Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

η επιλογή έγινε εδώ και ένα χρόνο οπότε δεν τίθεται θέμα αγοράς πλέον...απλά ήθελα γνώμες, και ειδικά από κάποιον που έχει ή είχε.
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 898
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από evans4 »

gika έγραψε:Σβήνει και εύκολα... :mrgreen:
:lol: :lol: τα σκατομικρα αυτο το κακο εχουν :mrgreen: ενω το hilux το επαγκελματικο του πατερα μου δεν μου σβηνει ουτε στις -2.000 στροφες ρε φιλε!!! ΤΕΡΑΣ :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100587
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το πρώτο μου αυτοκίνητο, από το 1990 έως το 2003, ήταν ένα Peugeot 205 junior! Καταλυτικό (από τα πρώτα) 1.100cc, 60 άλογα (καθαρόαιμα, όμως) και μόλις 780 κιλά (0-100, 12΄΄8)!
Το 2001 άλλαξα τις αναρτήσεις του, γιατί είχα τη λόξα να μπαίνω επιθετικά στις στροφές, με Bilstein (κίτρινα) και ελατήρια της Eibach (χαμηλώματος). Το αμαξάκι πήγαινε σφαίρα, για τα δεδομένα του. Στη μεγάλη στροφή του 90ου χιλιομέτρου της Εθνικής Αθηνών - Θεσσαλονίκης (Υλίκη) έφτασα τα 160, κορνάροντας κάποια "ενοχλητικά" Alfa 75, που μου έκλειναν την αριστερή λωρίδα, να φύγουν δεξιά!
Και ήταν μόνο 1.100cc.
Το 2003 αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο και κατέληξα σε δύο: Ford Focus 1.800 από τη μία και Toyota Corolla 1.600 από την άλλη. Η επιθυμία μου ήταν 52%-48% υπέρ του Focus. Αγόρασα τελικά την Corolla για δύο λόγους:
1. Ήταν η επιθυμία της γυναίκας μου που εξετίμησε την αυξημένη ποιότητά του
2. Το Focus επρόκειτο να αντικατασταθεί σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Οι γνωστοί μου όλοι μου την έπεφταν, πώς από τα κρατήματα του Peugeot 205 κατάντησα να οδηγώ Corolla, αλλά δεν το μετάνιωσα ποτέ. Η ποιότητά του ήταν πολύ καλή και ο κινητήρας του κορυφαίος τότε (ακόμη είναι από πλευράς επιδόσεων και ελαστικότητας, συγκρινόμενος με οτιδήποτε ατμοσφαιρικό κυκλοφορεί).
Βέβαια η αίσθησή του στις στροφές δεν είχε καμία σχέση με το "φτιαγμένο" Peugeot, αλλά κάποια στιγμή αντικατέστησα τα αμορτισέρ της μάνας του με τέσσερα κίτρινα Koni και μου έφυγε το άγχος αν θα με πάρει η στροφή ή όχι!
Είναι και οικονομικό όταν οδηγείται ανάλογα : στα τελευταία 567 χιλιόμετρα που έκανα έκαψε κατά μ.ο. 7,31 lit/100 Km, με 11,5% πόλη και μέγιστη ταχύτητα 125 Km/h.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Καλα είναι τα γιαπωνεζάκια, άμα θες να μην πας συχνά στο συνεργείο,καλούτσικη ποιότητα,καλούτσικες επιδόσεις αλλά ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ρε παιδί μου άμα θες να οδηγήσεις και όχι να μεταφερθείς...και επειδή λες ότι σου άρεσαν οι στροφούλες ;)
τώρα άμα αρχίζεις να αλλάζεις αναρτήσεις κινητήρες κ.λ.π. αλλάζει αλλά και πάλι όχι πολύ.
Υ.Γ. Focus 1800 νομίζω δεν υπάρχει...μάλλον 1600 εννοείς.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 18273
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από gika »

Μόλις έμαθα ότι ο ξάδερφος μου αγόρασε το Focus RS... Μόλις μάθω περισσότερα θα σας πω!
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

τι να μάθεις gika?? 305!!! ανυπόμονα αλογάκια έχει και στρίβει σαν τραίνο....
μην κάνεις το λάθος και μπεις μέσα και κυρίως πάρε το πόδι σου απ' το γκάζι :lol: :lol:
αα πες του ότι θα βαρεθεί να βάζει βενζίνη αλλά αυτό μάλλον θα το φαντάζεται....
Υ.Γ. Για το RS μιλάμε και όχι το ST...φαντάζομαι να άκουσες καλά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PABLO GARCIA1 την Τετ 18 Νοέμ 2009, 18:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
denis
Δημοσιεύσεις: 695
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 16:24
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από denis »

