5-6 τελικές είχε, όχι ευκαιρίες. Δύο καλές ευκαιρίες είχε στο ημίχρονο: του Τσολάκη που ήταν μόνος έξω από την περιοχή, αλλά μπουρδουκλώθηκε μόνος του στη συνέχεια και την φάση όπου μετά από ένα φάουλ πάνω στον Τσιρίλο που δεν σφυρίζει ο Παμπορίδης γίνεται το σουτ μέσα από την περιοχή και αποκρούει ο Χαλκιάς.Sera4 έγραψε: ο βολος εκανε 5-6 ευκαιριες μονο στο πρωτο 20λεπτο ενω ψαχνω να βρω ευκαιρια μας εκτος των 2 γκολ αλλα δεν μου ερχεται καμια...![]()
Ολυμπιακός Β. - Π.Α.Ο.Κ. 1-2 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ολυμπιακός Β. - Π.Α.Ο.Κ. 1-2 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Re: Ολυμπιακός Β. - Π.Α.Ο.Κ. 1-2 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Μια πολύ γρήγορη απάντηση:Sera4 έγραψε:ρε συ τρελε ο βολος εκανε 5-6 ευκαιριες μονο στο πρωτο 20λεπτο ενω ψαχνω να βρω ευκαιρια μας εκτος των 2 γκολ αλλα δεν μου ερχεται καμια...stephanos έγραψε:Το ματς ήταν μια επανάληψη του αντίστοιχου του πρωταθλήματος, με τη διαφορά ότι τότε δεν χαλαρώσαμε τόσο μετά το 0-2. Κάναμε 3-4 ευκαιρίες, βάλαμε δύο γκολ. Ο Βόλος έκανε 5-6 και έβαλε ένα. Κρίμα κι άδικο, αλλά δεν θα κλάψω εγώ για την ατυχία-ανικανότητα του αντιπάλου.![]()

Φυσικά όλα τα σουτ και οι κεφαλιές δεν είναι «ευκαιρίες». Ούτε τα δικά μας ούτε του Βόλου. Ευκαιρίες είναι αυτά που γράφει ο Αποστόλης (ακριβώς όπως τα γράφει, πλην του Σολάκη που του άλλαξε το όνομα!), μαζί με
την εκτέλεση φάουλ του Μαρτίν. Συν οι δύο του Νέμεθ στο τέλος. Αν στις ευκαιρίες του Βόλου υπολογίζεις ένα σουτ του Άλβαρεζ από του διαόλου τη μάνα και την κεφαλιά του Μαρτίν στο πρώτο λεπτό (που μπλόκαρε ο Χαλκιάς), βάλε στις δικές μας και τα δύο σουτ από Λίνο, Ελ Ζαρ στο πρώτο ημίχρονο. Αλλιώς - το έγραψες ωραία - «κορώνα κερδίζεις, γράμματα χάνω».
Αν και συνήθως δεν γίνεται αυτό που περιγράφεις, αλλά το ανάποδο, οπότε συχνά είναι απαραίτητα τα θετικά σχόλια για να επέλθει ισορροπία!Sera4 έγραψε:γιατι οπως σημερα πανηγυριζουμε και λεμε ολα καλα και ωραια και μιζεροι οσοι γκρινιαζετε εμεις κερδισαμε κλπ ετσι αν χασουμε καποιο ματς οπως χασαμε το 0-1 με το βαζελο τοτε θα κλαιμε και θα λεμε πουτανα μπαλα και δεν εμπαινε κλπ.και θα παει να κραξει κανεις και θα λεμε ε τι κραζεις δε μας ηθελε...δηλαδη κορωνα κερδιζω γραμματα χανεις...![]()
Εξαρτάται και από τον τρόπο που βλέπει κανείς ποδόσφαιρο. Άλλος το θεωρεί μέσο για να περάσει καλά, άλλος μέσο εκτόνωσης.
