14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
SRV
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Δευ 09 Αύγ 2010, 20:10

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από SRV »

Ο τεράστιος Forlan καλώς ή κακώς έκανε καρίερα στη Villareal kαι στην Atletiko. Όχι στη Man U ή την Barca. Είναι η απόσταση που προανέφερα μεταξύ ΠΑΟΚ και Ξάνθης ας πούμε. Και τελοσπάντων ας σταματήσει παρακαλώ το αστείο Forlan-Σάκης.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pegasus »

Το θέμα του είναι τα τελειώματα ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ. Για θυμηθείτε κάτι γκολ και κάτι δοκάρια που είχε με κεφαλιές... Θα το δουλέψει όπως δούλεψε τα υπόλοιπα και θα το βελτιώσει. Σκληροί ή επιεικείς απέναντί του: δεν καταλαβαίνω αυτό το διαχωρισμό.

Μην κοιτάτε άλλες χώρες, εκεί δουλεύουν αλλιώς τα πράγματα. Ο κάποτε χαζογκόλης Φορλάν πήρε πολλές ευκαιρίες, ο τερματοφύλακας της Δυναμό προφανώς περιβλήθηκε με εμπιστοσύνη, δεν έπαιζε στο ελληνικό πρωτάθλημα και δεν είχε Σκόρδα να το βάλει 1,5 χρόνο στον πάγο (δε λέω ότι φταίει αυτό για χθες).
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από tsou »

Kαλή η προσπάθεια στήριξης και εμψύχωσης κάθε παίκτη με τον Δικέφαλο στο στήθος, αλλά υπάρχουν και όρια.

Ο Παπάζογλου, δυστυχώς, κατά κάποιο τρόπο, κρέμασε την τεράστια ΥΠΕΡπροσπάθεια, Δερμιτζάκη(ο οποίος παλικαρίσια ΔΕΝ φοβήθηκε τον λιγότερο παίκτη), Λαού(δεν σταμάτησε να φωνάζει), υπόλοιπων παικτών(που έδιναν το 110% για να καλύψουν το κενό του Βιτόλο).

Και φυσικά είναι ένα γκολ που ΔΕΝ σε κάνει Θεό αν μπεί, καθώς θεωρείται αυτονόητο, αλλά δυστυχώς σε χαρακτηρίζει αν χαθεί(και ειδικά αν το έχεις ΞΑΝΑκάνει, παρόλο που έχεις ελάχιστες συμμετοχές).

Το να συνεχίζεις να δίνεις, μανιωδώς ευκαιρίες στον Παπάζογλου, και να περιφρονείς τον Κλάους, ο οποίος έχει δείξει(παρά τις λίγες συμμετοχές) κρύο αίμα(ακόμα και στο 93' στη Φυλή), είναι, το λιγότερο, άδικο.

Υ.Γ.:Ελπίζω τον Παπάζογλου να ΜΗΝ τον θυμόμαστε καν μετά το Σουκρού Σαράτσογλου και ιδιαίτερα να μην λέμε το κλασικό και εκνευριστικό: ''H πρόκριση χάθηκε στο πρώτο παιχνίδι και ΑΝ έμπαινε το γκολ του Παπάζογλου''.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

interad έγραψε:Ο Βλάνταν και ο Σάλπι ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΑΝ 5 μύρια και δικαίωμα στο όνειρο

ο Βλάνταν και ο Σάλπι μας έδωσαν αυτή την ελπίδα όμως στο πρώτο ματς...

και θα το ξανακάνουν ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΕΤΟΣ
ναι μονο που ο ενας παιρνει 800000 και ο αλλος 350000 ενω ο αλλος παιρνει 150000...και οι αλλοι 2 ειναι ο ενας στα 30 και ο αλλος στα 34 με πολλες ευρωπαικες παραστασεις και ο αλλος ειναι 21 στα 22 χωρις εμπειριες...οποτε περιμενω και πιο αυστηρη κριτικη οταν σε 2 παιχνιδια ο ενας χανει 3 αχαστα(με τη μπαλα σε ιδανικη θεση για σεντερ φορ παρακαλω) και ο αλλος χανει ενα απο τα κρισιμοτερα πεναλτυ της ιστοριας μας με τη λογικη αυτη...εκει ομως δεν πεφτουμε να τους φαμε και ετσι πρεπει και αυτο ειναι το σωστο κιολας...επειδη μιλησες και για λαθος συγκρισεις... :ugeek: :ugeek:
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από eleos »

Μπράβο μωρή παιχτούρα, 10 λεπτά μπήκες και φάνηκε ότι το κατέχεις το τόπι.

