Pc support
Re: Pc support
Από τα λίγα που ξέρω, τα Windows υστερούν σε εφαρμογές, τα Android κολλάνε, τα Γιαπωνέζικα είναι σκυλιά, οι Άγγλοι είναι gay, οι Έλληνες οι καλύτεροι εραστές και στα Γιάννενα βρέχει 
Re: Pc support
το ανδροιδ σπερνει. παραθυρα εχει το εταιρον ημισυ και ειναι καλα μεν για συνεργασια με το πισι αλλα κατα τα αλλα μαπα σκετη. απλ ποτε δδεν γουσταρα τα θεωρω πολυ ακριβα για αυτα που προσφερουν. 200 ευρω πανω. 
ειχα και htc και samsung και τωρα εχω το σονυ ζ1 κομπακτ.
νομιζω οτι τα πλεον σκυλια ειναι τα samsung και μετα στην ιδια μοιρα βαζω σονυ και htc που αν εχουν κατι καλυτερο, ειναι η μπαταρια και τα σονυ καμερα με διαφορα η καλυτερη συν οτι η οθονη μπορει να χρησιμοποιηθει με γαντι το χειμωνα.....
αλλα το samsung (σ3) ηταν πραγματικα σκυλι του πολεμου..... δεν νιωθει, δεν κολλαει, δεν παραπονιέται και συνεχιζει και συνεχιζει και συνεχιζει....
ειχα και htc και samsung και τωρα εχω το σονυ ζ1 κομπακτ.
νομιζω οτι τα πλεον σκυλια ειναι τα samsung και μετα στην ιδια μοιρα βαζω σονυ και htc που αν εχουν κατι καλυτερο, ειναι η μπαταρια και τα σονυ καμερα με διαφορα η καλυτερη συν οτι η οθονη μπορει να χρησιμοποιηθει με γαντι το χειμωνα.....
αλλα το samsung (σ3) ηταν πραγματικα σκυλι του πολεμου..... δεν νιωθει, δεν κολλαει, δεν παραπονιέται και συνεχιζει και συνεχιζει και συνεχιζει....
Re: Pc support
Εγω δεν έχω καν Smartphone και έτσι σκοπεύω να συνεχίσω. Πάντοτε θεωρούσα το κινητό ως μια συσκευή για ώρα ανάγκης κι όχι ως αξεσουάρ ή κόσμημα. Φορητή συσκευή σε διαστάσεις παντόφλας που χρειάζεται τουλάχιστον μια φορά το 24ωρο φόρτιση εμένα μου ακυρώνει τον ίδιο το λόγο ύπαρξής της.
Re: Pc support
ενταξει. μειλς (γενικα ιντερνετ), εφαρμογες οπως εβερνοουτ ή ντροπμποξ κτλ κτλ ειναι εκ των ουκ ανευ πλεον για πολλους, ακομα (ή κυριως) και για επαγγλεματικους λογους.
μην πω για το σαζαμ!

εγω το τηλεφωνο, το χρησιμοποιω λιγοτερο ως τηλεφωνο και περισσοτερο ως φορητο πισι. ειδικα με βαϊμπερ και σκαϊπ εχω βρει την υγεια μου εγω και η τσεπη μου!
επισης ειναι σημαντικο οτι πολλες εταιρειες πλεον σχεδιαζουν τα λογισμικα τους ?ΚΑΙ για κινητα. εξαιρετικη εφαρμογη πχ το cloud που σου προσφερει η σοφτουαν για τη λογιστικη διαχειριση μιας επιχειρησης, ακομα και απο το κινητο τηλεφωνο!!!!!
μην πω για το σαζαμ!
εγω το τηλεφωνο, το χρησιμοποιω λιγοτερο ως τηλεφωνο και περισσοτερο ως φορητο πισι. ειδικα με βαϊμπερ και σκαϊπ εχω βρει την υγεια μου εγω και η τσεπη μου!
επισης ειναι σημαντικο οτι πολλες εταιρειες πλεον σχεδιαζουν τα λογισμικα τους ?ΚΑΙ για κινητα. εξαιρετικη εφαρμογη πχ το cloud που σου προσφερει η σοφτουαν για τη λογιστικη διαχειριση μιας επιχειρησης, ακομα και απο το κινητο τηλεφωνο!!!!!
Re: Pc support
Έχω εδώ και 2 χρόνια το LG Optimus HD 4X P880, σκυλί μέχρι πρόσφατα που άρχισε αν υποφέρει από μπαταρία (το ξεσκίζω), E-mail, chating, forums, skype viber tweter και ότι θές!!!! Άσε που με λογαριασμό google, έσωσα και τα ιντερνετικά δεδομένα μου μετά από καμένο δίσκο στο PC !!! Android και πάλι android!!!! Πρόσφατα η κόρη μου αγόρασε το S3 - ΝΕΟ.
Το LG παραμένει ανταγωνιστικό του (πιο γρήγορα- χειρότερη οθόνη εφάμιλλο στο διαδίκτυο χειρότερο λίγο GPS) παρά τα χρονάκια του, αν σκεφτεί κανείς ότι όταν το αγόρασα είχαν λόγο τιμής 1/2 (με το S3 φυσικά να είναι πιο ακριβό)!!!!
