14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Ο τεράστιος Forlan καλώς ή κακώς έκανε καρίερα στη Villareal kαι στην Atletiko. Όχι στη Man U ή την Barca. Είναι η απόσταση που προανέφερα μεταξύ ΠΑΟΚ και Ξάνθης ας πούμε. Και τελοσπάντων ας σταματήσει παρακαλώ το αστείο Forlan-Σάκης.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Το θέμα του είναι τα τελειώματα ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ. Για θυμηθείτε κάτι γκολ και κάτι δοκάρια που είχε με κεφαλιές... Θα το δουλέψει όπως δούλεψε τα υπόλοιπα και θα το βελτιώσει. Σκληροί ή επιεικείς απέναντί του: δεν καταλαβαίνω αυτό το διαχωρισμό.
Μην κοιτάτε άλλες χώρες, εκεί δουλεύουν αλλιώς τα πράγματα. Ο κάποτε χαζογκόλης Φορλάν πήρε πολλές ευκαιρίες, ο τερματοφύλακας της Δυναμό προφανώς περιβλήθηκε με εμπιστοσύνη, δεν έπαιζε στο ελληνικό πρωτάθλημα και δεν είχε Σκόρδα να το βάλει 1,5 χρόνο στον πάγο (δε λέω ότι φταίει αυτό για χθες).
Μην κοιτάτε άλλες χώρες, εκεί δουλεύουν αλλιώς τα πράγματα. Ο κάποτε χαζογκόλης Φορλάν πήρε πολλές ευκαιρίες, ο τερματοφύλακας της Δυναμό προφανώς περιβλήθηκε με εμπιστοσύνη, δεν έπαιζε στο ελληνικό πρωτάθλημα και δεν είχε Σκόρδα να το βάλει 1,5 χρόνο στον πάγο (δε λέω ότι φταίει αυτό για χθες).
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Kαλή η προσπάθεια στήριξης και εμψύχωσης κάθε παίκτη με τον Δικέφαλο στο στήθος, αλλά υπάρχουν και όρια.
Ο Παπάζογλου, δυστυχώς, κατά κάποιο τρόπο, κρέμασε την τεράστια ΥΠΕΡπροσπάθεια, Δερμιτζάκη(ο οποίος παλικαρίσια ΔΕΝ φοβήθηκε τον λιγότερο παίκτη), Λαού(δεν σταμάτησε να φωνάζει), υπόλοιπων παικτών(που έδιναν το 110% για να καλύψουν το κενό του Βιτόλο).
Και φυσικά είναι ένα γκολ που ΔΕΝ σε κάνει Θεό αν μπεί, καθώς θεωρείται αυτονόητο, αλλά δυστυχώς σε χαρακτηρίζει αν χαθεί(και ειδικά αν το έχεις ΞΑΝΑκάνει, παρόλο που έχεις ελάχιστες συμμετοχές).
Το να συνεχίζεις να δίνεις, μανιωδώς ευκαιρίες στον Παπάζογλου, και να περιφρονείς τον Κλάους, ο οποίος έχει δείξει(παρά τις λίγες συμμετοχές) κρύο αίμα(ακόμα και στο 93' στη Φυλή), είναι, το λιγότερο, άδικο.
Υ.Γ.:Ελπίζω τον Παπάζογλου να ΜΗΝ τον θυμόμαστε καν μετά το Σουκρού Σαράτσογλου και ιδιαίτερα να μην λέμε το κλασικό και εκνευριστικό: ''H πρόκριση χάθηκε στο πρώτο παιχνίδι και ΑΝ έμπαινε το γκολ του Παπάζογλου''.
Ο Παπάζογλου, δυστυχώς, κατά κάποιο τρόπο, κρέμασε την τεράστια ΥΠΕΡπροσπάθεια, Δερμιτζάκη(ο οποίος παλικαρίσια ΔΕΝ φοβήθηκε τον λιγότερο παίκτη), Λαού(δεν σταμάτησε να φωνάζει), υπόλοιπων παικτών(που έδιναν το 110% για να καλύψουν το κενό του Βιτόλο).
