ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
O Κουτσιανικουλης σε λασπωμενο γηπεδο δεν μπορει να προσφερει τιποτα.
Με 10 παικτες θα παιζουμε αν τον βαλει με τετοιες συνθηκες.
Με 10 παικτες θα παιζουμε αν τον βαλει με τετοιες συνθηκες.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
2πλο..
Οταν ολοι σε εχουν για τριμπαλο
Οταν τα μισα αποδυτηρια μαλωσαν με τα αλλα μισα
Οταν ολος ο κοσμος θελει να γδαρει τους δημοσιογραφους
Οταν ο προπονητης σου δεν υπαρχει
Οταν οι 2 καλυτεροι σου παικτες ειναι τραυματιες
Τοτε δειχνεις σε ολη την Ελλαδα γιατι εισαι ΠΑΟΚ..
Ουτε καν Χ..2πλο ειναι.
Οταν ολοι σε εχουν για τριμπαλο
Οταν τα μισα αποδυτηρια μαλωσαν με τα αλλα μισα
Οταν ολος ο κοσμος θελει να γδαρει τους δημοσιογραφους
Οταν ο προπονητης σου δεν υπαρχει
Οταν οι 2 καλυτεροι σου παικτες ειναι τραυματιες
Τοτε δειχνεις σε ολη την Ελλαδα γιατι εισαι ΠΑΟΚ..
Ουτε καν Χ..2πλο ειναι.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
- Φοβερός λαός. Παντού είναι οι άτιμοι.giapas έγραψε:Τα χανουμια είναι αισιόδοξα και λενε για 20+ χιλιάρικα. Εγώ αν δε το δω δε το πιστεύω.
Πάντως μια συγκρατημένη αισιοδοξία υπάρχει σε αυτούς
- Τι συγκρατημένη; Αυτή για 3-0 μιλάνε. Γι' αυτό κι εγώ με τη σειρά μου έχω συγκρατημένη αισιοδοξία. Θα περάσουμε 100%. Και με Κουτσιανικούλη βασικό άμα λάχει.
Προσοχή στο Σκόκο... Απέναντι απ' το Λίνο θα είναι.
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ΠΑΟΚ ΓΕΡΑ ΠΑΙΞΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΕΛΙΑ
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ελ Ζάρ μέσα και όχι Κούτσια..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theoPAOK την Τετ 02 Μαρ 2011, 17:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ενο σε στεγνό.fanatikos έγραψε:O Κουτσιανικουλης σε λασπωμενο γηπεδο δεν μπορει να προσφερει τιποτα.
Με 10 παικτες θα παιζουμε αν τον βαλει με τετοιες συνθηκες.
Τεσπα....
κουτσια κανε το παιχιδι οπυ δεν εχεις κανει στην ζωη σου μπας και καλύψουμε τα 2/4 της απουσιας του βιερινια.
Ενα γκολακι το θελουμε σιγουρα........γιατι στην τουμπα παντα τρώμε.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ελλείψει Βιερι θέλουμε επειγόντως τον Ελ Ζαρ βασικό να ταλαιπωρεί τις κούλες..αν στο 1ο δε φάμε γκολ,στο 2ο η αεκ θα βγει πιο μπροστά αρχίζοντας απο τα μπακ Γεωργέα και Καράμπελα,ο 35χρονος Δέλλας θα αρχίσει να μένει από δυνάμεις κ ο Νασουτι είναι αργός..τότε και μόνο τότε πρέπει να μπει ο Κουτσια
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
H πλάκα είναι ότι έτσι και δε του βγει η επιλογή Κούτσια και ο πιτσιρικάς τα κάνει μαντάρα......που το απεύχομαι.......τότε θα έχει κάψει οριστικά τον ήδη καψαλισμένο Κούτσια αλλά και θα μας έχει πάει αγωνιστικά πίσω...όπως έκανε με την εμμονή του να βάλει Βιτόλο στο πρώτο ματς με την αρκούδα και τον ήπιαμε.
Ο Κούτσια πρέπει να μπει αλλαγή όταν θα έχει βγει η γλώσσα στην κούλα.......!!!
Ο Ελ ζαρ να ξεκινήσει βασικός και να αρχίσει να σφυροκοπάει από την πλευρά του..........αν φυσικά πιάσει απόδοση το παλληκάρι..μετά από το κάζο που του έκανε ο Χαβίνιο στο ματς με την Καβάλα βγάζοντας τον ....ενώ τους είχε κάνει γιογιο στην πλευρά του.
Τι να πω.......άβυσσος η ψυχή των Ελλήνων coach.
Ο Κούτσια πρέπει να μπει αλλαγή όταν θα έχει βγει η γλώσσα στην κούλα.......!!!
Ο Ελ ζαρ να ξεκινήσει βασικός και να αρχίσει να σφυροκοπάει από την πλευρά του..........αν φυσικά πιάσει απόδοση το παλληκάρι..μετά από το κάζο που του έκανε ο Χαβίνιο στο ματς με την Καβάλα βγάζοντας τον ....ενώ τους είχε κάνει γιογιο στην πλευρά του.
Τι να πω.......άβυσσος η ψυχή των Ελλήνων coach.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Για κάποιον απροσδιόριστο λόγο και γω το πιστεύω.D.A.A.T. έγραψε: Ουτε καν Χ..2πλο ειναι.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Συνταγή επιτυχίας:
Φορτώνεις στο στοίχημα 1 και το 0-0...
Αν κερδίσουμε είσαι ΟΚ πρόκριση και τελικό..
Αν χάσουμε ή βγούμε 0-0 (το πιο ύπουλο σκορ) παίρνεις μια αποζημίωση για να πιεις κανα ποτό να στανιάρεις..
ΥΓ: Τί άλλο θα σκεφτώ για να ξεχάσω αυτό το Φλεβάρη... Ένα μήνα έχω να σκάσω χαμόγελο και να πανηγυρίσω νίκη...
Φορτώνεις στο στοίχημα 1 και το 0-0...
Αν κερδίσουμε είσαι ΟΚ πρόκριση και τελικό..
Αν χάσουμε ή βγούμε 0-0 (το πιο ύπουλο σκορ) παίρνεις μια αποζημίωση για να πιεις κανα ποτό να στανιάρεις..
ΥΓ: Τί άλλο θα σκεφτώ για να ξεχάσω αυτό το Φλεβάρη... Ένα μήνα έχω να σκάσω χαμόγελο και να πανηγυρίσω νίκη...
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ναε εισαι 4φορες σε ημιτελικο ΠΑΟΚ-κουλα 4φορες περασαμε ΕΜΕΙΣtheoPAOK έγραψε:Eγώ πάλι,δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος...