Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP ΗΠΑ 2023: Ο Verstappen επικράτησε του Hamilton στο Sprint

caroto.gr - Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Στον αγώνα sprint ο Max Verstappen πήρε τη νίκη, αφήνοντας τον Lewis Hamilton δεύτερο και τον Charles Leclerc να τερματίζει τρίτος για τη Ferrari.
Ξεκινώντας στο Austin, ο Verstappen και ο Leclerc είχαν μία δυνατή εκκίνηση. Ωστόσο, ο Verstappen ώθησε τον Leclerc προς την άκρη της πίστας. Αυτή η τακτική επέτρεψε στον Hamilton να προσπεράσει τον Leclerc, μια κίνηση που οι αγωνοδίκες δεν εξέτασαν καν.

Στο τέλος του πρώτου γύρου, ο Verstappen και ο Hamilton είχαν σημαντικό προβάδισμα από τον Leclerc. Είχαν σταθερό και καλύτερο ρυθμό με μεσαία λάστιχα σε σύγκριση με τον χρόνο του Leclerc.

Ο Hamilton πλησίασε αρχικά τον Verstappen, αλλά στον έκτο γύρο, ο Verstappen είχε επανακτήσει άνετο προβάδισμα, το οποίο επέκτεινε σε 3,3 δευτερόλεπτα μέχρι τον δέκατο γύρο.

Στο δεύτερο μισό του αγώνα, ο Verstappen αυξήθηκε το προβάδισμα του από τον Hamilton, τερματίζοντας με διαφορά 9,4 δευτερολέπτων, ενώ ο Leclerc καθυστερούσε κατά άλλα 8,5 δευτερόλεπτα.

Πίσω από τους μπροστάρηδες, ο Lando Norris στην τέταρτη θέση αντιμετώπισε προκλήσεις. Αρχικά, ο Carlos Sainz προσπέρασε τον Norris, χάρη στα πιο μαλακά του ελαστικά. Ωστόσο, αυτά τα ελαστικά φθάρθηκαν γρήγορα, βάζοντας τον Sainz υπό πίεση από τον Norris και άλλους.

Στον δέκατο γύρο, ο Norris είχε ξεπεράσει τον Sainz και μείωσε σημαντικά τη διαφορά του με τον Leclerc, τερματίζοντας μόλις 0,8 δευτερόλεπτα πίσω.

Εν τω μεταξύ, ο Sergio Perez κατάφερε να τερματίσει πέμπτος μετά την προσπέραση του Sainz, ο οποίος κατέληξε έκτος. Ο Pierre Gasly της Alpine τερμάτισε έβδομος λόγω ποινής που επιβλήθηκε στον George Russell για μια εκτός πίστας κίνηση.

Παρ’ όλα αυτά, ο Russell κατάφερε να ασφαλίσει την τελευταία θέση για τους βαθμούς, με τον Alex Albon και τον Oscar Piastri να τερματίζουν ένατος και δέκατος αντίστοιχα. Ο μόνος που εγκατέλειψε από τον αγώνα ήταν ο Lance Stroll της Aston Martin, λόγω προβλήματος φρένων στο όχημά του.



ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ SPRINT ΣΤΟ GP ΗΠΑ)

1 Max Verstappen (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 441
2 Sergio Perez (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 228
3 Lewis Hamilton (Mercedes) 201
4 Fernando Alonso (Aston Martin/ Mercedes) 183
5 Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 156
6 Charles Leclerc (Ferrari) 151
7 Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 141
8 George Russell (Mercedes) 133
9 Oscar Piastri (McLaren/ Mercedes) 83
10 Pierre Gasly (Alpine/ Renault) 48
11 Lance Stroll (Aston Martin/ Mercedes) 47
12 Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 44
13 Alexander Albon (Williams/ Mercedes) 23
14 Valtteri Bottas (Alfa Romeo/ Ferrari) 10
15 Nico Hulkenberg (Haas / Ferrari) 9
16 Guanyu Zhou (Alfa Romeo/ Ferrari) 6
17 Yuki Tsunoda (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 3
18 Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 3
19 Liam Lawson (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 2
20 Nyck de Vries (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 0
21 Logan Sergeant (Williams/ Mercedes) 0
22 Daniel Ricciardo (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 0


