WRC

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - SS14: Ταχύτερος ο Ogier, αποφεύγει τα ρίσκα ο Neuville

C & D

Ο Sebastien Ogier πρώτος στο Ελευθεροχώρι, με τον Thierry Neuville στα ηνία της γενικής κατάταξης. Απομένει η PowerStage.

Το πρώτο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι χαρακτηρίστηκε από αρκετή λάσπη λόγω της χθεσινοβραδινής καταιγίδας στην περιοχή της Λαμίας, γεγονός που δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο τις προσπάθειες των οδηγών.

Στα 18 χιλιόμετρα της φημισμένης Ε.Δ., ο Sebastien Ogier συνέχισε να πιέζει, αποδεικνύοντας την ταχύτητα του ίδιου και του Toyota GR Yaris Rally1, θέλοντας να πάρει τους 7 βαθμούς που δίνει για τον πρώτο η Super Sunday.

Ο Thierry Neuville παραμένει πρώτος στη γενική κατάταξη, και θέλει απλά να βρεθεί στην PowerStage για να διεκδικήσει κι εκεί βαθμούς, καθώς κοιτάζει να διευρύνει το προβάδισμά του στη βαθμολογία έναντι του Ogier.

Ο Dani Sordo έχει πέσει από το Οινοχώρι ακόμα στην 3η θέση, διαχειριζόμενος πια την θέση του στο βάθρο, σε έναν αγώνα που του πήγε καλά με εξαίρεση το χθεσινό κλατάρισμα.

Ο Ott Tanak παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, καθώς ακόμα έχει πρόβλημα με τον κινητήρα του Hyundai i20 N Rally1, κρατώντας την 4η θέση γενικής.

Πλέον απομένει το δεύτερο πέρασμα από την ίδια Ε.Δ., που θα είναι η PowerStage με ώρα εκκίνησης τις 13:15.


Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS14:

Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο
1 Thierry Neuville 3:27:03.0
2 Sebastien Ogier 1:02.4
3 Dani Sordo 1:23.3
4 Ott Tanak 3:13.7
5 Sami Pajari 6:07.0
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τούμπαρε ο Ogier στην SS15 και έχασε πολύ χρόνο, μένοντας εκτός βάθρου. Όλα στραβά και ανάποδα πηγαίνουν για την Toyota στο Ακρόπολις.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

EKO Ράλλυ Ακρόπολις: «1-2-3» για τη Hyundai με νίκη για τον Thierry Neuville

4ΤΡΟΧΟΙ

Σαν σε επεισόδιο που παίζεται σε επανάληψη, η Hyundai Shell Mobis επανέλαβε φέτος το θρίαμβο του 2022, «βάφοντας» και τις τρεις θέσεις του βάθρου στα χρώματά της, με τον Thierry Neuville να κατακτά για δεύτερη φορά τη νίκη επί ελληνικού εδάφους.

Η ιστορική επιτυχία των Hyundai i20 N Rally1 στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις έρχεται έπειτα από έναν μαραθώνιο ειδικών διαδρομών, που έφτασε ανθρώπους και μηχανές στα όρια των αντοχών τους και απαίτησε υπομονή, καθαρό μυαλό και χαρακτήρα· τα στοιχεία που επέδειξε στο έπακρο ο Βέλγος Thierry Neuville, ο οποίος τέθηκε επικεφαλής του αγώνα στην 9η ειδική και παρέμεινε εκεί αποφεύγοντας το περιττό ρίσκο, χωρίς να παρεκκλίνει στιγμή από τη στρατηγική και το καλά καταστρωμένο πλάνο του.

Από την πρώτη κιόλας ημέρα φάνηκε πως το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα εξελισσόταν σε μάχη επιβίωσης. Τα μηχανικά προβλήματα και τα κλαταρίσματα ελαστικών χτύπησαν σχεδόν όλα τα πληρώματα, φέροντας την ευθύνη για αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και για σκληρές μάχες μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή, το Ελευθεροχώρι-Wolf Power Stage. Εκεί όπου ένα οδηγικό λάθος στοίχισε στον Sebastien Ogier τη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης και στέρησε πολύτιμους βαθμούς από την Toyota Gazoo Racing στην προσπάθεια διεκδίκησης του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Τουλάχιστον ο Γάλλος οδηγός κατάφερε να φτάσει με το λαβωμένο GR Yaris Rally1 στον τερματισμό, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες, αφού, αν και 16ος στην τελική κατάταξη, θα καρπωθεί τους βαθμούς της τρίτης θέσης για τις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα.

Mε τα Toyota GR Yaris Rally1 των Elfyn Evans και Takamoto Katsuta και το Ford Puma Rally1 του Adrien Fourmaux μακριά από την κορυφή σήμερα, τον Thierry Neuville στο βάθρο πλαισίωσαν οι Dani Sordo και Ott Tanak, σφραγίζοντας το θρίαμβο της Hyundai, που αύξησε τη διαφορά της από την Toyota στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Αντίστοιχα, ο Thierry Neuville πλησιάζει ένα βήμα πιο κοντά στην κατάκτηση του πρώτου του τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WRC, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον δεύτερο -πλέον- Ott Tanak, καθώς ο Sebastien Ogier έπεσε στην τρίτη θέση.

Δραματικό ήταν το φινάλε ωστόσο και στο WRC2: Ο επικεφαλής ήδη από τα μέσα της χθεσινής ημέρας, Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally2), είχε κλατάρισμα στη Wolf Power Stage, που του στοίχισε 28,5 δλ. – ακριβώς όσο και η διαφορά του με τον Robert Virves (Skoda Fabia RS)! Παρ’ ότι οι δύο οδηγοί είχαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο έπειτα από 305 χλμ. ειδικών διαδρομών, η νίκη κατοχυρώθηκε -σύμφωνα με τους κανονισμούς του WRC- στον Pajari, καθώς είχε κερδίσει την πρώτη ειδική του αγώνα.

