Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2901
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από WestBlock4 »

Δεν ξερω αν οι μετσγραφες που εχουμε στραφεί θα μας βγουν η οχι , ολα θα φανούν στο χορτάρι, εμενα αυτο που με ανησυχεί για αλλη μια φορα ειναι οτι οπου ξεκινάμε διαπραγματεύσεις χάνουμε.πολυτιμο χρονο
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19203
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από nunies4 »

Τι του κάνατε ρε του μαυροζωνα; Επειδή δεν ήρθε ο Γιαννούλης ακόμα; Εμφανίσου ρε εσύ, δεν θα στο χρεώσουμε
These users thanked the author nunies4 for the post (total 8):
Unpsofable78, giaxxo, Kenny4, aivas19, Maklaz, Montrealiotis, Newgen9, margas
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10032
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Мир »

Gregk19262000 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:18
Μόλις το είδα είπα να το ανεβάσω, γενικά αυτός που βλέπω τι ανεβάζει πέφτει σε αρκετά μέσα, το αν έρθει άλλο θέμα
Λεβάντε; Ωχ, ωχ θα μας γεμίσει αριστερούς.
Σοβιετια θα μας κάνει ο μπατίρης .. μπάρμπα Μιμή άρχισε το μπιρ αλάχ ότι τελειώνουν τα φράγκα του σε ένα μήνα.
These users thanked the author Мир for the post:
Maklaz
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2232
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Κι άλλος αρχηγός ομάδας;
Αντριγια ξύπνα... Σου πριονιζουν την θέση
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 3):
Gregk19262000, Ally Samagoal, margas
embuji
Δημοσιεύσεις: 4339
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από embuji »

στο φρι μαρκετ των στοπερ δεν υπαρχει κατι καλυτερου επιπεδου; Δηλαδη απο το να δωσω τα λεφτα σε κοπενχαγη και διακο δεν εχω καμια στοπερακλα εκει εξω να τα δωσω σε αυτον και να ανεβασω το επιπεδο της γραμμης;

Δε ξερω ρε μαγκες δε με πολυψηνει ο Χατζηδιακος... Οχι οτι ειναι κακο στοπερ απλα θελω ενα καλυτερο απο αυτα που εχω. Δε τον θεωρω υψηλοτερου επιπεδου των ελουστοντο-Μιχα.
These users thanked the author embuji for the post (total 2):
FreeWatcher, margas
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2871
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Dimitrisou »

embuji έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:33 στο φρι μαρκετ των στοπερ δεν υπαρχει κατι καλυτερου επιπεδου; Δηλαδη απο το να δωσω τα λεφτα σε κοπενχαγη και διακο δεν εχω καμια στοπερακλα εκει εξω να τα δωσω σε αυτον και να ανεβασω το επιπεδο της γραμμης;

Δε ξερω ρε μαγκες δε με πολυψηνει ο Χατζηδιακος... Οχι οτι ειναι κακο στοπερ απλα θελω ενα καλυτερο απο αυτα που εχω. Δε τον θεωρω υψηλοτερου επιπεδου των ελουστοντο-Μιχα.
Αν δεν έχει προτάσεις από πιο μεγάλα πρωταθλήματα υπάρχει ο Μπέμπα.
Ο Χατζηδιακος για 4ο στόπερ με ψήνει..αλλά θα θέλει;
These users thanked the author Dimitrisou for the post:
Kabamaru11
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2232
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Σημασία δεν έχει αν κάνει σε εμάς ο Χατζηδιακος αλλά στον προπονητή.

Αν τυχόν ο Λισι σκοπεύει να παίξει κάποια στιγμή με τριάδα στην άμυνα θα έρθει κι άλλος αργότερα που λογικά θα προορίζεται για βασικός.

Για τα προκριματικά μια χαρά θα είναι η τριάδα Ελουστοντο, Μιχαηλίδης και Χατζηδιακος.

Θεωρώ απίθανο να επιλέξει την αλλαγή συστήματος από τα πρώτα επίσημα.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
Dimitrisou, margas
renegade
Δημοσιεύσεις: 19502
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από renegade »

Montrealiotis έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:08 Πιστεύεις ότι είναι τριάδα πρωταθλητή, οι Μιχαηλιδης, Ελοστουντο, Χατζηδιακος;
Γιατί να μην είναι δηλαδή?
Εδώ ήτανε το Μουκουντι - Ρελβας και ο κανένας

