Αυτός που ΔΕΝ πήρε αριστερό εξτρέμ (Μακ δεξιά) για να παίζει το δικό του παιδί.paokovios1974 έγραψε:Ποιος αυτος που σε εχει πρωτο μετα απο 30 χρονια?, με το ενα ποδι στους 32.koylispontios έγραψε:O Μάρτενς σε σύγκριση με κάποιους άλλους είναι μια χαρά.
Εβγαλε και 3 μπαλιές πάρε βάλε στους μεσοεπιθετικούς.
Αλλοι είναι το πρόβλημα και κυρίως αυτός ο αλλοπρόσαλος που κάθετε στον πάγκο.
Ποιος Τσαλδάρης ΡΕ θα παίζει συνέχεια βασικός στον Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος 30/11-17:15,NS2&NS2HD
- koylispontios
- Δημοσιεύσεις: 583
- Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος 30/11-17:15,NS2&NS2HD
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33921
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8891
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος 30/11-17:15,NS2&NS2HD
Τα μ@@@να κατέβηκαν κάτω να παίξουν αποδεκατισμένοι, τα βάλαν μόνοι τους εκεί και εδώ σκίζονται. Το ίδιο και η Κέρκυρα έκανε σήμερα και μετά θα σκιστεί.
Αλλά άμα κάθεσαι χαλαρός και δεν σκοτώνεις νωρίς το μάτς

Αλλά άμα κάθεσαι χαλαρός και δεν σκοτώνεις νωρίς το μάτς
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος 30/11-17:15,NS2&NS2HD
Δεν το λέμε αυτό πριν το τέλος του αγώνα. Ειδικά όταν είναι 1-1.northend4 έγραψε:Εντάξει θα κερδίσουμε
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος 30/11-17:15,NS2&NS2HD
Δεν εχω δει γελοιοδεστερη εικονα εδω και καιρο.
Μια ναυτια επικρατει σε γηπεδο κ κερκιδα
Μια ναυτια επικρατει σε γηπεδο κ κερκιδα
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος 30/11-17:15,NS2&NS2HD
Από χαζό λάθος του Σπυρόπουλου, παραλίγο να φάμε και 3ο ...
Τι έγινε ρε παιδιά σήμερα?
Τι έγινε ρε παιδιά σήμερα?
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος 30/11-17:15,NS2&NS2HD
έχει βάλει γκολ στην καριέρα του απο φαουλ ο κοντός;;;;;; είναι δυνατόν; αι να δούμε..μπαίνει ο Φακ τώρα