Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
- sunnyblack
- Δημοσιεύσεις: 460
- Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 17:38
- Τοποθεσία: Η χώρα του ποτέ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Juan Pablo Pino απο Monaco.Αρρώστια...Αξία 2.300.000
-
savic79
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 13:39
- Τοποθεσία: κάπου στο αÏιστεÏÏŒ κεφάλι του δικεφάλου
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
εγώ θα προτείνω κάτι πιο ταπεινό αλλά πιστεύω ουσιαστικό,ανταλλαγή αραμπατζής+κάτι ψιλά=μπουκουβάλας από αελ(πολύ καλός παίκτης κατά τη γνώμη μου)
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
savic79 έγραψε:εγώ θα προτείνω κάτι πιο ταπεινό αλλά πιστεύω ουσιαστικό,ανταλλαγή αραμπατζής+κάτι ψιλά=μπουκουβάλας από αελ(πολύ καλός παίκτης κατά τη γνώμη μου)
Kαι μένα όσα παιχνίδια τον έχω δει μου έκανε εντύπωση. Ελπίζω πάντως να αποκτηθεί ενδεκαδάτο μπακ.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
πιστεύω πως με τις μεταγραφές που έχουν ακουστεί και με ένα μπαμ επιθετικό πάμε για άλλα του χρόνου...
εγώ πολύ θα γούσταρα τον ΚΕΖΜΑΝ στην ομάδα... αλήτης, μποξέρ, μπαλαδόφατσα, γρήγορος, τεχνίτης, μπουκαδώρος, παικταράς!!!
αν δε με απατάει η μνήμη μου το καλοκαίρι τελειώνει το συμβόλαιό του με την παρί...
τζίτζι είσαι... όλα τα μπορείς!!!
εγώ πολύ θα γούσταρα τον ΚΕΖΜΑΝ στην ομάδα... αλήτης, μποξέρ, μπαλαδόφατσα, γρήγορος, τεχνίτης, μπουκαδώρος, παικταράς!!!
αν δε με απατάει η μνήμη μου το καλοκαίρι τελειώνει το συμβόλαιό του με την παρί...
τζίτζι είσαι... όλα τα μπορείς!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
ο κΚουτσό πουλος καλος ειναι για αριστερό μπακ
ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΠΟΝΑΝΕ
ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΠΟΝΑΝΕ
- sergio ramos
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2008, 21:12
- Τοποθεσία: Εύοσμος
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Μουφιε ηταν το εξωφυλλο gika!!!μπες και δες το σημερινο εξωφυλλο της γατας το οποιο λεει οτι ο λολο ειναι κοντα στον Παναθηναικο!!!
- xristosnikomidia
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 13:09
- Τοποθεσία: Nea Nikomidia - Veria
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Τρεις θελω
Γκεκας - Κατσουρανης - Κυργιακος
Αλλα χρειαζονται αρκετα πολλαααααα λεφτα
Αληθεια υπαρχει περιπτωση να ερθει καποιος απο αυτους?
Γκεκας - Κατσουρανης - Κυργιακος
Αλλα χρειαζονται αρκετα πολλαααααα λεφτα
Αληθεια υπαρχει περιπτωση να ερθει καποιος απο αυτους?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
μόνο ο γκέκας
Το κασέ των άλλων 2 είναι απαγορευτικό
Το κασέ των άλλων 2 είναι απαγορευτικό
- xristosnikomidia
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 13:09
- Τοποθεσία: Nea Nikomidia - Veria
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ας ειναι ο Γκεκας δε με χαλαει καθολου ειναι πολυ καλος σκορερ.
-
platon_21
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
nomizo enas poli kalos pektis pou tha ton ithelan i perisoteri proponites stin omada tous ine enas pektis pou pezi ston rouli ke akoui sto onoma jahic

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Καλοσώρισες Πλάτων21. Γράφε όμως ελληνικά γιατί πόνεσαν τα μάτια μας.
-
montekristo
- Δημοσιεύσεις: 3990
- Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ρε παιδιά δε γινεται να μας φερουν τον morientes να τρελαθούμε.......Έμεινε και ελεύθερος απο τη Valencia......