Πλοηγέ, δεν υπαινίσσομαι τίποτα από αυτό που έγραψες. Το σχόλιό μου για το ματς βρίσκεται πρώτο-πρώτο. «Το ματς ήταν μια επανάληψη του αντίστοιχου του πρωταθλήματος». Και χθες, όπως και τότε, παίξαμε χειρότερα από τον αντίπαλο, αλλά με μία συνωμοσία της τύχης (άλλος μπορεί να πει με καλύτερους επιθετικούς και τερματοφύλακα), πήραμε την νίκη.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21324
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ολυμπιακός Β. - Π.Α.Ο.Κ. 1-2 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
στεφ,αναφερομουν περισσοτερο στο σχολιο σου περι αρχικων και τελικων εντυπώσεων που μενουν.ω γεγονε,γεγονε κι ευτυχως για μας ως γεγονε.η αληθεια ειναι πως πρεπει να εμφανιστουμε πολυ βελτιωμενοι για να τα καταφερουμε στα 2 επομενα παιχνιδια με την καριολα την αεκ.την οποια φοβαμαι πολυ περισσοτερο απο το βαζελο.ευχομαι το στησιμο της ομαδας την κυριακη να'ναι περισσοτερο γηινο.θα'ναι μια καλη αρχη.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Ολυμπιακός Β. - Π.Α.Ο.Κ. 1-2 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
από Αδερφό ΠΑΟΚτσή που ήταν μέσα στο παιχνίδι μου μετέφερε το μένος των γελοίων gay της μαγνησίας.
τούρκους μας ανεβάζανε, βούλγαρους μας κατεβάζανε.
εμετικά συνθήματα συνεχώς.
όλοι κι όλοι δεν ξεπερνούσαν τα 3000 χιλιάρικα.
Τι γκαϊλέ τραβάτε με την πάρτη μας ρε κοκκινοσκουφίτσες?
γ@μώ το χοντροζαμπόν τον κοπρίτη πρόεδρό σας
αει στον αγύριστο καράβλαχοι
τούρκους μας ανεβάζανε, βούλγαρους μας κατεβάζανε.
εμετικά συνθήματα συνεχώς.
όλοι κι όλοι δεν ξεπερνούσαν τα 3000 χιλιάρικα.
Τι γκαϊλέ τραβάτε με την πάρτη μας ρε κοκκινοσκουφίτσες?
γ@μώ το χοντροζαμπόν τον κοπρίτη πρόεδρό σας
αει στον αγύριστο καράβλαχοι
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 597
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Ολυμπιακός Β. - Π.Α.Ο.Κ. 1-2 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
[youtube]kD-yLTAZEVQ[/youtube]
Αυτο το βιντεο πρεπει να το δουμε ολοι μας,για να καταλαβουμε ποσο μισος εχουν οι ανυπαρκτοι στην ΠΑΟΚαρα.....γι'αυτο μαμησι κ ξυλο οπου τους βρουμε......μαθανε κ οι ρουμανοβλαχοι να λενε κ για βουλγαριες
Αυτο το βιντεο πρεπει να το δουμε ολοι μας,για να καταλαβουμε ποσο μισος εχουν οι ανυπαρκτοι στην ΠΑΟΚαρα.....γι'αυτο μαμησι κ ξυλο οπου τους βρουμε......μαθανε κ οι ρουμανοβλαχοι να λενε κ για βουλγαριες
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Ολυμπιακός Β. - Π.Α.Ο.Κ. 1-2 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
το ποιοι είναι οι αλήτες και τα ανθρωποειδή φαίνεται καθαρά στο βίντεο.
ωραίος ο εύσωμος Αδερφός, σούζα οι μπουχέσες..τον κοιτούσαν σαν νούλες
ωραίος ο εύσωμος Αδερφός, σούζα οι μπουχέσες..τον κοιτούσαν σαν νούλες
Re: Ολυμπιακός Β. - Π.Α.Ο.Κ. 1-2 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Το' χει η πεδιαδα φαινεται να βγαζει κομπλεξικους. Κριμα το στεφανι που αφησατε στα Τεμπη, την καλη εντυπωση που δωσατε στην αρχη και το γλειψιμο που ριξατε για την Τουμπα στην ανακοινωση της εκδρομης σας για τον πρωτο γυρο. Με μια γελοια αφορμη (μονο ετσι μπορω να χαρακτηρισω τα φοβερα και τρομερα "επεισοδια" του δευτερου γυρου ενω πριν το γηπεδο ολως τυχαιως προηγηθηκαν ολοκληρες ωρες ειρηνικης συνυπαρξης) στραφηκατε κατα του ΠΑΟΚ. Ολα δανεικα ειναι. Την αλλη φορα υπερασπιστειτε με μεγαλυτερο σθενος τους βαζελους και μη δωσετε εισιτηρια ωστε ο λαος του Βολου να γεμισει ασφυκτικα ξανα ισα με το 1/3 του γηπεδου.
Re: Ολυμπιακός Β. - Π.Α.Ο.Κ. 1-2 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
MVP (forum) : Victor Vitolo 22% (59/265)
PAOK action
[youtube]6IR-4tX4nGk[/youtube]
PAOK action
[youtube]6IR-4tX4nGk[/youtube]