20.Ricardo Costa

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από Alastor »

στο καλο,καλη κινηση η παραχωρηση του,δεν μας χρησιμευσε οσο επρεπε
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από stelyk »

Εχουμε μπολικο στοκ ακομα για ξεφορτωμα
Άβαταρ μέλους
ZamanFou
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: Δευ 20 Ιαν 2014, 22:15

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από ZamanFou »

Kαλη συνεχεια ρικαρντο..!
Οσο εμεινες εδω προβλημα δεν δημιουργησες και συνεχιζεις να εισαι ενας μεγαλος τοσο παιχτης οσο και αθλητης..
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από DC »

Η ευχάριστη είδηση της ημέρας. Επί τέλους τέλος.
Ας μην αρχίσω χαρακτηρισμούς.
Καλή του συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από pgetsos »

Καλή συνέχεια Κόστα!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από nikolasf »

Alastor έγραψε:στο καλο,καλη κινηση η παραχωρηση του,δεν μας χρησιμευσε οσο επρεπε
Αυτό ακριβώς!
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

pgetsos έγραψε:Καλή συνέχεια Κόστα!
Ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Αντίος και καλή συνέχεια :pano:
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από vs40 »

Τεραστιο δωρο του Κοστα. Να το μπΑμ αυτου του Γεναρη :lol: :lol:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Πουλήθηκε ή πάει ως ελεύθερος;
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από K_geo »

free to go
sakoulepsu_teen
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2015, 12:07

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από sakoulepsu_teen »

Κανένας από αυτούς που μέχρι χ8ες τον λιβανίζαν και τον εκ8ιάζανε δε βλέπω να στεναχωρήθηκε μπράβο Φρανκ που ξεφορτώθηκες το παλτό που μας φόρτωσαν οι Βρύζας - Σάντος
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από K_geo »

ποιος το λεει αυτο; εγω στεναχωρήθηκα, αλλά το γεγονός ότι απασχολούσε σημαντικό κομμάτι του μπατζετ, είναι αδιαμφισβήτητο. όπως και το ότι τον θεωρώ τον καλύτερο μας κεντρικό αμυντικό στο 1με1 με τη μπαλα χαμηλά.

άλλο όμως αυτό και άλλο ο σεβασμός σε μια απόφαση των υπευθύνων του αγωνιστικού τμήματος.

καλα να ειναι ο άνθρωπος να βοηθήσει τη νέα του ομάδα και να εχει να πει και καμια καλη κουβέντα για εμάς εκεί, που ξες; μπορεί να τσιμπήσουμε έτσι και κανα παιχτάκι πιο εύκολα! :D :D
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από stephanos »

MANIAKOS έγραψε:Ξεπούλημα
+1
Και ούτε καν ρήτρα με ποσοστό μεταπώλησης δεν έβαλαν οι άχρηστοι.

Ευχαριστούμε Ριχάρδε και καλή συνέχεια. Σίγουρα θα μας λείψει το πάθος και η θέλησή σου για τη νίκη.

Οι περισσότεροι πάντως φαντάζομαι ότι διαφωνούν και συμφωνούν με τον Λόρκα:

¡Oh! Qué día tan triste en Granada,
que a las piedras hacía llorar
[...]
¡Oh, qué día tan triste en Granada,
las campanas doblar y doblar!

:opaokara:
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από goran 64 »

Καλή συνέχεια στην Γρανάδα... :|
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”