Μακαρι να ρχοταν ο Κεβιν να τους στειλουμε βιντεο του Τειλορ απο το κολλεγιο γιατι αν δουν απο μας θα μας βριζουνBigBaby έγραψε:Σοβαρα τωρα?? Α2 Ιταλιας και δεν ηρθε σε μας?? Δεχονται μια ανταλλαγη με ενα τρομερο 4 με πλουρεαλισμο κινησεων και μικρο σε ηλικια?!
Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμενα
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Παντως ο Σουλης σε ερωτηση για τον Τειλορ που του εγινε για το αν ανυσηχει που δεν πετυχε ουτε σημερα ποντο ο Τειλορ ειπε οτι δεν ανυσηχει για τον Τειλορ αλλα για τα λαθη της ομαδας. (αρνηθηκε να σχολιασει τον παικτη του αρνητικα στον τυπο και πολυ καλα εκανε).
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Μετά και το σημερινό ματς θα συμφωνήσω με όσους κράζουν την διοίκηση ότι έχει στρογγυλοκαθήσει και δεν κάνει τπτ για να αλλάξει την κατάσταση.
Είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ πως αν έπαιζε σήμερα Μπάνε-Μάτζικ, έμπαινε για ένα δεκαλεπτάκι ο Μπίδης και όταν χρειαζόμασταν όγκο στη ρακέτα έβαζε ο Σούλης και τον Γαλατσό θα είχαμε κάνει περίπατο.

Είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ πως αν έπαιζε σήμερα Μπάνε-Μάτζικ, έμπαινε για ένα δεκαλεπτάκι ο Μπίδης και όταν χρειαζόμασταν όγκο στη ρακέτα έβαζε ο Σούλης και τον Γαλατσό θα είχαμε κάνει περίπατο.
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Η δηλωση του Κλαντον.
Σχετικά με τα πολλά ριμπάουντ που πήρε αλλά δεν σκόραρε δήλωσε:
«Νιώθω πως έχασα εύκολα καλάθια σήμερα. Από τη στιγμή που δεν σκόραρα θεώρησα πως το να πάρω ριμπάουντ, που είναι καθαρά θέμα προσπάθειας, θα είναι μεγάλη βοήθεια την ομάδα. Στο σκοράρισμα απλά δεν ήμουν στη μέρα μου. Δεν έκανα πολλές προσπάθειες, απλά δεν μπορούσα να πιάσω την μπάλα. Οι μπάλες είναι σχετικά καινούργιες και γι’ αυτόν τον λόγο γλιστράνε. Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να τις συνηθίσουμε».
Σχετικά με τα πολλά ριμπάουντ που πήρε αλλά δεν σκόραρε δήλωσε:
«Νιώθω πως έχασα εύκολα καλάθια σήμερα. Από τη στιγμή που δεν σκόραρα θεώρησα πως το να πάρω ριμπάουντ, που είναι καθαρά θέμα προσπάθειας, θα είναι μεγάλη βοήθεια την ομάδα. Στο σκοράρισμα απλά δεν ήμουν στη μέρα μου. Δεν έκανα πολλές προσπάθειες, απλά δεν μπορούσα να πιάσω την μπάλα. Οι μπάλες είναι σχετικά καινούργιες και γι’ αυτόν τον λόγο γλιστράνε. Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να τις συνηθίσουμε».
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33943
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Τιποτα ,τιποτα,η φετεινη χρονια ειναι καθαρα τρολια.Εχει καταστρεψει πολλους αυτος ο Μανιακος. 
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Φταινε οι μπαλες ακουω απο αρκετους τι διαολο τετοιες ειχαν?


Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Δε θέλω να γίνομαι κουραστικός, αλλά όλο το κακό ξεκινάει και τελειώνει στο point. Όταν το point έχει μέτριο προς κακό ball handling ακόμα και χωρίς σπουδαία πίεση, όλα τα roll over και τα cross είναι τσαπατσούλικα, όταν δεν εξυπηρετεί η καθυστερεί στην εξυπηρέτηση των συστημάτων με αποτέλεσμα να μη βγαίνουν ούτε τα μισά (μιλάμε το pick το παίζει άψογα - πόσα έχετε δει?), όταν οι επαναφορές του είναι σκοτωμένες, οι πάσες του επίσης και όταν δεν μου μένει καν διάθεση να μιλήσω για το σουτ (δείτε πως σουτάρει, δε με ενδιαφέρει αν μπουν ή όχι καθόλου), τότε σόρυ αλλά όλη η ομάδα αυτόματα γίνεται χειρότερη.
Εντάξει, ούτε με τον Όντουμ πετούσα τη σκούφια μου, αλλά τουλάχιστον 3-4 πράγματα τα έκανε καλά. Τούτος εδώ, δε ξέρω ρε παιδιά. Σόρυ κιόλας το παιδί δε μου φταίει σε τίποτα, αλλά είμαι σκασμένος. Δηλαδή φέρτε τον Δεμερτζή πίσω, σε τέτοια φάση είμαι.

Εντάξει, ούτε με τον Όντουμ πετούσα τη σκούφια μου, αλλά τουλάχιστον 3-4 πράγματα τα έκανε καλά. Τούτος εδώ, δε ξέρω ρε παιδιά. Σόρυ κιόλας το παιδί δε μου φταίει σε τίποτα, αλλά είμαι σκασμένος. Δηλαδή φέρτε τον Δεμερτζή πίσω, σε τέτοια φάση είμαι.
- KalamarGiannis
- Δημοσιεύσεις: 3970
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
σε αυτή την ομάδα η μόνη ΣΙΓΟΥΡΗ λύση για σταθερό κατέβασμα είναι το Φορτηγό!
Την χρησιμοποιήσαμε χθες στο τελευταίο πεντάλεπτο πολύ σοφά, καθώς έτρωγε και το χρόνο και στο τέλος εφορμούσε αποτελεσματικότατα στο αντίπαλο καλάθι... μιλάμε ο τύπος δε φοβάται ούτε ψηλούς ούτε πολλαπλά μαρκαρίσματα ούτε τίποτα... είναι εντυπωσιακές οι ικανότητές του στη διείσδυση, νομίζω ότι φτάνει σε αυτό το επίπεδο Φράνκι Κιγκ...επίσης είναι σταθερότατος στις βολές (μηχανική, συγκέντρωση, release, τροχιά μπάλας, αποτέλεσμα)..
και γενικά είναι μπασκετικός παίκτης...
δεν φάνηκε σε 2 ματς και αρχίσανε οι καλοθελητές να τον αμφισβητούν
τώρα που μας πήρε τα 2 τελευταία ματς σχεδόν μόνος τι λέμε κυρίες και κύριοι;
για τον Σέρβο επειδή δεν έχει τσαγανό αλλά έχει κάποια τεχνική (βασικά της Γιουγκοσλαβικης σχολής), κι επειδή απλά είναι τρακαρισμένος και τσαπατσούλης με συχνά άτσαλες αποφάσεις κι εκτελέσεις, διατηρώ μια κάποια ελπίδα βελτίωσης όταν ηρεμήσει και συγκεντρωθεί...
εκεί που έχω χάσει κάθε ελπίδα είναι στον Taylor. Η δύναμη που έδειχνε στο post στο κολλέγιο απέναντι σε ψηλούς και δυνατούς αντιπάλους στην Ευρώπη πάει στράφι. Απλά δεν υπάρχει ως όπλο. Το σουτ του που είναι αξιοπρεπές δεν μπορεί να το δείξει με τον τρόπο που αγωνίζεται (εδώ δεν ξέρω αν φταίει ο ίδιος ή ο τρόπος που τον εκμεταλλεύεται η ομάδα). Παίρνει συνήθως 1 τρίποντο σε λήξη χρόνου και το χάνει...
το καλύτερο για την ομάδα είναι να τον στείλει αλλού...
Ο Sibert το έχει το σουτ και καλά θα κάνουμε να σχεδιάσουμε 2-3 συστήματα για τον παίκτη να πάρει ελεύθερα σουτ και θα δίνει σταθερά 8 πόντους στο ματς με καλά ποσοστά...επίσης εμέναν μου αρέσει πως παλεύει στην άμυνα.
