Cars&Moto
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Cars&Moto
η επιλογή έγινε εδώ και ένα χρόνο οπότε δεν τίθεται θέμα αγοράς πλέον...απλά ήθελα γνώμες, και ειδικά από κάποιον που έχει ή είχε.
Re: Cars&Moto
gika έγραψε:Σβήνει και εύκολα...![]()





- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100587
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Το πρώτο μου αυτοκίνητο, από το 1990 έως το 2003, ήταν ένα Peugeot 205 junior! Καταλυτικό (από τα πρώτα) 1.100cc, 60 άλογα (καθαρόαιμα, όμως) και μόλις 780 κιλά (0-100, 12΄΄8)!
Το 2001 άλλαξα τις αναρτήσεις του, γιατί είχα τη λόξα να μπαίνω επιθετικά στις στροφές, με Bilstein (κίτρινα) και ελατήρια της Eibach (χαμηλώματος). Το αμαξάκι πήγαινε σφαίρα, για τα δεδομένα του. Στη μεγάλη στροφή του 90ου χιλιομέτρου της Εθνικής Αθηνών - Θεσσαλονίκης (Υλίκη) έφτασα τα 160, κορνάροντας κάποια "ενοχλητικά" Alfa 75, που μου έκλειναν την αριστερή λωρίδα, να φύγουν δεξιά!
Και ήταν μόνο 1.100cc.
Το 2003 αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο και κατέληξα σε δύο: Ford Focus 1.800 από τη μία και Toyota Corolla 1.600 από την άλλη. Η επιθυμία μου ήταν 52%-48% υπέρ του Focus. Αγόρασα τελικά την Corolla για δύο λόγους:
1. Ήταν η επιθυμία της γυναίκας μου που εξετίμησε την αυξημένη ποιότητά του
2. Το Focus επρόκειτο να αντικατασταθεί σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Οι γνωστοί μου όλοι μου την έπεφταν, πώς από τα κρατήματα του Peugeot 205 κατάντησα να οδηγώ Corolla, αλλά δεν το μετάνιωσα ποτέ. Η ποιότητά του ήταν πολύ καλή και ο κινητήρας του κορυφαίος τότε (ακόμη είναι από πλευράς επιδόσεων και ελαστικότητας, συγκρινόμενος με οτιδήποτε ατμοσφαιρικό κυκλοφορεί).
Βέβαια η αίσθησή του στις στροφές δεν είχε καμία σχέση με το "φτιαγμένο" Peugeot, αλλά κάποια στιγμή αντικατέστησα τα αμορτισέρ της μάνας του με τέσσερα κίτρινα Koni και μου έφυγε το άγχος αν θα με πάρει η στροφή ή όχι!
Είναι και οικονομικό όταν οδηγείται ανάλογα : στα τελευταία 567 χιλιόμετρα που έκανα έκαψε κατά μ.ο. 7,31 lit/100 Km, με 11,5% πόλη και μέγιστη ταχύτητα 125 Km/h.
Το 2001 άλλαξα τις αναρτήσεις του, γιατί είχα τη λόξα να μπαίνω επιθετικά στις στροφές, με Bilstein (κίτρινα) και ελατήρια της Eibach (χαμηλώματος). Το αμαξάκι πήγαινε σφαίρα, για τα δεδομένα του. Στη μεγάλη στροφή του 90ου χιλιομέτρου της Εθνικής Αθηνών - Θεσσαλονίκης (Υλίκη) έφτασα τα 160, κορνάροντας κάποια "ενοχλητικά" Alfa 75, που μου έκλειναν την αριστερή λωρίδα, να φύγουν δεξιά!
Και ήταν μόνο 1.100cc.
Το 2003 αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο και κατέληξα σε δύο: Ford Focus 1.800 από τη μία και Toyota Corolla 1.600 από την άλλη. Η επιθυμία μου ήταν 52%-48% υπέρ του Focus. Αγόρασα τελικά την Corolla για δύο λόγους:
1. Ήταν η επιθυμία της γυναίκας μου που εξετίμησε την αυξημένη ποιότητά του
2. Το Focus επρόκειτο να αντικατασταθεί σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Οι γνωστοί μου όλοι μου την έπεφταν, πώς από τα κρατήματα του Peugeot 205 κατάντησα να οδηγώ Corolla, αλλά δεν το μετάνιωσα ποτέ. Η ποιότητά του ήταν πολύ καλή και ο κινητήρας του κορυφαίος τότε (ακόμη είναι από πλευράς επιδόσεων και ελαστικότητας, συγκρινόμενος με οτιδήποτε ατμοσφαιρικό κυκλοφορεί).
Βέβαια η αίσθησή του στις στροφές δεν είχε καμία σχέση με το "φτιαγμένο" Peugeot, αλλά κάποια στιγμή αντικατέστησα τα αμορτισέρ της μάνας του με τέσσερα κίτρινα Koni και μου έφυγε το άγχος αν θα με πάρει η στροφή ή όχι!
Είναι και οικονομικό όταν οδηγείται ανάλογα : στα τελευταία 567 χιλιόμετρα που έκανα έκαψε κατά μ.ο. 7,31 lit/100 Km, με 11,5% πόλη και μέγιστη ταχύτητα 125 Km/h.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Cars&Moto
Καλα είναι τα γιαπωνεζάκια, άμα θες να μην πας συχνά στο συνεργείο,καλούτσικη ποιότητα,καλούτσικες επιδόσεις αλλά ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ρε παιδί μου άμα θες να οδηγήσεις και όχι να μεταφερθείς...και επειδή λες ότι σου άρεσαν οι στροφούλες
τώρα άμα αρχίζεις να αλλάζεις αναρτήσεις κινητήρες κ.λ.π. αλλάζει αλλά και πάλι όχι πολύ.
Υ.Γ. Focus 1800 νομίζω δεν υπάρχει...μάλλον 1600 εννοείς.

