Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 MVP Σχόλια & Παραλειπόμενα
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα
Μάγκες τι πρέπει να γίνει για να μην παίξουμε πλέι οφ? Παίζει ρόλο η διαφορά από τους παρακάτω? Ήδη βρισκόμαστε 11 βαθμούς από τον Άρη
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα
Για να μην παίξουμε playoff πρέπει να βγούμε πρώτοι...
Ξεκινάς με το 1/5 της διαφοράς σου απ τον 5...
υ.γ. ότι και πέρσι δηλαδη...
υ.γ.2 στα π@παρια μας ο ρουλης..!
Ξεκινάς με το 1/5 της διαφοράς σου απ τον 5...
υ.γ. ότι και πέρσι δηλαδη...
υ.γ.2 στα π@παρια μας ο ρουλης..!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα
Κι άμα εμείς έχουμε 15 βαθμούς διαφορά από τον 5ο και ο gay 14 βαθμούς από τον 5ο τότε θα ξεκινήσουμε εμείς με 3 κι ο gay με 2?
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα
Δε σχολιάστηκε η στιγμή που το 11 του Ατρομήτου γινόταν αλλαγή και ο Μουσλίμοβιτς, βλέποντας κοντά τον Παπάζογλου, σάστισε λίγο αλλά έτρεξε να βγει. 
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα
Όχι, και οι δύο με 3interted έγραψε:Κι άμα εμείς έχουμε 15 βαθμούς διαφορά από τον 5ο και ο gay 14 βαθμούς από τον 5ο τότε θα ξεκινήσουμε εμείς με 3 κι ο gay με 2?
Αν η διαφορά είναι 12 στρογγυλοποείται προς τα κάτω και ξεκινάει με 2. Αν είναι 13,14,15, ξεκινάει με τρεις.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα
τσου! 3 και οι 2 ... κανονες στρογ/σης... για να ξεκινησει με 2 καποιος θα πρεπει να χει 8-12 βαθμους διαφορα...interted έγραψε:Κι άμα εμείς έχουμε 15 βαθμούς διαφορά από τον 5ο και ο gay 14 βαθμούς από τον 5ο τότε θα ξεκινήσουμε εμείς με 3 κι ο gay με 2?
Συνοπτικα:
Βαθμοι διαφορας-Βαθμοι Playoff
0-2 , 0
3-7 , 1
8-12 , 2
13-17 , 3
18-22 , 4
κοκ...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα
Και ο πρώτος στα play-off παίζει πόσους προκριματικους γύρους στο ch.l?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα
Όσο διατηρούμε το μηδέν πίσω,θα κερδίζουμε, γιατί ο Μηχανικός έχει φτιάξει γερά θεμέλια!gash04 έγραψε:Και το άλλο περίεργο που είναι άξιο αναφοράς 888 λεπτά χωρίς να δεχτούμε γκολ![]()
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα
Ναι και γω το πρόσεξα. Έπεσε γέλιο!Pegasus1589 έγραψε:Δε σχολιάστηκε η στιγμή που το 11 του Ατρομήτου γινόταν αλλαγή και ο Μουσλίμοβιτς, βλέποντας κοντά τον Παπάζογλου, σάστισε λίγο αλλά έτρεξε να βγει.
Έναν, τα play-off. Και ο πρωταθλητής πάει απ' ευθείας στους ομίλους.interted έγραψε:Και ο πρώτος στα play-off παίζει πόσους προκριματικους γύρους στο ch.l?
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος Αθ. 1-0 σχόλια και παραλειπομενα
Ναι! Και έφυγε τρέχοντας προς το τη γραμμή της αλλαγής, ούτε δυσαρέσκεια ούτε τίποτα, με το που κατάλαβε ότι σηκώθηκε το "11" έφυγε βολίδα προς τα εκεί (αν και δεν ήταν γι'αυτόν και επέστρεψε η καρδιά του στη θέση της)... Μπράβο στο Μούσλι!Pegasus1589 έγραψε:Δε σχολιάστηκε η στιγμή που το 11 του Ατρομήτου γινόταν αλλαγή και ο Μουσλίμοβιτς, βλέποντας κοντά τον Παπάζογλου, σάστισε λίγο αλλά έτρεξε να βγει.