Χαρούμενοι μετά τη μεταξύ τους μάχη με τα Ford Fiesta Rally3 στην κατηγορία WRC3/JWRC μπορεί να είναι τόσο ο Νorbert Maior όσο και ο Romet Jürgenson. Ο πρώτος, πρωταθλητής του Junior ERC, σημείωσε την πρώτη του νίκη σε παγκόσμιο επίπεδo, ενώ ο δεύτερος κατέκτησε το Πρωτάθλημα WRC3/JWRC.

Αντίθετα, με 11 ταχύτερους χρόνους σε 15 ειδικές στην κατηγορία του, ο Armin Kremer (Skoda Fabia RS) δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης και σημείωσε ακόμα μία νίκη, που τον φέρνει πιο κοντά στο στόχο της κατάκτησης του WRC Masters Cup.

Έπειτα από σταθερά αξιόλογες επιδόσεις, ο Παναγιώτης «Ρουστέμης» (Skoda Fabia RS Rally2) ολοκλήρωσε πρώτος μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων, στη 12η θέση της γενικής κατάταξης, ακολουθούμενος από τον Ιορδάνη Σερδερίδη (Ford Puma Rally1) και τον Θέμη Χαλκιά (Renault Clio Rally3).

Την ίδια ώρα, νικητής στην κατηγορία RC4 αναδείχθηκε ο Σάββας Λευκαδίτης (Peugeot 208 Rally4).

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2024 επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά το χαρακτήρα του σκληρού, αναπάντεχου και χωρίς προγνωστικά αγώνα, μάρτυρες του οποίου έγιναν χιλιάδες θεατές, απόλυτα «συντονισμένοι» με μια εικόνα που μόνο θετικά μηνύματα για την Ελλάδα πέρασε σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Ένα πραγματικό Ακρόπολις, που -διόλου τυχαία- συγκαταλέγεται στους κορυφαίους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-10, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ)
1 Thierry Neuville (Hyundai) 192
2 Ott Tanak (Hyundai) 158
3 Sebastien Ogier (Toyota) 154
4 Elfyn Evans (Toyota) 140
5 Adrien Fourmaux (Ford M-Sport) 130
6 Kalle Rovanpera (Toyota) 86
7 Τakamoto Katsuta (Toyota) 80
8 Dani Sordo (Hyundai) 44
9 Sami Pajari (Hyundai) 34
10 Esapekka Lappi (Hyundai) 33

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ)
1 Hyundai Shell Mobis WRT 445
2 Toyota Gazoo Racing WRT 410
3 M-Sport Ford WRT 226
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

WRC: Πως διαμορφώνεται η βαθμολογία Οδηγών και Κατασκευαστών μετά το Ράλλυ Χιλής

4ΤΡΟΧΟΙ

Με δύο ασφάλτινους αγώνες να απομένουν σε Κεντρική Ευρώπη και Ιαπωνία για την ολοκλήρωση της φετινής χρονιάς στο WRC, ο Thierry Neuville βρίσκεται πιο κοντά στον πρώτο τίτλο της καριέρας του στο WRC, ενώ ανοιχτή παραμένει η αντιπαράθεση ανάμεσα σε Hyundai και Toyota στο κυνήγι του φετινού Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.

Μετά την ολοκλήρωση του EKO Ράλλυ Ακρόπολις, 10ου γύρου του WRC για το 2024, ο Thierry Neuville απολάμβανε μια διαφορά της τάξης των 34 βαθμών από τον ομόσταβλό του Ott Tanak (192 έναντι 158), ο οποίος, μετά το πέρας του απαιτητικού αγώνα στα ελληνικά χώματα, πέρασε στη δεύτερη θέση, μόλις 4 βαθμούς μπροστά από τον Sebastien Ogier (154).

Μετά την κατάκτηση της τέταρτης θέση στη γενική κατάταξη του Ράλλυ Χιλής που ολοκληρώθηκε πριν λίγο, ο Βέλγος της Hyundai έχει πλέον στο ενεργητικό του +15 βαθμούς, και συνολικά 207 βαθμούς, έχοντας συλλέξει 3 από την Super Sunday (5ος), 2 από την Power Stage (4ος) και 10 για τις επιδόσεις του έως και το Σάββατο το βράδυ.

Από τη μεριά του, με την τρίτη θέση που απέσπασε, o Ott Tanak φεύγει με φόντο το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης με +20 βαθμούς, και συνολικά με 178 βαθμούς (3+4+13).

Ο Sebastien Ogier παραμένει τρίτος στη σχετική βαθμολογία, έχοντας μετά και την απόλυτη επίδοσή του σήμερα στη Χιλή -πρώτος σε Super Sunday (7 βαθμοί) και Power Stage (5 βαθμοί)- συνολικά 166 βαθμούς.

Ο Elfyn Evans, από τη μεριά του, έχει πλέον 161 βαθμούς, o Adrien Fourmaux 140 βαθμούς και ο Kalle Rovanpera 114 βαθμούς.


WRC: Το πρωτάθλημα κατασκευαστών

Η διαφορά που χώριζε την πρωτοπόρο Hyundai από την Toyota πριν το Ράλλυ Χιλής ήταν 35 βαθμοί (445 έναντι 410).

