16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
συγκινητικος
ποδι διαβητης
εισαι τεραστιος ρε Λινο
πραγματικα θα δακρυσω οταν φυγεις, παιχταρας και στις κακες σου μερες φιλοτιμος
σημερα mvp
ποδι διαβητης
εισαι τεραστιος ρε Λινο
πραγματικα θα δακρυσω οταν φυγεις, παιχταρας και στις κακες σου μερες φιλοτιμος
σημερα mvp
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
ενα αγαλμα εξω απο την τουμπα, για του χρονου δεν σε θελω, ζηταω καποιον καλυτερο...και φυσικα νεοτερο
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Αυτό.Aureliano Buendia έγραψε:Στα τόσα χρόνια που είναι στον ΠΑΟΚ
δεν τον έχω δει ποτέ να μην σκυλιάζει
δεν τον έχω δει ποτέ να κράζει συμπαίκτες
δεν τον έχω ακούσει ποτέ να προβαίνει σε εκνευριστικές δηλώσεις
δεν τον έχω δει να πουλάει ποτέ ψευτό-οπαδιλίκι
δεν τον έχω δει ποτέ να κάνει θέατρο
δεν τον έχω δει να παίζει ποτέ βρώμικα
Αντιθέτως, τον έχω δει σταθερά και αμείωτα να πονά και να αγαπά την ομάδα.
Αν ψάχνουμε παίκτη που να εκφράζει αυτό που νιώθουμε για τον ΠΑΟΚ,
δεν χρειάζεται να ψάχνουμε πολύ, είναι μπροστά στα μάτια μας.
Και σε αυτή την ηλικία, σε πολλά ματς διδάσκει πως παίζεται η θέση.
Είσαι μπαλαδόφατσα και είσαι και λατρεία.
Και θα κάτσεις στον ΠΑΟΚ όσο γουστάρεις εσύ.
Εσύ θα μας κάνεις πρόταση ανανέωσης, όχι εμείς σε σένα.
Ατελείωτο RESPECT
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Αυτός έχει τα χαρακτηριστικά ηγέτη.Έχει και την απαιτούμενη σεμνότητα,την προσφορά,την αγωνιστικότητα,την ποιότητα,τη μετριοφροσύνη,την έλλειψη μεγαλοϊδεατισμού.Αγάπη για τον άνθρωπο και επαγγελματία.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Είναι και βιονικός!!!! Το ξέχασες...navigator11 έγραψε:Αυτός έχει τα χαρακτηριστικά ηγέτη.Έχει και την απαιτούμενη σεμνότητα,την προσφορά,την αγωνιστικότητα,την ποιότητα,τη μετριοφροσύνη,την έλλειψη μεγαλοϊδεατισμού.Αγάπη για τον άνθρωπο και επαγγελματία.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Α Γ Α Λ Μ Α. Εξαιρετικός ο Περουβιανός, πολύ καλός ο Στέλιος αλλά τέτοιο αριστερό μπακ δεν έχω δει στην ομάδα.
Είμαστε πολύ τυχεροί που σε γνωρίσαμε
Είμαστε πολύ τυχεροί που σε γνωρίσαμε
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Όταν μπήκε το γκόλ (το δεύτερο) σηκώθηκα απο τα επίσημα που ήμουνα και για να ξεσπάζω που δεν μιλούσα σε όλο το ματς είπα(Ρε π@λιοπ@υστ@ρά Λίνο 38 χρονών μ@λ@κας σ@λτ@ και γ@μήσου!Ρε μ@λ@´κ@ καραμάνο ρεντίκολο σε έκανε ο παλιόγερος)
Παιδιά την πλευρά την έπαιζε απίστευτα με την βοήθεια του Stoch,οι δε σέντρες του ξυραφένιες!Υποκλίνομαι για πάρτη σου και είμαι τυχερος που σε είδα απο κοντά!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
MVP για πλάκα
Παιδιά την πλευρά την έπαιζε απίστευτα με την βοήθεια του Stoch,οι δε σέντρες του ξυραφένιες!Υποκλίνομαι για πάρτη σου και είμαι τυχερος που σε είδα απο κοντά!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
MVP για πλάκα