ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
takis4
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: Κυρ 26 Νοέμ 2017, 18:57

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από takis4 »

«Το γκολ πρέπει να μετρήσει γιατί ο Μαουρίσιο δεν προσπαθεί να κάνει καμία συμμετοχή στη φάση, ούτε να παρενοχλήσει τον Μπάρκα στην προσπάθειά του να αποκρούσει. Ανοίγει τα πόδια του για να περάσει η μπάλα… Ο Μαουρίσιο είναι πίσω από τον Μπάρκα όταν εκείνος προσπαθεί να αποκρούσει. Δεν είναι δίπλα ή μπροστά, ώστε η παρουσία του να τον επηρεάσει. Το γκολ έπρεπε να μετρήσει, αν και η φάση είναι δύσκολη…» δήλωσε ο Βαρούχας και μάλιστα, στο "Sport-fm".

Μάλιστα, στον "αέρα" την ίδια στιγμή, την ίδια άποψη εξέφρασε και ο Αλέξης Σπυρόπουλος, ο οποίος είπε: "100-0 έπρεπε να μετρήσει το γκολ για τον ΠΑΟΚ. Δεν επηρεάζει τη φάση ο Μαουρίσιο".


στην ερτ το εβγαλαν οτι δεν μετραει οι αληταραδες ....
Άβαταρ μέλους
Descartes
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Descartes »

......
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Descartes την Κυρ 11 Μαρ 2018, 23:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από tzoker »

Αν δεν πεθανουμε σημερα δεν θα πεθανουμε ποτε.
Αιμα θα βγαλουμε απο τη πιεση.
Άβαταρ μέλους
loukas karadimos
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από loukas karadimos »

http://tinypic.com/r/2m3k1o2/9

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ

ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΑΗΔΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ

ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΒΩΘΡΟΛΙΜΑΝΟ, ΕΔΩ ΦΟΡΑΜΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ

ΤΕΛΟΣ, ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΟΙ
Βαθύ Mαύρο
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Κυρ 25 Φεβ 2018, 22:25

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Βαθύ Mαύρο »

Δεν πρόκειται η γα..νη Αθήνα να μας αφήσει να πάρουμε ξανά τίτλο.
Κάτι πρέπει να γίνει διότι δεν πάει άλλο
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από desperando »

Ξαναζούμε εποχές 70' και 80'
Θα διηγομαστε και μεις όπως μας διηγούνταν οι παλιοί τις σφαγές του ΠΑΟΚ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Κυρ 11 Μαρ 2018, 22:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6709
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από vs40 »

Έχω βαρεθεί να γράφω τα ίδια. Μία είναι η λύση: άλλη λίγκα βόρειας Ελλάδας όπως με Σκωτία. Πιο πολύ με εκνευρίζουν τα σχόλια των Αθηναίων στο Sdna. Από τη στιγμή που αυτή τη φάση τη βλέπουν οφσάιτ και μιλούν για γαύρους του βορά όταν τόσα χρόνια μόνο μας κλέβουν, δεν έχουμε τίποτα κοινό. Εγώ προσωπικά ούτε καν θέλω να ανήκω στο ίδιο κράτος με αυτούς, αλλά αυτή είναι μια ακραία άποψη, βγαλμένη από το συναίσθημα.

Τελικά θα διακοπεί το παιχνίδι πάλι. Η καθυστέρηση αυτό δείχνει. Η χειρότερη καμπάνα θα πέσει και αυτή τη φορά δε θα υπάρξει καμία μείωση. Το κοράκι μπήκε μέσα με σκοπό να τινάξει το παιχνίδι και να το ελένξει πλήρως. Για αυτό και έβγαλε κάρτες. Όσο για την ακύρωση του γκολ, τίποτα δε θα γινότανε αν ακυρώνονταν σε πρώτο χρόνο. Η ακύρωση έγινε μετά από 2 λεπτά, παρόλου που όλοι αρχικά δείξανε σέντρα. Εγώ βλέπω δόλο για να τινάξουν το ματς και να μας βγάλουν πάλι οι κακοί που δεν μπορούν να διοργανώσουν ένα ματς. Ο στόχος τους είναι να τα παρατήσει ο Ιβάν Σαββίδης. Όλοι να γίνουμε η ασπίδα του σε αυτό τον ελείνό πόλεμο. Το ότι κυκλοφόρησαν ΑΜΕΣΩΣ αυτές οι φωτό με το πιστόλι δείχνει ακριβώς ποια είναι η διάθεση του συστήματος...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vs40 την Κυρ 11 Μαρ 2018, 23:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Descartes
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Descartes »

takis4 έγραψε:«Το γκολ πρέπει να μετρήσει γιατί ο Μαουρίσιο δεν προσπαθεί να κάνει καμία συμμετοχή στη φάση, ούτε να παρενοχλήσει τον Μπάρκα στην προσπάθειά του να αποκρούσει. Ανοίγει τα πόδια του για να περάσει η μπάλα… Ο Μαουρίσιο είναι πίσω από τον Μπάρκα όταν εκείνος προσπαθεί να αποκρούσει. Δεν είναι δίπλα ή μπροστά, ώστε η παρουσία του να τον επηρεάσει. Το γκολ έπρεπε να μετρήσει, αν και η φάση είναι δύσκολη…» δήλωσε ο Βαρούχας και μάλιστα, στο "Sport-fm".

Μάλιστα, στον "αέρα" την ίδια στιγμή, την ίδια άποψη εξέφρασε και ο Αλέξης Σπυρόπουλος, ο οποίος είπε: "100-0 έπρεπε να μετρήσει το γκολ για τον ΠΑΟΚ. Δεν επηρεάζει τη φάση ο Μαουρίσιο".


στην ερτ το εβγαλαν οτι δεν μετραει οι αληταραδες ....
Όχι μόνον αυτό. Βγάλανε και το ΕΡΠΕΤΟΜΟΡΦΟ ΕΚΤΡΩΜΑ τον ατματζιδη που έφαγε ψωμί από τον ΠΑΟΚ να μας προκαλεί.

Πάλι εμείς φταίμε που τους ανεχομαστε. Μας κοροϊδεύουν με τους φόρους μας.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Sera4 »

Απο γηπεδο ενημερωση μετραει το γκολ το παιχνιδι συνεχιζεται
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8374
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

ας δει τη φαση, ας παρει κανα δυο τηλεφωνα
εγινε που εγινε ρεζιλι, το ξεφτιλισε το ματς
τουλαχιστον μην αλλοιωσει τ αποτελεσμα
σεραφειμ μακαρι
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από mpafos4 »

Το πρόβλημα αυτή τη στιγμη που μιλαμε είναι το οπλο του Ιβαν ή ότι δυο τυποι-εγκληματιες επαιξαν με τη νοημοσυνη 25000 ανθρωπων χωρις να τους νοιαζει καθολου?....

ΠΑΡΤΕ ΤΟ Μ@ΥΝΟΠΑΝΑ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΣΑΣ!!

ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΜΑΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ!!!!ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ!!!
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Pa0ki »

Βγήκαν για ζέσταμα οι δικοί μας
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από obanebane »

Sera4 έγραψε:Απο γηπεδο ενημερωση μετραει το γκολ το παιχνιδι συνεχιζεται

Τι λες τώρα ρε Σεραφειμ;
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54424
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΓΩΝΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ!!!!!!!!!!!


http://www.paokmania.caster.fm
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Μη τυχόν και ακυρώσει το γκολ! Το γκολ είναι πεντακάθαρο! Πουτανα αθηνα!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”