Ανέκδοτα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
Πέφτω καταλαθος πάνω σε μια κοπέλα, ρίχνω τα χαρτιά της, σκύβουμε να τα μαζέψουμε, λέω θα με ερωτευτεί δεν γινεται!
και τι μου λέει :
"ΜΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ μ@λ@κ@ς;"
Ψέματα όλα.........

και τι μου λέει :
"ΜΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ μ@λ@κ@ς;"
Ψέματα όλα.........
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
Ύστερα από έναν μεγάλο σεισμό, κρατική επιτροπή επισκέπτεται την πληγείσα περιοχή και καταγράφει τις ζημιές. Πάει στον πρώτο παθόντα και ο επικεφαλής της επιτροπής τον ρωτάει:
- Εσύ τι έπαθες φίλε μου;
- To σπίτι μου κύριε, έχει πάθει ρωγμές.
- Και τί θέλεις;
- Ένα άλλο σπίτι.
Γυρίζει στη συνοδεία του και λέει:
- Γράψτε, σπίτι.
Πάει στο δεύτερο παθόντα.
- Εσύ φίλε μου;
- Να, έχουν πέσει δυο κολώνες από το σπίτι μου. Θα ήθελα ένα άλλο σπίτι.
Γυρίζει πάλι στη συνοδεία του:
- Γράψτε, σπίτι.
Όσοι κι αν ρώτησε τέλος πάντων ήθελαν σπίτι. Έφτασε και σ’έναν που έδειχνε να πονάει.
- Τί θέλεις εσύ; Σπίτι;
- Όχι κύριε, αλλά να, έπεσε μια κολώνα και μου έσπασε τα αρ**δια . Θέλω αρ**δια.
Γυρίζει πάλι στη συνοδεία του και λέει:
- Γράψτε, σπίτι.
- Μα εγώ θέλω αρ**δια.
- Γιατί, οι άλλοι τι νομίζεις ότι θα πάρουν;
- Εσύ τι έπαθες φίλε μου;
- To σπίτι μου κύριε, έχει πάθει ρωγμές.
- Και τί θέλεις;
- Ένα άλλο σπίτι.
Γυρίζει στη συνοδεία του και λέει:
- Γράψτε, σπίτι.
Πάει στο δεύτερο παθόντα.
- Εσύ φίλε μου;
- Να, έχουν πέσει δυο κολώνες από το σπίτι μου. Θα ήθελα ένα άλλο σπίτι.
Γυρίζει πάλι στη συνοδεία του:
- Γράψτε, σπίτι.
Όσοι κι αν ρώτησε τέλος πάντων ήθελαν σπίτι. Έφτασε και σ’έναν που έδειχνε να πονάει.
- Τί θέλεις εσύ; Σπίτι;
- Όχι κύριε, αλλά να, έπεσε μια κολώνα και μου έσπασε τα αρ**δια . Θέλω αρ**δια.
Γυρίζει πάλι στη συνοδεία του και λέει:
- Γράψτε, σπίτι.
- Μα εγώ θέλω αρ**δια.
- Γιατί, οι άλλοι τι νομίζεις ότι θα πάρουν;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
Μια ξανθιά και μια μελαχρινή έχουν βγει για καφέ και ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο της ξανθιάς. Το σηκώνει κι αμέσως ξεσπάει σε σπαρακτικά κλάματα...
Η μελαχρινή φίλη της προσπαθεί να μάθει γιατί κλαίει. «Τι έγινε; Γιατί κλαις», τη ρωτάει.
Η ξανθιά, μόλις συνέρχεται λιγάκι, της λέει. «Η μητέρα μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι μόλις προ ολίγου πέθανε ο πατέρας μου», απαντάει συντετριμμένη και συνεχίζει το κλάμα με αναφιλητά!
«Λυπάμαι πολύ» της λέει η μελαχρινή και την σφίγγει στην αγκαλιά της μέχρι που ησυχάζει λιγάκι. Δεν είχε προλάβει να ηρεμίσει καλά καλά και το τηλέφωνό της ξαναχτυπά. Το σηκώνει και ξαναρχίζει το κλάμα!
Η μελαχρινή ρωτάει ποιος είναι ο λόγος για το νέο ξέσπασμα.
«Δεν θα το πιστέψεις», λέει η ξανθιά με αναφιλητά, «μόλις με πήρε ο αδελφός μου και μου είπε ότι πέθανε και ο δικός του πατέρας»!
Η μελαχρινή φίλη της προσπαθεί να μάθει γιατί κλαίει. «Τι έγινε; Γιατί κλαις», τη ρωτάει.
