Re: PAOK TV
Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Αύγ 2019, 11:50
Καλημερα σε όλους. Σας ακούω όλους και λέτε πως είδατε τέλεια τον αγώνα και πραγματικά απορώ.
Αγοράζοντας για 2η φορά την υπηρεσία του PAOKTV για τον χτεσινό αγώνα (μετά τον 1ο με τον Παναιτωλικό), περίμενα να παρακολουθήσω τον αγώνα σχεδόν απροβλημάτιστα (εκτός από κάποια μικρά κολλήματα που είναι φυσιολογικό). Αντιθέτως, δεν κατάφερα να δω καθαρά ΟΥΤΕ 5 λεπτά. Συνεχώς κολλούσε, με πετούσε εκτός και κάνοντας refresh την σελίδα, με έβγαζε στον player στιγμιότυπα από την προθέρμανση και διάφορες συνεντεύξεις από το pre-game! Δοκίμασα από σταθερό υπολογιστή, laptop, imac, με ενσύρματη σύνδεση, με wifi, τίποτα. Γνωρίζω από υπολογιστές και δίκτυα και ΔΕΝ είχα κανένα απολύτως θέμα σύνδεσης ιντερνετ (24άρα σύνδεση έχω), αυτό το τσέκαρα επανειλημμένα. Παρόλα αυτά, δοκίμασα να χαμηλώσω την ποιότητα ακόμα και σε 240p αλλά και πάλι τίποτα! Αφού προσπάθησα να επικοινωνήσω πάνω από 50 φορές στο 2310954099 ώσπου εν τέλει έπιασα γραμμή (κι αφού έχασα το πρώτο 20 λεπτο του αγώνα)- ένας κύριος με ενημέρωσε πως υπήρξε πρόβλημα αλλά θα λυθεί άμεσα και συγκεκριμένα είπε "κάντε λίγο υπομονή κι αν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα, εμείς εδώ είμαστε". Ο χρόνος περνούσε και η κατάσταση παρέμενε η ίδια. Δε μπορούσα να δω ούτε φάση. Αφού περασαν άλλα 20 λεπτά δοκίμασα να επικοινωνήσω εκ νέου. Το ίδιο σκηνικό, η γραμμή συνεχώς κατηλειμμένη, ώσπου εν τέλει κατάφερα να πιάσω γραμμή και με έκπληξη άκουσα το ηχογραφημένο μήνυμα πως το ωράριο λειτουργίας έχει παρέλθει! Φυσικά στο ημίχρονο η κατάσταση η ίδια, ούτε τις διαφημίσεις δεν μπορούσα να δω. Λίγο τον πετρωτό με τον Φλεβαράκη είδα αλλά μετά ξανά τα ίδια. Όλο το δευτερο ημίχρονο τα ίδια. Είναι δυνατόν να προσφέρουν μια υπηρεσία επί πληρωμή και με τέτοια προβλήματα να μην υπάρχει ΕΝΑΣ άνθρωπος για τεχνική υποστήριξη την συγκεκριμένη ώρα που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ παρέχουν την υπηρεσία κι απλά να "σχολάει από το ωράριο του"? Γιατί μου είπαν τότε "κι εμείς εδώ είμαστε"? Πραγματικά αισθάνθηκα κορόιδο. Μετάνιωσα τόσο πολύ για τα 5 ευρώ, πόσο μάλλον που πλήρωσα και το άκουγα από το ραδιόφωνο! Φυσικά αυτό το κείμενο το έστειλα και σαν email στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ και ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Περιμένω τα σχόλια σας. Ευχαριστώ.
Αγοράζοντας για 2η φορά την υπηρεσία του PAOKTV για τον χτεσινό αγώνα (μετά τον 1ο με τον Παναιτωλικό), περίμενα να παρακολουθήσω τον αγώνα σχεδόν απροβλημάτιστα (εκτός από κάποια μικρά κολλήματα που είναι φυσιολογικό). Αντιθέτως, δεν κατάφερα να δω καθαρά ΟΥΤΕ 5 λεπτά. Συνεχώς κολλούσε, με πετούσε εκτός και κάνοντας refresh την σελίδα, με έβγαζε στον player στιγμιότυπα από την προθέρμανση και διάφορες συνεντεύξεις από το pre-game! Δοκίμασα από σταθερό υπολογιστή, laptop, imac, με ενσύρματη σύνδεση, με wifi, τίποτα. Γνωρίζω από υπολογιστές και δίκτυα και ΔΕΝ είχα κανένα απολύτως θέμα σύνδεσης ιντερνετ (24άρα σύνδεση έχω), αυτό το τσέκαρα επανειλημμένα. Παρόλα αυτά, δοκίμασα να χαμηλώσω την ποιότητα ακόμα και σε 240p αλλά και πάλι τίποτα! Αφού προσπάθησα να επικοινωνήσω πάνω από 50 φορές στο 2310954099 ώσπου εν τέλει έπιασα γραμμή (κι αφού έχασα το πρώτο 20 λεπτο του αγώνα)- ένας κύριος με ενημέρωσε πως υπήρξε πρόβλημα αλλά θα λυθεί άμεσα και συγκεκριμένα είπε "κάντε λίγο υπομονή κι αν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα, εμείς εδώ είμαστε". Ο χρόνος περνούσε και η κατάσταση παρέμενε η ίδια. Δε μπορούσα να δω ούτε φάση. Αφού περασαν άλλα 20 λεπτά δοκίμασα να επικοινωνήσω εκ νέου. Το ίδιο σκηνικό, η γραμμή συνεχώς κατηλειμμένη, ώσπου εν τέλει κατάφερα να πιάσω γραμμή και με έκπληξη άκουσα το ηχογραφημένο μήνυμα πως το ωράριο λειτουργίας έχει παρέλθει! Φυσικά στο ημίχρονο η κατάσταση η ίδια, ούτε τις διαφημίσεις δεν μπορούσα να δω. Λίγο τον πετρωτό με τον Φλεβαράκη είδα αλλά μετά ξανά τα ίδια. Όλο το δευτερο ημίχρονο τα ίδια. Είναι δυνατόν να προσφέρουν μια υπηρεσία επί πληρωμή και με τέτοια προβλήματα να μην υπάρχει ΕΝΑΣ άνθρωπος για τεχνική υποστήριξη την συγκεκριμένη ώρα που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ παρέχουν την υπηρεσία κι απλά να "σχολάει από το ωράριο του"? Γιατί μου είπαν τότε "κι εμείς εδώ είμαστε"? Πραγματικά αισθάνθηκα κορόιδο. Μετάνιωσα τόσο πολύ για τα 5 ευρώ, πόσο μάλλον που πλήρωσα και το άκουγα από το ραδιόφωνο! Φυσικά αυτό το κείμενο το έστειλα και σαν email στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ και ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Περιμένω τα σχόλια σας. Ευχαριστώ.