Η ομάδα έχει πάρει μία ας το πούμε στρατηγική απόφαση.
Θέλει οι παίκτες της πίσω γραμμής να γνωρίζουν καταρχάς ποδόσφαιρο και να μην την βρίσκουνε με τη γάμπα και το καλάμι.
Προσωπικά το ακούω και είναι στα πρότυπα του κανονικού ποδοσφαίρου.
Okay σαν τέταρτο μπορείς να βάλεις και κάποιον σαν τον Μουκουντι 90 κιλά μυική μάζα και 0 ποδόσφαιρο.
Και όχι η προσαρμογή και το ρίσκου του χατζηδιάκου δεν έχουν να κάονε μόνο επιδε μιλάει η ελληνικά.
Το ότι έχει αγωνιστεί με τουλάχιστον 5-6 παίκτες, το ότι έχει βρεθεί σε αποστολές με αυτούς τους παίκτες έχει κάνει προπονητής κτλ όλα αυτά βοηθούν στην πολύ πιο γρήγορη ενσωμάτωση σε ένα καινούργιο περιβάλλον
These users thanked the author renegade for the post (total 4):
Unpsofable78, Mica, Montrealiotis, margas
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10032
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Мир »

Τουρκικά ΜΜΕ: «Επίσημη πρόταση του ΠΑΟΚ για Χατζηδιάκο, διαφορά στο οικονομικό»

Οι διαπραγματεύσεις του ΠΑΟΚ για την απόκτηση του Παντελή Χατζηδιάκου φαίνεται να μπαίνουν στην τελική ευθεία, καθώς οι επαφές ανάμεσα στις εμπλεκόμενες πλευρές εξελίσσονται με εντατικούς ρυθμούς.
Την ίδια εικόνα μεταφέρουν και δημοσιεύματα από την Τουρκία, με τον δημοσιογράφο Εκρέμ Κονούρ να αποκαλύπτει νέες πληροφορίες για το ενδιαφέρον του Δικεφάλου, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά και τα οικονομικά δεδομένα της υπόθεσης.
Σύμφωνα με τον Τούρκο ρεπόρτερ, ο ΠΑΟΚ έχει ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με την Κοπεγχάγη για τον Έλληνα διεθνή κεντρικό αμυντικό, ο οποίος αποτελεί την κορυφαία επιλογή για την ενίσχυση της αμυντικής γραμμής.
Όπως αναφέρει ο Κονούρ σε ανάρτησή του, οι δύο σύλλογοι βρίσκονται σε συζητήσεις, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξουν ουσιαστικές εξελίξεις μέσα στο επόμενο διάστημα.
Παράλληλα, το ίδιο δημοσίευμα αποκαλύπτει και τη διαφορά που υπάρχει στο οικονομικό σκέλος, καθώς η Κοπεγχάγη φέρεται να ζητά περίπου 3 εκατομμύρια ευρώ για την παραχώρηση του ποδοσφαιριστή, την ώρα που η πρόταση του ΠΑΟΚ αγγίζει τα 2 εκατομμύρια ευρώ.
tzim01
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από tzim01 »

ο χατζηδιακος για το επιπεδο αντιπαλων 5 και κατω και παρομιου επιπεδου με μας στην ευρωπη θα ειναι σουπερ ,σε ντερμπι και με ανωτερες ποιοτικα ομαδες στην ευρωπη θα εχει και καλες και κακες βραδιες τα μειονεκτηματα του θα ξεχωριζουν(προβλημα να κυνηγησει στον χωρο ισως το νο1) ,διαφωνω με οσους λενε οτι ειναι κατσαπλιας με την μπαλα θεωρω οτι θα βοηθησει σε ματς που ο αντιπαλος θα ειναι ταμπουρι ,δεν ειναι κουλιε η μιχα αλλα δεν ειναι και μαυροπανος σε παιχνι μπιλντ απ
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2232
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Ισχύει. Με τα μεγαθήρια από 4 και πάνω θα τα βρει σκούρα. Εμείς που θα ήμαστε άραγε;
5 και κάτω; :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10687
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από astral »

Τον πήραν 1.5 και θα τον δώσουν 3 μετά από αποτυχημένη χρόνια .?
These users thanked the author astral for the post (total 3):
Unpsofable78, paokkerkir, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2232
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Κλασικά, όλοι κοιτάνε να εκμεταλλευτουν.

Μετά απορούν κάποιοι γιατί μπαίνουμε σε διαπραγματεύσεις.

Αν πάλι δίναμε αυτά που ζητάει η Κοπεγχάγη "μας έπιασαν κωτσους".
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Unpsofable78 την Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
Mica, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 945
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από paokkerkir »

Καλα εδω που τα λεμε εμεις παιζει να τον διναμε και τσαμπα
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από sotos26 »

Εγώ για Χατζηδιάκο δεν έδινα τόσα χρήματα. Τώρα αν προσπαθούν κάπως να εξιλεωθούν για πέρυσι, λάθος το βρίσκω. Ποιος είναι ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός πλυν big 4 στην Ελλάδα;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”