Αυτά με την προϋπόθεση οτι ο Γκολάσα θα παίζει οκτάρι και θα αξιοποιηθούν οι Τζιολης (που κακώς έφυγε), Μαντουρο (δεν είμαι αισιόδοξος
Αρα τρεις με τεσσερις μεταγραφες θέλουμε. Μην τρελαίνεστε και μην τρωτε τον παπα.
Ο Γκολασα ειναι κεντρικο χαφ. Θα παιζει πλευρες μονο στο 4-4-2.georgedoulk2008 έγραψε:Η ομαδα χρειάζεται ενα σοβαρό σεντερ μπακ (επιπέδου Κοντρέρας, Μελμπεργκ), ενα σοβάρο εξτρεμ (Βιερίνια;) και ενα περιφερειακό επιθετικό με προσωπική ενέργεια (στυλ Τζιμπουρ, Μιετσελ).
Αυτά με την προϋπόθεση οτι ο Γκολάσα θα παίζει οκτάρι και θα αξιοποιηθούν οι Τζιολης (που κακώς έφυγε), Μαντουρο (δεν είμαι αισιόδοξος) και Μάρτενς που κόστισαν ενα σκασμό λεφτά.
Αρα τρεις με τεσσερις μεταγραφες θέλουμε. Μην τρελαίνεστε και μην τρωτε τον παπα.
NikosAthina έγραψε: Κανονικά όμως πρέπει να πάρει
2σεντερ μπακ
1 6αρι για αναπληρωματικό του Κάτσε(διότι Μαντούρο και Τζίωληςδεν κάνουν για τίποτα)δηλαδη εχεις τρια αμυντικα χαφ και δεν σου κανουν οι τζιολης και μαντουρο ουτε για αναπληρωματικοι... συ σσσωραιος ρε
2οκτάρια(εαν φύγει τελικά ο Νάτχο)αν ακολουθησουν αυτα που λες η ομαδα θα εχει 7 χαφ για 2 θεσεις.πως το βλεπεις αυτο?
4εξτρεμ(διότι με μπακ απ Ποποβιτσ που ούτε πλατανιά δεν ήταν βασικός και Πόζογλου κάνεις δεν διεκδίκησε τίποτα)αντε να δεχτω οτι εκατσες και ειδες δυο παιχνιδια του πλατανια και εκρινες οτι ο ποποβιτς δεν κανει,τον ποζογλου που τον ειδες και εκρινες οτι δεν μπορει να εχει θεση στο ροστερ? επισης ξεχνας οτι καλως ή κακως ο σαλπι θα παιζει και αυτος στα ακρα αρα θα εχεις 5-6 παικτες για δυο θεσεις...ουτε στο μανατζερ
1 10άρι για μπακ απ Μάρτενσ(ο Γκολάσα ακόμα τι θέση παίζει δεν έχω καταλάβει)δηλαδη που να καταλαβαινες κι ολας τι ειχες να γραψεις
1 βασικό επιθετικό(γρήγορο φυσικά γιατί με το τόσο αργό κέντρο μας δεν γίνεται δουλειά...
buffos έγραψε:@desperado
Έχουμε ένα μόνο χαφ γρήγορο. Συμφωνούμε; τζιωλης μαντουρο είναι το ίδιο κόψιμο. Θες ένα παίκτη γρήγορο που να ξέρει μπάλα. Τρία αμυντικά χαφ για 60 αγώνες δεν βγαίνει με τίποτα, έκτοτε αν αρχίσουμε να βάζουμε τερματοφύλακες εκεί.δηλαδη δεν φτανουν οι τρεις χαφ για μια θεση? οι αλλες δυο θεσης στα χαφ ειναι το οκταρι και το δεκαρι μην μπερδευεσαι. αυτα τα αργος και γρηγορος εγω τα ακου βερεσαι,γρηγορο που να ξερει και μπαλα δεν εχει ουτε η ρεαλ,η οποια παιζει με αμυντικο χαφ τον τσαμπι που ειναι πιο αργος και απο τον τζιολη αλλα ξερει τονους μπαλας,ακομα και ο κεντιρα που εχτες εκανε πλακα τα γρηγορα γατακια ειναι αργος.
8άρια. Αν ο Μαρτενς ήταν οκ θα σου έλεγα θες ένα μόνο ακόμη. Έτσι πως είμαστε θες ένα παίκτη σαν τον βουκιτς που να μπορεί να παίξει 90 λεπτά , να πατάει Περιοχή και να σκοράρει. Παικταρά δηλαδή.σιγουρα θες αλλο ενα οκταρι να συμπληρωσει τον γκολασα και τον μααρτενς με τον μποργες να ειναι πολυ καλη λυση Εξτρέμ είσαι γυμνός. Ναι δεν έχουμε δει Ποζογλου, αλλά αν ξεκινήσω με τον μικρό βασική επιλογή και στην πρώτη στραβή θα διαλυθεί το σύμπαν και ο μικρός θα καεί και τίποτα δεν θα κάνουμε εκτός αν εσύ νομίζεις ότι είναι ο Σταριτζ ο μικρόςσταριτζ δεν ξερω αν ειναι , αλλα ξερω οτι ειναι ενας απο τους πιο ταλαντουχους ποδοσφαιριστες που εχει βγαλειι ο ΠΑΟΚ και ειναι στο χερι της ομαδας και του ιδιου να τον εκμεταλευτει. σιγουρα ομως θες δυο παικτες πρωτης γραμμης για τα ακρα της επιθεσης.
Η ομάδα θέλει τουλάχιστον 6 παίκτες πρώτης γραμμής
Έχει να βγει η περυσινή χασούρα...Demir έγραψε:παντως αυτην την στιγμη το μπατζετ με εφορια μεσα..αμφιβαλλω αν ειναι πανω απο 4 μυρια.....βαλε και ακαδημιες κ εξοδα γραφειων αλλα 2 παμε στα 6... το μεγιστο....