Και φυσικά είναι ένα γκολ που ΔΕΝ σε κάνει Θεό αν μπεί, καθώς θεωρείται αυτονόητο, αλλά δυστυχώς σε χαρακτηρίζει αν χαθεί(και ειδικά αν το έχεις ΞΑΝΑκάνει, παρόλο που έχεις ελάχιστες συμμετοχές).
Το να συνεχίζεις να δίνεις, μανιωδώς ευκαιρίες στον Παπάζογλου, και να περιφρονείς τον Κλάους, ο οποίος έχει δείξει(παρά τις λίγες συμμετοχές) κρύο αίμα(ακόμα και στο 93' στη Φυλή), είναι, το λιγότερο, άδικο.
Υ.Γ.:Ελπίζω τον Παπάζογλου να ΜΗΝ τον θυμόμαστε καν μετά το Σουκρού Σαράτσογλου και ιδιαίτερα να μην λέμε το κλασικό και εκνευριστικό: ''H πρόκριση χάθηκε στο πρώτο παιχνίδι και ΑΝ έμπαινε το γκολ του Παπάζογλου''.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ναι μονο που ο ενας παιρνει 800000 και ο αλλος 350000 ενω ο αλλος παιρνει 150000...και οι αλλοι 2 ειναι ο ενας στα 30 και ο αλλος στα 34 με πολλες ευρωπαικες παραστασεις και ο αλλος ειναι 21 στα 22 χωρις εμπειριες...οποτε περιμενω και πιο αυστηρη κριτικη οταν σε 2 παιχνιδια ο ενας χανει 3 αχαστα(με τη μπαλα σε ιδανικη θεση για σεντερ φορ παρακαλω) και ο αλλος χανει ενα απο τα κρισιμοτερα πεναλτυ της ιστοριας μας με τη λογικη αυτη...εκει ομως δεν πεφτουμε να τους φαμε και ετσι πρεπει και αυτο ειναι το σωστο κιολας...επειδη μιλησες και για λαθος συγκρισεις... :ugeek: :ugeek:interad έγραψε:Ο Βλάνταν και ο Σάλπι ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΑΝ 5 μύρια και δικαίωμα στο όνειρο
ο Βλάνταν και ο Σάλπι μας έδωσαν αυτή την ελπίδα όμως στο πρώτο ματς...
και θα το ξανακάνουν ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΕΤΟΣ
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Μπράβο μωρή παιχτούρα, 10 λεπτά μπήκες και φάνηκε ότι το κατέχεις το τόπι.
Όσο για το χαμένο γκολ, όλα μπαίνουν και όλα χάνονται, τα υπόλοιπα είναι για να μη χάνουν τη φόρμα τους οι κράχτες...
Συνέχισε έτσι.

Όσο για το χαμένο γκολ, όλα μπαίνουν και όλα χάνονται, τα υπόλοιπα είναι για να μη χάνουν τη φόρμα τους οι κράχτες...
Συνέχισε έτσι.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Εχεις απολυτο δικιο. Και κυριως εχει δειξει οτι το γκολ το "εχει" ,το μυριζεται...tsou έγραψε:
Το να συνεχίζεις να δίνεις, μανιωδώς ευκαιρίες στον Παπάζογλου, και να περιφρονείς τον Κλάους, ο οποίος έχει δείξει(παρά τις λίγες συμμετοχές) κρύο αίμα(ακόμα και στο 93' στη Φυλή), είναι, το λιγότερο, άδικο.
Νομιζω θα παρει ευκαιριες μεσα στην χρονια ... Ειναι πολλα τα παιχνιδια ..
