Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
Θα είχα πάρει πάνω από 16 αν δεν είχα κάνει την υπέρτατη μλκια να βάλω λάθος την φορά της μιας δύναμης του ελατηρίου ... τώρα 12-13 ... η απόλυτη ξενέρα...
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
Την έκανα και εγώ την υπέρτατη αυτή μαλακία κι όταν δεν μπορούσα να αποδείξω ότι κάνει ταλάντωση, γύρισα και το διόρθωσα...
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2506
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
ασε.Gelas έγραψε:Θα είχα πάρει πάνω από 16 αν δεν είχα κάνει την υπέρτατη μλκια να βάλω λάθος την φορά της μιας δύναμης του ελατηρίου ... τώρα 12-13 ... η απόλυτη ξενέρα...
τι να πω και γω που ζηταει το εργο της F και κανω W=Fxθ



τουλαχιστον εγραψα κι απο κατι σε ολα τα ερωτηματα που δεν εκανα και ειχα σωστα θεωρια.
- Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54497
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
Εγώ είχα ενημέρωση για 5 θέματα (από καθηγητή του σχολείου που τις 2 προηγούμενες χρονιές έπεσε μέσα στις "προβλέψεις" του) τα οποία θα έπεφταν σήμερα... Πιστεύαμε ότι είχε κονέ και τον ακούσαμε...
Εγώ δεν διάβασα κάτι άλλο (sorry, I'm lazy!
) και τελικά έπεσε έξω ο καθηγητάκος...
Παρ'όλα αυτά ένα 15 το έγραψα!!!
Εγώ δεν διάβασα κάτι άλλο (sorry, I'm lazy!



Παρ'όλα αυτά ένα 15 το έγραψα!!!

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
Στο πρώτο που λες μάλλον ξέχασες ένα l ε;
Wf = F*l*Δθ, όπου Δθ=Ν*2π, όπου Ν ο αριθμός περιστροφών -στην περίπτωση μας 1/4-. Αντικατάσταση και βγαίνει 18.
Το δεύτερο με ΘΜΚΕ έβγαινε
Κτελ - Καρχ = Wβαρ + Wf
Η κινητική αρχική είναι 0, ενώ η τελική είναι 1/2* I * ω^2. , όπου Ι αυτό που βρήκαμε στο ερώτημα Γ1.
Wβαρ= Uβαραρχ - Uβαρτελ = (Mgl/2 + mgl) - 0= -18 J αν θεωρήσουμε επίπεδο μηδενικής βαρύτητας την οριζόντια θέση.
Wf=18 όπως αποδείξαμε στο Γ2.
Τα βάζεις όλα στην εξίσωση και βγαίνει το ω=0.
Στ Β3 έγραψα 13 σειρές αιτιολόγηση
όπου εξήγησα -ελπίζω σωστά- πως παρά τις κρούσεις οι ταχύτητες θα διατηρούνται απλά η Uy θα αλλάζει φορά μετά από κάθε κρούση, και από κάτω τόνισα τις σχέσεις
χ = U *t1
x= Ux * t2 = U * ημ30 * t2 = 1/2 * U * t2
Και επειδή x=x => U * t1 = 1/2 * U * t2 => t2 = 2*t1
Ελπίζω να το έκανα σωστά και να μη χάσω καμιά μονάδα. Αν δεν χάσω τότε είμαι σίγουρα πάνω από 17.
Μπορεί και παραπάνω αν πάρω έστω κάποιες μονάδες -που σίγουρα θα πάρω τουλ 3, ελπίζω σε παραπάνω- από αυτά που έχασα -αλλά μέχρι τη μέση τα είχα σωστά-..
Ωραίος Roman. Από 15 και πάνω σ' αυτά τα θέματα είναι πολύ καλά από ότι ακούγεται. Και μας χθες 4 θέματα μας έδωσαν και έπεσαν έξω. Αλλά επειδή μας τα είπανε αργά δεν είχα κουράγιο να τα διαβάσω κι όλας οπότε..

Wf = F*l*Δθ, όπου Δθ=Ν*2π, όπου Ν ο αριθμός περιστροφών -στην περίπτωση μας 1/4-. Αντικατάσταση και βγαίνει 18.

