Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Οταν λες μανατζερ εννοεις το παιχνιδι>???????Με κουφανες τωρα,,,
Βιντεακια,μανατζερ και τετοια δε λενε ΤΙΠΟΤΑ..Μονο τα ματακια μας λενε..
Ρωτα το μανατζερ αν θα επαιζε καλα ο Μπακαγιοκο ,τι παικτης ειναι ο Βερον ..
Αν ειναι δυνατον να κρινετε με βαση ενα παιχνιδι,(Που ομολογουμενως ειναι εξαιρετικο και πολλες φορες πλησιαζει σε στατιστικα την αληθεια)
Βιντεακια,μανατζερ και τετοια δε λενε ΤΙΠΟΤΑ..Μονο τα ματακια μας λενε..
Ρωτα το μανατζερ αν θα επαιζε καλα ο Μπακαγιοκο ,τι παικτης ειναι ο Βερον ..
Αν ειναι δυνατον να κρινετε με βαση ενα παιχνιδι,(Που ομολογουμενως ειναι εξαιρετικο και πολλες φορες πλησιαζει σε στατιστικα την αληθεια)
-
blackterror4
- Δημοσιεύσεις: 1764
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 21:08