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ SPRINT ΣΤΟ GP ΗΠΑ)

1 Red Bull Racing / Honda 669
2 Mercedes AMG Petronas 334
3 Ferrari 307
4 Aston Martin / Mercedes 230
5 McLaren / Mercedes 224
6 Alpine / Renault 92
7 Williams F1 / Mercedes 23
8 Alfa Romeo Racing / Ferrari 16
9 Haas F1 Team / Ferrari 12
10 Alpha Tauri / Honda 5
Miles
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Miles »

Με την pole position στο χέρι μείνατε πάλι. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πρωτάθλημα δεν παίρνουμε, στο σαμπιολί δεν βγαίνουμε, μα όλους τους τρελλαίνουμε....
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η σειρά τερματισμού χθες:

1. Verstapen
2. Hamilton
3. Norris
4. Sainz
5. Perez
6. Leclerc
7. Russel
8. Gasly
9. Stroll
10. Tsunoda
11. Albon
12. Sargeant

Ωστόσο, σύμφωνα με το "4ΤΡΟΧΟΙ" ακυρώθηκαν οι Hamilton και Leclerc, καθώς από τους ελέγχους που έγιναν μετά τον αγώνα βρέθηκαν παραβάσεις στα δύο αυτοκίνητα:

Οι έλεγχοι που διενεργήθηκαν από τον Τεχνικό Αντιπρόσωπο της FIA ανακάλυψαν τις παραβάσεις μετά τον αγώνα των 56 γύρων στο Circuit of the Americas. Ο Hamilton είχε πλησιάσει σε απόσταση 19 βαθμών τον Sergio Perez της Red Bull στη βαθμολογία των οδηγών με τη δεύτερη θέση, έχοντας πιέσει τον Max Verstappen μέχρι τέλους μετά από μια συναρπαστική στρατηγική μάχη. Από την άλλη πλευρά, ο Leclerc είχε υποχωρήσει από την pole στην έκτη θέση μέχρι το τέλος του αγώνα, αφού η Ferrari τον άφησε με στρατηγική ενός stop.

Μετά από έρευνα, η έκθεση των αγωνοδικών για τα μονοθέσια των Hamilton και Leclerc έγραφε: Κατά τη διάρκεια της ακρόασης οι ομάδες αναγνώρισαν ότι η μέτρηση που πραγματοποίησε η Τεχνική Ομάδα της FIA ήταν σωστή και ότι οι σανίδες του πατώματος των δύο μονοθεσίων είχαν πάχος μικρότερο των 9mm που απαιτούν οι κανονισμοί. Αυτό ήταν πιθανώς αποτέλεσμα του συνδυασμού της δύσκολης πίστας και του προγράμματος του αγώνα Sprint, που ελαχιστοποίησε τον χρόνο για το στήσιμο και τον έλεγχο των μονοθεσίων πριν από τον αγώνα.

Οι αγωνοδίκες σημειώνουν ότι ο αγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος να διασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ήταν εκτός των ορίων που περιγράφονται στο άρθρο 3.5.9 e) του Τεχνικού Κανονισμού της FIA Formula One, το οποίο περιλαμβάνει ένα όριο ανοχής για τη φθορά. Ως εκ τούτου, επιβάλλεται η τυπική ποινή για παραβίαση του Τεχνικού Κανονισμού. Οι δύο ομάδες να μπορούν να ασκήσουν έφεση κατά της απόφασης.

Κατόπιν της εξέλιξης αυτής οι Norris και Sainz ανεβαίνουν στο βάθρο ως δεύτερος και τρίτος, ενώ βαθμολογούνται και οι δύο οδηγοί της Williams (επιτέλους ο Sargeant παίρνει τον πρώτο του βαθμό).


