Σελίδα 9 από 61

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Νοέμ 2009, 12:34
από PABLO GARCIA1
η επιλογή έγινε εδώ και ένα χρόνο οπότε δεν τίθεται θέμα αγοράς πλέον...απλά ήθελα γνώμες, και ειδικά από κάποιον που έχει ή είχε.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Νοέμ 2009, 13:22
από evans4
gika έγραψε:Σβήνει και εύκολα... :mrgreen:
:lol: :lol: τα σκατομικρα αυτο το κακο εχουν :mrgreen: ενω το hilux το επαγκελματικο του πατερα μου δεν μου σβηνει ουτε στις -2.000 στροφες ρε φιλε!!! ΤΕΡΑΣ :mrgreen: :mrgreen:

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 16:41
από ΑποστόληςΑ
Το πρώτο μου αυτοκίνητο, από το 1990 έως το 2003, ήταν ένα Peugeot 205 junior! Καταλυτικό (από τα πρώτα) 1.100cc, 60 άλογα (καθαρόαιμα, όμως) και μόλις 780 κιλά (0-100, 12΄΄8)!
Το 2001 άλλαξα τις αναρτήσεις του, γιατί είχα τη λόξα να μπαίνω επιθετικά στις στροφές, με Bilstein (κίτρινα) και ελατήρια της Eibach (χαμηλώματος). Το αμαξάκι πήγαινε σφαίρα, για τα δεδομένα του. Στη μεγάλη στροφή του 90ου χιλιομέτρου της Εθνικής Αθηνών - Θεσσαλονίκης (Υλίκη) έφτασα τα 160, κορνάροντας κάποια "ενοχλητικά" Alfa 75, που μου έκλειναν την αριστερή λωρίδα, να φύγουν δεξιά!
Και ήταν μόνο 1.100cc.
Το 2003 αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο και κατέληξα σε δύο: Ford Focus 1.800 από τη μία και Toyota Corolla 1.600 από την άλλη. Η επιθυμία μου ήταν 52%-48% υπέρ του Focus. Αγόρασα τελικά την Corolla για δύο λόγους:
1. Ήταν η επιθυμία της γυναίκας μου που εξετίμησε την αυξημένη ποιότητά του
2. Το Focus επρόκειτο να αντικατασταθεί σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Οι γνωστοί μου όλοι μου την έπεφταν, πώς από τα κρατήματα του Peugeot 205 κατάντησα να οδηγώ Corolla, αλλά δεν το μετάνιωσα ποτέ. Η ποιότητά του ήταν πολύ καλή και ο κινητήρας του κορυφαίος τότε (ακόμη είναι από πλευράς επιδόσεων και ελαστικότητας, συγκρινόμενος με οτιδήποτε ατμοσφαιρικό κυκλοφορεί).
Βέβαια η αίσθησή του στις στροφές δεν είχε καμία σχέση με το "φτιαγμένο" Peugeot, αλλά κάποια στιγμή αντικατέστησα τα αμορτισέρ της μάνας του με τέσσερα κίτρινα Koni και μου έφυγε το άγχος αν θα με πάρει η στροφή ή όχι!
Είναι και οικονομικό όταν οδηγείται ανάλογα : στα τελευταία 567 χιλιόμετρα που έκανα έκαψε κατά μ.ο. 7,31 lit/100 Km, με 11,5% πόλη και μέγιστη ταχύτητα 125 Km/h.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 17:38
από PABLO GARCIA1
Καλα είναι τα γιαπωνεζάκια, άμα θες να μην πας συχνά στο συνεργείο,καλούτσικη ποιότητα,καλούτσικες επιδόσεις αλλά ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ρε παιδί μου άμα θες να οδηγήσεις και όχι να μεταφερθείς...και επειδή λες ότι σου άρεσαν οι στροφούλες ;)
τώρα άμα αρχίζεις να αλλάζεις αναρτήσεις κινητήρες κ.λ.π. αλλάζει αλλά και πάλι όχι πολύ.
Υ.Γ. Focus 1800 νομίζω δεν υπάρχει...μάλλον 1600 εννοείς.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 17:50
από gika
Μόλις έμαθα ότι ο ξάδερφος μου αγόρασε το Focus RS... Μόλις μάθω περισσότερα θα σας πω!

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 18:00
από PABLO GARCIA1
τι να μάθεις gika?? 305!!! ανυπόμονα αλογάκια έχει και στρίβει σαν τραίνο....
μην κάνεις το λάθος και μπεις μέσα και κυρίως πάρε το πόδι σου απ' το γκάζι :lol: :lol:
αα πες του ότι θα βαρεθεί να βάζει βενζίνη αλλά αυτό μάλλον θα το φαντάζεται....
Υ.Γ. Για το RS μιλάμε και όχι το ST...φαντάζομαι να άκουσες καλά.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 18:02
από denis
Τo Focus έβγαινε 1.8 με 115 άλογα ολοζώντανα (δεν ξέρω αν ήταν ντιζάτο). Εγώ που έχω ανοίξει με ένα τέτοιο μέτραγα κολώνες με 5 άλογα κάτω κ 1,5 ροπή κάτω και 80 κιλά πάνω

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 18:07
από PABLO GARCIA1
denis έγραψε: με 5 άλογα κάτω κ 1,5 ροπή κάτω και 80 κιλά πάνω
ομολογώ ότι δεν σε έπιασα....

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 18:38
από denis
Το αμάξι μου έχει 5 άλογα λιγότερα (110) η ροπή του είναι ποιο λίγη κατα 1.5 Νm (151) Νm και τα κιλά μου 1.400++

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 19:30
από gika
Orwell έγραψε:τι να μάθεις gika?? 305!!! ανυπόμονα αλογάκια έχει και στρίβει σαν τραίνο....
μην κάνεις το λάθος και μπεις μέσα και κυρίως πάρε το πόδι σου απ' το γκάζι :lol: :lol:
αα πες του ότι θα βαρεθεί να βάζει βενζίνη αλλά αυτό μάλλον θα το φαντάζεται....
Υ.Γ. Για το RS μιλάμε και όχι το ST...φαντάζομαι να άκουσες καλά.
Σωστά άκουσα... Τον π@@στη.. Τον ζηλεύω... Ο τιμος έχει ξαδερφο τον κοντό και γω τον Θοδωρή με το RS... :opaokara:

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 20:46
από PABLO GARCIA1
Μη μασάς...εσύ έχεις Αλμέρα λαίμαι..... άσε που αν δεν έρθει τελικά ο κοντός μπορείς να τον βρίζεις ελεύθερα.:opaokara: :opaokara:

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 21:44
από gika
Να τον πάω καμιά κοντρα με το Αλμέρα?? :opaokara: :opaokara:

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 22:08
από PABLO GARCIA1
άμα του δώσεις αβάντζο κανα χιλιόμετρο και το τέερμα είναι στα 200μ. κάτι μπορεί να γίνει..... :lol: :lol:

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 14:13
από ΑποστόληςΑ
Orwell έγραψε:Υ.Γ. Focus 1800 νομίζω δεν υπάρχει...μάλλον 1600 εννοείς.
Τον Ιανουάριο του 2003 που έκανα την επιλογή και έδωσα την παραγγελία υπήρχε το Focus των 1.800cc με 115 άλογα, όπως έγραψε και ο denis. Πάλι βέβαια ήταν - οριακά - πιο αργό από την Corolla, αλλά είχε καλύτερα κρατήματα (κορυφαία είναι η σωστή λέξη) οπότε μπορούσες να διατηρήσεις μεγαλύτερη μέσω ωριαία ταχύτητα (μ.ω.τ.) σε οποιοδήποτε δρόμο. Εκείνη την εποχή κόστιζε 6.100.000 δρχ, ενώ το Corolla 6.500.000 και κάπου τόσο και το εντελώς καινούριο (brand new) Megane, το οποίο έπαιρνε μπροστά με κάρτα. Όταν μάλιστα πρωτομπήκα στο Megane, το ταμπλό του μου θύμισε αεροπλάνο και υπήρχε μία ένδειξη που έγραφε : insert card.
Το φοβήθηκα όμως γιατί είχε πολλά ηλεκτρολογικά και τότε, εκτός από τα Ιταλικά, ΚΑΙ τα Γαλλικά είχαν πολλά προβλήματα με τα ηλεκτρολογικά τους.
Έτσι η επιλογή περιορίστηκε ανάμεσα στο Focus 1.8 και το Corolla 1.6 με νικητή το δεύτερο.
Σήμερα εάν έπαιρνα αμάξι, η πρώτη μου επιλογή θα ήταν κάτι που να φορά τους υπέρoxους κινητήρες 1.4 (122 ή 160 HP) της VW:
Ποιο σπορτίβ είναι τα Seat, πιο λαϊκά τα Skoda, πιο ολοκληρωμένα τα VW (αλλά και πιο ακριβά) και μάλλον απλησίαστα τα Audi, που προϋποθέτουν να έχει πρώτα σπίτι στα Βόρεια Προάστια (ΒΠ)!
Το RS είναι πολεμική μηχανή! Δεν θα το επέλεγα σαν το καθημερινό οκογενειακό μου αυτοκίνητο!
Βάλε βενζίνες, φόρους, ασφάλειες, περιορισμένους χώρους, περισσότερο θόρυβο κλπ.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 14:15
από PABLO GARCIA1
Κατά Γερμανία μεριά-OPEL-δεν κοίταξες??
Εντάξει και γω Audi έχω αλλά σπίτι στα ΒΠ δεν έχω :lol: :lol: :lol: