Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 MVP Σχόλια & Παραλειπόμενα

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Κλειδωμένο

M.V.P.

Χαλκιάς
4
1%
Αραμπατζής
2
1%
Κοντρέρας
1
0%
Μαλεζάς
82
29%
Λίνο
7
3%
Γκαρσία
23
8%
Βιτόλο
39
14%
Βιεϊρίνια
57
20%
Σορλέν
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Κριστιάνο
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Εντίνιο
2
1%
Μουσλίμοβιτς
33
12%
Κουτσιανικούλης
1
0%
Παπάζογλου
29
10%
 
Σύνολο ψήφων: 280

interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα

Δημοσίευση από interted »

Μάγκες τι πρέπει να γίνει για να μην παίξουμε πλέι οφ? Παίζει ρόλο η διαφορά από τους παρακάτω? Ήδη βρισκόμαστε 11 βαθμούς από τον Άρη
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα

Δημοσίευση από novito »

Για να μην παίξουμε playoff πρέπει να βγούμε πρώτοι...
Ξεκινάς με το 1/5 της διαφοράς σου απ τον 5...

υ.γ. ότι και πέρσι δηλαδη... :roll:
υ.γ.2 στα π@παρια μας ο ρουλης..!
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα

Δημοσίευση από interted »

Κι άμα εμείς έχουμε 15 βαθμούς διαφορά από τον 5ο και ο gay 14 βαθμούς από τον 5ο τότε θα ξεκινήσουμε εμείς με 3 κι ο gay με 2?
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Δε σχολιάστηκε η στιγμή που το 11 του Ατρομήτου γινόταν αλλαγή και ο Μουσλίμοβιτς, βλέποντας κοντά τον Παπάζογλου, σάστισε λίγο αλλά έτρεξε να βγει. :P
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα

Δημοσίευση από Billy4 »

interted έγραψε:Κι άμα εμείς έχουμε 15 βαθμούς διαφορά από τον 5ο και ο gay 14 βαθμούς από τον 5ο τότε θα ξεκινήσουμε εμείς με 3 κι ο gay με 2?
Όχι, και οι δύο με 3

Αν η διαφορά είναι 12 στρογγυλοποείται προς τα κάτω και ξεκινάει με 2. Αν είναι 13,14,15, ξεκινάει με τρεις.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα

Δημοσίευση από novito »

interted έγραψε:Κι άμα εμείς έχουμε 15 βαθμούς διαφορά από τον 5ο και ο gay 14 βαθμούς από τον 5ο τότε θα ξεκινήσουμε εμείς με 3 κι ο gay με 2?
τσου! 3 και οι 2 ... κανονες στρογ/σης... για να ξεκινησει με 2 καποιος θα πρεπει να χει 8-12 βαθμους διαφορα...
Συνοπτικα:

Βαθμοι διαφορας-Βαθμοι Playoff
0-2 , 0
3-7 , 1
8-12 , 2
13-17 , 3
18-22 , 4

κοκ...
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα

Δημοσίευση από interted »

Και ο πρώτος στα play-off παίζει πόσους προκριματικους γύρους στο ch.l?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

gash04 έγραψε:Και το άλλο περίεργο που είναι άξιο αναφοράς 888 λεπτά χωρίς να δεχτούμε γκολ :o :opaokara:
Όσο διατηρούμε το μηδέν πίσω,θα κερδίζουμε, γιατί ο Μηχανικός έχει φτιάξει γερά θεμέλια!
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Pegasus1589 έγραψε:Δε σχολιάστηκε η στιγμή που το 11 του Ατρομήτου γινόταν αλλαγή και ο Μουσλίμοβιτς, βλέποντας κοντά τον Παπάζογλου, σάστισε λίγο αλλά έτρεξε να βγει. :P
Ναι και γω το πρόσεξα. Έπεσε γέλιο! :lol:
interted έγραψε:Και ο πρώτος στα play-off παίζει πόσους προκριματικους γύρους στο ch.l?
Έναν, τα play-off. Και ο πρωταθλητής πάει απ' ευθείας στους ομίλους.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα

Δημοσίευση από arisk »

Pegasus1589 έγραψε:Δε σχολιάστηκε η στιγμή που το 11 του Ατρομήτου γινόταν αλλαγή και ο Μουσλίμοβιτς, βλέποντας κοντά τον Παπάζογλου, σάστισε λίγο αλλά έτρεξε να βγει. :P
Ναι! Και έφυγε τρέχοντας προς το τη γραμμή της αλλαγής, ούτε δυσαρέσκεια ούτε τίποτα, με το που κατάλαβε ότι σηκώθηκε το "11" έφυγε βολίδα προς τα εκεί (αν και δεν ήταν γι'αυτόν και επέστρεψε η καρδιά του στη θέση της)... Μπράβο στο Μούσλι!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα

Δημοσίευση από gash04 »

Στο -6



Και βλέπουμε το κύπελλο τώρα.


Υ.Γ
:nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”