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΩΝ ΔΕΚΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. VERSTAPEN 466
2. PEREZ 240
3. HAMILTON 201
4. ALONSO 183
5. SAINZ 171
6. NORRIS 159
7. LECLERC 151
8. RUSSEL 143
9. PIASTRI 83
10. GASTLY 56
AngelosMerkelidis91

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από AngelosMerkelidis91 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Πρωτάθλημα δεν παίρνουμε, στο σαμπιολί δεν βγαίνουμε, μα όλους τους τρελλαίνουμε....
Με ποιους ειστε;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Με τους κόκκινους φυσικά...
AngelosMerkelidis91

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από AngelosMerkelidis91 »

Κρίμα που θα περάσουν πολλα χρόνια μέχρι να ξαναδείτε τίτλο! Για τα επόμενα 3-4 χρονια η θέση στο Νο.1 είναι reserved :D

Tu, Tu, Tu, Tu ... Max Verstappen


[youtube]q9Bv0B-wJ5s[/youtube]
AngelosMerkelidis91

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από AngelosMerkelidis91 »

κ. Αποστολή σε περίπτωση που θέλετε να αλλαξοπηστησετε στην F1 να δείτε τι συναισθήματα παίρνουν οι της RB :lol:

[youtube]3Z-76hgsVO0[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Να αλλαξοπιστήσω;
Και τι με πέρασες; Για κανένα άπιστο σκυλί;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

F1 – Mexico GP – Κατατακτήριες: 1-2 για τη Ferrari με τον Leclerc στην pole

4ΤΡΟΧΟΙ - Σπύρος Χατήρας

Οι Ferrari θα ξεκινήσουν τον αγώνα στην Πόλη του Mexico από την πρώτη σειρά της εκκίνησης, με pole-man τον Leclerc. Tρίτος θα ξεκινήσει ο Verstappen, ευχάριστη έκπληξη η κατάταξη του Ricciardo στην τέταρτη θέση.

Αναπάντεχη ήταν η εξέλιξη της κατατακτήριας διαδικασίας για τη σειρά εκκίνησης του Grand Prix της Πόλης του Μexico. H κυριαρχία του Verstappen στις τρεις περιόδους των ελεύθερων δοκιμαστικών, αναμενόταν να συνεχιστεί και στη διαδικασία για την pole-position. Και εκεί που τα πράγματα πήγαιναν κάπως έτσι, στο δεύτερο μισό του Q3 το σενάριο ανατράπηκε και οι Ferrari κατέλαβαν την πρώτη σειρά της εκκίνησης, με τον Charles Leclerc να κερδίζει pole-position για 22η φορά.

Στις ευχάριστες εκπλήξεις, όπως προαναφέραμε, η κατάταξη του Daniel Ricciardo και της Alpha Tauri στην τέταρτη θέση, αλλά και η παρουσία των δύο μονοθεσίων της Alfa Romeo στην πρώτη δεκάδα της εκκίνησης. Στον αντίποδα, ο αποκλεισμός του Lando Norris (McLaren) από το Q1 και η συνεχιζόμενη πτώση της απόδοσης των Aston Martin.

Στο Q2 ο Lewis Hamilton (Mercedes) ήταν ο ταχύτερος, ενώ τον ακολούθησαν σε χρόνους οι Max Verstappen (Red Bull) και George Russell (Mercedes). Εκτός της τελικής δεκάδας του Q3 έμειναν οι Pierre Gasly (Alpine), Nico Hulkenberg (Haas), Fernando Alonso (Aston Martin), Alexander Albon (Williams) και Yuki Tsunoda (Αlpha Tauri).

Tαχύτερος όλων στο Q1 ήταν ο Max Verstappen με τους Oscar Piastri και Daniel Ricciardo να ακολουθούν. Εκτός συνέχειας της διαδικασίας έμειναν οι Esteban Ocon (Alpine), Kevin Magnussen (Haas), Lance Stroll (Aston Martin), Lando Norris (McLaren) και Logan Sargeant (Williams).


