14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Α ρε να ταν ο Σαλπι η ο Φιλομενο στη θεση του θα το ειχαν παστελωσει και θα καναμε απο τωρα σχεδια για τους ομιλους.Κραταμε την μεγαλη νικη και την πολυ καλη εμφανιση της ομαδας!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Αδέρφια χαλαρώστε, έχουν χαθεί στην ιστορία του ποδοσφαίρου χειρότερα πράγματα.

Έχουμε κερδίσει 1-0, και είμασταν σχεδόν στο μισό ματς με 10 παίκτες! Γιατί σε μια νίκη με καλή εμφάνιση να βρίσκουμε ΠΑΝΤΑ το κακό και να το χτυπάμε αλύπητα??

Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο Σάκης έχει μέλλον και θα γίνει καλός παίκτης. Είναι από τους 2-3 νέους παίκτες που πιστεύω περισσότερο στον Π.Α.Ο.Κ.!

Σάκη κλείσε τα αυτιά σου, και προπονήσου να τους ταπώσεις, είμαστε πολλοί οι κωλοτούμπες στον Π.Α.Ο.Κ.!
Άβαταρ μέλους
Peja 4
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 16:50
Τοποθεσία: Athina - Patisia

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Peja 4 »

Τι έχασες ρε αγόρι μου έλεος!!!! Θα πάθω καρδιά αν δεν περάσουμε!!!

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
jpm4_neo
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Τρί 13 Ιούλ 2010, 09:54

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από jpm4_neo »

Παλεψε,αλλα ρε αγορι μου ειναι δυνατον να χανεις τετοιο goal? :|
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Α ρε να ταν ο Σαλπι η ο Φιλομενο στη θεση του θα το ειχαν παστελωσει και θα καναμε απο τωρα σχεδια για τους ομιλους.Κραταμε την μεγαλη νικη και την πολυ καλη εμφανιση της ομαδας!
ασε ειδαμε και τον αλλο τι εχασε 2 αγωνες ενταξει...
RoMaN έγραψε:Αδέρφια χαλαρώστε, έχουν χαθεί στην ιστορία του ποδοσφαίρου χειρότερα πράγματα.

Έχουμε κερδίσει 1-0, και είμασταν σχεδόν στο μισό ματς με 10 παίκτες! Γιατί σε μια νίκη με καλή εμφάνιση να βρίσκουμε ΠΑΝΤΑ το κακό και να το χτυπάμε αλύπητα??

Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο Σάκης έχει μέλλον και θα γίνει καλός παίκτης. Είναι από τους 2-3 νέους παίκτες που πιστεύω περισσότερο στον Π.Α.Ο.Κ.!

Σάκη κλείσε τα αυτιά σου, και προπονήσου να τους ταπώσεις, είμαστε πολλοί οι κωλοτούμπες στον Π.Α.Ο.Κ.!
αυτα ακριβως...
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από theo86 »

Όσο κ αν τρελαθηκα σπ´αυτο που έχασε πρέπει
να ομολογήσω ότι αυτά τα 7-8 λεπτά που έπαιξε
ήταν θετικοτατος..τρομερ βελτίωση σε τοποθετήσεις
σώματος κ σπάσιμο της μπάλας κ με τα δυο πόδια..
Αλλά κάρφωσε το να γκρεμίσουμε το γήπεδο κ τις καφετέριες
οι υπολοιποι...
Φαλεγκο η διάφορα του με τον κλαους είναι οτι ο σακης
έχει αντρικό σώμα κ βελτιώνεται συνεχώς σε
αντίθεση με το πουλεν μας τον κλαους που είναι φτερό στον άνεμο...
Σκέψου μόνο να πηδηξει για μια εναέρια μονομαχία ο κλαους με τον λουγκανο...
:pano:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

και επειδη ημουν και μπροστα μπροστα καλα το εβαλε το ποδι ηταν και πολυ δυνατη η μαμημενη η σεντρα...δεν μπορω να καταλαβω πως χαθηκε ειναι κριμα για αυτο το παιδι φετος με τοση δουλεια που κανει...δεν πειραζει σακη συνεχισε ξερεις εσυ...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μπηκε με αερα...αλλα αυτο το πλασε θελει δουλεια αν και απο κει .......αχ ρεσ ακη ..ελπιζω να μη στοιχισει
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από navigator11 »

ευχομαι να μην αντιμετωπιστει ο παπαζογλου απο μερικους σαν νεος ΤΣΙΡΙΛΟ.εχασε το αχαστο!παρα ταυτα συμφωνω με το φιλο οτι στα 10 ΛΕΠΤΑ που επαιξε ηταν παρα παρα πολυ καλος.το παιδι εχει παρουσιασει φοβερη για μενα βελτιωση.άλλος ανθρωπος σε σχεση με περυσι.τωρα αν καποιοι βασει των χθεσινων επιδοθουν σε σουπεριστικες τακτικες ισοπεδωσης και χλευασμου,τι να πω!μπραβο ρε θαναση.ενα τεραστιο μπραβο απο μενα.
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2575
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από dimbar »

Θα συμφωνήσω με τον Σεραφείμ, ήμουνα ακριβώς πίσω από τον Βιειρίνια και η σέντρα του ήταν πολύ δυνατή και φαλτσαριστή.Δεν πειράζει αν φανούμε σοβαροί έχουμε ελπίδες στην Πόλη, κράτημα τη΄ς μπάλας και καλή κυκλοφορία χρειάζεται.
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Χωρικός »

εγώ ελπίζω να το στείλουν για εγχείριση το παιδί , αλλιώς προκοπή δεν βλέπει. (σκωλικοειδήτη ) :|
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Billy4 »

Καλός ήταν. Κατέβασε μακρινές μπαλιές, πίεσε, πήρε κεφαλιές. Έχασε το άχαστο αλλά ποιος από την ομάδα δεν έχει χάσει κι από ένα? Συνέχισε έτσι και μην ακούς κανένα.
Άβαταρ μέλους
lion
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Παρ 29 Ιαν 2010, 15:24

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από lion »

Κρίμα για την ευκαιρία που έχασε!
Τώρα θα ήταν πρώτο μάγκας και εμείς πιο άνετοι στον επαναληπτικό στην Πόλη..

Μια ο ίβιτς, μια ο Σάλπι, μια που κοιμήθηκε ο θεός
το πρωτο δεκάλεπτο του δευτέρου ημιχρόνου στον επαναληπτικο με τους ολλανδους..μας έχει αρρωστήσει φέτος ο Δικέφαλος!!!!! :ugeek: :ugeek: :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Πώς το 'χασες αυτό ρε Θανάση. Πέμου;
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από DC »

Γιατί ρε Θανασάκη μου;;;;
Γιατί βρε πασάκα μου;;;;;
Μια μεζονέτα και, παίρνεις τον χρόνο για να ζμπρώξεις μια φάκεν φορά το τόπι στο πλεχτό .... ΜΙΑ.
Άι σιχτήρ. Πάλι ανέβασα πίεση και είμαι και σε κρίσιμη ηλικία.
Κρατάμε το γραμμάτιο για την Πόλη.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”