Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
κλασικη εξοδος Γλυκου..πηρε παραμαζωμα εναν της Ξανθης,με τη μπαλα καμια σχεση.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21293
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
sourmenetes έγραψε:Τι εγινε ο νταρμπο δε θα δοκιμαστει τελικα????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Φοβήθηκαν οι υπεύθυνοι τους επαναστάτες.Πώς αλλιώς;
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Δεν μπορω να τον βλεπω άλλο αυτο τον κατσικα ρε αδέρφια. Δεν τον αντέχω.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Κατσικάς επικίνδυνος
Τι πράμα είναι αυτό
Τι πράμα είναι αυτό
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
σαββιδης-κωνσταντινιδης-ρατς-κατσε οι μονοι που ξεχωριζουν..οι 2 " κεντρικοι αμυτικοί " της πλακας...
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Κων/δης αρνητικος θα ελεγα οπως και το κεντρικο αμυντικο διδυμοgergeo4 έγραψε:σαββιδης-κωνσταντινιδης-ρατς-κατσε οι μονοι που ξεχωριζουν..οι 2 " κεντρικοι αμυτικοί " της πλακας...
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ο κάτσε φένεται έχει δουλέψει αρκετά...μπράβο του
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Κωνσταντινίδης δανεικός (δυστυχώς)...
Κάτσικας bye bye...
Με 3 προσθήκες... τον Μάη θα είμαστε καλά...
gergeo4... γνώμη μου.... ο κωσταντινίδης που παίζει στην θέση του είναι αμυντικά τουλάχιστον 10 φορές πιο επικίνδυνος από τον Σκόνδρα που παίζει σαν σαν σεντερμπακ...
Επιθετικά είναι πάντως πολύ καλός... αλλά για μπακ τον θέλεις...
Κάτσικας bye bye...
Με 3 προσθήκες... τον Μάη θα είμαστε καλά...
gergeo4... γνώμη μου.... ο κωσταντινίδης που παίζει στην θέση του είναι αμυντικά τουλάχιστον 10 φορές πιο επικίνδυνος από τον Σκόνδρα που παίζει σαν σαν σεντερμπακ...
Επιθετικά είναι πάντως πολύ καλός... αλλά για μπακ τον θέλεις...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GiorgosAtha την Τρί 05 Αύγ 2014, 19:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ο ποζογλου πρεπει να φυγει δανεικος.. 100%
- Metal-Nikos
- Δημοσιεύσεις: 86
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 23:02
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
η ομάδα δέν μπορεί να κάνει τελικές όποιος είδε και το ξάνθη-αεκ μπορεί να καταλάβει σε τι χάλια είμαστε (πέρα απο κάτσε-σκόνδρα-σαββίδη δέν βλέπω κάτι καλό στο πρώτο μέχρι τώρα)
- Metal-Nikos
- Δημοσιεύσεις: 86
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 23:02
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
δέν ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ήταν επιθετικό φάοθλ αλλά και όφφσιντε ?dtown έγραψε:κλασικη εξοδος Γλυκου..πηρε παραμαζωμα εναν της Ξανθης,με τη μπαλα καμια σχεση.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
τραγικο 1ο ημ............................................................................................................
- Metal-Nikos
- Δημοσιεύσεις: 86
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 23:02
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
[quote="gergeo4"]
ρε γιώργαρε τι γράφεις για πλάκα είναι αυτά που γράφεις
ρε γιώργαρε τι γράφεις για πλάκα είναι αυτά που γράφεις
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
απαραδεκτη εικονα 15 μερες πριν το 1ο επισημο μας!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
όταν έχεις τόσα παιδάκια μέσα, αυτά παθαίνεις