O αγώνας θα διεξαχθεί την Κυριακή στις 22:00 ώρα Ελλάδας και θα μεταδοθεί ζωντανά από τον ΑΝΤ1 και τον ANT1+

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Charles Leclerc 1:17.166
2 Carlos Sainz 1:17.233
3 Max Verstappen 1:17.263
4 Daniel Ricciardo 1:17.382
5 Sergio Perez 1:17.423
6 Lewis Hamilton 1:17.454
7 Oscar Piastri 1:17.623
8 George Russell 1:16.674
9 Valtteri Bottas 1:18.032
10 Guanyu Zhou 1:18.050
11 Pierre Gasly 1:18.521
12 Nico Hulkenberg 1:18.524
13 Fernando Alonso 1:18.738
14 Alex Albon 1:19.147
15 Yuki Tsunoda -
16 Esteban Ocon 1:19.080
17 Kevin Magnussen 1:19.163
18 Lance Stroll 1:19.227
19 Lando Norris 1:21.553
20 Logan Sargeant -
AngelosMerkelidis91

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από AngelosMerkelidis91 »

Φωτιά στο μονοθέσιο του Μάγκνουσεν
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Πόλης του Μεξικού: Νικητής ο Verstappen, τρομακτικό ατύχημα για τον Magnussen

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ


Ο Max Verstappen πήρε την 51η νίκη της καριέρας του κι έφτασε τον Alain Prost, ενώ ο Kevin Magnussen προκάλεσε το μοναδικό πραγματικά ενδιαφέρον μέρος του αγώνα στο Μεξικό.

Στην εκκίνηση, ο Verstappen ξεκίνησε εξαιρετικά και πέρασε πρώτος, με τον Perez να πάει να περάσει κι αυτός τον Leclerc και να χτυπά τον Μονεγάσκο, με αποτέλεσμα να πέφτει τελευταίος και να μπαίνει στα pits για να εγκαταλείψει.

Ο Sainz έμεινε 3ος, με τον Ricciardo 4ο και τον Hamilton 5ο, όσο ο Leclerc είχε σπασμένο endplate στην εμπρός πτέρυγά του, το οποίο και αποκολλήθηκε στον 4ο γύρο. Οι αγωνοδίκες θα εξετάσουν αν ο ίδιος οδηγούσε σε μη ασφαλείς συνθήκες μετά τον αγώνα.

Αυτό έθεσε σε ισχύ το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, μέχρι να απομακρυνθεί από την 1η στροφή όπου και βρισκόταν. Λίγα δευτερόλεπτα μετά, η δράση συνεχίστηκε κανονικά.

Ο Hamilton πλησίασε τον Ricciardo και ήθελε να τον περάσει γρήγορα για να ανέβει 4ος, αλλά η ΑΤ04 αποδείχθηκε αρκετά γρήγορη στις ευθείες, δυσκολεύοντας το έργο του 7κις πρωταθλητή. Είχε πια αρχίσει να βλέπει τις θερμοκρασίες στο μονοθέσιο να αυξάνονται, για αυτό κι άφησε μία απόσταση από τον Αυστραλό. Επιτέθηκε ξανά στον 11ο γύρο και πέρασε.

Πίσω, ο Albon ήταν στη μέση ενός «τρένου» που ξεκίναγε από τον 8ο Hulkenberg κι έφτανε ως τον 13ο Magnussen.

Στον 12ο γύρο έκανε και την απαραίτητη στάση του ο Norris, που εκκίνησε 17ος με τη μαλακή γόμα κι έβαλε τη σκληρή για να κάνει ει δυνατόν και όλο το υπόλοιπο του αγώνα.

Τρεις γύρους μετά, ο Albon μπήκε στη δεκάδα προσπερνώντας τον Zhou, ενώ ο Russell καταδίωκε τον Piastri για την 6η θέση.

Παράλληλα, ο Hamilton είχε φτάσει τον Sainz, έχοντας εξαιρετικό ρυθμό. Πήρε την οδηγία, όμως, να αφήσει απόσταση από τον οδηγό της Ferrari, καθώς ήθελαν να φθείρει ομαλά τα ελαστικά.

Ο Verstappen έκανε πρώτος στάση για pit stop στον 20ο γύρο, για να βάλει τα σκληρά ελαστικά, αφού πρώτα είχε παραπονεθεί για το σετ της μέσης που φορούσε.

