Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από gergeo4 »

3 στα 3 απο στημενα..

εντιτ 4 στα 4
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από che4 »

αλλα 50 α ρε ΠΑΟΚΑΡΑ μας εφτιαξες

αγγελε πες οτι το εκανες για το στοιχημα να κατεβασεις τα λιμα στο β
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από gergeo4 »

τραγωδια οι μικροι.........το τερμα ανεκδιοιγητο :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

καμια ομαδα οσο καλες ακαδημιες κι αν εχει, δε μπορει απλα να πεταξει μεσα τα πιτσιρικια και να περιμενει να ξεχωρισουνε...
καλυτερα για να φανει ποιοι μπορουνε..
καποιοι λογικα οταν ανεβουν οι καινουργιοι, θα επιστρεψουν Θεσσαλονικη
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106638
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η 11άδα του ΠΑΟΚ στο δεύτερο ημίχρονο: Μελίσσας, Κιόσε, Μαντούρο, Ρατς, Ποζατζίδης, Τζανδάρης, Παναγιωτούδης, Πολύζος, Παπαδόπουλος, Πόζογλου, Πόποβιτς
Άβαταρ μέλους
kaltirim
Δημοσιεύσεις: 474
Εγγραφή: Παρ 03 Ιουν 2011, 21:49

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από kaltirim »

Έτσι είναι. Πάντως είναι καλό να παίρνουν εμπειρίες και να κάνουν προετοιμασία με τους μεγάλους πολλά από αυτά τα παιδιά που θα είναι φέτος και πάλι στην Κ20.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από hasio_john »

Άψογη σέντρα για γκολ του Μαντούρο, αλλά ο Ρατς την έστειλε πολύ έξω ... :|
..edit , ο Πόζογλου μόλις έχασε ένα τετ α τετ , μόνος του τελείως!!
Πιεζουμε πάντως στα τελευταία λεπτά!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hasio_john την Παρ 18 Ιούλ 2014, 20:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από pgetsos »

Ρε μικρε, πιο προσεχτικα! Μονος ησουν!
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από slidar »

RE ΠΟΖΟΓΛΟΥ.. ΕΛΕΟΣ
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7554
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Μπραβο στα παιδια τρομερη πιεση μεσα στην περιοχη τους ασταματητο πρεσσαρισμα μπραβο
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

slidar έγραψε:RE ΠΟΖΟΓΛΟΥ.. ΕΛΕΟΣ
Παρασύρθηκε από τη ταχύτητά του και σούταρε εκτός ισορροπίας..
Δουλειά και εμπειρία, τέτοια λάθη διορθώνονται και τα κάνουν όλοι οι επιθετικοί.
Calma ;)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106638
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έπρεπε να το βάλει ο Πόζογλου
Άβαταρ μέλους
kaltirim
Δημοσιεύσεις: 474
Εγγραφή: Παρ 03 Ιουν 2011, 21:49

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από kaltirim »

Δείγμα θετικό :pano:
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από gergeo4 »

δειγμα μετριοτατο...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106638
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μάλιστα. Στο πρώτο 20λεπτο δεν υπήρχε ομάδα και φάγαμε 2 εύκολα γκολ. Ίσως το φάουλ που έδωσε ο διαιτητής στο 2-1 να μην ήταν τελικά.
Μετά τα παιδιά προσπάθησαν, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ο Πόζογλου ήταν λίγο πάνω από το μέτριο, άντε και ο Ρουμάνος. Συμπθητικός και ο Νο 24.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”