Όσο για το χαμένο γκολ, όλα μπαίνουν και όλα χάνονται, τα υπόλοιπα είναι για να μη χάνουν τη φόρμα τους οι κράχτες...

Συνέχισε έτσι.
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από moican4 »

tsou έγραψε:
Το να συνεχίζεις να δίνεις, μανιωδώς ευκαιρίες στον Παπάζογλου, και να περιφρονείς τον Κλάους, ο οποίος έχει δείξει(παρά τις λίγες συμμετοχές) κρύο αίμα(ακόμα και στο 93' στη Φυλή), είναι, το λιγότερο, άδικο.
Εχεις απολυτο δικιο. Και κυριως εχει δειξει οτι το γκολ το "εχει" ,το μυριζεται...
Νομιζω θα παρει ευκαιριες μεσα στην χρονια ... Ειναι πολλα τα παιχνιδια ..
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Makis4444 »

Εχει παρει τοσες ευκαιριες χωρις να τις εκμεταλλευτει......
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από interad »

ρε Σέρα δηλαδή τι μου λες;

ότι τα χάνει ο Σάκης επειδή παίρνει λίγα;

και ο Βιερίνια κανά 350αρι πρέπει να παίρνει αλλά κόβει λωςκου ;)

και αυτός πιτσιρίκος δεν είναι;;;

και οι παραστάσεις που έχει 3-4 χρόνια είναι στον ΠΑΟΚ (αν δεν κάνω λάθος)

και ο Κούτσια 2,5 μύρια στοίχισε και είναι σχεδόν μόνιμα εκτός 18αδας


τη σύγκριση την έβαλα ως απάντηση στο "όλοι χάνουν άχαστα" που λένε κάποιοι,
εννοώντας ότι ΑΣ γίνει πρώτα ΠΑΙΚΤΗΣ που ΒΑΖΕΙ και ΞΕΛΑΣΠΩΝΕΙ και ας χάνει με τη σειρά του τα "εύκολα"
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

δεν ασχολουμαι με τι βαζει και τι δε βαζει ο σακης και ο καθε σακης αδερφε...ασχολουμαι με ανιση μεταχειρηση που τυγχανουν ποδοσφαιριστες μας...οπως ο σορλεν ο ιβιτς μεχρι περισυ κλπ...
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από tsou »

interad έγραψε: και ο Βιερίνια κανά 350αρι πρέπει να παίρνει αλλά κόβει λωςκου ;)

και αυτός πιτσιρίκος δεν είναι;;;

και οι παραστάσεις που έχει 3-4 χρόνια είναι στον ΠΑΟΚ (αν δεν κάνω λάθος)
Ο τεράστιος Αντελίνο παίρνει 240.000 ετησίως, και όσο το μαθαίνουν αυτό γαύροι και βάζελοι τους έρχεται τσιμεντόλιθος στο κεφάλι.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από paok87 »

Εικόνα

λάθος τοποθέτηση του σώματος στο τελείωμα, χώρια που κάνει και άλμα( :? )
σε τέτοιες φάσεις το σώμα πρέπει να πέσει μπροστά.
νομίζω πρόκειται για τα στοιχειώδη ενός σεντερφορ.

τελοσπάντων συνεχίζουμε (και εσύ σάκη)...
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pegasus »

Άλμα; Στο βηματισμό του είναι ρε συ. Πρέπει να βρήκε στο πόδι του αμυντικού ή κάτι τέτοιο. Η τοποθέτηση δε φαίνεται κακή. Όπως και να'χει, το έχασε και θα πρέπει να δουλέψει πάρα πολύ στον τομέα αυτόν, είναι ο μόνος στον οποίο κάνει μπαμ ότι υστερεί.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από slidar »

πριν φτασει η μπαλα στο ποδι κοντραρει στο ποδι του αμυντικου πρωτα.
Άβαταρ μέλους
mauros hmer
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 10:02

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από mauros hmer »

Και όσο βλέπω τον "σηκωμένο" από πίσω....
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

οντως φιλε τωρα το ειδα...τελικα γι αυτο εφυγε ψηλα αλλου την περιμενε και αλλου του ηρθε...δειτε το βιντεακι πως αλλαζει η μπαλα τελευταια στιγμη...

[youtube]CWAtRW86Fgk[/youtube]
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”