Το δεύτερο με ΘΜΚΕ έβγαινε
Κτελ - Καρχ = Wβαρ + Wf
Η κινητική αρχική είναι 0, ενώ η τελική είναι 1/2* I * ω^2. , όπου Ι αυτό που βρήκαμε στο ερώτημα Γ1.
Wβαρ= Uβαραρχ - Uβαρτελ = (Mgl/2 + mgl) - 0= -18 J αν θεωρήσουμε επίπεδο μηδενικής βαρύτητας την οριζόντια θέση.
Wf=18 όπως αποδείξαμε στο Γ2.
Τα βάζεις όλα στην εξίσωση και βγαίνει το ω=0.
Στ Β3 έγραψα 13 σειρές αιτιολόγηση

χ = U *t1
x= Ux * t2 = U * ημ30 * t2 = 1/2 * U * t2
Και επειδή x=x => U * t1 = 1/2 * U * t2 => t2 = 2*t1
Ελπίζω να το έκανα σωστά και να μη χάσω καμιά μονάδα. Αν δεν χάσω τότε είμαι σίγουρα πάνω από 17.
Μπορεί και παραπάνω αν πάρω έστω κάποιες μονάδες -που σίγουρα θα πάρω τουλ 3, ελπίζω σε παραπάνω- από αυτά που έχασα -αλλά μέχρι τη μέση τα είχα σωστά-..
Ωραίος Roman. Από 15 και πάνω σ' αυτά τα θέματα είναι πολύ καλά από ότι ακούγεται. Και μας χθες 4 θέματα μας έδωσαν και έπεσαν έξω. Αλλά επειδή μας τα είπανε αργά δεν είχα κουράγιο να τα διαβάσω κι όλας οπότε..

- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2506
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
ενα l μωρε τι ψυχη εχει?
στο γ3 για εναν ανεξηγητο λογο ηταν σαν να επαθα μπλακ αουτ και προσπαθουσα να το βρω με κατι εξαλλους τροπους. αρχη διατηρησης μηχανικης κι ετσι και φυσικα επαιρνα τα @@ μου.
παλι καλα τουλαχιστον μεχρι και το β2 τα εχω ολα σωστα οποτε τσιμπαω κατι απο κει. + καποια ερωτηματα απο γ και δ. παντως απ οτι ειδα κι απο αλλους πρεπει να πεσαν πολλα κλαρινα.
τα θεματα και ειδικα το δ ηταν εντελως μη αναμενομενα. κρουση πχ δεν μπηκε καθολου. η τροχαλια κτλ.