Πλέον, μετά το 1-2 της ιαπωνικής ομάδας και την εξαιρετική εμφάνιση του οκτώ φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή την τελευταία ημέρα του αγώνα, η Toyota φεύγει από την Χιλή έχοντας στο ενεργητικό της +55 βαθμούς, έναντι +37 για την Hyundai.

Έτσι, η Hyundai έχει τώρα 482 βαθμούς με την Toyota να βρίσκεται στο κατόπι της με 465 βαθμούς.

Τέλος, η M-Sport Ford ακολουθεί με 245 βαθμούς.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-10, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΧΙΛΗΣ)

1 Thierry Neuville (Hyundai) 207
2 Ott Tanak (Hyundai) 178
3 Sebastien Ogier (Toyota) 166
4 Elfyn Evans (Toyota) 161
5 Adrien Fourmaux (Ford M-Sport) 140
6 Kalle Rovanpera (Toyota) 114
7 Τakamoto Katsuta (Toyota) 80
8 Dani Sordo (Hyundai) 44
9 Sami Pajari (Hyundai) 41
10 Esapekka Lappi (Hyundai) 33


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΧΙΛΗΣ)

1 Hyundai Shell Mobis WRT 482
2 Toyota Gazoo Racing WRT 465
3 M-Sport Ford WRT 245
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης - 1η Μέρα: Στην κορυφή ο Ogier, σε απόσταση αναπνοής ο Neuville

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Sebastien Ogier ηγείται του αγώνα με βραχεία κεφαλή κι ο Thierry Neuville ακολουθεί από κοντά, όμως μια μικρή αστοχία του Βέλγου ενδέχεται να του κοστίσει.

Η αγωνιστική δράση του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης ξεκίνησε από νωρίς, με τις δύο πρώτες Ε.Δ. να αποτελούν ήδη παρελθόν. Ο Sebastien Ogier κρατά τα ηνία του αγώνα, έχοντας κερδίσει την SS1, όμως οι διαφορές στην κορυφή είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης - Shakedown: Πρωτιά Tanak στην «πρόβα τζενεράλε», κοντά ο Ogier
Ο Thierry Neuville πήρε τη νίκη στην SS2 και βρίσκεται στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης και μόλις 0,9 sec πίσω από τον Ogier, έχοντας «ροκανίσει» τη διαφορά των 2 sec που είχε από εκείνον μετά την SS1, που ήταν η υπερειδική διαδρομή του αγώνα. Παρόλο που έκανε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη και τελευταία διαδρομή της πρώτης μέρας του ράλλυ, ο Βέλγος δεν έμεινε ευχαριστημένος με την επίδοσή του.

«Δεν μπορώ να είμαι χαρούμενος, για να είμαι ειλικρινής. Ακούμπησα ένα δεμάτι αχύρου βλακωδώς και κατέστρεψα την μπροστινή αεροτομή. Δεν ξέρω, νομίζω ότι θα με καθηλώσει σε όλο το πρωινό σκέλος αύριο. Ακόμη κι εδώ, ακουμπήσαμε κάποια, όμως δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε πλέον, όλα τα αεροδυναμικά του μπροστινού μέρους έχουν φύγει,» δήλωσε μετά το τέλος της SS2.

Στην τρίτη θέση ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα ο Andreas Mikkelsen, ο οποίος θα προσπαθήσει για κάτι καλό στην Κεντρική Ευρώπη, ώστε να βοηθήσει τη Hyundai να αυξήσει και πάλι τη διαφορά της από την Toyota στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Θυμίζουμε ότι η ομάδα του Νορβηγού έχει μόλις 17 βαθμούς προβάδισμα από τους Ιάπωνες.

Τέταρτος βρέθηκε μετά την SS2 ο Takamoto Katsuta, που θα πασχίσει για το ακριβώς αντίθετο, να προσφέρει δηλαδή τους μέγιστους βαθμούς στην Toyota, ώστε να διατηρήσει τις ελπίδες της για την εξασφάλιση του τίτλου των κατασκευαστών.

Ο Ιάπωνας βρίσκεται μόλις 0,1 sec μπροστά από τον Ott Tanak, που έχει τοποθετηθεί στην πέμπτη θέση. Ο δικός του στόχος είναι, φυσικά, να αποτρέψει τον Neuville από το να «κλειδώσει» το πρωτάθλημα των οδηγών. Για να το πετύχει αυτό, έχει την πολυτέλεια να κερδίσει μέχρι κι έναν βαθμό λιγότερο από εκείνον. Σε αυτήν την περίπτωση, το πρωτάθλημα θα κριθεί στην Ιαπωνία. Αν όμως ο Neuville κατακτήσει δύο ή περισσότερους βαθμούς περισσότερο από τον Tanak το πρωτάθλημα θα ανήκει κι επίσημα σε εκείνον.

Ακολουθεί ο Adrien Fourmaux στην έκτη θέση, που επίσης βρίσκεται κοντά στους πρωτοπόρους, αφού απέχει μόλις 2,4 sec από τον κορυφαίο, Ogier. Ο Elfyn Evans ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα στην έβδομη θέση και βρίσκεται 0,7 sec πίσω από τον Fourmaux και συνολικά 3,1 sec μακριά από την κορυφή.

Τη δεκάδα της κατάταξης της κορυφαίας κατηγορίας Rally1 ολοκλήρωσαν οι Sami Pajari, Gregoire Munster κι Ιορδάνης Σερδερίδης, καταλαμβάνοντας την όγδοη, ένατη και δέκατη θέση, αντίστοιχα.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS2:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Sebastien Ogier 7:50.6
2 Thierry Neuville 0,9
3 Andreas Mikkelsen 1,7
4 Takamoto Katsuta 2,0
5 Ott Tanak 2,1
6 Adrien Fourmaux 2,4
7 Elfyn Evans 3,1
8 Sami Pajari 6,1
9 Gregoire Munster 9,5
10 Ιορδάνης Σερδερίδης 1:11.4
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης - 2η μέρα: Επεκτείνει το προβάδισμά του ο Neuville

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Thierry Neuville διπλασίασε τη διαφορά του από τον Sebastien Ogier κι ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης στην κορυφή της γενικής κατάταξης.

