4.Γιώργος Κατσικάς

sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από sporos123 »

300 χιλιάρικα (!) χωρίζουν Κατσικά και ΠΑΟΚ!


Μεγάλη είναι η διαφορά που χωρίζει τον Γιώργο Κατσικά με τον ΠΑΟΚ, στις συζητήσεις για την επέκταση της συνεργασίας τους.

Ως γνωστόν, το συμβόλαιο του 24χρονου αμυντικου λήγει το ερχόμενο καλοκαίρι και τα «θέλω» του για την ανανέωση, περιλαμβάνουν 800.000 ευρώ για νέο τριετές συμβόλαιο.

Η προσφορά του ΠΑΟΚ για το ίδιο χρονικό διάστημα δεν ξεφεύγει από τα 500 χιλιάρικα, κάτι που σημαίνει πως υπάρχει ακόμη μακρύς δρόμος μέχρι την επίτευξη συμφωνίας, αν κι εφόσον βεβαίως υπάρξει μέχρι τέλους η καλή διάθεση και από τις δύο πλευρές για την εύρεση της χρυσής τομής.

Πηγή: «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» - «ΩΡΑ των σπορ» (25/11)

http://marcasl.blogspot.gr/2014/11/300.html#more
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4573
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από Spiros_S »

Ελάτε τώρα......

Πλάκα κάνετε, έτσι δεν είναι; :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
χξς'
Δημοσιεύσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 18 Φεβ 2014, 22:48
Τοποθεσία: Aμβουργο

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από χξς' »

Ακομα δν καταλαβαινω γιατι δν δινουμε ρητρα 100.000 € κ να παρουμε το Στελαρα απο Παναιτωλικο...
παιζει κατι αλλο κ δν τον θελουνε στην ΠΑΕ?
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από obanebane »

Αν ειναι ετσι ευτυχως απαλλαγηκαμε απο εναν κακο ποδοσφαιριστη.
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Καλή επιτυχία στη συνέχεια της πορείας του!
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από adamroxas »

Ε Γιωργο αγορι μου, αν θες να φυγεις, πες το. Μην ζητας πιο πολλα λεφτα και κανουν καμια μαλ@κια στην ΠΑΕ και στα δωσουν οντως.
Μεχρι 100 χιλιαδες και αν... (ετσι οπως παιζεις ακομα)
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

"...Ως γνωστόν, το συμβόλαιο του 24χρονου αμυντικου λήγει το ερχόμενο καλοκαίρι και τα «θέλω» του για την ανανέωση, περιλαμβάνουν 800.000 ευρώ για νέο τριετές συμβόλαιο..."

Μόνο ως trollαρισμα μπορώ να εκλάβω αυτή την πρόταση...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από john4serres »

800.000 ευρώ για νέο τριετές συμβόλαιο...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Demir
Δημοσιεύσεις: 9049
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από Demir »

χαχαχααχα... ρε για λαλακες ψαχνει... αντε διωχτε τον ρε.. ημαρτον.... παικτης του 4 ...παπαζογλου-φυτανιδης-κουρμπελης-γουτας ειναι 2 κλικ πανω... ο αχαριστος ρε..κα8εται 3 χρονια και το κασερι πεφτει (80.000 το χρονο) και με 7 ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΑ παιχνιδια ζηταει 250.000 το χρονο...χααχαχααχαχαααχ
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2575
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από dimbar »

χξς' έγραψε:Ακομα δν καταλαβαινω γιατι δν δινουμε ρητρα 100.000 € κ να παρουμε το Στελαρα απο Παναιτωλικο...
παιζει κατι αλλο κ δν τον θελουνε στην ΠΑΕ?
Γόνατο.
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: Απ: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από nico4 »

Γιώργο 800 είναι λίγα. Μην μασήσεις και δεχτείς ακόμα και αν στα προσφέρει η ΠΑΕ. Με τουλάχιστον 500 το χρόνο και αν, να δεχτείς αλλιώς πες τους πως θα πάω στο γαύρο να ανέβω σκαλί στη καριέρα μου.
Άβαταρ μέλους
gvpaok89
Δημοσιεύσεις: 1418
Εγγραφή: Δευ 11 Αύγ 2014, 22:08

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από gvpaok89 »

john4serres έγραψε:
800.000 ευρώ για νέο τριετές συμβόλαιο...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Απ: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από eorptol »

dimbar έγραψε:
χξς' έγραψε:Ακομα δν καταλαβαινω γιατι δν δινουμε ρητρα 100.000 € κ να παρουμε το Στελαρα απο Παναιτωλικο...
παιζει κατι αλλο κ δν τον θελουνε στην ΠΑΕ?
Γόνατο.
Και εγώ το άκουσα ότι έχει πρόβλημα με το γόνατο καιρό τώρα
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από astronaut »

Ο Κατσικάς ζητάει το μίνιμουμ των αποδοχών ενός βασικού παίκτη.
Ο Ζήσης τού προσφέρει καλό συμβόλαιο για αναπληρωματικό παίκτη.

** Ασχολούμαστε με τον Κατσικά και δεν ακούγεται κιχ για Ιτάνζ-Σπυρό-Παπ & Μαντούρο-Μάρτενς-Κοντό.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 4.Γιώργος Κατσικάς

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

800 είναι πολλά. Τα 500 που του δίνει η ΠΑΕ είναι μια χαρά και νομίζω ότι πρέπει να είναι παράλογος για να διαφωνήσει. Εκτός κι αν είναι τόσο βλάκας που να αφήνει τον manager του να κάνει ό,τι θέλει και τελικά να τον καταστρέψει.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”