Nέος προπονητής (2010-2011)

Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από DC »

SERPICO έγραψε:H' αγράμματος ή καθυστερημένος. Ή, αυτό που πραγματικά θες να πεις. Ψεύτης. Ευχαριστώ πολύ DC.
Παρακαλώ, αλλά αυτά τα λες εσύ.
Μήπως να ξανακοίταζες το θέμα "αυτοεκτίμηση";
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από diniko80 »

χιντινγ φλαι εμ. σαβιδης...το καψαμε...καλημερα...
ο μπαλαρτινι οπου δουλεψε απετυχε....φιλια
ή καλος ή νεος ελληνας
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Sera4 έγραψε:παντως μπερετα και μπαλαρντινι εχουν ΠΑΟΚτσηδικες φατσες...ιδιως δε αν ερθει ο μπαλαρντινι θα τον δωσουμε πρωτο δωρο μια τσατσαρα :twisted: :twisted:

υγ ιταλε τι ξερουμε για τον μπαλαρντινι??
Άλλος ένας πρώην κεντρικός αμυντικός, μικρή καριέρα ποδοσφαιριστή (Cesena), αρκετά μεγάλη ως προπονητής: 10 χρόνια στους νέους της Ravenna, Milan, Parma· από το 2004 (με μια πάυση ενός έτους) και μετά πέρασε από τους πάγκους των Cagliari, Palermo, Lazio. "Ψυχοπαίδι" του Arrigo Sacchi, θιασώτες και οι δυο του total football, της άμυνας ζώνης και του pressing.

Στην Cagliari ακόμη κλαίνε που έφυγε. Στην Palermo ούτε κρύο-ούτε ζέστη, αλλά αν γινόταν να μείνει τότε δε θα τους χαλούσε. Στη Lazio τον διώξανε άρον άρον (4-10-9).
Άβαταρ μέλους
SERPICO
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 10:17

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από SERPICO »

DC έγραψε:SERPICO έγραψε:
H' αγράμματος ή καθυστερημένος. Ή, αυτό που πραγματικά θες να πεις. Ψεύτης. Ευχαριστώ πολύ DC.
Παρακαλώ, αλλά αυτά τα λες εσύ.
Μήπως να ξανακοίταζες το θέμα "αυτοεκτίμηση";
Εχεις δίκιο. Εγινε το θέμα προσωπικό. Και αυτό είναι λάθος. Η αλήθεια είναι ότι αυτή η υπόθεση τράβηξε πολύ. Δεν μου αρέσει, έστω και αν με καλύπτει ένα ψευδώνυμο, να υπονοεί κάποιος κάτι προσβλητικό για μένα. Για το λόγο αυτό έχω μετανιώσει για ότι έγραψα. Δεν ήθελα τόση προσοχή. Δεν θα το συνεχίσω. Ευχομαι στα παιδιά του φόρουμ να έχουν μία καλή μέρα και μακάρι να ανακοινωθεί κάποιος που θα ικανοποιήσει τον κόσμο της ομάδας.
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από zoomgr »

Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από Sera4 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:
Sera4 έγραψε:παντως μπερετα και μπαλαρντινι εχουν ΠΑΟΚτσηδικες φατσες...ιδιως δε αν ερθει ο μπαλαρντινι θα τον δωσουμε πρωτο δωρο μια τσατσαρα :twisted: :twisted:

υγ ιταλε τι ξερουμε για τον μπαλαρντινι??
Άλλος ένας πρώην κεντρικός αμυντικός, μικρή καριέρα ποδοσφαιριστή (Cesena), αρκετά μεγάλη ως προπονητής: 10 χρόνια στους νέους της Ravenna, Milan, Parma· από το 2004 (με μια πάυση ενός έτους) και μετά πέρασε από τους πάγκους των Cagliari, Palermo, Lazio. "Ψυχοπαίδι" του Arrigo Sacchi, θιασώτες και οι δυο του total football, της άμυνας ζώνης και του pressing.

Στην Cagliari ακόμη κλαίνε που έφυγε. Στην Palermo ούτε κρύο-ούτε ζέστη, αλλά αν γινόταν να μείνει τότε δε θα τους χαλούσε. Στη Lazio τον διώξανε άρον άρον (4-10-9).
νομιζω η λατσιο φετος ειχε πολλα διοικητικα προβληματα και προβληματα με παιχτες παντεφ λεντεσμα κλπ...νομιζω δεν προσφεροταν για κανενα προπονητη...απο συτηματα και τετοια ξερεις τι προτιμα??
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Νταξ, Lazio εκτός από αντιπαθέστατη ομάδα, είναι και για τα ανάθεμα. Κομπλεξάρες, η Roma να χάνει κι εμείς ας διαλυθούμε, στο Lazio-Inter φάγανε γκολ και πανηγυρίζαν επειδή κόβουν το πρωτάθλημα από τη Roma. Φασιστόμουτρα.

Τι μου θυμίζει... Τι μου θυμίζει...?