Όλα βαίνουν καλώς προς το παρόν για τον Thierry Neuville και το πρώτο μέρος του σχεδίου του για την κατάκτηση του πρώτου παγκόσμιου τίτλου του ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Ο Βέλγος της Hyundai τοποθετήθηκε από το πρωί της Παρασκευής στην κορυφή της γενικής κατάταξης και κατάφερε να επεκτείνει το προβάδισμά του στο απογευματινό σκέλος της ημέρας.

Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης - 2η μέρα (πρωί): Πέρασε μπροστά ο Neuville, καταστροφή για τον Mikkelsen (video)
Βρίσκεται πλέον 6,4 sec μπροστά από τον Sebastien Ogier, σχεδόν διπλασιάζοντας τη μεταξύ τους διαφορά. Ο τρίτος, Ott Tanak, έχει μειώσει, αντίστοιχα, τη διαφορά του από τον Γάλλο 8κις πρωταθλητή στα 1,4 sec, ροκανίζοντας την απόστασή του σταδιακά.

Το απογευματινό loop κύλησε χωρίς προβλήματα για τα κορυφαία πληρώματα κι ήταν αρκετά μικρότερο σε μήκος και χιλιομετρική απόσταση, σε σχέση με το πρωινό, αφού αποτελούνταν από μόλις 2 διαδρομές, έναντι των τεσσάρων που περιείχε το πρόγραμμα του πρωινού loop.

Τέταρτος παραμένει ο Elfyn Evans, που απέχει πλέον 15,1 sec από την κορυφή και δεν απειλείται από τον Takamoto Katsuta, που βρίσκεται στην έκτη θέση και 23,5 sec πίσω από τον Ουαλό.

Ξανά σε μάχη για την έκτη θέση έχει τεθεί ο Sami Pajari, ο οποίος βρίσκεται μόλις 5,2 sec μπροστά από τον Adrien Fourmaux, που συνεχίζει να αντιμετωπίζει προβλήματα με το υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου του. Η απουσία ενδιάμεσου service δεν επέτρεψε στους μηχανικούς του Γάλλου της M-Sport να επισκευάσουν τη βλάβη, με αποτέλεσμα να χάνει ολοένα και περισσότερο χρόνο.

Την κορυφαία οκτάδα της κατηγορίας Rally1 ολοκλήρωσε ο Gregoige Munster, καταλαμβάνοντας την όγδοη θέση.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS8:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Thierry Neuville 1:04:40.0
2 Sebastien Ogier 6,4
3 Ott Tanak 7,8
4 Elfyn Evans 15,1
5 Takamoto Katsuta 38,6
6 Sami Pajari 1:28.2
7 Adrien Fourmaux 1:33.4
8 Gregoire Munster 2:27.4
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης - 3η μέρα: «Πέταξε» ο Ogier, δεύτερος ο Tanak

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Sebastien Ogier ολοκλήρωσε την τρίτη μέρα στην κορυφή της γενικής κατάταξης, διατηρώντας τον Ott Tanak πίσω του κι επεκτείνοντας το προβάδισμά του.

Ο Sebastien Ogier «κλείδωσε» τους μέγιστους, 18 βαθμούς του Σαββάτου, διατηρώντας την πρωτοπορία του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης μετά από ένα λιγότερο επεισοδιακό απογευματινό loop της τρίτης μέρας.

Αντίστοιχα, ο Ott Tanak κράτησε τη δεύτερη θέση της γενική κατάταξης, με αποτέλεσμα να επεκτείνει την παρουσία του στη μάχη για το πρωτάθλημα, κερδίζοντας 5 βαθμούς περισσότερο από τον Thierry Neuville σε πρώτη φάση.

Θυμίζουμε ότι προκειμένου να κατακτήσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο στην Κεντρική Ευρώπη, ο Βέλγος της Hyundai χρειάζεται να κερδίσει συνολικά 2 βαθμούς παραπάνω από τον ομόσταβλό του. Με τα τωρινά δεδομένα, θα πρέπει, δηλαδή, να κερδίσει 7 βαθμούς περισσότερο από εκείνον την Κυριακή, όπου 12 βαθμοί είναι διαθέσιμοι με την ξεχωριστή κατάταξη της Super Sunday και την Power Stage.

Τρίτος ολοκλήρωσε το δικό του Σάββατο ο Elfyn Evans, ενώ ακολουθεί ο Neuville, στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Βέλγος απέχει πλέον 39,8 sec από την κορυφή κι αντίστοιχα, 34,6 sec από τον Tanak. Δήλωσε στην αρχή του απογευματινού loop της τρίτης ημέρας ότι το να επανακτήσει την πρωτοπορία δεν είναι ένας ρεαλιστικός στόχος, αφού ο ρυθμός των τεσσάρων κορυφαίων οδηγών είναι αρκετά παρόμοιος κι έτσι δεν πίεσε ιδιαίτερα στο δεύτερο σκέλος της ημέρας.

