Σχολιασμός διαιτησίας

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από free4 »

Βρε μπας κι αλλάζει κάτι;

Ο Γιάννης Σερέτης γράφει στην στήλη του για τα πρώτα καλά δείγματα της διαιτησίας στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας στην αρχή της σεζόν και επιφυλάσσεται για τη συνέχεια…


* Mου έκανε μεγάλη εντύπωση ο χλευασμός της ατάκας του Βαγγέλη Μαρινάκη στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού από μεγάλη μερίδα της κοινής γνώμης. Ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε ότι η επίμαχη φράση «συγχαρητήρια, νικήσατε και τον διαιτητή», που φέρεται να είπε ο Μαρινάκης σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιεύματα, δεν κατέλαβε μεγάλο χώρο στα πρωτοσέλιδα του ερυθρόλευκης απόχρωσης Τύπου, αλλά και ότι το από Θεσσαλονίκη πλευρά μετά την προπαγάνδα τριών ημερών εναντίον του Κουκουλάκη ακολούθησε το all time classic «κόκο – μόκο».

* Για να καταλάβουμε το μέγεθος της αρρώστιας, η ΠΑΟΚτσήδικη προπαγάνδα συνοψιζόταν στο «ο Βασσάρας έβαλε αυτόν που μας είχε σφάξει με τον γάβρο πριν από τρία χρόνια στο Κύπελλο» (αποβολές Κοντρέρας , Ιβιτς, πρόκριση Ολυμπιακού στην παράταση με 2-0, ανατροπή του 1-0 με γκολ Κονσεϊσάο) και η ερυθρόλευκη απάντηση (πάντα μέσω δημοσιευμάτων, κύκλων, κώνων) ήταν του στυλ «Κουκουλάκη πρόσεχε, δεν χρωστάς τίποτα στον ΠΑΟΚ».

* Ο Κουκουλάκης ήταν σχεδόν άψογος, ο ΠΑΟΚ έχασε «σβηστά» 2-1 (γιατί οι χαφ του είναι υποδεέστεροι των επιθετικών και των αμυντικών του, το βάθος στον πάγκο του είναι λιλιπούτειο συγκριτικά με του Ολυμπιακού και ο Τσιρίλο δεν είναι… Κοντρέρας), αλλά ένα μπράβο δεν πήρε, παρότι είχε όλα τα μάτια στραμμένα πάνω του, τόνους καχυποψίας να τον βαραίνουν στο πρώτο ντέρμπι της χρονιάς, στο παιχνίδι μεταξύ των δυο πιο υγιών και φορμαρισμένων ομάδων τούτη την περίοδο.

* Ψάχτηκα λίγο. Μίλησα με ΕΠΟ, δυο – τρεις ικανούς (και όχι γλοιώδεις «νταραβεριτζήδες») ρεπόρτερ διαιτησίας και τέσσερις - πέντε των «μεγάλων» ομάδων που εκτιμώ διαχρονικά. Μόνο αφορμή ήταν η διαιτησία του Κουκουλάκη. Αιτία ότι από την αρχή της σεζόν πλην δυο – τριών φάσεων και και μόνο δυο περιπτώσεων στις οποίες οι ρέφερις έκαναν «πολιτική» με τα «κουκούτσια» υπέρ της μιας ομάδας, άλλα στραβά δεν έχω βρει. Αρχισα να αναρωτιέμαι: «βρε μπας και αλλάζει κάτι στη διαιτησία εφέτος;».

* Από όλους πήρα την ίδια απάντηση: «φαίνεται ότι κάτι αλλάζει». Παραμένω δύσπιστος. Αλλά ταυτόχρονα σημειώνω: 1. Δεν υπάρχουν πλέον Μπέος (κυρίως), Ψωμιάδης, Τσακογιάννης 2. Δεν υπάρχει πλέον Πατέρας 3. Ο Ολυμπιακός και ο Μαρινάκης έχουν ακούσει (δικαίως και αδίκως) τόσα πολλά, έχουν δει τόσους να «αποβάλλονται» και να υποβιβάζονται από το πρωτάθλημα που δεν δείχνουν την ίδια ζέση για νίκες και στα κέντρα αποφάσεων 4. Τα τηλεφωνήματα έχουν μειωθεί