Στο θέμα μας, 4-4-2 και 4-2-3-1, σε κάποια φάση σε (για ελάχιστα παιχνίδια) στη Lazio δοκίμασε και ρόμβο αλλά την άκουσε για τα καλά.
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από Χωρικός »

Μ'αυτά και μ'αυτά, ούτε σήμερα θα έχουμε ανακοίνωση...Άρα παπάς ο Μπερέτα και ο Νοβαλίνο... αλλιώς γιατί να μήν ανακοινωθούν; Τώρα με αυτόν τον καινούργιο ... τί να πω... ανακοινώστε παληκάρια γιατί θα το ρίξουμε απ'το πρωί στη Μαλαματίνα! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από gika »

Λογικά σήμερα θα έχουμε ανακοίνωση. Είτε του κοντού, είτε του προπονητή... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από Maximus »

Ρε παιδιά... Ας δουμε λιγο τα πραγματα.

Οπως ειπε ο ιδιος ο Serpico, γιατι προτιμαμε να τρωμε τον παπά απο τις εφημερίδες και να μην ακούσουμε μια διαφορετική άποψη που προτείνει κάποιος άλλος;

Αφου όλοι ειμαστε σίγουροι κατα βάθος ότι η διοίκηση κοιτάει κάπου αλλού και εχει στο περίμενε τόσο καιρό τον Δερμιτζάκη και τους Μπερετονοβελινους... (ασχετα αν μπορει να καταληξουμε και εκει)...

Το πιο σημαντικό είναι κάτι αλλο που είπε εμμέσως ο ανθρωπος και πολλοι απο εμάς δεν το πιάσαμε... Η αν το πιάσαμε, ειναι δύσκολο να το πιστέψουμε...Είπε για συζητηση της διοικησης με εναν Ολλανδό και μια προφορική συμφωνία στο περιμενε, ενώ παράλληλα ο Ζήσης θεωρεί ότι θα βρει και ψαχνει κάτι καλυτερο..

Συμφωνα με την άποψη του φίλου, αυτό μου δείχνει 2 πράγματα... Είτε ψαχνουν ομόφωνα όντως για κατι καλυτερο (από τον Ολλανδο του 1ος εκ. (!) ή οποιον άλλον;) και προφανώς κάτι πιο οικονομικό, είτε υπάρχει καποια αντίθετη άποψη αναμεσα στα ατομα της διοικησης και προσπαθουν να βρουν την χρυση τομή...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από Sera4 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Νταξ, Lazio εκτός από αντιπαθέστατη ομάδα, είναι και για τα ανάθεμα. Κομπλεξάρες, η Roma να χάνει κι εμείς ας διαλυθούμε, στο Lazio-Inter φάγανε γκολ και πανηγυρίζαν επειδή κόβουν το πρωτάθλημα από τη Roma. Φασιστόμουτρα.

Τι μου θυμίζει... Τι μου θυμίζει...?

Στο θέμα μας, 4-4-2 και 4-2-3-1, σε κάποια φάση σε (για ελάχιστα παιχνίδια) στη Lazio δοκίμασε και ρόμβο αλλά την άκουσε για τα καλά.
δλδ σαν στυλ ''στα χαρτια'' μας ταιριαζει περισσοτερο...δεν ξερω εχω μια αυρα για αυτο το ονομα ισως γιατι δεν ακουστηκε καθολου μεχρι σημερα που θα παρθει η τελικη αποφαση...απο εκει και περα του δινω μοιρασμενες πιθανοτητες με τον μπερετα και το νοβελινο ελαχιστες...απο οτι ειπαν παντως και οι 3 πανω κατω στα ιδια λεφτα ειναι...εχτος και αν ο ζησης κραταει και αλλο μυστικο χαρτι...θα δουμε μεχρι το βραδυ θα ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα πιστευω...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από Sera4 »

Maximus έγραψε:Ρε παιδιά... Ας δουμε λιγο τα πραγματα.

Οπως ειπε ο ιδιος ο Serpico, γιατι προτιμαμε να τρωμε τον παπά απο τις εφημερίδες και να μην ακούσουμε μια διαφορετική άποψη που προτείνει κάποιος άλλος;

Αφου όλοι ειμαστε σίγουροι κατα βάθος ότι η διοίκηση κοιτάει κάπου αλλού και εχει στο περίμενε τόσο καιρό τον Δερμιτζάκη και τους Μπερετονοβελινους... (ασχετα αν μπορει να καταληξουμε και εκει)...

Το πιο σημαντικό είναι κάτι αλλο που είπε εμμέσως ο ανθρωπος και πολλοι απο εμάς δεν το πιάσαμε... Η αν το πιάσαμε, ειναι δύσκολο να το πιστέψουμε...Είπε για συζητηση της διοικησης με εναν Ολλανδό και μια προφορική συμφωνία στο περιμενε, ενώ παράλληλα ο Ζήσης θεωρεί ότι θα βρει και ψαχνει κάτι καλυτερο..