Στην πέμπτη θέση συνεχίζει να βρίσκεται ο Takamoto Katsuta, ο οποίος επιβίωσε την τρίτη μέρα και χάρισε 8 πολύτιμους βαθμούς στην Toyota που θα τη βοηθήσουν αρκετά στη μάχη της με τη Hyundai στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Κι οι Sami Pajari και Gregoire Munster ολοκλήρωσαν την ημέρα τους χωρίς σοβαρά προβλήματα, όμως βρίσκονται 2 και 3 λεπτά πίσω από την κορυφή, αντίστοιχα. Δεν απειλούν και δεν απειλούνται, κάνοντας ο καθένας τον δικό του αγώνα.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS14:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο Προσωρινή Βαθμολογία Σαββάτου
1 Sebastien Ogier 2:10:12.7 18
2 Ott Tanak 5,2 15
3 Elfyn Evans 14,0 13
4 Thierry Neuville 39,8 10
5 Takamoto Katsuta 1:31.8 8
6 Sami Pajari 2:07.3 6
7 Gregoire Munster 3:22.7 4
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γμ τη γκίνια της Toyota φέτος, γμ!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλι Κεντρικής Europe: Νίκη για τον Tanak, αγωνία για Neuville

Caroto.gr - Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Νίκη για τον Tanak μετά από ατύχημα του Ogier, η αγωνία του Neuville συνεχίζεται – Ο Tanak της Hyundai κέρδισε το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης σε δραματικές συνθήκες, διασφαλίζοντας ότι η μάχη για τον τίτλο του WRC θα κριθεί στον τελευταίο γύρο στην Ιαπωνία τον επόμενο μήνα.

Ο πρωταθλητής του 2019, Tanak, και ο συνοδηγός του Martin Jarveoja, ουσιαστικά εξασφάλισαν τη νίκη όταν ο Sebastien Ogier της Toyota εγκατέλειψε στην προτελευταίο ειδική διαδρομή (stage) μετά από ένα λάθος που τον είχε ήδη κοστίσει το προβάδισμά του νωρίτερα την Κυριακή.

Ο Tanak κατάφερε να κατακτήσει τη δεύτερη νίκη του για τη φετινή σεζόν, επικρατώντας με διαφορά εννέα δευτερολέπτων από τον Elfyn Evans της Toyota.

Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Thierry Neuville, έχασε την ευκαιρία να κατακτήσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο, καθώς δεν κατάφερε να ξεπεράσει τον Tanak κατά δύο βαθμούς, τερματίζοντας τρίτος, 39,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή.

Εξέλιξη του ράλλυ

Το μοναδικό ασφάλτινο ράλλυυ, που περιλαμβάνει ειδικές διαδρομές στην Τσεχία, τη Γερμανία και την Αυστρία, ξεκίνησε με τον Ogier να παίρνει την πρωτοπορία μετά την πρώτη ειδική κοντά στην πρωτεύουσα της Τσεχίας, Πράγα. Ο Ogier κατάφερε να επεκτείνει το προβάδισμά του στα 0,9 δευτερόλεπτα έναντι του Neuville, πριν τις έξι ειδικές της Παρασκευής.

Ο Neuville, εκμεταλλευόμενος τη σειρά εκκίνησής του στους στεγνούς δρόμους της Τσεχίας, κατάφερε να πάρει το προβάδισμα στην 5η ειδική διαδρομή και να το αυξήσει σε 6,4 δευτερόλεπτα από τον Ogier στο τέλος της ημέρας, με τον Tanak να ακολουθεί με διαφορά 1,4 δευτερολέπτων και τον Evans να βρίσκεται 15,1 δευτερόλεπτα πιο πίσω.

Το Σάββατο, καθώς το ράλλυ μεταφέρθηκε στη Γερμανία και την Αυστρία, οι υγρές και ομιχλώδεις συνθήκες προκάλεσαν δυσκολίες στους οδηγούς, συμπεριλαμβανομένου του Neuville, ο οποίος είδε το προβάδισμά του να μειώνεται στα 0,5 δευτερόλεπτα όταν ο Tanak έκανε μια εντυπωσιακή εμφάνιση στην 9η ειδική. Ο επικεφαλής της Hyundai, Cyril Abiteboul, προειδοποίησε τον Tanak για τους κινδύνους που έπαιρνε λόγω της μάχης των κατασκευαστών με την Toyota.

Παρότι ο Tanak κατάφερε προσωρινά να περάσει τον Ogier, τελικά ο Γάλλος ανέκτησε τη δεύτερη θέση, ενώ ο Neuville κατάφερε να επεκτείνει το προβάδισμά του στα δύο δευτερόλεπτα, πριν συμβούν τα δραματικά γεγονότα στην 11η ειδική διαδρομή.

Δραματική κατάληξη

Ο Neuville έχασε τον έλεγχο, πραγματοποιώντας μια περιστροφή 360 μοιρών όταν οι πίσω τροχοί του βγήκαν στο γρασίδι, και στη συνέχεια βγήκε από τον δρόμο σε μια αριστερή στροφή, κολλώντας προσωρινά σε ένα χαντάκι. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσει πάνω από μισό λεπτό, πέφτοντας στην τέταρτη θέση.

Μετά την ανάληψη της πρωτοπορίας, ο Ogier κέρδισε δύο από τις τρεις απογευματινές ειδικές διαδρομές σε στεγνές συνθήκες, κλείνοντας τη μέρα με προβάδισμα 5,2 δευτερολέπτων από τον Tanak, ενώ ο Evans ήταν 14 δευτερόλεπτα πιο πίσω.

Ωστόσο, η τελευταία μέρα ξεκίνησε με δράμα, καθώς ο Ogier έκανε λάθος σε μια διασταύρωση στην 16η ειδική, παραχωρώντας το προβάδισμα στον Tanak με 1,9 δευτερόλεπτα διαφορά. Παρά την προσπάθεια του Ogier να μειώσει τη διαφορά στα 1,5 δευτερόλεπτα, μια έξοδος στην προτελευταία ειδική, όπου χτύπησε δέντρα, τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.