5. Οι ανακοινώσεις διαμαρτυρίας έχουν ελαχιστοποιηθεί 6. Το κλίμα ευνοεί τους τίμιους (ή έστω τους πιο… ήσυχους, διότι δεν πιστεύω σε «αγίους») παράγοντες: είδαν επιτέλους ότι κάποιοι ξεμπροστιάστηκαν, είτε έφυγαν από το ποδόσφαιρο είτε κατάφεραν με τα χίλια ζόρια να παραμείνουν 7. Ο Βασσάρας «μοιράζει» τα παιχνίδια (και τις αμοιβές για κάθε ματς) σε όλους και δεν χρησιμοποιεί μόνο 10-12 διαιτητές 8. Η πλειονότητα των φίλων όλων των ομάδων έχει αηδιάσει πια βλέποντας διαιτητές να σφυρίζουν «στοχοπροσηλωμένα» και έχουν αναπτύξει τέτοια κριτήρια και αισθητήρια, ώστε να ξεχωρίζουν το λάθος σε δύσκολη φάση και σε λεπτομέρεια από την εσκεμμένα ευνοϊκή προς μια ομάδα διαιτησία 9. Οι (περισσότεροι) διαιτητές μπαίνουν με μεγαλύτερη τόλμη στο γήπεδο, δείχνουν να μην κολώνουν απέναντι στους κάφρους της κερκίδας και της πένας, γνωρίζοντας εκτός όλων των άλλων ότι ο Βασσάρας ακολουθεί διαφορετική στρατηγική και δεν θα καρατομηθούν με το πρώτο λανθασμένο οφσάιντ προς τέρψιν των ΜΜΕ 10. Οι δημοσιογράφοι (και όχι οι προπαγανδιστές ανεξαρτήτως χρώματος, οι οποίοι καθημερινά απαξιώνονται όλο και περισσότερο) είναι πιο δίκαιοι και μετρημένοι στις κρίσεις τους, όχι «ανθρωποφάγοι».

* Πολλοί θα διαφωνήσουν, το γνωρίζω. Δεν τους αδικώ, έχουμε δει τόσα και τόσα, έχει μπολιαστεί το μυαλό και η ποδοσφαιρική νοοτροπία μας με την καχυποψία, δεν ξεριζώνεται εύκολα. Αλλά μέχρι τώρα κάπως έτσι έχουν τα πράγματα. Τα ντέρμπι, βεβαίως, δεν έχουν αρχίσει ακόμη, το πρωτάθλημα δεν έχει ζεσταθεί, ορισμένες ομάδες που έχουν αδικηθεί περισσότερο πάντα θα έχουν δικαίως περισσότερα απωθημένα. Αλλά έχω κι εγώ την αίσθηση ότι κάτι αλλάζει.

* Μην βαράτε ρε! Αίσθηση έγραψα, όχι βεβαιότητα!

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/article/item/230371-vre-bas-ki-allazei-kati
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από shark4 »

Κλασικες μ@λ@κιες απο ΑΡΔ της πλακας ... Μην ασχολειστε..
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Είναι η ιδέα μου ή στα μικρά παιχνίδια
η διαιτησία 60 - 40 υπέρ των μικρών και στα ντέρμπι πενηνταρήσια?
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από guardian4 »

Με το βαζελο επειδη παιξαμε χαλια , γαργαρα το καναμε το μη δωθεν πεναλτι στο 0-0.
Γαργαρα λεμε.

Παιξτε καλα τον ΠΑΟΚ μουνι@!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από free4 »

Ασχολιαστο, απλα!

[youtube]PNfybhgsdfs&feature=share[/youtube]
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από free4 »

Στο «ψυγείο» ο Γεωργαράκος

Ο επόπτης Γεωργαράκος μετά τις λανθασμένες υποδείξεις του στο Ολυμπιακός-Παναιτωλικός πήρε πολύ χαμηλό βαθμό και μπαίνει στο... ψυγείο! Κανένα πρόβλημα ο Παππάς.


Μεγάλη κουβέντα «σήκωσαν» οι αποφάσεις των διαιτητών στην αναμέτρηση του Σαββάτου ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναιτωλικό. Τόσο οι «ερυθρόλευκοι» όσο πολύ περισσότερο οι Αγρινιώτες έχουν παράπονα από την διαιτησία του Παππά και του πρώτου βοηθού Γεωργαράκου.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο Γεωργαράκος δεν την βγάζει... καθαρή και αναμένεται να μπει στο «ψυγείο», μια και απέδειξε πως είναι επικίνδυνος για παιχνίδια της Σούπερ Λιγκ. Από την άλλη, ο Παππάς δεν πήρε χαμηλό βαθμό από τον παρατηρητή και δύσκολα θα αντιμετωπίσει πρόβλημα. :!: :!: :?:

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/article/item/246704-sto-psugeio-o-georgarakos
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από DigitalFan »

Το μήλο κάτω από την μηλιά πέφτει...:

[youtube]hc69jk6-LIk[/youtube]
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”