Απο Ιταλία, γυρνάμε Ελλάδα, μέσω Μαδρίτης.agave έγραψε:Τράνσφερ, να σου βάλω κι εγώ ένα γρίφο?
Πάμε Ιταλία να πάρουμε κανα φράγκο, να έχουμε λεφτά στις εκλογές για να ψηφίσουμε δεξιά?
Ο Λόλο κάνει 1,2. Μένουνε 3,3 για ψώνια.diniko80 έγραψε:ΠΩΛΗΣΗ CONTRERAS ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ ΕΣΤΟΓΙΑΝΟΦ?![]()
![]()
![]()
![]()