κάνει 5....
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς
Ρε καρελια θα μας τρελανεις????
Πως γινεται να εχουμε 6 νικες εμεις και 5 ο βαζελος αφου παιζουμε 2 φορες μαζι????

Πως γινεται να εχουμε 6 νικες εμεις και 5 ο βαζελος αφου παιζουμε 2 φορες μαζι????
Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς
Φαντάσου λοιπόν πόσο με έχουν συφιλιάσει οι δηλώσεις τους, ΟΛΩΝ, που έχω ξεχάσει τα απλά μαθηματικά.
Προφανώς το έβαλα επίτηδες για να δείξω κυρίως ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να κάνουμε έξι νικες κι ότι μας φτάνουν οι παπάδες ΠΟΥ ακούμε απο διοίκηση κι ΑΡΔ δεν χρειάζονται να μας παπαδιάζουν και οι παίχτες, ΑΡΚΕΤΑ!
Προφανώς το έβαλα επίτηδες για να δείξω κυρίως ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να κάνουμε έξι νικες κι ότι μας φτάνουν οι παπάδες ΠΟΥ ακούμε απο διοίκηση κι ΑΡΔ δεν χρειάζονται να μας παπαδιάζουν και οι παίχτες, ΑΡΚΕΤΑ!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς
Εκτός κι αν τιμωρηθεί ο ΠΑΟ από την uefa, οπότε στο Ch.L. βγαίνει ο επόμενος.
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς
παντος δεν μπορω να πω η αισιοδοξια σας που ειναι επακολουθο της αγαπης σας για την ομαδα ξεχιλιζει
κοντευει να μας ..............πνιξει
πιασε ρε την σφουγκαριστρα
θα μας τρελανετε ρε;;;;
τελευταιοι ρε θα βγουμε με 0 νικες
αντε απο εδω τρελαμενοι 0 νικες ρε και σταματιστε να ανχωνεστε και συφιλιαζετε και εμας που ειμαστε ......ονειροπαρμενοι και βλεπουμε σεντονι
κοντευει να μας ..............πνιξει
πιασε ρε την σφουγκαριστρα
θα μας τρελανετε ρε;;;;
τελευταιοι ρε θα βγουμε με 0 νικες
αντε απο εδω τρελαμενοι 0 νικες ρε και σταματιστε να ανχωνεστε και συφιλιαζετε και εμας που ειμαστε ......ονειροπαρμενοι και βλεπουμε σεντονι
Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς
http://oikiashop.gr/index.php?target=ca ... 3wodeFbkEg
Μεγάλη συλλογη σε μονα/διπλα/υπερδιπλα σεντονια.
Μεγάλη συλλογη σε μονα/διπλα/υπερδιπλα σεντονια.
13. Στέλιος Μαλεζάς
Πήγε να πάρει κανένας διαρκειας σήμερα η μόνο εγω
:( είχε κάποιους που περνανε αλλα λίγοι ....α και η πουμα ξεπουλαει οποίος θέλει να παει να πάρει μαζι με το ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ του και φανέλα πολυ φτηνά ......
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς
Φέτος την άμυνα μας την γλένταγε το κάθε χωριουδάκι,που να φύγει και αυτός.Σε δύο χρόνια θα γίνει μεγάλη παιχτούρα (ήδη είναι) προσέξτε καλά την περίπτωση του.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ,ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΜΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ,ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΜΑΣ
Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς
Έχει φύγει ήδη.
Αλλά μη μασας θα μας φέρει ο Καμπάνης τον Μπαρστούπερ.
Κι αν δεν μπορεί αυτός θα τον φέρει ο Σαββίδης.
Αλλά μη μασας θα μας φέρει ο Καμπάνης τον Μπαρστούπερ.
Κι αν δεν μπορεί αυτός θα τον φέρει ο Σαββίδης.
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 13. Στέλιος Μαλεζάς
Βαλε και -3 βαθμούς από τα επεισόδια που θα κάνουμε...abg12d34 έγραψε:παντος δεν μπορω να πω η αισιοδοξια σας που ειναι επακολουθο της αγαπης σας για την ομαδα ξεχιλιζει
κοντευει να μας ..............πνιξει
πιασε ρε την σφουγκαριστρα
θα μας τρελανετε ρε;;;;
τελευταιοι ρε θα βγουμε με 0 νικες
αντε απο εδω τρελαμενοι 0 νικες ρε και σταματιστε να ανχωνεστε και συφιλιαζετε και εμας που ειμαστε ......ονειροπαρμενοι και βλεπουμε σεντονι
13. Στέλιος Μαλεζάς
Αν δεν φέρει ο Καμπάνης τον ´top champion´ η άμυνα δεν μπορει να δέσει δυστυχώς ....
:)
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