Η εγκατάλειψη του Ogier σήμανε την απώλεια των 18 βαθμών που είχε συγκεντρώσει η Toyota για το προβάδισμά της στο ράλλυ, με τον Tanak να παίρνει τους βαθμούς της νίκης, τον Evans να κερδίζει 15 βαθμούς και τον Neuville να ακολουθεί με 13 βαθμούς.

Ο Tanak με αυτή τη νίκη μείωσε τη διαφορά του από τον Neuville στους 25 βαθμούς, ενώ η Hyundai προηγείται πλέον της Toyota στη μάχη των κατασκευαστών με 15 βαθμούς διαφορά.

Οι άλλοι

Ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta έκανε μια εντυπωσιακή επιστροφή, τερματίζοντας τέταρτος, 1 λεπτό και 21 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak. Επιπλέον, κέρδισε την Power Stage, συγκεντρώνοντας τους μέγιστους 12 βαθμούς της Κυριακής.

Ο Gregoire Munster ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, τερματίζοντας πέμπτος, ενώ ο Adrien Fourmaux της M-Sport δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό και αντιμετώπισε προβλήματα με το μπροστινό διαφορικό, τα οποία τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει το Σάββατο. Παρά τα προβλήματα, επέστρεψε την Κυριακή με καλύτερο ρυθμό, κερδίζοντας έξι βαθμούς.

Ο Sami Pajari της Toyota εντυπωσίασε στο πρώτο του ασφάλτινο ράλλυ με το Yaris, αλλά εγκατέλειψε στην 16η ειδική μετά από ανατροπή του αυτοκινήτου του. Παράλληλα, ο Andreas Mikkelsen της Hyundai αντιμετώπισε δυσκολίες, εγκαταλείποντας την Πέμπτη και στη συνέχεια έχοντας προβλήματα με ελαστικό και υβριδικό σύστημα την Κυριακή.

Στην κατηγορία WRC2, ο Nikolay Gryazin κέρδισε τον αγώνα, ενώ οι ελπίδες του Yohan Rossel για τον τίτλο έσβησαν, καθώς ο Γάλλος έπρεπε να κερδίσει για να διατηρήσει ζωντανές τις πιθανότητες του.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-10, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ)

1 Thierry Neuville (Hyundai) 225
2 Ott Tanak (Hyundai) 200
3 Elfyn Evans (Toyota) 185
4 Sebastien Ogier (Toyota) 166
5 Adrien Fourmaux (Ford M-Sport) 146
6 Kalle Rovanpera (Toyota) 114
7 Τakamoto Katsuta (Toyota) 102
8 Dani Sordo (Hyundai) 44
9 Sami Pajari (Toyota) 41
10 Grégoire Munster (Ford) 37


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ)

1 Hyundai Shell Mobis WRT 526
2 Toyota Gazoo Racing WRT 511
3 M-Sport Ford WRT 267
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

WRC: Η Toyota χωρίς τον Kalle Rovanpera στην Ιαπωνία

4ΤΡΟΧΟΙ - Χρ. Αποστολόπουλος

H Toyota θα κληθεί στην Ιαπωνία να υπερασπιστεί τους τρεις σερί τίτλους της στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC βασιζόμενη στις υπηρεσίες των Elfyn Evans, Takamoto Katsuta και Sebastien Ogier.

Η Toyota, μετά το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, κατάφερε να κλείσει τη διαφορά που τη χωρίζει από την Hyundai στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στους 15 βαθμούς (δείτε αναλυτικά τη βαθμολογία εδώ), με έναν μόλις αγώνα να απομένει μέχρι την ολοκλήρωση της φετινής σεζόν στο WRC.

Ο επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing, Jari-Matti Latvala, επιβεβαίωσε στο dirtfish.com ότι οι Sebastien Ogier, Elfyn Evans και Takamoto Katsuta θα είναι αυτοί που θα δώσουν το αγωνιστικό «παρών» στην Ιαπωνία στην προσπάθεια της Toyota να υπερασπιστεί τους τρεις σερί τίτλους της στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

«Ο Kalle δεν τρέχει στην Ιαπωνία», είπε ο Jari-Matti Latvala. «Είχε μισή σεζόν και αυτή η μισή σεζόν έχει ήδη ολοκληρωθεί από την πλευρά του».

Ο Φινλανδός, ο οποίος δεν συμμετείχε στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, αγωνίστηκε στο φετινό θεσμό με τα χρώματα της Toyota σε 7 από τους 13 γύρους κερδίζοντας τέσσερις από αυτούς.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport, Cyril Abiteboul, εξέφρασε την έκπληξη του για την απουσία του Kalle Rovanpera από το… ιαπωνικό ρόστερ της Toyota, λέγοντας: «Είναι δύσκολο να καταλάβεις τη δυναμική μέσα στην ομάδα, οπότε δεν θα το σχολιάσω. δεν ξέρω γιατί. Απλώς, αυτό που ξέρω προφανώς, είναι ότι κάνει τη ζωή μας λίγο πιο εύκολη».
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

WRC – Ράλλυ Ιαπωνίας: Επίλογος

4ΤΡΟΧΟΙ - Στρατής Χατζηπαναγιώτου

Για πρώτη φορά από το 2021, ο τίτλος των οδηγών και των κατασκευαστών του WRC θα κριθούν στον τελευταίο γύρο του θεσμού, στο Ράλλτ Ιαπωνίας από αύριο Πέμπτη 22 Νοεμβρίου μέχρι την Κυριακή.

