Απορία προς Zorro4, θα ήθελα να ξέρω εαν στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ συμπεριλαμβάνεις και αυτήν της ΠΑπαναστασίου...;Η Υπογραφή του Zorro4:
Ζω για τη στιγμή που θα ακούσω κάποιον εκφωνητή να λέει ...
"Αυτή τη στιγμή η ομάδα του ΠΑΟΚ, απαρτίζεται από 11 παίκτες, που βγήκαν από τα σπλάχνα του συλλόγου. Από τις ακαδημίες του."
Παράπονα για το φόρουμ
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Παράπονα για το φόρουμ
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Παράπονο:Κλείσατε ένα τόπικ το οποίο είναι πολύ χρήσιμο για εμάς τους ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ που είμαστε λάτρες των όμορφων και ποιοτικών φανελών
Δεν την θεωρώ σωστή κίνηση παρ'όλο που υπήρξαν κάποιες διαφωνίες.
Μην τρογώμαστε μεταξύ μας,την στιγμή που ο Ζορρό πρότεινε κάτι πολύ έξυπνο,το οποίο θα βοηθήσει και την διοίκηση στα οικονομικά (αν έχει μέρος απο τα λεφτά που κερδίζει η μπουτίκ) και επιτέλους θα είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε φανέλες της προκοπής.
Αναθεωρήστε παρακαλώ,γιατί δεν θέλω να δω ξανά την ίδια ριγέ εμφάνιση.
Μην τσακωθούμε και για τις φανέλες ρε γαμώτο,έλεος,όλοι ΠΑΟΚ είμαστε...
Δεν την θεωρώ σωστή κίνηση παρ'όλο που υπήρξαν κάποιες διαφωνίες.
Μην τρογώμαστε μεταξύ μας,την στιγμή που ο Ζορρό πρότεινε κάτι πολύ έξυπνο,το οποίο θα βοηθήσει και την διοίκηση στα οικονομικά (αν έχει μέρος απο τα λεφτά που κερδίζει η μπουτίκ) και επιτέλους θα είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε φανέλες της προκοπής.
Αναθεωρήστε παρακαλώ,γιατί δεν θέλω να δω ξανά την ίδια ριγέ εμφάνιση.
Μην τσακωθούμε και για τις φανέλες ρε γαμώτο,έλεος,όλοι ΠΑΟΚ είμαστε...
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Το συγκεκριμένο τόπικ άνοιξε και έκλεισε μέσα στο 3ήμερο του Αγίου Πνεύματος. Όσοι έλειπαν για το 3ήμερο (όπως κι εγω), δεν πρέπει να το πήραν καν χαμπάρι.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Που είναι ρε παιδια; σε ποια κατηγορία είναι; Δεν μπορω να το βρω.
Κανένα link ?
Κανένα link ?
Re: Παράπονα για το φόρουμ
ΦυσικάΑκης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. έγραψε:Απορία προς Zorro4, θα ήθελα να ξέρω εαν στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ συμπεριλαμβάνεις και αυτήν της ΠΑπαναστασίου...;Η Υπογραφή του Zorro4:
Ζω για τη στιγμή που θα ακούσω κάποιον εκφωνητή να λέει ...
"Αυτή τη στιγμή η ομάδα του ΠΑΟΚ, απαρτίζεται από 11 παίκτες, που βγήκαν από τα σπλάχνα του συλλόγου. Από τις ακαδημίες του."
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Το νήμα που αναφέρεστε είναι το παρακάτω:
[Poll] Ποιο σχέδιο φανέλας ΠΑΟΚ προτιμάτε;
Το άνοιξα μετά από επιθυμία πολλών χρηστών να επιλέξουν το επιθυμητό σχέδιο φανέλας για τη νέα χρονιά.
Ωστόσο, στην ψηφοφορία έκανα το λάθος να βάλω και σχέδια Adidas, πράγμα άτοπο μιας και η PUMA θα είναι υπεύθυνη ένδυσης της ομάδας και τη νέα χρονιά. Έτσι θεώρησα σωστό, μετά και από δικαιολογημένα παράπονα, να κλείσω το νήμα και να καταργήσω την ψηφοφορία, παρά το γεγονός ότι η συμμετοχή για πρωινό Σαββάτου ήταν εντυπωσιακή
Μια σούμα των σχεδίων PUMA από τους "καλλιτέχνες"
στο αντίστοιχο νήμα του PAOKmania "Φανέλα ΠΑΟΚ" θα ήταν το ιδανικό για να ξεκινήσουμε μια νέα - και ορθή αυτή τη φορά - ψηφοφορία.

[Poll] Ποιο σχέδιο φανέλας ΠΑΟΚ προτιμάτε;
Το άνοιξα μετά από επιθυμία πολλών χρηστών να επιλέξουν το επιθυμητό σχέδιο φανέλας για τη νέα χρονιά.
Ωστόσο, στην ψηφοφορία έκανα το λάθος να βάλω και σχέδια Adidas, πράγμα άτοπο μιας και η PUMA θα είναι υπεύθυνη ένδυσης της ομάδας και τη νέα χρονιά. Έτσι θεώρησα σωστό, μετά και από δικαιολογημένα παράπονα, να κλείσω το νήμα και να καταργήσω την ψηφοφορία, παρά το γεγονός ότι η συμμετοχή για πρωινό Σαββάτου ήταν εντυπωσιακή
Μια σούμα των σχεδίων PUMA από τους "καλλιτέχνες"
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Μην κολλάτε στην μάρκα ρεεεεε.........!!!
Βγάλτε το Adidas βάλτε ένα Puma και τέλειωσε η υπόθεση,αν θέλετε το κάνω και εγώ αυτό.
Δηλαδή,αν όντως το στείλουμε στην διοίκηση θα θειχτεί;Ή μήπως θα θειχτεί η Puma.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΛΕΕΙ ΠΙΟ ΣΧΕΔΙΟ
Δεν κράζω ούτε εσένα ούτε κανένα,αλλά μην κολλάτε σ'αυτά είναι απλά πράγματα...
Τέλοσπαντων,ευκαιρία να κάνω και εγώ κάτι...
Βγάλτε το Adidas βάλτε ένα Puma και τέλειωσε η υπόθεση,αν θέλετε το κάνω και εγώ αυτό.
Δηλαδή,αν όντως το στείλουμε στην διοίκηση θα θειχτεί;Ή μήπως θα θειχτεί η Puma.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΛΕΕΙ ΠΙΟ ΣΧΕΔΙΟ
Δεν κράζω ούτε εσένα ούτε κανένα,αλλά μην κολλάτε σ'αυτά είναι απλά πράγματα...
Τέλοσπαντων,ευκαιρία να κάνω και εγώ κάτι...
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Ρε παιδιά...
Γιατί κλειδώθηκαν τα topics
"Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή μπάσκετ" και
"Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1"
και μάλιστα δίχως την παραμικρή δικαιολόγηση
Γιατί κλειδώθηκαν τα topics
"Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή μπάσκετ" και
"Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1"
και μάλιστα δίχως την παραμικρή δικαιολόγηση
Re: Παράπονα για το φόρουμ
μια χαρα ανοιχτα ειναι αουρελιανε... 
υγ ωπ συγνωμη τωρα το προσεξα μαλλον ο γιαννης απο τη βιασυνη του στη μεταφορα των τοπικ τα κλειδωσε...τωρα το ρυθμιζω...
υγ ωπ συγνωμη τωρα το προσεξα μαλλον ο γιαννης απο τη βιασυνη του στη μεταφορα των τοπικ τα κλειδωσε...τωρα το ρυθμιζω...
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Παράπονα για το φόρουμ
ΟΚ, το φαντάστηκα ότι επρόκειτο για λάθος εκ παραδρομής, απλώς κοψοχόλιασα και είπα να το αναφέρω
Θενκ γιου sera για την άμεση απάντηση και διευθέτηση
Επιτέλους ένας μοδερέιτορ με αίσθημα ευθύνης όχι σαν κάτι άλλους ξανθομακρυμάλληδες που μένουν εδώ κοντά
Θενκ γιου sera για την άμεση απάντηση και διευθέτηση
Επιτέλους ένας μοδερέιτορ με αίσθημα ευθύνης όχι σαν κάτι άλλους ξανθομακρυμάλληδες που μένουν εδώ κοντά
Re: Παράπονα για το φόρουμ
πεστα για την κοτσιδου...
δεν κλειδωσαν τα τοπικ απλα επειδη κλειδωσε η ενοτητα ''πρωταθλημα α1 2010-2011'' δεν μπορεις να ποσταρεις...θα ρυθμιστει... 
Re: Παράπονα για το φόρουμ
προσωρινα τα θεματα μαζι με το ''μβπ της σεζον 2010-2011'' μεταφερθηκαν στην ενοτητα του ροστερ(παιχτες) της ομαδας για να μπορειτε να ποσταρετε... :ugeek:Aureliano Buendia έγραψε:Ρε παιδιά...
Γιατί κλειδώθηκαν τα topics
"Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή μπάσκετ" και
"Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1"
και μάλιστα δίχως την παραμικρή δικαιολόγηση![]()