τώρα άμα αρχίζεις να αλλάζεις αναρτήσεις κινητήρες κ.λ.π. αλλάζει αλλά και πάλι όχι πολύ.
Υ.Γ. Focus 1800 νομίζω δεν υπάρχει...μάλλον 1600 εννοείς.
Re: Cars&Moto
Μόλις έμαθα ότι ο ξάδερφος μου αγόρασε το Focus RS... Μόλις μάθω περισσότερα θα σας πω!
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Cars&Moto
τι να μάθεις gika?? 305!!! ανυπόμονα αλογάκια έχει και στρίβει σαν τραίνο....
μην κάνεις το λάθος και μπεις μέσα και κυρίως πάρε το πόδι σου απ' το γκάζι
αα πες του ότι θα βαρεθεί να βάζει βενζίνη αλλά αυτό μάλλον θα το φαντάζεται....
Υ.Γ. Για το RS μιλάμε και όχι το ST...φαντάζομαι να άκουσες καλά.
μην κάνεις το λάθος και μπεις μέσα και κυρίως πάρε το πόδι σου απ' το γκάζι


αα πες του ότι θα βαρεθεί να βάζει βενζίνη αλλά αυτό μάλλον θα το φαντάζεται....
Υ.Γ. Για το RS μιλάμε και όχι το ST...φαντάζομαι να άκουσες καλά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PABLO GARCIA1 την Τετ 18 Νοέμ 2009, 18:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Cars&Moto
Τo Focus έβγαινε 1.8 με 115 άλογα ολοζώντανα (δεν ξέρω αν ήταν ντιζάτο). Εγώ που έχω ανοίξει με ένα τέτοιο μέτραγα κολώνες με 5 άλογα κάτω κ 1,5 ροπή κάτω και 80 κιλά πάνω
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Cars&Moto
ομολογώ ότι δεν σε έπιασα....denis έγραψε: με 5 άλογα κάτω κ 1,5 ροπή κάτω και 80 κιλά πάνω
Re: Cars&Moto
Το αμάξι μου έχει 5 άλογα λιγότερα (110) η ροπή του είναι ποιο λίγη κατα 1.5 Νm (151) Νm και τα κιλά μου 1.400++
Re: Cars&Moto
Σωστά άκουσα... Τον π@@στη.. Τον ζηλεύω... Ο τιμος έχει ξαδερφο τον κοντό και γω τον Θοδωρή με το RS...Orwell έγραψε:τι να μάθεις gika?? 305!!! ανυπόμονα αλογάκια έχει και στρίβει σαν τραίνο....
μην κάνεις το λάθος και μπεις μέσα και κυρίως πάρε το πόδι σου απ' το γκάζι![]()
![]()
αα πες του ότι θα βαρεθεί να βάζει βενζίνη αλλά αυτό μάλλον θα το φαντάζεται....
Υ.Γ. Για το RS μιλάμε και όχι το ST...φαντάζομαι να άκουσες καλά.

- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Cars&Moto
Μη μασάς...εσύ έχεις Αλμέρα λαίμαι..... άσε που αν δεν έρθει τελικά ο κοντός μπορείς να τον βρίζεις ελεύθερα.



- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Cars&Moto
άμα του δώσεις αβάντζο κανα χιλιόμετρο και το τέερμα είναι στα 200μ. κάτι μπορεί να γίνει.....



- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100587
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Τον Ιανουάριο του 2003 που έκανα την επιλογή και έδωσα την παραγγελία υπήρχε το Focus των 1.800cc με 115 άλογα, όπως έγραψε και ο denis. Πάλι βέβαια ήταν - οριακά - πιο αργό από την Corolla, αλλά είχε καλύτερα κρατήματα (κορυφαία είναι η σωστή λέξη) οπότε μπορούσες να διατηρήσεις μεγαλύτερη μέσω ωριαία ταχύτητα (μ.ω.τ.) σε οποιοδήποτε δρόμο. Εκείνη την εποχή κόστιζε 6.100.000 δρχ, ενώ το Corolla 6.500.000 και κάπου τόσο και το εντελώς καινούριο (brand new) Megane, το οποίο έπαιρνε μπροστά με κάρτα. Όταν μάλιστα πρωτομπήκα στο Megane, το ταμπλό του μου θύμισε αεροπλάνο και υπήρχε μία ένδειξη που έγραφε : insert card.Orwell έγραψε:Υ.Γ. Focus 1800 νομίζω δεν υπάρχει...μάλλον 1600 εννοείς.
Το φοβήθηκα όμως γιατί είχε πολλά ηλεκτρολογικά και τότε, εκτός από τα Ιταλικά, ΚΑΙ τα Γαλλικά είχαν πολλά προβλήματα με τα ηλεκτρολογικά τους.
Έτσι η επιλογή περιορίστηκε ανάμεσα στο Focus 1.8 και το Corolla 1.6 με νικητή το δεύτερο.
Σήμερα εάν έπαιρνα αμάξι, η πρώτη μου επιλογή θα ήταν κάτι που να φορά τους υπέρoxους κινητήρες 1.4 (122 ή 160 HP) της VW:
Ποιο σπορτίβ είναι τα Seat, πιο λαϊκά τα Skoda, πιο ολοκληρωμένα τα VW (αλλά και πιο ακριβά) και μάλλον απλησίαστα τα Audi, που προϋποθέτουν να έχει πρώτα σπίτι στα Βόρεια Προάστια (ΒΠ)!
Το RS είναι πολεμική μηχανή! Δεν θα το επέλεγα σαν το καθημερινό οκογενειακό μου αυτοκίνητο!
Βάλε βενζίνες, φόρους, ασφάλειες, περιορισμένους χώρους, περισσότερο θόρυβο κλπ.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Cars&Moto
Κατά Γερμανία μεριά-OPEL-δεν κοίταξες??
Εντάξει και γω Audi έχω αλλά σπίτι στα ΒΠ δεν έχω

Εντάξει και γω Audi έχω αλλά σπίτι στα ΒΠ δεν έχω


