18.Γιώργος Φωτάκης

Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από thrix »

Έχουμε πολλούς τραυματισμούς, περισσότερους από κάθε ομάδα στη ελλάδα, από περυσι ακόμα αμάν κάναμε να παίξουμε σε μερικα΄παιχνίδια πλήρεις. Δεν ξέρω αλλά δε νομίζω άλλη ομάδα να είχε σε τέτοιο βαθμό αυτό το πρόβλημα.
Φέτος πάλι τα ίδια. Δεν είμαι ειδικός αλλά το αποτέλεσμα με κάνει να πιστεύω ότι κάπου κάτι γίνεται λάθος.
Ποιά άλλη ομάδα έχει ήδη 6 βασικούς τραυματίες από την προετοιμασία??? Ο κοντρέρας τραυματίστηκε προσπαθόντας να προλάβει, ο Σαβίνι τα ίδια, ο Αραμπατζής έχει παίξει 1 ημίχρονο, τώρα ο Φωτάκης και ο Μπιζέρα, ο Μούσλι σε μια φάση που δεν μύριζε καθόλου τραυματισμό.
Κάτι δεν πάει καλά και δεν πιστεύω στις γκαντεμιές και τις μαλακίες, κάτι κάνουμε λάθος.
Όποιος ξέρει επί του θέματος μιλάει, εύχομαι να λέω μαλακίες γιατί αλλιώς αυτό είναι το βασικότερό μας πρόβλημα και όχι η μεταγραφή ενός παίχτη.
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από peris »

δεν ξερω για τους αλλους αλλα ο μουσλι εφαγε γερη καρατια.. κακωση εχει..
τοχτωμα δηλαδη.
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από indian chief »

βασικα περαστικα του...αλλα δεν παιζει τετοια ατυχια ρε σεις....Ε ΛΕ ΟΣ......
πανω που παμε να ηρεμησουμε λιγο καθε φορα παλι τα ιδια...

υ.γ πολυ θα θελα να ειναι μπλοφα του σαντος για τους ολλανδους :) :)
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από danirifle »

κρίμα κρίμα... ελπίζω να μην κοστίσει.. πάνω που ήρθε ο βιτόλο, μάλλον κατευθείαν θα μπει στα βαθιά. ή πάλι ίβιτς θα φάμε?? για να δούμε..
η γκαντεμιά, γκαντεμιά πάντως
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Ρε την αμαρτία μου. Τι γίνεται φέτος;
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Steenage »

Μεγαλη απωλεια σε ενα απο τα πιο σημαντικα μας ματς της χρονιας !! :shock:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Realcon »

Μεχρί εδώ να είναι το κακό.
Άντε παλήκαρε περαστικά!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από gash04 »

Μήπως ο Μητσοτάκης έχει μετοχές στην ομάδα?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μπα Θα χαμε κληρωθει με Εβερτον ηδη τοτε... :)



Μεγαλη απωλεια δεν ξερω ποιος μπορει να κανει τη δουλεια του στο γηπεδο τωρα ,,,,,,,,,,να δουμε....
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από indian chief »

http://www.sport-fm.gr/article/189852

Πρόβλημα τραυματισμού αντιμετωπίζει ο Γιώργος Φωτάκης. Ο μέσος του ΠΑΟΚ υπέστη διάταση πρώτου βαθμού στους προσαγωγούς και δεν αγωνίστηκε στο σημερινό φιλικό της ομάδας του, κόντρα στον Εργοτέλη. Ο παίκτης αναμένεται να ακολουθήσει θεραπευτική, ώστε να είναι έτοιμος για τον αγώνα με τη Χέρενφεν.

ΒΡΕ ΜΠΑΣ???????????
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Platon »

Κακα μαντατα αυτα...

Γκαντεμια ή τιποτε αλλο????
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Κάθε εμπόδιο σε καλό. Ας μην αρχίζουμε την κλάψα για πράγματα που δεν μπορεί να προβλέψει κανείς. Υπάρχει και ο Βερόν που νομίζω μπορεί να δηλωθεί αντί για το Φωτάκη ακόμα.
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Shady20 »

PARASANDALOS έγραψε:...Ο Γιώργος Φωτάκης (φωτό)...


Χαχαχαχαχαχα!!!!! Που είναι η φώτο ή έστω το link που το βρήκες??? Ή μήπως αυτός (αυτή ???) με το λουλούδι είναι ο Φωτάκης...???

Χαχαχαχαχαχα!!!

:?
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

gash04 έγραψε:Μήπως ο Μητσοτάκης έχει μετοχές στην ομάδα?

Μ' αυτον το μπαγλαμα που εβαλες στο αβαταρ και μαγαρισες το φορουμ τι περιμενες να γινει ρε??????

Να φυγεις , να πας αλλου να μοντερετεριζεις!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Falegkos »

Μαμω την τύχη μας.
Ο φωτακις βρήκε να τραυματιστεί....την τρέλα μου.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”