Συμφωνα με την άποψη του φίλου, αυτό μου δείχνει 2 πράγματα... Είτε ψαχνουν ομόφωνα όντως για κατι καλυτερο (από τον Ολλανδο του 1ος εκ. (!) ή οποιον άλλον;) και προφανώς κάτι πιο οικονομικό, είτε υπάρχει καποια αντίθετη άποψη αναμεσα στα ατομα της διοικησης και προσπαθουν να βρουν την χρυση τομή...
ηπιε ενα φασκομηλο το πρωι ο παππους και την ειδε στοχαστης... :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

O Φατίχ Τερίμ αργεί;
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από Sera4 »

diniko80 έγραψε:χιντινγ φλαι εμ. σαβιδης...το καψαμε...καλημερα...
ο μπαλαρτινι οπου δουλεψε απετυχε....φιλια
ή καλος ή νεος ελληνας
μονο στη λατσιο απετυχε αδερφε και εκει λογω αλλων παραγοντων...και παλι στην αρχη της χρονιας καταφερε να οδηγησει την ομαδα στην κατακτηση του σουπερκαπ ιταλιας απεναντι στην ιντερ...
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Nέος προπονητής-2

Δημοσίευση από stephanos »

DC έγραψε:
SERPICO έγραψε:2) Η διοίκηση τα βρήκε μαζί του στο ένα εκατομμύριο το χρόνο. ..... 3) Η διοίκηση δεν έκλεισε θετικά την υπόθεση, γιατί θέλει να φέρει κάποιον άλλο.
Από την μια τα βρίσκει από την άλλη θέλει άλλον;
Αυτά δεν πάνε παρέα. Το ένα αναιρεί το άλλο.
Ή έχεις πρόβλημα συντακτικού ή κάπου το έχεις χάσει.
Αδερφέ, ο Serpico σε προγενέστερο post έγραψε
SERPICO έγραψε:Μετά το θέμα με τον Ζόρζε Κόστα ένας (δεν μπορώ να πω ποιος) πλησιάσε τον Ζαγοράκη. Του είπε ότι ο Ολλανδός είναι προσωπικός του φίλος. Μάλιστα ο ίδιος "ενας" έπεισε τον Ολλανδό να ρίξει τις απαιτήσεις του περίπου στο ένα εκατομμύριο. Τα λεφτά θα έρθουν από την εντυπωσιακή χορηγία που θα ανακοινωθεί σε λίγες μέρες. Εχει σχέσει με ταξίδια, αλλά ούτε για αυτό μπορώ να πω περισσότερα. Στο θέμα μας. Ο Ολλανδός είναι δικός μας. Αλλά ο Βρύζας παρουσίασε στον Ζαγοράκη μία άλλη προοπτική. Μάλιστα ο "ένας" παρεξηγήθηκε από τη στάση του Ζαγόρ να εμπιστευτεί τον Βρύζα, ο οποίος αποκλείεται να πήγε στην Ιταλία να φέρει τον Μπερέτα ενώ υπάρχει ο Ολλανδός. Σας το λέω ειλικρινά. Ο Ολλανδός υπάρχει. Οι επαφές έχουν γίνει. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι κάνει ο Βρύζας στην Ιταλία. Η' μήπως δεν πήγε στην Ιταλία;
Εσύ διάβασες μόνο το τελευταίο του post, γι'αυτό διέγνωσες συντακτικό πρόβλημα. Αυτά που λέει το παληκάρι μπορεί να είναι και αρχιεπίσκοπος, αλλά δεν είναι και παράλογα. Πρότειναν κάποιον στον Ζαγόρ. Χίντινκ; Κούμαν; Αντριάανσε; Άντβοκαατ; Αυτοί είναι οι Ολλανδοί "μεγάλα ονόματα" που δεν έχουν (ή μπορεί να θέλουν να σπάσουν) συμβόλαιο με σύλλογο. Ο Ζήσης βρήκε κάποιον άλλον, πιθανώς πιο "συμβατό" με το ρόστερ. Και ζήτησε το αυτονόητο: Να χειριστεί την υπόθεση.

Το περίεργο είναι το πρώτο post: :o
SERPICO έγραψε:Την Τετάρτη ειναι το ΔΣ του Παναθηναϊκου. Αν ο Νόπλιας χάσει τα στηρίγματα του θα φυγει. Αυτον περιμενουμε. Δεν υπαρχουν ξενοι προπονητες. Για 300 χιλιαρικα αμοιβη, για μικρο μπατζετ και αγνωστο πρωταθλημα κανεις σοβαρος προπονητης δεν αφήνει το σπιτι του πχ στην Ιταλια για αν ερθει εδω. Δερμιτζακης ή Νόπλιας. Ετσι πιστευω εγω. Καλη σας μέρα.
ΥΓ: Ένα σωρό ονόματα Ολλανδών έπεσαν στο τραπέζι, αλλά κανείς δεν έκανε τη σύνδεση με τον "χορηγό" Fly Emirates. Ιδού ποιός ήταν ο Ολλανδός:
Εικόνα

:lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”