Στην μπρο εχω εναν υπαλληλο Πορτογαλο του οποιου ο μπαρμπας ειναι χωμενος στα διοικητικα της Πορτο κι απο εκει μαθαινω κατι ψιλα...Steenage έγραψε:Που το εμαθες ρε Γιγαντα Πλατων τουτο ?![]()
O Paulo Machado που παιζει Σεντ Ετιεν μηπως ?
Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Re: TransferManiac
Re: TransferManiac
για αυτον εχει ακουστει και απο τον τρανσφερ...Lord_GayrosSlayer έγραψε:Πλάτωνα μήπως είναι ο Πελέ που παίζει στην Πόρτο??
Re: TransferManiac
Φωτη και Ντινικο αμφοτεροι οχι παιδια...
Ο Πελε επαιξε τα Χριστουγεννα παντως...ειναι αληθεια.
Ο Πελε επαιξε τα Χριστουγεννα παντως...ειναι αληθεια.
- xristosnikomidia
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 13:09
- Τοποθεσία: Nea Nikomidia - Veria
-
25 years later
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33