Η ξανθιά, μόλις συνέρχεται λιγάκι, της λέει. «Η μητέρα μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι μόλις προ ολίγου πέθανε ο πατέρας μου», απαντάει συντετριμμένη και συνεχίζει το κλάμα με αναφιλητά!
«Λυπάμαι πολύ» της λέει η μελαχρινή και την σφίγγει στην αγκαλιά της μέχρι που ησυχάζει λιγάκι. Δεν είχε προλάβει να ηρεμίσει καλά καλά και το τηλέφωνό της ξαναχτυπά. Το σηκώνει και ξαναρχίζει το κλάμα!
Η μελαχρινή ρωτάει ποιος είναι ο λόγος για το νέο ξέσπασμα.
«Δεν θα το πιστέψεις», λέει η ξανθιά με αναφιλητά, «μόλις με πήρε ο αδελφός μου και μου είπε ότι πέθανε και ο δικός του πατέρας»!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
Nαι για ηλικίες ανω των 60!!!!!!ΑποστόληςΑ έγραψε:ΑποστόληςΑ έγραψε:Τελικά τα καλύτερα ανέκδοτα τα ποστάρω εγώ!
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Ανέκδοτα
-Πω πω ένα μωροοό!πάω να της την πέσω.
-Ρε συ λίγο μεγάλη δεν είναι;
-Μίλφανταστείς.
Πάω σε επικίνδυνες αποστολές και λέω σε όλους τι να κάνουν.Είμαι κουμάντο.
-Και τι δουλειά κάνεις;
-Είμαι πολιτικός μηχανικός.
-Ουαου!!!και πώς προλαβαίνεις και τη Βουλή και το συνεργείο;
-Λάρα,θα μου κάτσεις;
-Τσου.
-Θα μου δώσεις φιλάκι;
-Τσου.
-Να δώσω εγώ;
-Τσου.
-Γιατί τσου Λάρα;
Με βλέπει ο άλλος να κρατάω τα αρχίδια μου έξω από την τουαλέτα μου λέει
-κατουριέσαι;
-Όχι φίλε περιμένω να εκτελεστεί το φάουλ.
-Ρε συ λίγο μεγάλη δεν είναι;
-Μίλφανταστείς.
Πάω σε επικίνδυνες αποστολές και λέω σε όλους τι να κάνουν.Είμαι κουμάντο.
-Και τι δουλειά κάνεις;
-Είμαι πολιτικός μηχανικός.
-Ουαου!!!και πώς προλαβαίνεις και τη Βουλή και το συνεργείο;
-Λάρα,θα μου κάτσεις;
-Τσου.
-Θα μου δώσεις φιλάκι;
-Τσου.
-Να δώσω εγώ;
-Τσου.
-Γιατί τσου Λάρα;
Με βλέπει ο άλλος να κρατάω τα αρχίδια μου έξω από την τουαλέτα μου λέει
-κατουριέσαι;
-Όχι φίλε περιμένω να εκτελεστεί το φάουλ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
Σαν σχετικά καινούριος που είμαι( δεν γράφω πολύ προτιμώ να διαβάζω) αποφάσισα να γράψω και εγώ ένα ανέκδοτο. Ήρθαν τα Χριστούγεννα και στην Πλατεία Αριστοτέλους υπάρχει ένας Άγιος Βασίλης που πάνε τα παιδιά και του λένε τι θέλουν για τις Γιορτές. Πάει λοιπόν ο μικρός Δημήτρης(τα ονόματα είναι σχετικά και τα προσαρμόζετε στις δικές σας συνθήκες) κάθεται στα γόνατα του 'Αγιου Βασίλη και του ζητάει μια Φερράρι. Γυρνάει ο Άγιος Βασίλης και λέει στον καλικάντζαρό του γράψε μια Φερράρι για τον μικρό Δημήτρη. Πάει μετά ο μικρός Στέλιος και ζητάει και αυτός μία Φερράρι. Γυρνάει λοιπόν ο Άγιος Βασίλης στον καλικάντζαρο και του λέει γράψε μία Φερράρι για τον Στέλιο. Τελευταίος πάει ο μικρός Νίκος και του λέει ότι επειδή έχει ένα αρχίδι θα ήθελε ένα ακόμα για να είναι όπως τα άλλα παιδιά. Λέει τότε Άγιος Βασίλης στον καλικάντζαρο γράψε μία Φερράρι για τον μικρό Νίκο. Λέει τότε απορημένος ο μικρός στον Άγιο Βασίλη. '' Τι να την κάνω την Φερράρι εγώ ένα αρχίδι ζήτησα'' και του απαντάει ο Άγιος Βασίλης'' Γιατί αυτοί που ζήτησαν Φερράρι τι νομίζεις ότι θα πάρουν????''.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)