14. Αθανάσιος Παπάζογλου
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Α ρε να ταν ο Σαλπι η ο Φιλομενο στη θεση του θα το ειχαν παστελωσει και θα καναμε απο τωρα σχεδια για τους ομιλους.Κραταμε την μεγαλη νικη και την πολυ καλη εμφανιση της ομαδας!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Αδέρφια χαλαρώστε, έχουν χαθεί στην ιστορία του ποδοσφαίρου χειρότερα πράγματα.
Έχουμε κερδίσει 1-0, και είμασταν σχεδόν στο μισό ματς με 10 παίκτες! Γιατί σε μια νίκη με καλή εμφάνιση να βρίσκουμε ΠΑΝΤΑ το κακό και να το χτυπάμε αλύπητα??
Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο Σάκης έχει μέλλον και θα γίνει καλός παίκτης. Είναι από τους 2-3 νέους παίκτες που πιστεύω περισσότερο στον Π.Α.Ο.Κ.!
Σάκη κλείσε τα αυτιά σου, και προπονήσου να τους ταπώσεις, είμαστε πολλοί οι κωλοτούμπες στον Π.Α.Ο.Κ.!
Έχουμε κερδίσει 1-0, και είμασταν σχεδόν στο μισό ματς με 10 παίκτες! Γιατί σε μια νίκη με καλή εμφάνιση να βρίσκουμε ΠΑΝΤΑ το κακό και να το χτυπάμε αλύπητα??
Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο Σάκης έχει μέλλον και θα γίνει καλός παίκτης. Είναι από τους 2-3 νέους παίκτες που πιστεύω περισσότερο στον Π.Α.Ο.Κ.!
Σάκη κλείσε τα αυτιά σου, και προπονήσου να τους ταπώσεις, είμαστε πολλοί οι κωλοτούμπες στον Π.Α.Ο.Κ.!
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ασε ειδαμε και τον αλλο τι εχασε 2 αγωνες ενταξει...PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Α ρε να ταν ο Σαλπι η ο Φιλομενο στη θεση του θα το ειχαν παστελωσει και θα καναμε απο τωρα σχεδια για τους ομιλους.Κραταμε την μεγαλη νικη και την πολυ καλη εμφανιση της ομαδας!
αυτα ακριβως...RoMaN έγραψε:Αδέρφια χαλαρώστε, έχουν χαθεί στην ιστορία του ποδοσφαίρου χειρότερα πράγματα.
Έχουμε κερδίσει 1-0, και είμασταν σχεδόν στο μισό ματς με 10 παίκτες! Γιατί σε μια νίκη με καλή εμφάνιση να βρίσκουμε ΠΑΝΤΑ το κακό και να το χτυπάμε αλύπητα??
Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο Σάκης έχει μέλλον και θα γίνει καλός παίκτης. Είναι από τους 2-3 νέους παίκτες που πιστεύω περισσότερο στον Π.Α.Ο.Κ.!
Σάκη κλείσε τα αυτιά σου, και προπονήσου να τους ταπώσεις, είμαστε πολλοί οι κωλοτούμπες στον Π.Α.Ο.Κ.!
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Όσο κ αν τρελαθηκα σπ´αυτο που έχασε πρέπει
να ομολογήσω ότι αυτά τα 7-8 λεπτά που έπαιξε
ήταν θετικοτατος..τρομερ βελτίωση σε τοποθετήσεις
σώματος κ σπάσιμο της μπάλας κ με τα δυο πόδια..
Αλλά κάρφωσε το να γκρεμίσουμε το γήπεδο κ τις καφετέριες
οι υπολοιποι...
Φαλεγκο η διάφορα του με τον κλαους είναι οτι ο σακης
έχει αντρικό σώμα κ βελτιώνεται συνεχώς σε
αντίθεση με το πουλεν μας τον κλαους που είναι φτερό στον άνεμο...
Σκέψου μόνο να πηδηξει για μια εναέρια μονομαχία ο κλαους με τον λουγκανο...

να ομολογήσω ότι αυτά τα 7-8 λεπτά που έπαιξε
ήταν θετικοτατος..τρομερ βελτίωση σε τοποθετήσεις
σώματος κ σπάσιμο της μπάλας κ με τα δυο πόδια..
Αλλά κάρφωσε το να γκρεμίσουμε το γήπεδο κ τις καφετέριες
οι υπολοιποι...