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ρε Σέρα δηλαδή τι μου λες;
ότι τα χάνει ο Σάκης επειδή παίρνει λίγα;
και ο Βιερίνια κανά 350αρι πρέπει να παίρνει αλλά κόβει λωςκου
και αυτός πιτσιρίκος δεν είναι;;;
και οι παραστάσεις που έχει 3-4 χρόνια είναι στον ΠΑΟΚ (αν δεν κάνω λάθος)
και ο Κούτσια 2,5 μύρια στοίχισε και είναι σχεδόν μόνιμα εκτός 18αδας
τη σύγκριση την έβαλα ως απάντηση στο "όλοι χάνουν άχαστα" που λένε κάποιοι,
εννοώντας ότι ΑΣ γίνει πρώτα ΠΑΙΚΤΗΣ που ΒΑΖΕΙ και ΞΕΛΑΣΠΩΝΕΙ και ας χάνει με τη σειρά του τα "εύκολα"
ότι τα χάνει ο Σάκης επειδή παίρνει λίγα;
και ο Βιερίνια κανά 350αρι πρέπει να παίρνει αλλά κόβει λωςκου
και αυτός πιτσιρίκος δεν είναι;;;
και οι παραστάσεις που έχει 3-4 χρόνια είναι στον ΠΑΟΚ (αν δεν κάνω λάθος)
και ο Κούτσια 2,5 μύρια στοίχισε και είναι σχεδόν μόνιμα εκτός 18αδας
τη σύγκριση την έβαλα ως απάντηση στο "όλοι χάνουν άχαστα" που λένε κάποιοι,
εννοώντας ότι ΑΣ γίνει πρώτα ΠΑΙΚΤΗΣ που ΒΑΖΕΙ και ΞΕΛΑΣΠΩΝΕΙ και ας χάνει με τη σειρά του τα "εύκολα"
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
δεν ασχολουμαι με τι βαζει και τι δε βαζει ο σακης και ο καθε σακης αδερφε...ασχολουμαι με ανιση μεταχειρηση που τυγχανουν ποδοσφαιριστες μας...οπως ο σορλεν ο ιβιτς μεχρι περισυ κλπ...
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Ο τεράστιος Αντελίνο παίρνει 240.000 ετησίως, και όσο το μαθαίνουν αυτό γαύροι και βάζελοι τους έρχεται τσιμεντόλιθος στο κεφάλι.interad έγραψε: και ο Βιερίνια κανά 350αρι πρέπει να παίρνει αλλά κόβει λωςκου![]()
και αυτός πιτσιρίκος δεν είναι;;;
και οι παραστάσεις που έχει 3-4 χρόνια είναι στον ΠΑΟΚ (αν δεν κάνω λάθος)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

λάθος τοποθέτηση του σώματος στο τελείωμα, χώρια που κάνει και άλμα(
σε τέτοιες φάσεις το σώμα πρέπει να πέσει μπροστά.
νομίζω πρόκειται για τα στοιχειώδη ενός σεντερφορ.
τελοσπάντων συνεχίζουμε (και εσύ σάκη)...
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Άλμα; Στο βηματισμό του είναι ρε συ. Πρέπει να βρήκε στο πόδι του αμυντικού ή κάτι τέτοιο. Η τοποθέτηση δε φαίνεται κακή. Όπως και να'χει, το έχασε και θα πρέπει να δουλέψει πάρα πολύ στον τομέα αυτόν, είναι ο μόνος στον οποίο κάνει μπαμ ότι υστερεί.
- mauros hmer
- Δημοσιεύσεις: 78
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 10:02
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
οντως φιλε τωρα το ειδα...τελικα γι αυτο εφυγε ψηλα αλλου την περιμενε και αλλου του ηρθε...δειτε το βιντεακι πως αλλαζει η μπαλα τελευταια στιγμη...
[youtube]CWAtRW86Fgk[/youtube]
[youtube]CWAtRW86Fgk[/youtube]