Το LG παραμένει ανταγωνιστικό του (πιο γρήγορα- χειρότερη οθόνη εφάμιλλο στο διαδίκτυο χειρότερο λίγο GPS) παρά τα χρονάκια του, αν σκεφτεί κανείς ότι όταν το αγόρασα είχαν λόγο τιμής 1/2 (με το S3 φυσικά να είναι πιο ακριβό)!!!!
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Pc support
Απ'οτι βλεπω htc βγαινουν πλεον με android..
Εγω κοιταω κατι τετοιο..
http://www.skroutz.gr/s/4506305/HTC-Desire-816-8GB.html
Νομιζω οτι για τα λεφτα του ειναι καλη επιλογη σε σχεση με τα λεφτα που θα εδινες αντιστοιχα σε samsung.
Εγω κοιταω κατι τετοιο..
http://www.skroutz.gr/s/4506305/HTC-Desire-816-8GB.html
Νομιζω οτι για τα λεφτα του ειναι καλη επιλογη σε σχεση με τα λεφτα που θα εδινες αντιστοιχα σε samsung.
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Pc support
Πάντως με τα ίδια περίπου τεχνικά χαρακτηριστικά, βρίσκεις καλό κινέζικο ένα κατοστάρικο φθηνότερο.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Pc support
http://www.skroutz.gr/s/3971819/LG-G2-32GB.html
Σε αυτά τα λεφτά από Ελλάδα Δεν παίρνεις κάτι καλύτερο. Υπάρχει και με 16 εσωτερική αν δε σε νοιάζει ο χώρος στα 240 νομίζω
Η HTC εδώ και 3 χρόνια βγάζει με διαφορά τα πιο απροβλημάτιστα κινητά από θέμα κολλήματα κτλ, αλλά με υψηλότερο αντίτιμο συνήθως από ότι θα έπρεπε
Σε αυτά τα λεφτά από Ελλάδα Δεν παίρνεις κάτι καλύτερο. Υπάρχει και με 16 εσωτερική αν δε σε νοιάζει ο χώρος στα 240 νομίζω
Η HTC εδώ και 3 χρόνια βγάζει με διαφορά τα πιο απροβλημάτιστα κινητά από θέμα κολλήματα κτλ, αλλά με υψηλότερο αντίτιμο συνήθως από ότι θα έπρεπε
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Pc support
Σουρμενιτη ΗΤΚ με κλειστά μάτια. Είχα και το ντιζαιρ και το ινκρεντιμπλ και το πρώτο ουαν σκυλιά του πολέμου και τα τρία! Με το σενς που τρεχουν τα απντειτς τους ειναι ελεγχομενα και δε θα εχεις προβλήματα. Μέχρι που έκανα το λάθος και πήρα σαμσουνγκ ς4. Μουφα μπαταρία. Εγώ σε λίγο καιρό θα πάρω το Μ9 μέσω της δουλειάς μου
Re: Pc support
Εχω win8 και απο χτες ξαφνικα με βγαζει μπλε οθονη με αυτο το μυνημα: dpc_watchdog_violation
ξερει κανεις τι φταιει ρε παιδια δε διορθωνει με τιποτα και το πεταει οποτε ναναι.
ξερει κανεις τι φταιει ρε παιδια δε διορθωνει με τιποτα και το πεταει οποτε ναναι.
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
Re: Pc support
1) Κάνε update όλους τους driver, συνήθως κάρτα ήχου ή κάρτα γραφικών μπορεί να έχουν πρόβλημα.
2) Αν έχεις SSD, βεβαιώσου ότι έχει firmware που αναγνωρίζουν τα 8, αλλιώς εγκατέστησε νέο firmware από τον κατασκευαστή του SSD. Επίσης, υπόψη ότι σε SSD δεν κάνουμε ΠΟΤΕ ανασυγκρότηση δίσκου. Είναι ανώφελη και επιβλαβής. Αν έχεις προκαθορισμένη ανασυγκρότηση ανά κάποιο διάστημα, απενεργοποίησέ την.
2) Αν έχεις SSD, βεβαιώσου ότι έχει firmware που αναγνωρίζουν τα 8, αλλιώς εγκατέστησε νέο firmware από τον κατασκευαστή του SSD. Επίσης, υπόψη ότι σε SSD δεν κάνουμε ΠΟΤΕ ανασυγκρότηση δίσκου. Είναι ανώφελη και επιβλαβής. Αν έχεις προκαθορισμένη ανασυγκρότηση ανά κάποιο διάστημα, απενεργοποίησέ την.
Re: Pc support
http://notesalongthepath.com/2013/10/22 ... n-crashes/stelyk έγραψε:Εχω win8 και απο χτες ξαφνικα με βγαζει μπλε οθονη με αυτο το μυνημα: dpc_watchdog_violation
ξερει κανεις τι φταιει ρε παιδια δε διορθωνει με τιποτα και το πεταει οποτε ναναι.
https://www.youtube.com/watch?v=2s2LpDpVuxI
http://pc.net/helpcenter/answers/window ... _violation