Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
Δημοσιεύσεις: 637
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. »

Η Υπογραφή του Zorro4:
Ζω για τη στιγμή που θα ακούσω κάποιον εκφωνητή να λέει ...
"Αυτή τη στιγμή η ομάδα του ΠΑΟΚ, απαρτίζεται από 11 παίκτες, που βγήκαν από τα σπλάχνα του συλλόγου. Από τις ακαδημίες του."
Απορία προς Zorro4, θα ήθελα να ξέρω εαν στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ συμπεριλαμβάνεις και αυτήν της ΠΑπαναστασίου...;
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Παράπονο:Κλείσατε ένα τόπικ το οποίο είναι πολύ χρήσιμο για εμάς τους ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ που είμαστε λάτρες των όμορφων και ποιοτικών φανελών :P
Δεν την θεωρώ σωστή κίνηση παρ'όλο που υπήρξαν κάποιες διαφωνίες.
Μην τρογώμαστε μεταξύ μας,την στιγμή που ο Ζορρό πρότεινε κάτι πολύ έξυπνο,το οποίο θα βοηθήσει και την διοίκηση στα οικονομικά (αν έχει μέρος απο τα λεφτά που κερδίζει η μπουτίκ) και επιτέλους θα είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε φανέλες της προκοπής.
Αναθεωρήστε παρακαλώ,γιατί δεν θέλω να δω ξανά την ίδια ριγέ εμφάνιση.
Μην τσακωθούμε και για τις φανέλες ρε γαμώτο,έλεος,όλοι ΠΑΟΚ είμαστε... :pano:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sera4 »

ποιο τοπικ ρε ψηλε??? 8-)
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Με την ψηφοφορια για την φανελα ρε τσακαλι :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Zorro4 »

Δεν το πήρα είδηση καν ... Ποιος το έκλεισε και ΓΙΑΤΊ; Με ποιο σκεπτικό; :shock: :o
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Το συγκεκριμένο τόπικ άνοιξε και έκλεισε μέσα στο 3ήμερο του Αγίου Πνεύματος. Όσοι έλειπαν για το 3ήμερο (όπως κι εγω), δεν πρέπει να το πήραν καν χαμπάρι.
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Zorro4 »

Που είναι ρε παιδια; σε ποια κατηγορία είναι; Δεν μπορω να το βρω.
Κανένα link ? :roll:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Zorro4 »

Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. έγραψε:
Η Υπογραφή του Zorro4:
Ζω για τη στιγμή που θα ακούσω κάποιον εκφωνητή να λέει ...
"Αυτή τη στιγμή η ομάδα του ΠΑΟΚ, απαρτίζεται από 11 παίκτες, που βγήκαν από τα σπλάχνα του συλλόγου. Από τις ακαδημίες του."
Απορία προς Zorro4, θα ήθελα να ξέρω εαν στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ συμπεριλαμβάνεις και αυτήν της ΠΑπαναστασίου...;
Φυσικά :opaokara:
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από paok87 »

Το νήμα που αναφέρεστε είναι το παρακάτω:

[Poll] Ποιο σχέδιο φανέλας ΠΑΟΚ προτιμάτε;

Το άνοιξα μετά από επιθυμία πολλών χρηστών να επιλέξουν το επιθυμητό σχέδιο φανέλας για τη νέα χρονιά.
Ωστόσο, στην ψηφοφορία έκανα το λάθος να βάλω και σχέδια Adidas, πράγμα άτοπο μιας και η PUMA θα είναι υπεύθυνη ένδυσης της ομάδας και τη νέα χρονιά. Έτσι θεώρησα σωστό, μετά και από δικαιολογημένα παράπονα, να κλείσω το νήμα και να καταργήσω την ψηφοφορία, παρά το γεγονός ότι η συμμετοχή για πρωινό Σαββάτου ήταν εντυπωσιακή :o

Μια σούμα των σχεδίων PUMA από τους "καλλιτέχνες" :) στο αντίστοιχο νήμα του PAOKmania "Φανέλα ΠΑΟΚ" θα ήταν το ιδανικό για να ξεκινήσουμε μια νέα - και ορθή αυτή τη φορά - ψηφοφορία.
:pano:
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Μην κολλάτε στην μάρκα ρεεεεε.........!!!
Βγάλτε το Adidas βάλτε ένα Puma και τέλειωσε η υπόθεση,αν θέλετε το κάνω και εγώ αυτό.
Δηλαδή,αν όντως το στείλουμε στην διοίκηση θα θειχτεί;Ή μήπως θα θειχτεί η Puma.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΛΕΕΙ ΠΙΟ ΣΧΕΔΙΟ
Δεν κράζω ούτε εσένα ούτε κανένα,αλλά μην κολλάτε σ'αυτά είναι απλά πράγματα...
Τέλοσπαντων,ευκαιρία να κάνω και εγώ κάτι... 8-)
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Ρε παιδιά...
Γιατί κλειδώθηκαν τα topics
"Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή μπάσκετ" και
"Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1"
και μάλιστα δίχως την παραμικρή δικαιολόγηση
:?:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sera4 »

μια χαρα ανοιχτα ειναι αουρελιανε... :?

υγ ωπ συγνωμη τωρα το προσεξα μαλλον ο γιαννης απο τη βιασυνη του στη μεταφορα των τοπικ τα κλειδωσε...τωρα το ρυθμιζω...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

ΟΚ, το φαντάστηκα ότι επρόκειτο για λάθος εκ παραδρομής, απλώς κοψοχόλιασα και είπα να το αναφέρω ;)
Θενκ γιου sera για την άμεση απάντηση και διευθέτηση ;)
Επιτέλους ένας μοδερέιτορ με αίσθημα ευθύνης όχι σαν κάτι άλλους ξανθομακρυμάλληδες που μένουν εδώ κοντά :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sera4 »

πεστα για την κοτσιδου... :mrgreen: :mrgreen: δεν κλειδωσαν τα τοπικ απλα επειδη κλειδωσε η ενοτητα ''πρωταθλημα α1 2010-2011'' δεν μπορεις να ποσταρεις...θα ρυθμιστει... 8-)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sera4 »

Aureliano Buendia έγραψε:Ρε παιδιά...
Γιατί κλειδώθηκαν τα topics
"Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή μπάσκετ" και
"Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1"
και μάλιστα δίχως την παραμικρή δικαιολόγηση
:?:
προσωρινα τα θεματα μαζι με το ''μβπ της σεζον 2010-2011'' μεταφερθηκαν στην ενοτητα του ροστερ(παιχτες) της ομαδας για να μπορειτε να ποσταρετε... :ugeek:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”