Στον 25ο γύρο μπήκε ο Hamilton για τη σκληρή γόμα, θέλοντας να κάνει το undercut επί του Sainz.

Ο Sainz δεν απάντησε άμεσα, ενώ πίσω του ο Verstappen είχε προσπεράσει σε διαδοχικούς γύρους τους Russell, Piastri και Ricciardo για να ανέβει 3ος.

Στη Ferrari, το πλάνο ήταν να κάνουν 1 pit stop, με δεδομένο ότι περίμεναν από τη Red Bull να κάνει δύο.

Ο Russell μπήκε, όμως, στον 27ο γύρο, έναν γύρο μετά τον Piastri, και βγήκε στην πίστα πίσω του.

Ο Ricciardo έκανε κι αυτός το pit stop του και ήταν μπροστά και από τους δύο.

Την ίδια ώρα, ο Verstappen περνούσε τον Sainz, αναμενόμενα. Ο Ισπανός μπήκε για τη σκληρή γόμα στον 31ο γύρο, και βγήκε πίσω από τον Hamilton, στην 4η θέση.

Πίσω, ο Norris έφτασε στη δεκάδα, όντας 9ος στον 30ο γύρο.

Στον 32ο γύρο, ήρθε κι η σειρά του Leclerc, που βγήκε 2ος με διαφορά 16 δλ από τον Verstappen και 2,5 δλ μπροστά τον Hamilton.

Στον 33ο γύρο βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα, καθώς ο Magnussen βρέθηκε στις μπαριέρες στη Στροφή 9, σε ένα πολύ τρομακτικό ατύχημα, μετά από την αστοχία της πίσω αριστερής ανάρτησης. Ευτυχώς, βγήκε από το μονοθέσιο χωρίς να έχει τραυματιστεί.

Αυτή τη συγκυρία εκμεταλλεύτηκε ο Verstappen για να βάλει τη σκληρή γόμα, κάνοντας ένα «δωρεάν» pit stop, και κρατώντας την πρωτιά.

Λίγο μετά, ο αγώνας διεκόπη, με δεδομένο ότι έπρεπε να απομακρυνθεί το μονοθέσιο, να καθαριστεί η πίστα και να επιδιορθωθούν οι μπαριέρες.

Ασφαλώς, το γεγονός αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Leclerc να αλλάξει την σπασμένη εμπρός πτέρυγα.

Η επανεκκίνηση ήρθε αρκετά λεπτά μετά, και έγινε από στάση. Verstappen και Leclerc έμειναν με τη σκληρή γόμα, ενώ με τη μέση πήγαν οι Hamilton, Piastri, Russell, Hulkenberg και Norris εντός δεκάδας.

Στη δεύτερη εκκίνηση, ο Verstappen ξεκίνησε εξαιρετικά, με τον Hamilton να παλεύει να περάσει τον Leclerc ανεπιτυχώς, ενώ ο Russell πέρασε 5ος, μπροστά από τον Ricciardo.

Εκτός δεκάδας, ο Norris είχε κακή εκκίνηση και έπεσε 14ος, με αποτέλεσμα να πρέπει να κάνει ξανά αρκετά προσπεράσματα για να δει βαθμούς.

Παράλληλα, στον 40ο γύρο και μετά από μία ωραία μάχη με τον Leclerc, ο Hamilton πέρασε 2ος. Είχε διαφορά περί των 3 δευτερολέπτων από τον Verstappen. Ωστόσο, αυτή μεγάλωνε, κι ο Leclerc δεν απομακρυνόταν.

Στην 6η θέση, ο Ricciardo είχε καλό ρυθμό και πλησίαζε κάπως τον Russell, που έμοιαζε ανήμπορος να περάσει το «εμπόδιο» του Sainz.

Στον 49ο γύρο, η έτερη AlphaTauri του Tsunoda είχε μάχη με τον Piastri, όταν προσπάθησε να περάσει και είχε επαφή μαζί του, πέφτοντας 16ος.