στο γ3 για εναν ανεξηγητο λογο ηταν σαν να επαθα μπλακ αουτ και προσπαθουσα να το βρω με κατι εξαλλους τροπους. αρχη διατηρησης μηχανικης κι ετσι και φυσικα επαιρνα τα @@ μου.
παλι καλα τουλαχιστον μεχρι και το β2 τα εχω ολα σωστα οποτε τσιμπαω κατι απο κει. + καποια ερωτηματα απο γ και δ. παντως απ οτι ειδα κι απο αλλους πρεπει να πεσαν πολλα κλαρινα.
τα θεματα και ειδικα το δ ηταν εντελως μη αναμενομενα. κρουση πχ δεν μπηκε καθολου. η τροχαλια κτλ.
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
Δεν λυνότανε με ΑΔΜΕ λόγω της π@υτάνας της F... Η AΔΜΕ θέλει μόνο το βάρος να υπάρχει...
Και για τα κλαρίνα.. έγιναν ΠΑΡΑ πολλά. Από το σχολείο μας 10/180 γράψαμε καλά. Περίπου ένα 7%
Και για τα κλαρίνα.. έγιναν ΠΑΡΑ πολλά. Από το σχολείο μας 10/180 γράψαμε καλά. Περίπου ένα 7%
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2506
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
αυτη η f εκανε ολη τη δουλεια. τους χαλουσε να βαλουν μια γαμωραβδο σε οριζοντια θεση να πεφτει, να βαλουν τα κλασσικα ερωτηματα και οποιος γραψει εγραψε?
τεσπα ελπιζω να μην ειναι αναλογης δυσκολιας τα θεματα και στα μαθ κατ γιατι προβλεπω ομαδικες αυτοκτονιες.
παντως αν συνεχισουν ετσι οι βασεις θα πεσουν κατα πολυ.
τεσπα ελπιζω να μην ειναι αναλογης δυσκολιας τα θεματα και στα μαθ κατ γιατι προβλεπω ομαδικες αυτοκτονιες.
παντως αν συνεχισουν ετσι οι βασεις θα πεσουν κατα πολυ.
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
Προσωπικά τα προτιμώ σε αυτό το στυλ τα θέματα. Αν βάλουν εύκολα, ένα χαζό λαθάκι ενός καλού μαθητή μπορεί να τον οδηγήσει σε χειρότερη θέση από έναν λιγότερο καλό μαθητή. Ενώ έτσι ο πολύ καλός ακόμα και λάθος να κάνει έχει το πλεονέκτημα ότι ο λιγότερο καλός δεν θα το ακούμπησε καν. Οπότε και διακρίνεται καλύτερα το επίπεδο των μαθητών και -αφού εν τέλη θα πέσουν οι βάσεις- όλοι θα περάσουμε κάπου.
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
Απ ότι κατάλαβα τέρμα παλούκια ήτανε τα θέματα..Κλασικοί μ@λακες..Αρα οι βάσεις απ οτι καταλαβαινω θα πέσουνε κ άλλο..Μάλιστα..Εγώ όταν μπήκα στο οικονομικό με 17208 μόρια η βάση του είναι στα 16990..Τώρα είναι ήδη στα 15192..Απ ότι καταλαβαίνω το μόνο που τους νοιάζει είναι να πέσει ο αριθμός των εισακτέων και καθόλου το επίπεδο σπουδών..Συνεχίζουνε την πολιτική του διωγμού των νέων απ την Ελλάδα..
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
Τα άτομα που θα πάρουν τα ΑΕΙ -τουλάχιστον αυτά με υψηλή ζήτηση- είναι τα ίδια με πέρσυ. Οπότε απλά θα πέσουν οι βάσεις..
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2506
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
ναι εχεις δικιο σ αυτο. εγω το εθεσα λαθος. δεν λεω να τα κανουν πιο ευκολα. καλυτερα δυσκολα. αλλα βαλε θεματα που να εξεταζουν ενα μεγαλο κομματι της υλης. τα σημερινα ηταν οτι να ναι.gika έγραψε:Προσωπικά τα προτιμώ σε αυτό το στυλ τα θέματα. Αν βάλουν εύκολα, ένα χαζό λαθάκι ενός καλού μαθητή μπορεί να τον οδηγήσει σε χειρότερη θέση από έναν λιγότερο καλό μαθητή. Ενώ έτσι ο πολύ καλός ακόμα και λάθος να κάνει έχει το πλεονέκτημα ότι ο λιγότερο καλός δεν θα το ακούμπησε καν. Οπότε και διακρίνεται καλύτερα το επίπεδο των μαθητών και -αφού εν τέλη θα πέσουν οι βάσεις- όλοι θα περάσουμε κάπου.
βαλε συμβολη, μια τροχαλια, βαλε τροχαλια μαζι με ραβδο στην τελικη, βαλε κρουση με ταλαντωση. αλλα να ναι φετινη υλη. να εξετασεις τον αλλο στο διαβασμα που εριξε φετος.
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
Στο πρώτο θέμα έπεσαν καθαρά πράγματα που τα έχουμε διδαχθεί. Στο δεύτερο θέμα εξέτασαν 2ο κεφάλαιο (Στάσιμα και Ανάκλαση-Διάθλαση) ΚΑΙ κρούσεις (πλάγια ελαστική). Στο τρίτο θέμα εξέτασαν τους μαθητές στη μηχανική στερεού (με άσκηση με ράβδο) και στο τέταρτο θέμα εξέτασαν τους μαθητές σε μία άσκηση ταλαντώσεων που στο Δ4 συνδίαζε και μηχανική στερεού υπό την έννοια της διαδικασίας με τις τριβές. Απλά τα θέματα ήταν λίγο πολύ αντισος γιατί κανείς δεν τα περίμενε. Εκεί έγινε το πρόβλημα.
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2012: Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών καταγγέλλει επιστημονικό λάθος στη Φυσική Κατεύθυνσης
«Επιστημονικά λανθασμένο θέμα» εντόπισε η Ένωση Ελλήνων Φυσικών στα θέματα της Φυσικής, που επέλεξαν για τις εξετάσεις στην Φυσική Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης, σήμερα Παρασκευή, τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας.
