Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Ομάδα και λαός παίζουν καλύτερα εκτός έδρας στην Ευρώπη...ανεξήγητο!!
Φανταστείτε ένα τέτοιο σύγχρονο γήπεδο...με ωραία ακουστική...πως θα ακούγονται 30 χιλιάδες .
Φανταστείτε ένα τέτοιο σύγχρονο γήπεδο...με ωραία ακουστική...πως θα ακούγονται 30 χιλιάδες .
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
PAOK OLE OLE PAOK OLE OLE PAOK OLE OLE OLE PAOK OLE PAOK OLE OLE AINTAAAAAAA PAOKARA
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Μ' αρέσει πολύ η ομάδα σήμερα
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Καντουρι πολύ κινητικός και εξαιρετικος μέχρι στιγμής. Σαχοφ πολύ φιλότιμος, λείπει το ταλέντο στην οργάνωση από πίσω όμως. Μέχρι στιγμής η ομάδα είναι συνδεμένη πολύ καλά. Συνεχίστε έτσι
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106638
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Τα εξτρέμ δεν έχουν πάρει πρωτοβουλίες και ο Πριγιο δεν έχει τροφοδοτηθεί. Αδυναμία σωστής επιθετικής ανάπτυξης.
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Ελ Καντουρι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!
Καταστρέφει κάθε τι επιθετικό και καταντάει εκνευριστικό...
Καταστρέφει κάθε τι επιθετικό και καταντάει εκνευριστικό...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106638
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Ο μοναδικός σε όλη την ομάδα π μπορεί να δημιουργήσει κάτι. Μια εξτρεμ, μια χαφ, μπας κ κάνουμε φάση. Θέμα χρόνου να σκάσει. Ποιος δημιούργει κ τ χαλάει αυτός δλδ;paoki19 έγραψε:Ελ Καντουρι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!
Καταστρέφει κάθε τι επιθετικό και καταντάει εκνευριστικό...
Έχουμε θέμα στη τελική προσπάθεια πάλι. Δεν πατάμε περιοχή.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tzoker την Πέμ 08 Νοέμ 2018, 20:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.