Την ίδια στιγμή, ο Norris περνούσε τον Albon για την 9η θέση. Στον 56ο γύρο, η ομάδα έδωσε την εντολή να ανταλλάξουν θέσεις οι δύο οδηγοί της McLaren, πράγμα λογικό με δεδομένη την ταχύτητα του Βρετανού.

Ο ίδιος συνέχισε να πιέζει και έφτασε τον Ricciardo, τον οποίο και πέρασε στον 60ο γύρο με μία καταπληκτική κίνηση.

Επόμενος στόχος του ήταν ο Russell, τον οποίο κι έφτασε και πέρασε στον 67ο γύρο. Την ίδια στιγμή, ο Ocon έμπαινε στη δεκάδα προσπερνώντας τον Hulkenberg.

Μπροστά, ο Verstappen έπαιρνε την καρώ σημαία πρώτος για 51η φορά στην καριέρα του, με τον Hamilton να κρατιέται 2ος, ενώ ο Leclerc συμπλήρωσε το βάθρο.


1. Verstapen Red Bull / Honda
2. Hamilton - Mercedes AMG
3. Leclerc - Ferrari
4. Sainz - Ferrari
5. Norris - Mac Laren / Mercedes
6. Russel - Mercedes AMG
7. Ricciardo - Alph Tauri / Honda
8. Piastri - Mac Laren / Mercedes
9. Albon - Williams / Mercedes
10. Ocon - Alpine
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

F1: Οι βαθμολογίες μετά το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού

Η βαθμολογία των οδηγών:

1 Max Verstappen 491
2 Sergio Perez 240
3 Lewis Hamilton 220
4 Carlos Sainz 183
5 Fernando Alonso 183
6 Lando Norris 169
7 Charles Leclerc 166
8 George Russell 151
9 Oscar Piastri 87
10 Pierre Gasly 56
11 Lance Stroll 53
12 Esteban Ocon 45
13 Alexander Albon 27
14 Valtteri Bottas 10
15 Nico Hulkenberg 9
16 Yuki Tsunoda 8
17 Daniel Ricciardo 6
18 Zhou Guanyu 6
19 Kevin Magnussen 3
20 Liam Lawson 2
21 Logan Sargeant 1
22 Nyck de Vries 0


Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

1 Red Bull 731
2 Mercedes 371
3 Ferrari 349
4 McLaren 256
5 Aston Martin 236
6 Alpine 101
7 Williams 28
8 AlphaTauri 16
9 Alfa Romeo 16
10 Haas 12
Miles
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Miles »

Προκειμένου να ξεφτιλιστούμε στον αγώνα, ας το τελειώσουμε από τον γύρο σχηματισμού :mrgreen:

Όλο εκπλήξεις αυτή η ομάδα!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Σάο Πάολο: Ο Verstappen νικητής μετά το χάος - Ο Leclerc εκτός πριν την εκκίνηση

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Ο Max Verstappen πήρε τη νίκη στη Βραζιλία, με τον Fernando Alonso να δίνει τη μάχη του αγώνα για να ανέβει 3ος. Ο Charles Leclerc δεν πήρε καν εκκίνηση, 14 μονοθέσια τερμάτισαν.

Με 48 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα και καθαρό ουρανό πάνω από τα κεφάλια τους, οι οδηγοί ρίχτηκαν στη μάχη στο Interlagos.

Πριν καν αρχίσει ο αγώνας, ο Leclerc είχε έξοδο και εγκατέλειψε στον γύρο σχηματισμού, καθώς έχασε τα υδραυλικά από το μονοθέσιο σε μία άτυχη για τον ίδιο στιγμή. Αργότερα, ο ίδιος τόνισε πως τελικά δεν ήταν ζήτημα στα υδραυλικά, αλλά «κάτι άλλο, για το οποίο δεν μπορώ να πω τώρα λεπτομέρειες.»

Στην εκκίνηση, ο Verstappen έμεινε άνετα πρώτος, με τον Norris και τον Hamilton να «πιάνουν στον ύπνο» τις Aston Martin, καθώς τις άφησαν στις θέσεις 4 και 5.