Με αφορμή ερώτηση, που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και παγίδα, αφού ζητούσε «αποτέλεσμα», το οποίο απέκλειαν τα…ίδια τα δεδομένα του ερωτήματος, τα μέλη της ΕΕΦ ζητούν βαθμολογικές οδηγίες, κατακρίνουν έντονα τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων του υπουργείου και αναφέρουν: «Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ως ύστατη προσπάθεια να σώσει την τιμή και το κύρος της επιστήμης, ζητά συγνώμη για αυτά τα θέματα από τις μαθήτριες και τους μαθητές που διαγωνίστηκαν σήμερα. Καλούμε τους συναδέλφους βαθμολογητές μέχρι να υπάρξει διορθωτική ανακοίνωση, να μην προχωρήσουν στη διόρθωση των γραπτών».
Όπως αναφέρεται, σύμφωνα με το tovima.gr, σε ανακοίνωση της Ένωσης: «Το θέμα Γ 4 όπως διατυπώθηκε είναι επιστημονικά λανθασμένο. Η ράβδος παίρνει αρκετή ενέργεια μέσω του έργου της δύναμης F ώστε να κάνει ανακύκλωση, με αποτέλεσμα η κινητική της ενέργεια να αυξάνει επ’ άπειρον».
Τα μέλη της Ένωσης αναφέρουν μεν ότι «τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ήταν εντός διδαχθείσας ύλης», αλλά διατυπώνουν σοβαρές ενστάσεις για την επιλογή τους και κρίνουν ότι «εκτός από το πρώτο θέμα που αποτελούσε το 14 των θεμάτων (δηλαδή 25 μονάδες), τα υπόλοιπα απαιτούσαν μεγάλη εμπειρία και ιδιαίτερη διαίσθηση στη φυσική, σαν να επρόκειτο για διαγωνισμό ταλέντων φυσικής».
«Η χρονική διάρκεια των 3 ωρών δεν επαρκούσε για την αντιμετώπιση θεμάτων τέτοιου επιπέδου» τονίζει η Ένωση Ελλήνων Φυσικών. «Ως αποτέλεσμα καταργείται η διαβάθμιση στην βαθμολογία και δεν ανταποκρίνεται στον σκοπό της, δηλαδή την εισαγωγή των μαθητών ανάλογα με το επίπεδο τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».
Τα μέλη της επιτροπής είναι οι κ.κ. Ζαρκαδούλας Γιώργος, Καράβολας Βασίλειος, Κασίδης Αθανάσιος, Μάντης Βαγγέλης, Νικολάου Χαράλαμπος, Οικονομίδης Μάκης, Πανάγος Λουκάς, Σαββάκης Απόστολος, Τσεφαλάς Κώστας, Φράγγος Δημήτρης.
«Επιστημονικά λανθασμένο θέμα» εντόπισε η Ένωση Ελλήνων Φυσικών στα θέματα της Φυσικής, που επέλεξαν για τις εξετάσεις στην Φυσική Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης, σήμερα Παρασκευή, τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας.
Με αφορμή ερώτηση, που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και παγίδα, αφού ζητούσε «αποτέλεσμα», το οποίο απέκλειαν τα…ίδια τα δεδομένα του ερωτήματος, τα μέλη της ΕΕΦ ζητούν βαθμολογικές οδηγίες, κατακρίνουν έντονα τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων του υπουργείου και αναφέρουν: «Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ως ύστατη προσπάθεια να σώσει την τιμή και το κύρος της επιστήμης, ζητά συγνώμη για αυτά τα θέματα από τις μαθήτριες και τους μαθητές που διαγωνίστηκαν σήμερα. Καλούμε τους συναδέλφους βαθμολογητές μέχρι να υπάρξει διορθωτική ανακοίνωση, να μην προχωρήσουν στη διόρθωση των γραπτών».
Όπως αναφέρεται, σύμφωνα με το tovima.gr, σε ανακοίνωση της Ένωσης: «Το θέμα Γ 4 όπως διατυπώθηκε είναι επιστημονικά λανθασμένο. Η ράβδος παίρνει αρκετή ενέργεια μέσω του έργου της δύναμης F ώστε να κάνει ανακύκλωση, με αποτέλεσμα η κινητική της ενέργεια να αυξάνει επ’ άπειρον».
Τα μέλη της Ένωσης αναφέρουν μεν ότι «τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ήταν εντός διδαχθείσας ύλης», αλλά διατυπώνουν σοβαρές ενστάσεις για την επιλογή τους και κρίνουν ότι «εκτός από το πρώτο θέμα που αποτελούσε το 14 των θεμάτων (δηλαδή 25 μονάδες), τα υπόλοιπα απαιτούσαν μεγάλη εμπειρία και ιδιαίτερη διαίσθηση στη φυσική, σαν να επρόκειτο για διαγωνισμό ταλέντων φυσικής».
«Η χρονική διάρκεια των 3 ωρών δεν επαρκούσε για την αντιμετώπιση θεμάτων τέτοιου επιπέδου» τονίζει η Ένωση Ελλήνων Φυσικών. «Ως αποτέλεσμα καταργείται η διαβάθμιση στην βαθμολογία και δεν ανταποκρίνεται στον σκοπό της, δηλαδή την εισαγωγή των μαθητών ανάλογα με το επίπεδο τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».
Τα μέλη της επιτροπής είναι οι κ.κ. Ζαρκαδούλας Γιώργος, Καράβολας Βασίλειος, Κασίδης Αθανάσιος, Μάντης Βαγγέλης, Νικολάου Χαράλαμπος, Οικονομίδης Μάκης, Πανάγος Λουκάς, Σαββάκης Απόστολος, Τσεφαλάς Κώστας, Φράγγος Δημήτρης.
Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!
Απο τη μια σκεφτομαι πως τσαμπα πρεπει να πληρωσω τους φροντιστες μου και απο την αλλη σκεφτομαι πως τσαμπα παιδευομαι να εισαχθω στην τριτοβαθμια αυτης της χωρας...
Ο καιρος θα δειξει...

Ο καιρος θα δειξει...