Kareena4ever έγραψε:
Τωρα βγειτε εσεις που λεγατε δεν παιζει ρολο το αποτελεσμα παρα μονο η προσπαθεια και δικαιολογειστε τα δικαιολογητα.
φιλε Kareena, συγγνώμη που ξερωχιζω το post σου ανάμεσα στην καταιγίδα των γραφομένων εδώ μέσα, αλλα ήθελα να σε ρωτήσω σε ποίους αναφέρεσαι? Δε νομίζω να έγραφε κανεις ότι προτιμά το θέαμα από το αποτέλεσμα! Το ρωτάω, γιατί και στο topic με τα προγνωστικά του αγώνα έγραψες κάτι ανάλογο και το post σου έτυχε(?) να είναι μετά από δικό μου κι επειδή ξαναδιαβάζοντας το topic εκείνο (αλλα και το παρόν) δεν αντιλαμβάνομαι σε ποίους ακριβώς αναφέρεσαι!
Εγώ, όπως και ενδεχομένως έναs δυο ακόμη, είπα ότι θέλω οι έντεκα με τον τιμημένο δικέφαλο στο στήθος θα πρέπει να πεθαίνουν στο χορτάρι και να τα δίνουν όλα! Δε νομίζω να διαφωνεί κανεις επ'αυτού. Το ότι θα τα δίνουν όλα δε σημαίνει ότι θα παίζουν και θεαματικό ποδόσφαιρο! Μπορεί να σημαίνει, επί ενενήντα λεπτά πέφτω πάνω στη μπάλα, βάζω τα πόδια μου στη φωτιά, καταστρέφω ο,τι κάνει ο αντίπαλος και με μια στραβοκλωτσιά στις καθυστερήσειs παίρνω και το διπλό.
Κι εμενα φυσικά πρωτίστως το αποτέλεσμα με ενδιαφέρει, άλλωστε το έχω ξαναγράψει αρκετές φορες. Αλλα εάν δω την ομάδα να τα δίνει όλα και στο τέλος να χάνει, δε θα την κράξω, θα τη χειροκροτήσω! Αλλα δε νομίζω ότι σήμερα η ομάδα προσπάθησε να παίξει θεαματικο και επιθετικό ποδόσφαιρο και να έχασε γίαυτό το λόγο! Δε συμφωνείς?
Μάλλον το αντίθετο συνέβη, παιχνίδι με αμυντικούς προσανατολισμούς, κακή εμφάνιση πολλών παιχτών, φοβισμένη εμφάνιση κάποιων (κούραση, διατησία, ατυχία και τα λοιπά δεν θέλω να τα συμπεριλάβω αυτή τη στιγμή, έστω κι αν έχουν τη σημασία τους).
Τέλος πάντων, στην ουσία κι εγώ συμφωνούσα με εκείνο που έγραψεs στο άλλο topic και ίσως αναφερόσουν σε κάτι/κάποιους αλλου. Μπορεί και τσάμπα να "μυγιάστηκα"! Άλλωστε ξέρεις ποσο σε εκτιμώ...
Και κάτι ακόμη γενικότερο, εντάξει, η τριάρα πονάει αυτή τη στιγμή, αλλα ας προσέχουν ορισμένοι λίγο την καχυποψία τους, θα ακουστούν πάλι τα γνωστά για τις σχέσεις πολυμετοχικού με Ζαγοράκη, την "περίπτωση Δαρλα" και αλλα τραγελαφικά. Aν λες ότι πιστεύεις και στηρίζεις τη διοίκηση της ομάδας και την ίδια ώρα αφήνεις υπονοούμενα για "στησίματα", είτε δεν είσαι Παοκτσής, είτε είσαι ανόητος..