Φαλεγκο η διάφορα του με τον κλαους είναι οτι ο σακης
έχει αντρικό σώμα κ βελτιώνεται συνεχώς σε
αντίθεση με το πουλεν μας τον κλαους που είναι φτερό στον άνεμο...
Σκέψου μόνο να πηδηξει για μια εναέρια μονομαχία ο κλαους με τον λουγκανο...
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
και επειδη ημουν και μπροστα μπροστα καλα το εβαλε το ποδι ηταν και πολυ δυνατη η μαμημενη η σεντρα...δεν μπορω να καταλαβω πως χαθηκε ειναι κριμα για αυτο το παιδι φετος με τοση δουλεια που κανει...δεν πειραζει σακη συνεχισε ξερεις εσυ...
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
μπηκε με αερα...αλλα αυτο το πλασε θελει δουλεια αν και απο κει .......αχ ρεσ ακη ..ελπιζω να μη στοιχισει
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ευχομαι να μην αντιμετωπιστει ο παπαζογλου απο μερικους σαν νεος ΤΣΙΡΙΛΟ.εχασε το αχαστο!παρα ταυτα συμφωνω με το φιλο οτι στα 10 ΛΕΠΤΑ που επαιξε ηταν παρα παρα πολυ καλος.το παιδι εχει παρουσιασει φοβερη για μενα βελτιωση.άλλος ανθρωπος σε σχεση με περυσι.τωρα αν καποιοι βασει των χθεσινων επιδοθουν σε σουπεριστικες τακτικες ισοπεδωσης και χλευασμου,τι να πω!μπραβο ρε θαναση.ενα τεραστιο μπραβο απο μενα.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Θα συμφωνήσω με τον Σεραφείμ, ήμουνα ακριβώς πίσω από τον Βιειρίνια και η σέντρα του ήταν πολύ δυνατή και φαλτσαριστή.Δεν πειράζει αν φανούμε σοβαροί έχουμε ελπίδες στην Πόλη, κράτημα τη΄ς μπάλας και καλή κυκλοφορία χρειάζεται.

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
εγώ ελπίζω να το στείλουν για εγχείριση το παιδί , αλλιώς προκοπή δεν βλέπει. (σκωλικοειδήτη ) 
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Καλός ήταν. Κατέβασε μακρινές μπαλιές, πίεσε, πήρε κεφαλιές. Έχασε το άχαστο αλλά ποιος από την ομάδα δεν έχει χάσει κι από ένα? Συνέχισε έτσι και μην ακούς κανένα.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Κρίμα για την ευκαιρία που έχασε!
Τώρα θα ήταν πρώτο μάγκας και εμείς πιο άνετοι στον επαναληπτικό στην Πόλη..
Μια ο ίβιτς, μια ο Σάλπι, μια που κοιμήθηκε ο θεός
το πρωτο δεκάλεπτο του δευτέρου ημιχρόνου στον επαναληπτικο με τους ολλανδους..μας έχει αρρωστήσει φέτος ο Δικέφαλος!!!!! :ugeek: :ugeek: :ugeek:
Τώρα θα ήταν πρώτο μάγκας και εμείς πιο άνετοι στον επαναληπτικό στην Πόλη..
Μια ο ίβιτς, μια ο Σάλπι, μια που κοιμήθηκε ο θεός
το πρωτο δεκάλεπτο του δευτέρου ημιχρόνου στον επαναληπτικο με τους ολλανδους..μας έχει αρρωστήσει φέτος ο Δικέφαλος!!!!! :ugeek: :ugeek: :ugeek:
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Γιατί ρε Θανασάκη μου;;;;
Γιατί βρε πασάκα μου;;;;;
Μια μεζονέτα και, παίρνεις τον χρόνο για να ζμπρώξεις μια φάκεν φορά το τόπι στο πλεχτό .... ΜΙΑ.
Άι σιχτήρ. Πάλι ανέβασα πίεση και είμαι και σε κρίσιμη ηλικία.
Κρατάμε το γραμμάτιο για την Πόλη.
Γιατί βρε πασάκα μου;;;;;
Μια μεζονέτα και, παίρνεις τον χρόνο για να ζμπρώξεις μια φάκεν φορά το τόπι στο πλεχτό .... ΜΙΑ.
Άι σιχτήρ. Πάλι ανέβασα πίεση και είμαι και σε κρίσιμη ηλικία.
Κρατάμε το γραμμάτιο για την Πόλη.