ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από Lord »

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΑΙΣΧΟΣ! Η Κέρκυρα είμαι μια ομάδα μετριότατη, η κατοχή της μπάλας κόντευε το 75% και δεν μπορούσαν να κάνουν ένα σωστό μπάσιμο μέσα στην περιοχή, ένα σωστό σουτ.
Τελικά δεν ξέρω τι φταίει. Η ομάδα συνεχίζει να μην αναπτύσσεται σωστά και να κάνει δώρα στις αντίπαλες ομάδες. Δεν τους ενδιαφέρει η Ελάδα, αλλά μόνο η Ευρώπη; Δεν το πιστεύω. Θα το δούμε βέβαια σε 4 ημέρες, αλλά αυτή η ομάδα είναι κουρασμενη, μάλλον βαριεστημένη.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”