Ο αγώνας που θα συμπεριλαμβάνεται για άλλα τρία χρόνια στο WRC, προσμετράει για τρίτη φορά στο πρωτάθλημα και εξελίσσεται σε ασφάλτινο, ιδιαίτερα απαιτητικό τερέν. Στα βουνά, πάνω από την Toyota City και όλοι ακόμα και οι λιγότερο συναισθηματικοί όπως ίσως οι Ιάπωνες μάνατζερ αναρωτιούνται. Για το αν είναι διαχειρίσιμη η επιτυχία της Hyundai με Neuville ή Tanak, για τον τίτλο των οδηγών, ενώ αρνούνται να σκεφτούν και ως ιδέα ότι οι Κορεάτες είναι φαβορί και για τον τίτλο των Κατασκευαστών. Προτεραιότητα και του οικοδεσπότη, της Toyota και του φαβορί, της Hyundai.

Για το φινάλε της σεζόν…
Υπολογίστε συνολικά 44 συμμετοχές, με οκτώ Rally1, 18 Rally2 και δύο πληρώματα με Rally3.

Eιδικότερα, οι Κορεάτες επιμένουν στη σύνθεση με τρία πληρώματα και δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο Andreas Mikkelsen πλαισιώνει τους Thierry Neuville και Ott Tanak. Ο Νορβηγός, το ατού στη μάχη των κατασκευαστών όπου η Hyundai προηγείται με 15 βαθμούς της Toyota. Οι Ιάπωνες απαντούν με τρία GR-Yaris και τον Sebastien Ogier πλαισιώνουν οι Elfyn Εvans και Takamoto Katsuta. Υπενθυμίζουμε το 1-2-3 της Toyota πριν 12 μήνες και κακά τα ψέματα, ο Latvala θα ήθελε να συνδυάσει τον τίτλο των κατασκευαστών με νίκη του Katsuta. Το ιδανικό σενάριο, που δεν επηρεάζεται από τους Andrien Fourmaux και Gregoire Munster με τα Ford Puma, που ήδη προετοιμάζονται για το 2025, με τα Rally1, χωρίς υβριδική υποστήριξη στον κινητήρα, ελαφρύτερο αμάξωμα κατά ογδόντα κιλά και διαφορετικό περιοριστή αέρα μειωμένο στα 35 χλστ.

WRC2
O τίτλος, θα κριθεί επίσης στην Ιαπωνία, με έναν από τους δύο διεκδικητές να δίνει το «παρών». Ο επικεφαλής του πρωταθλήματος Oliver Solberg έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα των επτά αγώνων και θα παρακολουθεί όπως και εμείς, τον αγώνα από τον καναπέ συνδεδεμένος με το ewrc-results.com. Ο Sami Pajari επιστρέφει στην κατηγορία μετά από δύο συμμετοχές με Rally1 και με νίκη ή και με δεύτερη θέση, αρκεί για να στεφθεί Πρωταθλητής με Τoyota GR Yaris Rally2 στην έδρα τους.

Μπορούν να τον αμφισβητήσουν, ο Nikolay Gryazin με το «Σε Τρουά» και οι «Fabia», Kajetan Kajetanowicz και Gus Greensmith, που δεν το κρύβει, ότι θέλει να βοηθήσει τονSolberg Jr, team mate του στην Toksport, στη διεκδίκηση του τίτλου. «Παρών» και ο Josh McErlean με ακόμα ένα Toksport Fabia που όμως, επίσης δεν μπορεί να εξασφαλίσει βαθμούς.

Για την ιστορία, υπολογίστε ότι απο τα 17 αυτοκίνητα WRC2 στην Ιαπωνία, τα οκτώ είναι Toyota GR Yaris Rally2. Ανάμεσά τους και οChris Ingram, στον πρώτο του αγώνα στο WRC με το Castrol -GR Yaris, πουκέρδισε το Βρετανικό Πρωτάθλημα rally.

Προσθέσετε το δίδυμο του Toyota Challenge Program, Yuki Yamamoto και Hikaru Kogure, τον πρώην οδηγό της Formula 1, Heikki Kovalainen, όπως και άλλους, κυρίως Ιάπωνες που συμμετέχουν στο εθνικό πρωτάθλημα.

Όπως ο Γιώργος Βασιλάκης στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, που στην Ιαπωνία συμμετέχει με Ford Fiesta Rally2 και συνοδηγό του τον «Έλληνα» Alan Harriman. Μαζί τους εκεί ο Car Center Champion Νώντας Καρανικόλας.

WRC3
Μόλις δύο αυτοκίνητα στο WRC3. Ο Ντιέγκο Ντομίνγκεζ με Fiesta, ήδη πρωταθλητής και μάλιστα, πρόσφατα, οδήγησε Toyota Rally2 στο Ράλλυ Καταλονίας.O συναγωνισμός (;) από τον Giovvani Rossi με Clio, παρόνστο Μόντε, στην Πορτογαλία, στη Σαρδηνία και στη Χιλή

Σεβασμός…
Όλων τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στον Didier Auriol. Τριάντα χρόνια από τότε που έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής με την Toyota, ο Γάλλος οδηγεί ένα JN-1 GR Yaris. «Aντίπαλος» του, με Subaru WRX, ο τοπικός θρύλος Toshi Arai.

Η διαδρομή…
…παρόμοια με τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και με τροποποιήσεις. Το Toyota Stadium είναι για άλλη μια φορά η τοποθεσία όπου το SP και η SS την Πέμπτη, το βράδυ του Σαββάτου, αλλά και την Κυριακή.