πάντως μιας και θυμηθήκαμε τον Όντουμ, σήμερα έφερνα πίσω από τους παλιούς :
Κάρτερ για άμυνα, Cooper για playmaking, Ηatcher για το ωραίο πάτημα στο σουτ μέσης απόστασης...
Την χρησιμοποιήσαμε χθες στο τελευταίο πεντάλεπτο πολύ σοφά, καθώς έτρωγε και το χρόνο και στο τέλος εφορμούσε αποτελεσματικότατα στο αντίπαλο καλάθι... μιλάμε ο τύπος δε φοβάται ούτε ψηλούς ούτε πολλαπλά μαρκαρίσματα ούτε τίποτα... είναι εντυπωσιακές οι ικανότητές του στη διείσδυση, νομίζω ότι φτάνει σε αυτό το επίπεδο Φράνκι Κιγκ...επίσης είναι σταθερότατος στις βολές (μηχανική, συγκέντρωση, release, τροχιά μπάλας, αποτέλεσμα)..
και γενικά είναι μπασκετικός παίκτης...
δεν φάνηκε σε 2 ματς και αρχίσανε οι καλοθελητές να τον αμφισβητούν
τώρα που μας πήρε τα 2 τελευταία ματς σχεδόν μόνος τι λέμε κυρίες και κύριοι;
για τον Σέρβο επειδή δεν έχει τσαγανό αλλά έχει κάποια τεχνική (βασικά της Γιουγκοσλαβικης σχολής), κι επειδή απλά είναι τρακαρισμένος και τσαπατσούλης με συχνά άτσαλες αποφάσεις κι εκτελέσεις, διατηρώ μια κάποια ελπίδα βελτίωσης όταν ηρεμήσει και συγκεντρωθεί...
εκεί που έχω χάσει κάθε ελπίδα είναι στον Taylor. Η δύναμη που έδειχνε στο post στο κολλέγιο απέναντι σε ψηλούς και δυνατούς αντιπάλους στην Ευρώπη πάει στράφι. Απλά δεν υπάρχει ως όπλο. Το σουτ του που είναι αξιοπρεπές δεν μπορεί να το δείξει με τον τρόπο που αγωνίζεται (εδώ δεν ξέρω αν φταίει ο ίδιος ή ο τρόπος που τον εκμεταλλεύεται η ομάδα). Παίρνει συνήθως 1 τρίποντο σε λήξη χρόνου και το χάνει...
το καλύτερο για την ομάδα είναι να τον στείλει αλλού...
Ο Sibert το έχει το σουτ και καλά θα κάνουμε να σχεδιάσουμε 2-3 συστήματα για τον παίκτη να πάρει ελεύθερα σουτ και θα δίνει σταθερά 8 πόντους στο ματς με καλά ποσοστά...επίσης εμέναν μου αρέσει πως παλεύει στην άμυνα.
πάντως μιας και θυμηθήκαμε τον Όντουμ, σήμερα έφερνα πίσω από τους παλιούς :
Κάρτερ για άμυνα, Cooper για playmaking, Ηatcher για το ωραίο πάτημα στο σουτ μέσης απόστασης...
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Απο την αρχη δεν με επειθε ο Σερβος και το βιογραφικο του.Καποτε ταλεντο που ομως οταν πηγε να κανει το αλμα αποδειχτηκε λιγος και επαιζε αλλαγη στη χειροτερη ομαδα της Ισπανιας..και οχι, ενας αναπληρωματικος σε κακη ομαδα της ΑCB δεν μπορει αυτοματα να ειναι ο ηγετης του ΠΑΟΚ,εστω και αυτου του ΠΑΟΚ της μονιμης εξυγιανσης.Δυστυχως επιβεβαιωνονται οι φοβοι,η ομαδα ειναι πολυ στατικη με αυτον στον ασσο.Μπαινει ο Τσοχλας και μοιαζει Τεοντοσιτς μπροστα του,ομως ο φιλοτιμος Απολλων ειναι καλος για 10-15 λεπτα,μετα αρχιζουν τα λαθη λογω ηλικιας,περιορισμενης αθλητικοτητας κλπ..