Πίσω, όμως, ο Albon είχε ατύχημα μετά από επαφή με τον Magnussen, πριν καν την πρώτη στροφή. Φάνηκε ο Hulkenberg να αγγίζει κάπως το πίσω μέρος του Albon με τον Ταϊλανδό να χτυπά με τη σειρά του την έτερη Haas.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε για να καθαριστεί η πίστα, μέχρι που βγήκε κι η κόκκινη σημαία για να διορθωθούν κι οι μπαριέρες.

Αυτη η διακοπή έδωσε την ευκαιρία σε όλους να διορθώσουν ό,τι είχε σπάσει ή φθαρεί από το συμβάν της πρώτης στροφής. Αυτό έγινε με τους Piastri και Ricciardo, που είχαν σπασμένες πίσω πτέρυγες αλλά αντικαταστάθηκαν με πανομοιότυπες και μπόρεσαν να αγωνιστούν. Ωστόσο, επειδή μπήκαν στα γκαράζ για να γίνουν οι αλλαγές, εκκίνησαν από το pitlane.

Η επανεκκίνηση έγινε από στάση, στο grid, με τον Verstappen να κρατά την πρωτιά, ενώ πίσω ο Hamilton έχασε την τρίτη θέση από τον Alonso στη Στροφή 4.

Πίσω, ο Tsunoda έχασε την θέση του από τον Ocon, ενώ συνολικά δεν υπήρξε άλλη αλλαγή στον πρώτο γύρο.

Ο Norris έμεινε κοντά στον Verstappen, και ήταν σε απόσταση DRS στους πρώτους γύρους, αλλά ο Ολλανδός γρήγορα άνοιξε τη διαφορά περί τα 2 δευτερόλεπτα.

Πίσω, ο Hamilton ηγείτο ενός «τρένου» που είχε τους Russell, Perez, Stroll, Sainz και Gasly, από την 4η ως την 9η θέση.

Ο Perez έκανε το προσπέρασμα επί του Russell για την 5η θέση, όσο στη Mercedes δεν είχαν καταφέρει να δουν αν θα συνεργαστούν ή αν ο καθένας θα κάνει τον δικό του αγώνα.

Λίγους γύρους μετά, στον 18ο, ο Perez έφτασε και πέρασε τον Hamilton για να ανέβει 4ος. Αμέσως ο Hamilton πήγε στα pits για τη μέση γόμα, όντας ο πρώτος εκ των οδηγών της δεκάδας που μπήκε για νέα ελαστικά.

Το ίδιο έπραξε κι ο Russell στον επόμενο γύρο, βγαίνοντας πίσω από τον teammate του στην πίστα.

Ο Perez ήθελε να προστατευτεί από το undercut και μπήκε κι αυτός για τη μέση στον 21ο γύρο. Βγήκε μπροστά από τον Russell, αλλά όχι από τον Hamilton. Ο οδηγός της Red Bull πέρασε ξανά τον 7κις πρωταθλητή λίγους γύρους μετά.

Ο Stroll, που είχε κάνει κι αυτός pit stop πια, με τη «δύναμη» του overcut έφτασε και πέρασε τον Russell, και λίγο μετά και την έτερη Mercedes.

Ο Alonso έκανε τη δική του στάση στον 26ο γύρο, ενώ Sainz μπήκε στα pits στον 27ο γύρο, χάνοντας χρόνο όταν βγήκε στη γρήγορη γραμμή του pitlane πίσω από τον Tsunoda που έμπαινε για τη δική του αλλαγή. Αυτό στέρησε χρόνο στον Ισπανό.

Οι δύο πρωτοπόροι έκαναν τις δικές του αλλαγές στον 28ο γύρο, με τον Verstappen να μένει 1ος και τον Norris να κρατά τη θέση του από τον Alonso.

Οι δύο Mercedes πάλευαν μεταξύ τους, με τον Russell πίσω από τον Hamilton όπως και στο πρώτο stint. Η ομάδα δεν έδωσε κάποια οδηγία, κι έτσι έμειναν να μάχονται. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Sainz να φτάσει το δίδυμο και να περάσει πρώτα τον Russell και μετά τον Hamilton, ανεβαίνοντας 6ος ως τον 37ο γύρο.