Tην Παρασκευή θα εξελιχθεί η μεγαλύτερη ημέρα του ράλλυ με 128 χλμ. ε.δ. με «αφετηρία» την ε.δ. Isegami’s Tunnel -1 των 24 χλμ. που επαναλαμβάνεται. Όπως και οι άλλες δυο ε,δ. της ημέρας που συνδυάζονται με μια επαναλαμβανόμενη SS πριν την επιστροφή στο SP.

Το Σάββατο ο αγώνας θα εξελιχθεί βορειοανατολικά για έναν ακόμη επαναλαμβανόμενο κύκλο τριών ε.δ. με αφετηρία μια καινούργια ε,δ. στο όρος Kasagi. Ακολουθούν οι κλασικές, Nenoue και Kougen και η SSστο Toyota City πριν το βραδινό service…

Tην Κυριακή τα σπουδαία, λόγω βαθμολογίας και το τελευταίο σκέλος, θα εξελιχθεί νοτιοανατολικά προς το Shinshiro. Πρόγραμμα με δύο επαναλαμβανόμενες ε.δ. και πριν την PS έχει προγραμματιστεί service και μια ακόμα SS στο Toyota Stadium. Τα δεύτερα περάσματα αυτών των δύο σταδίων χωρίζονται από ένα τελευταίο σέρβις και σούπερ ειδική στο Toyota Stadium. Στη λίμνη Mikawako η Power Stage των 13.98 km, στις 07:15 δική μας ώρα, με απευθείας τηλεοπτική κάλυψη.

Δύο τα ερωτήματα: Neuville ή Tanak και Hyundai ή Toyota; Εσείς τι λέτε; _ Σ.Χ.

Επιλέγμένες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ιαπωνίας θα μεταδοθούν ζωντανά από την Cosmote TV και την αθλητική συχνότητα sport5HD τις παρακάτω ημέρες και ώρες:

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου
SS1 Toyota Stadium SSS1: 12:00

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
SS7 Shinsiro 2: 09:00
SS8 Okazaki SSS1: 11:35
SS9 Okazaki SSS2: 11:55

Σάββατο 23 Νοεμβρίου
SS13 Mt Kasagiyama 2: 06:00
SS14 Nenoe Kougen 2: 07:05
SS15 Ena 2: 08:15
SS16 Toyota Stadium SSS2: 12:05

Κυριακή 24 Νοεμβρίου
SS20 Toyota Stadium SSS3: 05:15
SS21 Lake Mikawako 2 Wolf Power Stage: 07:00
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100628
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Ιαπωνίας - 1η μέρα: Θρίαμβος για τον Fourmaux στο Toyota Stadium

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Η αγωνιστική δράση στον τελευταίο αγώνα της σεζόν του 2024 στο WRC ξεκίνησε με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο, με τον Adrien Fourmaux να κερδίζει στο πρώτο πέρασμα της υπερειδικής που θυμίζει... ΟΑΚΑ.

Ο Adrien Fourmaux πήρε τη νίκη στο πρώτο πέρασμα από την υπερειδική διαδρομή των 2,15 km στο Toyota Stadium, κάνοντας μια εκθαμβωτική εκκίνηση στο Ράλλυ Ιαπωνίας. Ο Γάλλος ολοκλήρωσε την SSS1 σε 1:44.4 και κανείς δεν μπόρεσε να προσπεράσει την επίδοσή του αυτή.

Δεύτερος ολοκλήρωσε ο Ott Tanak, απέχοντας μόλις 0,5 sec από τον οδηγό της M-Sport, ενώ ο Takamoto Katsuta ήρθε στην τρίτη θέση, 0,8 sec μακριά από την κορυφή. Ο Ιάπωνας θα προσπαθήσει να βοηθήσει την Toyota να κατακτήσει το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, με τις ελπίδες της να μην έχουν σβήσει, φτάνοντας στον αγώνα της πατρίδας της.

Στην τέταρτη θέση της SSS1 και κατ' επέκταση της γενικής κατάταξης βρέθηκε ο Elfyn Evans, με τον Thierry Neuville να τοποθετείται πίσω από εκείνον, στην πέμπτη θέση, καταγράφοντας όμως ίδιο χρόνο με τον Sebastien Ogier.

Ο Βέλγος κινήθηκε αρκετά συντηρητικά και δήλωσε ότι δεν είναι ιδιαίτερα αγχωμένος για το αγωνιστικό τριήμερο που θα ακολουθήσει. Όλα δείχνουν ότι θα ακολουθήσει μια συνολικά πιο ασφαλή προσέγγιση, αφού για να εξασφαλίσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο, αρκεί να κερδίσει μόλις 6 βαθμούς.

Την οκτάδα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1 ολοκλήρωσαν οι Gregoire Munster και Andreas Mikkelsen, καταλαμβάνοντας την έβδομη κι όγδοη θέση, αντίστοιχα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κακός χρόνος του Νορβηγού της Hyundai οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είχε αρκετό καύσιμο για να ολοκληρώσει τη διαδρομή σε πλήρη ρυθμό. Άγνωστο παραμένει αν υπήρξε κάποιο μηχανικό πρόβλημα στο ντεπόζιτο ή την αντλία καυσίμου, ή αν η Hyundai υπολόγισε λανθασμένα την ποσότητα καυσίμου που θα απαιτούνταν για την SSS1.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS1:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Adrien Fourmaux 1:44.4
2 Ott Tanak 1:44.9
3 Takamoto Katsuta 1:45.2
4 Elfyn Evans 1:45.3
5 Thierry Neuville 1:46.6
6 Sebastien Ogier 1:46.6
7 Gregoire Munster 1:47.2
8 Andreas Mikkelsen 1:48.1
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”