Ομολογώ ότι έχεις δίκιο. Ποιος απέδωσε άραγε από τους δανεικούς κατά την περίοδο δανεισμού? Ο Βιερίνια? Ο Σορλέν? Ο Μάρκος Αντόνιο? Ο Βερόν? O El Zar? Ο Ινσαουράλδε? Ο Σίντεφελντ? Απεναντίας όλες οι μεταγραφές έσκισαν. Βλέπε Γεωργιάδη, Αρίας, Μπουσαιντί, Ζουέλα, Σπαντάτσιο, Ιτάνζ, Λόπεζ, Μάρτενσ κ.ο.κ.obanebane έγραψε:Εσενα δε σου κανει εντυπωση οτι ολοι οι δανεικοι πλην ελαχιστων εξαιρεσεων δεν αποδιδουν τα αναμενομενα?
Ολοι δηλαδη ειναι κακοι ποδοσφαιριστες?
Είμαι σίγουρος ότι κι εσύ από την πλευρά σου έχεις να μου πεις αντίθετα παραδείγματα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όπως αποδυκνείεται, το τελευταίο που παίζει ρόλο στην επιτυχία μιας μεταγραφής είναι αν είναι με οψιόν ή ελεύθερη μεταγραφή...