Παράλληλα, ο Perez έφτασε τον Alonso μετά από ένα κυνήγι αρκετών γύρων, με έπαθλο το χαμηλότερο σκαλί του βάθρου. Ωστόσο, με ελαστικά 5 γύρους πιο καταπονημένα από εκείνα του Ισπανού, και αυτό έδινε τη δυνατότητα στον οδηγό της Aston Martin να κάνει διαχείριση της διαφοράς.

Η Mercedes συνέχισε να δυσκολεύεται κι έπεσε κι άλλο, με τον Russell να βλέπει τον Gasly να τον περνάει για την 8η θέση.

Αυτή η πτώση έφερε τον Russell στα pits στον 46ο γύρο για τη μαλακή γόμα.

Ο Perez έκανε το δεύτερο stop του για να βάλει τη μαλακή γόμα, όπως κι o Hamilton.

Ο Alonso ‘απάντησε’ στον Perez στον 48ο γύρο και έμεινε μπροστά από τον Μεξικανό για 3,8 δευτερόλεπτα.

Ο Gasly, με μαλακή γόμα κι αυτός, έφτασε τον Hamilton και πέρασε τον Hamilton, αφήνοντας και τις δύο W14 πίσω του.

Μετά και τα pit stops των Sainz και Stroll, ο Ισπανός ήταν πίσω από τον Καναδό με μικρή διαφορά, μικρότερη πριν τα pit stops.

Μπροστά, ο Verstappen λεκανε το pit stop του στον 57ο, χωρίς απρόοπτα. Ο Norris έμεινε εκτός ως τον 59ο γύρο, την ώρα που ο Russell πήρε εντολή να εγκαταλείψει λόγω πολύ υψηλών θερμοκρασιών στον κινητήρα.

Πίσω τους, ο Perez είχε φτάσει πια τον Alonso, με τον Ισπανό και πάλι να παραμένει μπροστά από τον Μεξικανό για δυσκολεύεται πίσω από τον 2 φορές πρωταθλητή.

Ο οδηγός της Red Bull δεν τα κατάφερνε παρά το γεγονός ότι παρέμενε κοντά στον αντίπαλό του, σε ένα αμυντικό masterclass από τον εμπειρότατο Alonso. Ωστόσο, ο Perez βρήκε την ευκαιρία του στον 70ο γύρο, και ανέβηκε 3ος προσωρινά, μέχρι που ο Alonso τον πέρασε ξανά για να κάνει το προσπέρασμα του αγώνα.

Μπροστά, ο Verstappen έπαιρνε την 52η νίκη του, ξεπερνώντας τον Alain Prost στη σχετική λίστα, πίσω μόνο πια από τους Lewis Hamilton, Michael Schumacher και Sebastian Vettel.

Ο Norris ανέβηκε για έκτη φορά φέτος 2ος στο βάθρο, με τον Perez να επιστρέφει σε αυτό για πρώτη φορά μετά το Καναδικό GP.


H σειρά τερματισμού

1. Verstappen M. - Red Bull
2. Norris L. - McLaren +8.277
3. Alonso F. - Aston Martin +34.155
4. Perez S. - Red Bull +34.208
5. Stroll L. - Aston Martin +40.845
6. Sainz C. Jr. - Ferrari +50.188
7. Gasly P. - Alpine +56.093
8. Hamilton L. - Mercedes +1:02.859
9. Tsunoda Y. - AlphaTauri +1:09.880
10. Ocon E. - Alpine +1 γ.
11. Sargeant L. - Williams +1 γ.
12. Hulkenberg N. - Haas +1 γ.
13. Ricciardo D. - AlphaTauri +1 γ.
14. Piastri O. - McLaren +2 γ.

ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ
Russell G. - Mercedes, Τεχνικό πρόβλημα
Bottas V. - Alfa Romeo, Τεχνικό πρόβλημα
Zhou G. - Alfa Romeo, Τεχνικό πρόβλημα
Magnussen K. - Haas, Ατύχημα
Albon A. - Williams, Ατύχημα
Leclerc C. - Ferrari
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”