91. Dario Krešić
-
Dimg4
Re: 91. Dario Krešić
ελατε ρε μαγκες με την πρωτη στραβη μας φταινε ολοι. Αν το φαει ο Χαλκιας, γιατι δεν παιζει ο Κρεσιτς?? Αφηστε να παρει παιχνιδια και τον κρινουμε
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 572
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: 91. Dario Krešić
Για την ωρα σεβομαι οτι εισαι παικτης της ομαδας μας. Θα περιμενω υπομενετικα την ημερα της αποχωρησης σου για να σου εκφρασω την γνωμη μου για σενα.
Re: 91. Dario Krešić
Δαρείε.. Δε σε πάω ρε φίλε οπότε δε θα σε κράξω γιατί θα παραφερθώ. Ξέρω όμως οτι αν ο άλλος έκανε τόσες μ******* σε συνεχόμενα ματς, θα του είχαμε στήσει καρτέρι σε καμιά γωνία..
Προς το παρόν φέτος, ο Πάμπλο έχει περισσότερες αποκρούσες απο εσένα. Βασικέ.
Προς το παρόν φέτος, ο Πάμπλο έχει περισσότερες αποκρούσες απο εσένα. Βασικέ.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 91. Dario Krešić
ή δε βγαινει ή βγαινει και τον ψαχνουμε.....οπως στα 5 επι 5 αλλαζει θεση με τον κονδορα οταν ερθει η σειρα του..
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21314
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 91. Dario Krešić
rainmaker έγραψε:Δαρείε.. Δε σε πάω ρε φίλε οπότε δε θα σε κράξω γιατί θα παραφερθώ. Ξέρω όμως οτι αν ο άλλος έκανε τόσες μ******* σε συνεχόμενα ματς, θα του είχαμε στήσει καρτέρι σε καμιά γωνία..
Προς το παρόν φέτος, ο Πάμπλο έχει περισσότερες αποκρούσες απο εσένα. Βασικέ.
σαφώς κι έτσι έχει η κατάσταση.βέβαια,αν έχεις τύχη διάβαινε,τι να λέμε τώρα.
Re: 91. Dario Krešić
καλα τα λες βροχοποιε.....ειδικα για τον......αλλον...........ιησους χριστος θα ειχε γινει ο αλλος απο το σταυρωμα......τελος παντων......rainmaker έγραψε:Δαρείε.. Δε σε πάω ρε φίλε οπότε δε θα σε κράξω γιατί θα παραφερθώ. Ξέρω όμως οτι αν ο άλλος έκανε τόσες μ******* σε συνεχόμενα ματς, θα του είχαμε στήσει καρτέρι σε καμιά γωνία..
Προς το παρόν φέτος, ο Πάμπλο έχει περισσότερες αποκρούσες απο εσένα. Βασικέ.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 91. Dario Krešić
Από τους τέρμες της κούλας, του γαύρου και του βάζελου ποιός είναι καλύτερός του;
Απάντηση: Κανείς.
Απάντηση: Κανείς.
- nick_shortjohn
- Δημοσιεύσεις: 343
- Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
- Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...
Re: 91. Dario Krešić
Ειδα και τις επιδοσεις των αλλων εχθες και προχθες .... Ο τροχονομος με τα 40 γκολ την χρονια στην Βασιλεια και ο συνταξιουχος της Κοβεντρι και της Κερκυρας... 
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21314
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 91. Dario Krešić
η σύγκριση με τους λοιπούς ομοτίμους εν ελλάδι,συγγνώμη,αλλά δε μου λέει και πολλά.και πολύ περισσότερο δε μου προξενεί ως επιχείρημα ασφάλεια για τη συνέχεια της χρονιάς αναφορικά με το ποσες φορές θα πληρωθούν οι αστοχίες του κροάτη.στη μαγική μου σφαίρα τουλάχιστον δε φαίνεται αν σε κάθε επόμενο αγώνα θα βρίσκεται πάντοτε κάποιος από μηχανής θεός να σώζει πάνω στη γραμμή,οπως εδώ και κάθε σχεδόν παιχνίδι μέχρι τα τώρα.
Re: 91. Dario Krešić
κπς του ελεγχει το μυαλο με τηλεκοντρολ δεν εξηγειται.....ή παταει ακυρα το τριγωνο και βγαινει σε λαθος στιγμες
Re: 91. Dario Krešić
Sick Bastard έγραψε:Από τους τέρμες της κούλας, του γαύρου και του βάζελου ποιός είναι καλύτερός του;
Απάντηση: Κανείς.
Ο Χαλκιάς