Μόνο σε ένα φιλικό τον είδα να παίζει...Photis έγραψε:Άχρηστος???Γιαυτό παίζει στην εθνική του Φερνάντο Σάντος,επειδή είναι άχρηστος.xrictoforoc έγραψε:Άχρηστος είναι,εγώ επιμένω και θα το λέω ώσπου να φύγει...Απλά δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ,πρέπει να είναι δευτεροτρίτη επιλογή.Παγκίτης καθαρός.Ούτε ως αντι-Ivic μπορεί να παίξει,μην λέμε ότι θέλουμε.
Δυστυχώς όμως,έτσι όπως είναι τα πράγματα,μάλλον θα χρησιμοποιηθεί αρκετά.
Και να έπαιζε πάντως,δεν έχουμε και καμιά καλή ομάδα...
Ότι είπε ο Theo,πάντως ισχύει.Και καλό σουτ υποτίθεται ότι έχει,αλλά ακόμα να το δούμε εμείς..