Όσο προληπτικός είναι ο Σάντος άλλο τόσο είμαι και εγώ.
Δεν παρακολούθησα το παιχνίδι ούτε είδα τίποτα πέρα.
Άκουσα μόνο το β ημίχρονο απο ραδιόφωνο και μου έκαναν εντύπωση τα εξής.
3 οπαδοί συνελήφθησαν και 1 αστυνομικός τραυματίας για επεισόδια έξω απο το γήπεδο.
1η αντίδραση ''πάλι μαμακίες κάναμε''?
2000 οπαδοί του ΠΑΟΚ στην εξέδρα
2η αντίδραση '' πω πω αυτά είναι''.....
κλείνω το ράδιο και το ανοίγω μετά απο λίγο σκεφτόμενος θα φάμε γκολ τώρα και γίνεται το 1-0
3η αντίδραση ''fuck @#@%$#$@#''
Δεν γυρνάω τον σταθμό και ακούω αναμετάδοση κάτι άλλο είχε, μάλλον σύνδεση πριν το ματς του GAY-RABBIT.
Μετά απο λίγο έχει σύνδεση ξανά με Ν.Σμύρνη και ακούω αλλαγή Μπακαγιόκο και χαμογελάω.
4η αντίδραση ''θα κερδίσουμε σίγουρα'' με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά
Ακούω το 1-2 στο 90 φεύγα και εκείνη την ώρα έπεσα μέσα σε έναν υπόνομο που του έλειπε η σχάρα στην μέση του δρόμου με την μούρη του αυτοκινήτου και ψιλοκολλάω!
5η αντίδραση υπο τον ήχο παρατεταμένης κόρνας ''ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ''
Υ.Γ Όλα πήγαν καλά και το αμάξι βγήκε απο θαύμα απο μόνο του χωρίς πρόβλημα και ζημιά άγνωστο το πως.
Τελικά ο ΘΕΟΣ ΠΑΟΚ είναι μεγάλος!
ΠΑΟΚ ΑΚΜΠΑΡ 8)