Τo Focus έβγαινε 1.8 με 115 άλογα ολοζώντανα (δεν ξέρω αν ήταν ντιζάτο). Εγώ που έχω ανοίξει με ένα τέτοιο μέτραγα κολώνες με 5 άλογα κάτω κ 1,5 ροπή κάτω και 80 κιλά πάνω
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

denis έγραψε: με 5 άλογα κάτω κ 1,5 ροπή κάτω και 80 κιλά πάνω
ομολογώ ότι δεν σε έπιασα....
Άβαταρ μέλους
denis
Δημοσιεύσεις: 695
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 16:24
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από denis »

Το αμάξι μου έχει 5 άλογα λιγότερα (110) η ροπή του είναι ποιο λίγη κατα 1.5 Νm (151) Νm και τα κιλά μου 1.400++
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 18273
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από gika »

Orwell έγραψε:τι να μάθεις gika?? 305!!! ανυπόμονα αλογάκια έχει και στρίβει σαν τραίνο....
μην κάνεις το λάθος και μπεις μέσα και κυρίως πάρε το πόδι σου απ' το γκάζι :lol: :lol:
αα πες του ότι θα βαρεθεί να βάζει βενζίνη αλλά αυτό μάλλον θα το φαντάζεται....
Υ.Γ. Για το RS μιλάμε και όχι το ST...φαντάζομαι να άκουσες καλά.
Σωστά άκουσα... Τον π@@στη.. Τον ζηλεύω... Ο τιμος έχει ξαδερφο τον κοντό και γω τον Θοδωρή με το RS... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Μη μασάς...εσύ έχεις Αλμέρα λαίμαι..... άσε που αν δεν έρθει τελικά ο κοντός μπορείς να τον βρίζεις ελεύθερα.:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 18273
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από gika »

Να τον πάω καμιά κοντρα με το Αλμέρα?? :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

άμα του δώσεις αβάντζο κανα χιλιόμετρο και το τέερμα είναι στα 200μ. κάτι μπορεί να γίνει..... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100587
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Orwell έγραψε:Υ.Γ. Focus 1800 νομίζω δεν υπάρχει...μάλλον 1600 εννοείς.
Τον Ιανουάριο του 2003 που έκανα την επιλογή και έδωσα την παραγγελία υπήρχε το Focus των 1.800cc με 115 άλογα, όπως έγραψε και ο denis. Πάλι βέβαια ήταν - οριακά - πιο αργό από την Corolla, αλλά είχε καλύτερα κρατήματα (κορυφαία είναι η σωστή λέξη) οπότε μπορούσες να διατηρήσεις μεγαλύτερη μέσω ωριαία ταχύτητα (μ.ω.τ.) σε οποιοδήποτε δρόμο. Εκείνη την εποχή κόστιζε 6.100.000 δρχ, ενώ το Corolla 6.500.000 και κάπου τόσο και το εντελώς καινούριο (brand new) Megane, το οποίο έπαιρνε μπροστά με κάρτα. Όταν μάλιστα πρωτομπήκα στο Megane, το ταμπλό του μου θύμισε αεροπλάνο και υπήρχε μία ένδειξη που έγραφε : insert card.
Το φοβήθηκα όμως γιατί είχε πολλά ηλεκτρολογικά και τότε, εκτός από τα Ιταλικά, ΚΑΙ τα Γαλλικά είχαν πολλά προβλήματα με τα ηλεκτρολογικά τους.
Έτσι η επιλογή περιορίστηκε ανάμεσα στο Focus 1.8 και το Corolla 1.6 με νικητή το δεύτερο.
Σήμερα εάν έπαιρνα αμάξι, η πρώτη μου επιλογή θα ήταν κάτι που να φορά τους υπέρoxους κινητήρες 1.4 (122 ή 160 HP) της VW:
Ποιο σπορτίβ είναι τα Seat, πιο λαϊκά τα Skoda, πιο ολοκληρωμένα τα VW (αλλά και πιο ακριβά) και μάλλον απλησίαστα τα Audi, που προϋποθέτουν να έχει πρώτα σπίτι στα Βόρεια Προάστια (ΒΠ)!
Το RS είναι πολεμική μηχανή! Δεν θα το επέλεγα σαν το καθημερινό οκογενειακό μου αυτοκίνητο!
Βάλε βενζίνες, φόρους, ασφάλειες, περιορισμένους χώρους, περισσότερο θόρυβο κλπ.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Κατά Γερμανία μεριά-OPEL-δεν κοίταξες??
Εντάξει και γω Audi έχω αλλά σπίτι στα ΒΠ δεν έχω :lol: :lol: :lol:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”