Οι φοβερες εμφανισεις του Λινου στο 4 θεωρητικα θα μπορουσαν να λυσουν το προβλημα.Με την επιστροφη Μαργαριτη διωχνουμε Τειλορ και παιρνουμε αμερικανο ασσο αντι να περιμενουμε μεχρι την αρχη του β γυρου(οταν θα μπορουμε να υπογραψουμε μεχρι 6 αμερικανους)..Παμε δλδ μεχρι το τελος του α γυρου με
Αμερικανο-Τσοχλα-Κονιαρη
Μπραιαντ-Σιμπερτ
Πεινερς
Μαργαριτης-Λινος
Κλαντον-Γλυνια...Μετα παιρνουμε επιτελους και εναν αθλητικο αμερικανο στο 4/5 που τοσο λειπει.Απο την αλλη ο Μιλιενοβιτς ειναι του Ραζνατοβιτς,αντε σπαστου το συμβολαιο..και επι Μπανε οσο θυμαμαι ποτε δεν αλαξαμε παικτη λογω κακης αποδοσης.Ακομα και τον Χατσερ τον πηραμε οταν καταλαβαν οτι Τεπιτς ασσος δεν υπαρχει.Προσθηκη ηταν,δεν αλλαξε καποιον.
Οι φοβερες εμφανισεις του Λινου στο 4 θεωρητικα θα μπορουσαν να λυσουν το προβλημα.Με την επιστροφη Μαργαριτη διωχνουμε Τειλορ και παιρνουμε αμερικανο ασσο αντι να περιμενουμε μεχρι την αρχη του β γυρου(οταν θα μπορουμε να υπογραψουμε μεχρι 6 αμερικανους)..Παμε δλδ μεχρι το τελος του α γυρου με
Αμερικανο-Τσοχλα-Κονιαρη
Μπραιαντ-Σιμπερτ
Πεινερς
Μαργαριτης-Λινος
Κλαντον-Γλυνια...Μετα παιρνουμε επιτελους και εναν αθλητικο αμερικανο στο 4/5 που τοσο λειπει.Απο την αλλη ο Μιλιενοβιτς ειναι του Ραζνατοβιτς,αντε σπαστου το συμβολαιο..και επι Μπανε οσο θυμαμαι ποτε δεν αλαξαμε παικτη λογω κακης αποδοσης.Ακομα και τον Χατσερ τον πηραμε οταν καταλαβαν οτι Τεπιτς ασσος δεν υπαρχει.Προσθηκη ηταν,δεν αλλαξε καποιον.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33943
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
διαβασα πως κανει ματσαρες στην Παρτιζαν φετοςKalamarGiannis έγραψε:Ηatcher για το ωραίο πάτημα στο σουτ μέσης απόστασης...
19,7 πόντους μέσο όρο σε 6 αγώνες
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Όπως έγραψε και χθες κάποιος φίλος ο Λάνγκφορντ θα ήταν ταμάμ στο σημερινό σχήμα στην θέση του Τέιλορ.
- KalamarGiannis
- Δημοσιεύσεις: 3970
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
ήθελα να πω καλύτερα από Langford τον Dozier, και μπαίνω εδώ
http://www.paokbc.gr/team/2010-11
και τι να δω;;;
και ενθυμώντας τα να κλαις...
όχι μόνο Γκετσε, αλλά και Λάζο και από Αμερικανους Cristmass, Dozier, McGrath, Marshall ! ! ! άντε και Στίγγερς (τους είχαμε όλους αυτούς μαζί; θα τρελαθώ!)
http://www.paokbc.gr/team/2010-11
και τι να δω;;;
και ενθυμώντας τα να κλαις...
όχι μόνο Γκετσε, αλλά και Λάζο και από Αμερικανους Cristmass, Dozier, McGrath, Marshall ! ! ! άντε και Στίγγερς (τους είχαμε όλους αυτούς μαζί; θα τρελαθώ!)