paok_athens_g4 έγραψε:πολυ καλος,οχι ομως κ παικταρας.....χρειαζεται 1 προπονητη που θα τον βαλει στο συστημα της ομαδας(οταν αποκτησει συστημα η ομαδα),τοτε εκτος απο καλος μπαλαδορας θα γινει κ πολυ πιο χρησιμος για την ομαδα.....προπονητη θελει η ομαδα,εστω κ για τα τελευταια ματς που μενουν....εδω τα σκουληκια κ πηραν τον τζιωλη....
συμφωνω απολυτα!ειναι παιχτης που με σοβαρο προπονητη με πλανο παιχνιδιου μπορει να προσφερει πολλα..
αλλωστε ο καλος προπονητης ειναι αυτος ο οποιος γνωριζει πως να φτιαξει ενα πλανο παιχνιδιου ωστε να μπορει να εκμεταλλευτει στο επακρο τα καλα στοιχεια ενος παικτη και ετσι να κρυψει και τα αρνητικα..
σαντος για παραδειγμα..