ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
fanatikos
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από fanatikos »

O Κουτσιανικουλης σε λασπωμενο γηπεδο δεν μπορει να προσφερει τιποτα.
Με 10 παικτες θα παιζουμε αν τον βαλει με τετοιες συνθηκες.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

2πλο..
Οταν ολοι σε εχουν για τριμπαλο
Οταν τα μισα αποδυτηρια μαλωσαν με τα αλλα μισα
Οταν ολος ο κοσμος θελει να γδαρει τους δημοσιογραφους
Οταν ο προπονητης σου δεν υπαρχει
Οταν οι 2 καλυτεροι σου παικτες ειναι τραυματιες

Τοτε δειχνεις σε ολη την Ελλαδα γιατι εισαι ΠΑΟΚ..

Ουτε καν Χ..2πλο ειναι.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Pegasus »

giapas έγραψε:Τα χανουμια είναι αισιόδοξα και λενε για 20+ χιλιάρικα. Εγώ αν δε το δω δε το πιστεύω.
Πάντως μια συγκρατημένη αισιοδοξία υπάρχει σε αυτούς
- Φοβερός λαός. Παντού είναι οι άτιμοι.
- Τι συγκρατημένη; Αυτή για 3-0 μιλάνε. Γι' αυτό κι εγώ με τη σειρά μου έχω συγκρατημένη αισιοδοξία. Θα περάσουμε 100%. Και με Κουτσιανικούλη βασικό άμα λάχει.

Προσοχή στο Σκόκο... Απέναντι απ' το Λίνο θα είναι.
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από gate4mitsos »

ΠΑΟΚ ΓΕΡΑ ΠΑΙΞΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΕΛΙΑ
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από theoPAOK »

Ελ Ζάρ μέσα και όχι Κούτσια..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theoPAOK την Τετ 02 Μαρ 2011, 17:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από gika »

Ντροπή αδερφέ...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Falegkos »

fanatikos έγραψε:O Κουτσιανικουλης σε λασπωμενο γηπεδο δεν μπορει να προσφερει τιποτα.
Με 10 παικτες θα παιζουμε αν τον βαλει με τετοιες συνθηκες.
ενο σε στεγνό.
Τεσπα....

κουτσια κανε το παιχιδι οπυ δεν εχεις κανει στην ζωη σου μπας και καλύψουμε τα 2/4 της απουσιας του βιερινια.

Ενα γκολακι το θελουμε σιγουρα........γιατι στην τουμπα παντα τρώμε.
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από theoPAOK »

Nτροπή για τι πράγμα?
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Παίξτε μπάλα και δείξτε ότι έχετε Α@@ίδια.
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από xristos14 »

Ελλείψει Βιερι θέλουμε επειγόντως τον Ελ Ζαρ βασικό να ταλαιπωρεί τις κούλες..αν στο 1ο δε φάμε γκολ,στο 2ο η αεκ θα βγει πιο μπροστά αρχίζοντας απο τα μπακ Γεωργέα και Καράμπελα,ο 35χρονος Δέλλας θα αρχίσει να μένει από δυνάμεις κ ο Νασουτι είναι αργός..τότε και μόνο τότε πρέπει να μπει ο Κουτσια
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Argonaut4 »

H πλάκα είναι ότι έτσι και δε του βγει η επιλογή Κούτσια και ο πιτσιρικάς τα κάνει μαντάρα......που το απεύχομαι.......τότε θα έχει κάψει οριστικά τον ήδη καψαλισμένο Κούτσια αλλά και θα μας έχει πάει αγωνιστικά πίσω...όπως έκανε με την εμμονή του να βάλει Βιτόλο στο πρώτο ματς με την αρκούδα και τον ήπιαμε.

Ο Κούτσια πρέπει να μπει αλλαγή όταν θα έχει βγει η γλώσσα στην κούλα.......!!!

Ο Ελ ζαρ να ξεκινήσει βασικός και να αρχίσει να σφυροκοπάει από την πλευρά του..........αν φυσικά πιάσει απόδοση το παλληκάρι..μετά από το κάζο που του έκανε ο Χαβίνιο στο ματς με την Καβάλα βγάζοντας τον ....ενώ τους είχε κάνει γιογιο στην πλευρά του.

Τι να πω.......άβυσσος η ψυχή των Ελλήνων coach.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Bono »

D.A.A.T. έγραψε: Ουτε καν Χ..2πλο ειναι.
Για κάποιον απροσδιόριστο λόγο και γω το πιστεύω.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Parolos »

Συνταγή επιτυχίας:
Φορτώνεις στο στοίχημα 1 και το 0-0...
Αν κερδίσουμε είσαι ΟΚ πρόκριση και τελικό..
Αν χάσουμε ή βγούμε 0-0 (το πιο ύπουλο σκορ) παίρνεις μια αποζημίωση για να πιεις κανα ποτό να στανιάρεις..

ΥΓ: Τί άλλο θα σκεφτώ για να ξεχάσω αυτό το Φλεβάρη... Ένα μήνα έχω να σκάσω χαμόγελο και να πανηγυρίσω νίκη...
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από theoPAOK »

Eγώ πάλι,δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος...
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

theoPAOK έγραψε:Eγώ πάλι,δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος...
Ναε εισαι 4φορες σε ημιτελικο ΠΑΟΚ-κουλα 4φορες περασαμε ΕΜΕΙΣ :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”